hmm dan ga ik daar eens naar kijken, tnxz!quote:Op zondag 16 maart 2008 20:57 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Moet je het origineel eens kopen: Creed - Millésime Impérial. Veel hogere kwaliteit en blijft veel langer hangen. Puff Daddy is al jarenlang fan van deze geur en dacht ineens: hee! Beter goed gejat dan slecht bedacht!
[ afbeelding ]
quote:Launched in 1999, Vice Versa by Yves Saint Laurent is classified as a sharp, flowery fragrance. The fragrance possesses a blend of a classic florals peach with citrus, bergamot accented with jasmine and freesia. It is recommended for casual wear.
Waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 17 maart 2008 01:07 schreef nienada het volgende:
BLACK ORCHID van Tom Ford
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:55 schreef W1ZZ het volgende:
Hah de naam Tom Ford valt en meneer komt los.
Erg mooi inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:30 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Mooi flesje en mooie reclamecampagne, ben ook wel benieuwd naar die geur.
Mijn favoriete spotjes zijn beide van Dior, mooie combinatie van beelden met de juiste muziek:quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:01 schreef Miam het volgende:
[..]
Erg mooi inderdaad.En het ruikt serieus erg lekker. heb`m overigens niet gekocht,
maar getest bij de Douglas.![]()
Mijn favoriete reclamecampagnespot is op dit moment die van Davidoff - Adventure.
Of dat een lekker luchtje is weet ik niet. hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |