quote:
Hij heeft wel een mooie vrouw....quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:32 schreef Tim86 het volgende:
nou choken maar: nieuwe avatar!
Murray.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:32 schreef TheGeneral het volgende:
Even tussendoor, wie zouden jullie betitelen als kanshebbers voor het Indian Wells toernooi?
Ben bezig met de OP.
Ik heb Federer, Nadal, Djokovic, Nalbandian.
Gelukkig hebben we die gewoon op tv.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:36 schreef suus21 het volgende:
ben benieuwd naar roddick - nadal..
Tsonga als outsider (denk het niet, maar je weet het nooit) en Soderling als potentieeltje om ver te komen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:32 schreef TheGeneral het volgende:
Even tussendoor, wie zouden jullie betitelen als kanshebbers voor het Indian Wells toernooi?
Ben bezig met de OP.
Ik heb Federer, Nadal, Djokovic, Nalbandian.
Is niet eens grappigquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tsonga als outsider (denk het niet, maar je weet het nooit) en Soderling als potentieeltje om ver te komen.
Misschien voor de grap een OP zonder Roddick
Darcis heeft zich teruggetrokken daar zie ik trouwens..
Wel nishikori, Gaba en haase in de kwalificitie
Je bent een beetje uit vorm met je avatars.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:44 schreef Tim86 het volgende:
nee ik bedoelde het ook cynisch..hij staat er altijd in maar verdiend het niet atm
Mijn avatar gaat Roddick overigens wel een handje helpen nu
16u live @ eurosport, met waarschijnlijk mariettequote:Op donderdag 6 maart 2008 15:34 schreef richardb2 het volgende:
Wie gaat er winnen Roddick of Nadal, ik denk wel dat het een leuke wedstrijd wordt,, wordt die wedstrijd ook nog uitgezonden, want eurosport zend murray uit maar die heeft toch al gespeeld?
wedstrijd konden ze niet laten zien (door o.a. Biathlon) maar nu doen ze dus een verslag van (soort samenvatting) en om 16:00 live Roddick - Nadal.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:34 schreef richardb2 het volgende:
Wie gaat er winnen Roddick of Nadal, ik denk wel dat het een leuke wedstrijd wordt,, wordt die wedstrijd ook nog uitgezonden, want eurosport zend murray uit maar die heeft toch al gespeeld?
dan zal Lopez wel blij zijn als hij morgenochtend uit bed stapt bij zijn nieuwste verovering en even op MTF kijkt tegen wie en hoe laat hij moet spelenquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
De H2H lopez - davy is 3-0, wel oude partijen
.
Haha, dat is eigenlijk wel heel slecht van Feliciano...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan zal Lopez wel blij zijn als hij morgenochtend uit bed stapt bij zijn nieuwste verovering en even op MTF kijkt tegen wie en hoe laat hij moet spelen
Het heeft allebei wel watquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
Haha
Servicegame 1 Roddick: 1 á 2 minuten
Servicegame 1 Nadal: 13 minuten
Servicegame 2 Roddick: 1 á 2 minuten
Ik heb geen beelden, maar zelfs met het scoreboard alleen kun je dat zienquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:32 schreef Bruce117 het volgende:
Wat heerlijk om dat verschil te zien in een service game van Nadal of Roddick
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
Nu al een klassieker![]()
![]()
Damn wat een heerlijke wedstrijd !
Ach 2 aces 229 en 230 km/h kunnen er wel mee door.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:14 schreef TheGeneral het volgende:
Als het een tiebreak wordt zal Roddick wel geen 1e service slaan en simpel de set verliezen...
Hij begon wel zoals ik zeiquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ach 2 aces 229 en 230 km/h kunnen er wel mee door.
je hebt helemaal gelijk, het is heel gewoon om niet verder te kijken dan de volgende partij, dat leidt alleen maar af...en Lopez is bij vlagen wel leuk, hij speelt toch service volley? Ik denk dat ie van davy gaat winnen..quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:20 schreef Norrage het volgende:
Ik snap niet waarom jullie dat zo raar vinden? Topspelers kijken zelden naar de draw, ze benaderen de wedstrijden een voor een...Dit was zelfs meteen na de wedstrijd, waarschijnlijk als hij thuis was geweest had ie het meteen opgezocht...Beetje een overtrokken reactie van iedereen..
Enne, hup Rafa!!!
Ik vreesde zelfs even dat het replay the point werd en dus 30-30, gelukkig goed gezien dat Rafa 'm nooit meer had.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:41 schreef Wopper1 het volgende:
Die lijnrechters zijn gewoon klote. Al de derde keer dat ze Roddick benadelen...
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:48 schreef Eppie_NL het volgende:
Roddick die toch zijn beste wedstrijd speelt van de afgelopen 3-4 jaar. Nadal speelt toch minder dan normaal.
Ben benieuwd of ie dat vol kan houden. Zou wel leuk zijn als ie mee kan gaan met een Federer, Nadal en Djokovic.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:49 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Normaal is het zo dat Roddick alleen maar kan terugbrengen, vandaag is het juist andersom.
Dat zou meestelijk COOL zijn en het verlies van Nadal 100% goed makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Wie moet Roddick kloppen? Op deze manier gaat ook Djoko het heel lastig tegen 'm krijgen.
Hij speelt al twee weken op rij top. Ik verwacht nog twee topweken hierna.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:53 schreef Norrage het volgende:
aan de andere kant is Nadal wel iemand tegen wie hij het spel kan maken en iemand die de laatste tijd echt dramatisch speelt...zal me niet verbazen als Roddick er in de volgende ronde hard af gaat (hij speelt wel vaker eens 1 wedstrijd heel goed) maar verder leuk dat Roddick eens van een top 10 speler gaat winnen...(volgens mij is zijn balans iets van 10 winstpartijen tegen 40 verlies wat betreft die statistiek)
Denk dat eerder Djoko de grootste bedreiging is op dit moment.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
Hopen dat Nadal volgende week er snel uit ligt
Daarna won Andreev nog één game, wat een ordinaire veegpartij zegquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal geen walk-over voor Djoko worden, is nu al wel duidelijk.
Thx !quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
11.00u: Davydenko-Lopez
16:00u: Roddick-Djokovic
Zaterdag 16.30 de finale.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef suus21 het volgende:
komt het morgen ook op eurosport vanaf 16:00?
Fijn he!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:48 schreef Norrage het volgende:
Djoko gaat morgen lekker de vloer aanvegen met Roddick!
quote:
Geeft niks.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( dank voor de sig, sorry Ff kon hem niet laten liggen !)
Ik vond het een mooie partij.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
Haha
Servicegame 1 Roddick: 1 á 2 minuten
Servicegame 1 Nadal: 13 minuten
Servicegame 2 Roddick: 1 á 2 minuten
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:36 schreef suus21 het volgende:
en tijden geleden dat ik weer eens tennis op tv zie en het leuk vindt...
Scroll gewoon even naar bovenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat speelt Roddick morgen tegen Dokovic? Ik hoop dat Roddick Djokovic wegblaast.
Ik had het hele topic gelezen maar blijkbaar een paar posts gemist.quote:
Vorige week was het niet best hoor. (week daarvoor idd wel)quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij speelt al twee weken op rij top. Ik verwacht nog twee topweken hierna.
Sorry dat k het zeg, maar wat een gare avatar heb je nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:31 schreef Tim86 het volgende:
jammer dat ik het grootste deel heb moeten missen..klinkt indrukwekkend maar het ligt natuurlijk aan de avatar
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry dat k het zeg, maar wat een gare avatar heb je nu.Er is toch wel iets coolers v dan Nadal te vinden.
http://video.eurosport.fr/tennis/video_vid66909.shtmlquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hebben jullie nog een keer de stream voor mij?
Bookmark deze eens: http://myp2p.eu/index.php?part=sports.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hebben jullie nog een keer de stream voor mij?
Heb je wel een mediaplayer op die computer?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zit nu op m'n werk
Maar het werkt niet, dus ik ben veroordeeld tot het live scoreboard
Ik wil geen coole avatar van Nadal want het was gewoon om hem te jinxen..ik wissel al dagenlang steeds van avatar. Deze is ook 10x te groot ofzo eigenlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry dat k het zeg, maar wat een gare avatar heb je nu.Er is toch wel iets coolers van Nadal te vinden.
En het is geluktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil geen coole avatar van Nadal want het was gewoon om hem te jinxen..ik wissel al dagenlang steeds van avatar. Deze is ook 10x te groot ofzo eigenlijk
Kloptquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:03 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens mij hoorde ik net trouwens wel dat in principe de halve finale tussen Roddick en Djokovic niet wordt uitgezonden, tenzij het verspringen van het skiën door de harde wind wordt afgelast...
Dat is dan weer zo'n rare beslissing...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Klopt... Ze zenden om 16:00 uur een champions league wedstrijd van eerder deze week uit
.
Wordt het ook op tv uitgezonden?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:05 schreef APK het volgende:
Beeld op de stream.
mms://livestream.eurosport.com/ebu/66636.wsx
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wordt het ook op tv uitgezonden?
Het is ook op http://video.eurosport.fr/tennis/video_vid66909.shtml.![]()
Volgens mij niet.quote:
Dit is de stream van Eurosport met de beste bitrate en Engels commentaar.quote:En is er een andere stream, gewoon die van de Franse Eurosport-site, of doet die het niet?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat Djoko dit wint.
Ook suf.quote:
Die link van mij is ook met Engelstalig commentaar. En je kunt hem in full screen bekijken.quote:[..]
Dit is de stream van Eurosport met de beste bitrate en Engels commentaar.
Vind ik ook.quote:
Per stuit één strafpunt.quote:
Niet gezien maar inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef Tim86 het volgende:
pff als niemand het hier kan zeggen doe ik het maar: wat een geweldig gebaar van Djokovic door op 5-4 in de tiebreak Roddick het punt te geven nadat diens service was uitgegeven
Meen je ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef Tim86 het volgende:
pff als niemand het hier kan zeggen doe ik het maar: wat een geweldig gebaar van Djokovic door op 5-4 in de tiebreak Roddick het punt te geven nadat diens service was uitgegeven
who cares?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:06 schreef Norrage het volgende:
1 winner van andy in de hele set
Vroeger sloeg hij er wel 20 per set, zo jammer dat ie zo laf is geworden...
Werd er geen netbal gecalled?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:09 schreef Tim86 het volgende:
jep was netball...althans dat zei de scheids....maar snap niet waarom Djoko dus punt gaf aan Roddick...quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:26 schreef APK het volgende:
Er zitten weer allemaal kz-jes op de tribune.
Domme, sukkelige Rodd klapjostiesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:33 schreef suus21 het volgende:
wat zijn kz-jes?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:26 schreef APK het volgende:
Er zitten weer allemaal kz-jes op de tribune.
kleinzusje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:38 schreef suus21 het volgende:
waar staat de afkorting kz voor volgens jullie?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:40 schreef suus21 het volgende:
ik ben ook voor roddick en die gaat lekker winnen..
ik vind het zo jammer dat het bij roddick op zijn service na tegenwoordig juist niet meer knallen isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:43 schreef Tim86 het volgende:
en wat voor een finale: Lopez-Rodlul...dat wordt knallen van 2 kanten
7-6 6-7 7-6
Leuk he, dat ze ook op de tribune zitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:53 schreef Tim86 het volgende:
sorry mensen maar morgen ben ik toch voor:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:18 schreef Nalbandian het volgende:
Kan Tim niet ff een avatar van A-Rodd nemen voor morgen
Rare reactie jojo !quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:46 schreef jojomen4 het volgende:
Ik ben totaal geen liefhebber van Roddick, en hoop dan ook dat die niet wint.
Hij zal deze week best goed spelen (heb zelf niks gezien) maar z'n gebruikelijke niveau kwa spel in de rally is zo slecht dat ik standaard tegen hem ben.
Precies !quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:39 schreef Wopper1 het volgende:
En hij maakt veel minder fouten dan zijn tegenstanders.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:06 schreef Norrage het volgende:
en dit allemaal op een relatief klein toernooitje als Dubai(Geen GS of zo)
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Precies !
En als Djoko zo goed is ?
Wat velen zeggen !
Geef dan ook eens allen een compliment aan Andy dat hij Djoko heeft verslagen.
Hoe makkelijker het lijkt, hoe moeilijker het is !
amen
( Ben in een Andy FTW bui)
Op die foto bedoel je? Dat is Jennifer Lopez, die dezelfde achternaam heeft als Feliciano (Lopez dus).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:21 schreef suus21 het volgende:
wie is dat wijf?
Nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:30 schreef suus21 het volgende:
ja dat dacht ik al....ik snapte het al niet, ik dacht dat jullie haar als de vriendin van zagen..
wat zeg je dat vriendelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:21 schreef suus21 het volgende:
wie is dat wijf?
Ik vind dit een rare reactie van jouquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Rare reactie jojo !
Dat je geen fan bent ok. ( ik trouwens wel van Nadal, ondanks dat ze tegenpolen zijn).
Maar je oordeel geven terwijl je niks hebt gezien vind ik vreemd. Andy heeft de afgelopen wedstrijden nog maar eens bewezen dat hij veel meer is dan alleen een service kanon !
Hij pakt z'n punten, met z'n harde service als wapen, maar speelt subliem tennis, mooie rally's , fantastische winners !
Een " service alleen" is echt niet genoeg om op de 6e plek te staan. Velen willen zijn service !!!
Zelfs jouw held Nadal was onder de indruk !
Nu laat hij opnieuw zien dat hij echt kan tennissen, Damn wat een prachtige wedstrijden !
Een Held, dat is het
sorry, ik verander mijn avatar niet meer t/m zondag...als ik het te vaak gebruikt werkt het niet meerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:18 schreef Nalbandian het volgende:
Kan Tim niet ff een avatar van A-Rodd nemen voor morgen
Je wint niet zomaar van Nadal en Djokovic achter elkaar. Niet alleen zijn service was goed maar ook zijn groundstrokes waren sterk. Zonder Federer had hij waarschijnlijk al vier of vijf grandslamtoernooien gewonnen. Zie ook Jacco Elthings citaat in mijn sig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare reactie van jou
Dat men enthousiast raakt van Roddick terwijl je naar z'n wereldpartij kijkt ok. Dat heb ik zelf vaak genoeg gehad met wedstrijden. Maar als je objectief oordeelt, dan kun je alleen constateren dat Roddick gewoon harstikke slecht is in de rally.
Als je 980 van je 1000 wedstrijden gewoon bagger bent in de rally doordat je voorhands laag in het net slaat zonder controle en geen fatsoenlijke backhand hebt, dat ben je gewoon dikke stront (ondanks dat die 6de staat met z'n aces).
Dan kun je nog 20 wedstrijden spelen waarin je goddelijke ballen knalt, maar dan blijf je voor mij een zwabber.![]()
quote:In m'n eerdere post gaf ik juist aan dat ik deze wedstrijden dan wel niet gezien had, maar dat m'n mening over Roddick zoiezo niet zou veranderen ook al had ik ze gezien.En ik heb persoonlijk niks tegen Roddick. Hij komt over als een leuke frisse amerikaan die lekker fanatiek is en graag wint. Tevens zou ik z'n vriendin heel hard willen neuken.
Bedoelde eigenlijk "zo'n Lopez" als in: zo'n speler die niet op zo'n hoge positie staat. Lopez zelf kan ik me niet eens voor de geest halen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Lopez moet je ook niet overschatten overigens, dat is ook iemand die alleen maar kan serveren en volleren en een dramatische backhand heeft (die met zijn slice wel oerdegelijk is en ontregelend werkt).
Karlovic is een stuk matiger dan Roddick natuurlijk. Kijk alleen naar de ranglijst en vooral ook het aantal toernooioverwinningen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:28 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk "zo'n Lopez" als in: zo'n speler die niet op zo'n hoge positie staat. Lopez zelf kan ik me niet eens voor de geest halen.
Ik ben gewoon niet zo'n van van matige spelers, daarom ben ik tijdens de ABN AMRO ook zo positief verrast door Karlovic, die ik geweldig vond spelen. Al is dat misschien zelf ook beperkt van me omdat hij de rest van het jaar misschien geen rally wint.
Gozer, lees je wel wat je quote?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je wint niet zomaar van Nadal en Djokovic achter elkaar. Niet alleen zijn service was goed maar ook zijn groundstrokes waren sterk. Zonder Federer had hij waarschijnlijk al vier of vijf grandslamtoernooien gewonnen. Zie ook Jacco Elthings citaat in mijn sig.
[..]
Dan is de laatste zin die ik in je quote schreef dus waarschijnlijk waar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Karlovic is een stuk matiger dan Roddick natuurlijk. Kijk alleen naar de ranglijst en vooral ook het aantal toernooioverwinningen.
Jazeker.quote:
Zo belachelijk is het niet. Hij heeft één keer in de halve finale van de AO van Federer verloren, één keer in de halve finale van Wimbledon, twee keer in de finale van Wimbledon, één keer in de kwartfinale van de US Open. Het lijkt me toch dat hij met zijn spel waarschijnlijk wel drie Wimbledon-titels had gewonnen. Dat je Jacco's woorden dan belachelijk noemt, kan ik dus niet volgen.quote:Ik geef toch aan dat die vast en zeker helemaal geweldig staat te tennissen deze week. Ik zeg toch niet dat die onverdiend heeft gewonnen, of dat die niet in vorm is?
Ik zeg alleen dat ik Roddick wel vaak genoeg heb zien spelen om mijn mening te vormen. En de keren dat ik hem dus heb zien spelen bakte die er 3 keer niks van.
Dan kan Jacco nog slap lullen, dat maakt me geen donder uit. Ik dacht overigens dat je die tekst in je sig cynisch bedoelde, omdat het belachelijke woorden zijn van Jacco.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:02 schreef Tim86 het volgende:
mensen hier die zin hebben om af en toe (the more the better) mee te doen?
[Tennisfoto-Onderschrift Competitie #9] TTnog steeds te lang
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:46 schreef TheGeneral het volgende:
16.30 toch?
Hoewel Roddick dit toch gaat winnen.
Dacht:quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:46 schreef TheGeneral het volgende:
16.30 toch?
Hoewel Roddick dit toch gaat winnen.
Is wel erg krap, ik reken niet op eerder dan 16.30. Als er nog een supertie-break komt zeker 16.45.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Dubbelpartij is bijna afgelopen....dus rond 16:15 - 16:20 begint Lopez - Roddick.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sorry, ik verander mijn avatar niet meer t/m zondag...als ik het te vaak gebruikt werkt het niet meer
16:20 dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:57 schreef Eppie_NL het volgende:
Dubbelpartij is bijna afgelopen....dus rond 16:15 - 16:20 begint Lopez - Roddick.
Dat is 't hele toernooi al bij mijquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:41 schreef Mindlight het volgende:
Ohh hier loopt het geluid ongeveer een seconde voor op het beeld
psv-ajax gaat niet doorquote:
tijdens de herhalingen misschien daar heb ik wel het gevoel dat het niet gelijk loopt....maar live is het prima!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:41 schreef Mindlight het volgende:
Ohh hier loopt het geluid ongeveer een seconde voor op het beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |