Inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:48 schreef Eppie_NL het volgende:
Roddick die toch zijn beste wedstrijd speelt van de afgelopen 3-4 jaar. Nadal speelt toch minder dan normaal.
Ben benieuwd of ie dat vol kan houden. Zou wel leuk zijn als ie mee kan gaan met een Federer, Nadal en Djokovic.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:49 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Normaal is het zo dat Roddick alleen maar kan terugbrengen, vandaag is het juist andersom.
Dat zou meestelijk COOL zijn en het verlies van Nadal 100% goed makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Wie moet Roddick kloppen? Op deze manier gaat ook Djoko het heel lastig tegen 'm krijgen.
Hij speelt al twee weken op rij top. Ik verwacht nog twee topweken hierna.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:53 schreef Norrage het volgende:
aan de andere kant is Nadal wel iemand tegen wie hij het spel kan maken en iemand die de laatste tijd echt dramatisch speelt...zal me niet verbazen als Roddick er in de volgende ronde hard af gaat (hij speelt wel vaker eens 1 wedstrijd heel goed) maar verder leuk dat Roddick eens van een top 10 speler gaat winnen...(volgens mij is zijn balans iets van 10 winstpartijen tegen 40 verlies wat betreft die statistiek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |