quote:
Hij heeft wel een mooie vrouw....quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:32 schreef Tim86 het volgende:
nou choken maar: nieuwe avatar!
Murray.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:32 schreef TheGeneral het volgende:
Even tussendoor, wie zouden jullie betitelen als kanshebbers voor het Indian Wells toernooi?
Ben bezig met de OP.
Ik heb Federer, Nadal, Djokovic, Nalbandian.
Gelukkig hebben we die gewoon op tv.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:36 schreef suus21 het volgende:
ben benieuwd naar roddick - nadal..
Tsonga als outsider (denk het niet, maar je weet het nooit) en Soderling als potentieeltje om ver te komen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:32 schreef TheGeneral het volgende:
Even tussendoor, wie zouden jullie betitelen als kanshebbers voor het Indian Wells toernooi?
Ben bezig met de OP.
Ik heb Federer, Nadal, Djokovic, Nalbandian.
Is niet eens grappigquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tsonga als outsider (denk het niet, maar je weet het nooit) en Soderling als potentieeltje om ver te komen.
Misschien voor de grap een OP zonder Roddick
Darcis heeft zich teruggetrokken daar zie ik trouwens..
Wel nishikori, Gaba en haase in de kwalificitie
Je bent een beetje uit vorm met je avatars.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:44 schreef Tim86 het volgende:
nee ik bedoelde het ook cynisch..hij staat er altijd in maar verdiend het niet atm
Mijn avatar gaat Roddick overigens wel een handje helpen nu
16u live @ eurosport, met waarschijnlijk mariettequote:Op donderdag 6 maart 2008 15:34 schreef richardb2 het volgende:
Wie gaat er winnen Roddick of Nadal, ik denk wel dat het een leuke wedstrijd wordt,, wordt die wedstrijd ook nog uitgezonden, want eurosport zend murray uit maar die heeft toch al gespeeld?
wedstrijd konden ze niet laten zien (door o.a. Biathlon) maar nu doen ze dus een verslag van (soort samenvatting) en om 16:00 live Roddick - Nadal.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:34 schreef richardb2 het volgende:
Wie gaat er winnen Roddick of Nadal, ik denk wel dat het een leuke wedstrijd wordt,, wordt die wedstrijd ook nog uitgezonden, want eurosport zend murray uit maar die heeft toch al gespeeld?
dan zal Lopez wel blij zijn als hij morgenochtend uit bed stapt bij zijn nieuwste verovering en even op MTF kijkt tegen wie en hoe laat hij moet spelenquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
De H2H lopez - davy is 3-0, wel oude partijen
.
Haha, dat is eigenlijk wel heel slecht van Feliciano...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan zal Lopez wel blij zijn als hij morgenochtend uit bed stapt bij zijn nieuwste verovering en even op MTF kijkt tegen wie en hoe laat hij moet spelen
Het heeft allebei wel watquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
Haha
Servicegame 1 Roddick: 1 á 2 minuten
Servicegame 1 Nadal: 13 minuten
Servicegame 2 Roddick: 1 á 2 minuten
Ik heb geen beelden, maar zelfs met het scoreboard alleen kun je dat zienquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:32 schreef Bruce117 het volgende:
Wat heerlijk om dat verschil te zien in een service game van Nadal of Roddick
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
Nu al een klassieker![]()
![]()
Damn wat een heerlijke wedstrijd !
Ach 2 aces 229 en 230 km/h kunnen er wel mee door.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:14 schreef TheGeneral het volgende:
Als het een tiebreak wordt zal Roddick wel geen 1e service slaan en simpel de set verliezen...
Hij begon wel zoals ik zeiquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ach 2 aces 229 en 230 km/h kunnen er wel mee door.
je hebt helemaal gelijk, het is heel gewoon om niet verder te kijken dan de volgende partij, dat leidt alleen maar af...en Lopez is bij vlagen wel leuk, hij speelt toch service volley? Ik denk dat ie van davy gaat winnen..quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:20 schreef Norrage het volgende:
Ik snap niet waarom jullie dat zo raar vinden? Topspelers kijken zelden naar de draw, ze benaderen de wedstrijden een voor een...Dit was zelfs meteen na de wedstrijd, waarschijnlijk als hij thuis was geweest had ie het meteen opgezocht...Beetje een overtrokken reactie van iedereen..
Enne, hup Rafa!!!
Ik vreesde zelfs even dat het replay the point werd en dus 30-30, gelukkig goed gezien dat Rafa 'm nooit meer had.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:41 schreef Wopper1 het volgende:
Die lijnrechters zijn gewoon klote. Al de derde keer dat ze Roddick benadelen...
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:48 schreef Eppie_NL het volgende:
Roddick die toch zijn beste wedstrijd speelt van de afgelopen 3-4 jaar. Nadal speelt toch minder dan normaal.
Ben benieuwd of ie dat vol kan houden. Zou wel leuk zijn als ie mee kan gaan met een Federer, Nadal en Djokovic.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:49 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Normaal is het zo dat Roddick alleen maar kan terugbrengen, vandaag is het juist andersom.
Dat zou meestelijk COOL zijn en het verlies van Nadal 100% goed makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Wie moet Roddick kloppen? Op deze manier gaat ook Djoko het heel lastig tegen 'm krijgen.
Hij speelt al twee weken op rij top. Ik verwacht nog twee topweken hierna.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:53 schreef Norrage het volgende:
aan de andere kant is Nadal wel iemand tegen wie hij het spel kan maken en iemand die de laatste tijd echt dramatisch speelt...zal me niet verbazen als Roddick er in de volgende ronde hard af gaat (hij speelt wel vaker eens 1 wedstrijd heel goed) maar verder leuk dat Roddick eens van een top 10 speler gaat winnen...(volgens mij is zijn balans iets van 10 winstpartijen tegen 40 verlies wat betreft die statistiek)
Denk dat eerder Djoko de grootste bedreiging is op dit moment.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
Hopen dat Nadal volgende week er snel uit ligt
Daarna won Andreev nog één game, wat een ordinaire veegpartij zegquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal geen walk-over voor Djoko worden, is nu al wel duidelijk.
Thx !quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
11.00u: Davydenko-Lopez
16:00u: Roddick-Djokovic
Zaterdag 16.30 de finale.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:34 schreef suus21 het volgende:
komt het morgen ook op eurosport vanaf 16:00?
Fijn he!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:48 schreef Norrage het volgende:
Djoko gaat morgen lekker de vloer aanvegen met Roddick!
quote:
Geeft niks.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( dank voor de sig, sorry Ff kon hem niet laten liggen !)
Ik vond het een mooie partij.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
Haha
Servicegame 1 Roddick: 1 á 2 minuten
Servicegame 1 Nadal: 13 minuten
Servicegame 2 Roddick: 1 á 2 minuten
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:36 schreef suus21 het volgende:
en tijden geleden dat ik weer eens tennis op tv zie en het leuk vindt...
Scroll gewoon even naar bovenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat speelt Roddick morgen tegen Dokovic? Ik hoop dat Roddick Djokovic wegblaast.
Ik had het hele topic gelezen maar blijkbaar een paar posts gemist.quote:
Vorige week was het niet best hoor. (week daarvoor idd wel)quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij speelt al twee weken op rij top. Ik verwacht nog twee topweken hierna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |