Het heeft allebei wel watquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
Haha
Servicegame 1 Roddick: 1 á 2 minuten
Servicegame 1 Nadal: 13 minuten
Servicegame 2 Roddick: 1 á 2 minuten
Ik heb geen beelden, maar zelfs met het scoreboard alleen kun je dat zienquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:32 schreef Bruce117 het volgende:
Wat heerlijk om dat verschil te zien in een service game van Nadal of Roddick
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:44 schreef kleinzusje het volgende:
Nu al een klassieker![]()
![]()
Damn wat een heerlijke wedstrijd !
Ach 2 aces 229 en 230 km/h kunnen er wel mee door.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:14 schreef TheGeneral het volgende:
Als het een tiebreak wordt zal Roddick wel geen 1e service slaan en simpel de set verliezen...
Hij begon wel zoals ik zeiquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ach 2 aces 229 en 230 km/h kunnen er wel mee door.
je hebt helemaal gelijk, het is heel gewoon om niet verder te kijken dan de volgende partij, dat leidt alleen maar af...en Lopez is bij vlagen wel leuk, hij speelt toch service volley? Ik denk dat ie van davy gaat winnen..quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:20 schreef Norrage het volgende:
Ik snap niet waarom jullie dat zo raar vinden? Topspelers kijken zelden naar de draw, ze benaderen de wedstrijden een voor een...Dit was zelfs meteen na de wedstrijd, waarschijnlijk als hij thuis was geweest had ie het meteen opgezocht...Beetje een overtrokken reactie van iedereen..
Enne, hup Rafa!!!
Ik vreesde zelfs even dat het replay the point werd en dus 30-30, gelukkig goed gezien dat Rafa 'm nooit meer had.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:41 schreef Wopper1 het volgende:
Die lijnrechters zijn gewoon klote. Al de derde keer dat ze Roddick benadelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |