Klopt wel ja, maar sowieso maakte de tussenstand me bij tennis niet zo heel veel uit. Vind het gewoon leuk om mee te doen, zeiken op de jury als je geen punten hebt en een complimentje als je op het podium staat (zoals nuquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef Rumille het volgende:
Het is gewoon jammer.
Het niveau ligt af en toe best hoog en sommige inzendingen zijn gewoon geniaal. Aan de foto's ligt het ook vaak niet, het is denk ik gewoon dat door het ontbreken van een tussenstand er geen competitie is. Geen motivatie om mee te doen.
Ik doe altijd wel mee, maar ik denk dat als sommige mensen zien dat ze plaatsen kunnen stijgen, ze meer gemotiveerd raken om mee te doen.
Ik denk dat dat zeker een rol speelt !quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef Rumille het volgende:
Het is gewoon jammer.
Het niveau ligt af en toe best hoog en sommige inzendingen zijn gewoon geniaal. Aan de foto's ligt het ook vaak niet, het is denk ik gewoon dat door het ontbreken van een tussenstand er geen competitie is. Geen motivatie om mee te doen.
Ik doe altijd wel mee, maar ik denk dat als sommige mensen zien dat ze plaatsen kunnen stijgen, ze meer gemotiveerd raken om mee te doen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hier is dat juist niet het geval, iedereen doet juist leuk mee, dus laten we ervoor zorgen dat dit topic nog wel even blijft bestaan
Die opzet was leuk, jammer dat het niet serieus genomen werd inderdaad. Dit gaat een stuk leuker. Top en blijven doorgaan!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar sowieso maakte de tussenstand me bij tennis niet zo heel veel uit. Vind het gewoon leuk om mee te doen, zeiken op de jury als je geen punten hebt en een complimentje als je op het podium staat (zoals nu).
Thelonious startte ooit een onderschriftenreeks in NWS (niet het Gelukkig hebben we de foto's nog topic, maar ook een met tussenstand en al). Maar die werd verziekt doordat 'nieuwe mensen' (die niet van VBL) kwamen, de regels niet zo serieus namen, niet jureerden. Uiteindelijk is die reeks gestopt, na een maand of 2 denk ik al.
Hier is dat juist niet het geval, iedereen doet juist leuk mee, dus laten we ervoor zorgen dat dit topic nog wel even blijft bestaan
Fritsie, bedoel je dat je zin hebt om alles van af dan op te tellen t/m nu en verder ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die opzet was leuk, jammer dat het niet serieus genomen werd inderdaad. Dit gaat een stuk leuker. Top en blijven doorgaan!
En die tussenstand, ja als kz 'm idd nog een keertje post (of iemand anders) dan is er in ieder geval een houvast en zal ik eens kijken of ik het zal doen dan.
Nu trouwens wel kneitertje druk met m'n studie.
Timquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:37 schreef Tim86 het volgende:
kz: please
ajb
nog een keer? uno mas? por favor?
quote:kleinzusje
Davy gokt er op dat hij deze bal kan raken
quote:ZoneKill
Davydenko verblind door Bal.
quote:Tim86
Bijziendheid nieuwste smoes van Davydenko om wedstrijden van kansloze rukkers te verliezen
OP van dit topicquote:Knipoogje
Fok! voor slechtzienden, plaatje 1: Welke van de drie is de tennisbal?
Fok! voor slechtzienden, plaatje 2: Welke van de twee is de tennisbal?
Je krijgt een eervolle vermelding,quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:21 schreef Rumille het volgende:
Ik vond mezelf wel podiumwaardig.
mee eens, vond de inzendingen dit keer van een laag niveau.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef Bayswater het volgende:
Doe eens wat aan die foto's, dit kan echt niet.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef Bayswater het volgende:
Foto zoeken was ook niet makkelijk. Volgende keer beterquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
mee eens, vond de inzendingen dit keer van een laag niveau.ik had zelf al helemaal geen inspiratie, blijkbaar was ik niet de enige
heb je een puntquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Foto zoeken was ook niet makkelijk. Volgende keer beter
Precies !quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef Bayswater het volgende:
Ik zal me er eerdaags even mee bezighouden. Dan ga ik ff een dagje graven en spitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:39 schreef kleinzusje het volgende:
Heren, ik kap met de puntentelling !
Excuse me, maar heb het echt eerder aangekondigd !
Ik hou van dit spel, maar tellen is m'n ding niet. En ga ook niet meer graven !
Was nog aan het twijvelen, omdat ik graag lief gevonden wil worden, maar kom hier voor m'n lol !
En ben dit spel gestart, voel me verantwoordelijk, maar moet het niet doen !
Dus NEE !
sorry![]()
Het maakt mij niet uit wie het is als ze er zo bij staatquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:22 schreef Tim86 het volgende:
haha zeg even dat het ivanovic is en laat me daarna in die waan
Top Fritsiequote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zal me er eerdaags even mee bezighouden. Dan ga ik ff een dagje graven en spitten.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik inspiratie heb wil ik af en toe wel een gooi naar de zege doen. Jullie zijn wel op de schunnige toer zie ik.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:01 schreef Tim86 het volgende:
haha af en toe wel Vaduz maarre: wees welkom!
quote:-Vaduz-
Na Dal doet Djokovic een greep naar de macht
quote:Gordon_Shumway
'Iemand wilde bubbels in z'n champagne?'
quote:Bayswater
"He Raf, ik zie je naad al"
Ik ook. Goede jury dusquote:Op zondag 9 maart 2008 00:05 schreef Rumille het volgende:
Ik had 2e plek verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |