De regering stelt dat het een film is die rampspoed brengt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach, op stelvragen moet je nooit ingaan....
Daar zijn genoeg aanwijzingen voor. Hen bereiken vele alarmerende signalen. Deskundigen zeggen dat de inhoud van de film er niet veel meer toe doet. DE moslims zullen het aangrijpen om agressief naar het Westen te reageren...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:54 schreef Profesor het volgende:
[..]
De regering stelt dat het een film is die rampspoed brengt.
Wilders is een briezende stier.. maar al komt het nooit uit, zou ik m toch willen zien. In besloten kring, waarbij kopietjes maken uitgesloten is. Niet realistisch, maar toch...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:56 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou me doodlachen als die film nooit komt. Beter kan Wilders zijn punt niet maken...
Nee, in Nederland niet...maar veiligheid van Nederlanders in Afghanistan is dan niet zeker meer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Burakius het volgende:
Denk dat de moslims in Nederland helemaal niets zullen doen op een paar jeugdige koters in Amsterdam na.
Is die nu wel zeker dan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:04 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Nee, in Nederland niet...maar veiligheid van Nederlanders in Afghanistan is dan niet zeker meer.
"De film wordt nog eenmaal uitgesteld tot de eerste dag van de volgende maand" :dquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:56 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou me doodlachen als die film nooit komt. Beter kan Wilders zijn punt niet maken...
Hebben we meteen een mooie reden om 'onze jongens' terug te halen. We hebben helemaal niets in Afghanistan te zoeken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:04 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Nee, in Nederland niet...maar veiligheid van Nederlanders in Afghanistan is dan niet zeker meer.
Kun je nagaan...nóg minder zeker...En als stewardessen en andere niet-militaire personen gewaarschuwd worden....pffff...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is die nu wel zeker dan?.
Die gasten zitten daar niet om tulpenvelden te planten hoor.
Ja! Want stel je voor dat die duurbetaalde gasten doen waar we ze voor opleidenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:12 schreef GiantWorm het volgende:
[..]
Hebben we meteen een mooie reden om 'onze jongens' terug te halen. We hebben helemaal niets in Afghanistan te zoeken.
Is gewoon allemaal "stel dat" gespeculeer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:17 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Kun je nagaan...nóg minder zeker...En als stewardessen en andere niet-militaire personen gewaarschuwd worden....pffff...
Ik hoor het vaker van de achterban van Wilders, maar ik denk dat niemand van zijn kiezers na de lancering teleurgesteld zou zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:56 schreef Catch22- het volgende:
Ben ik ook bang voor...hij is nu niet bepaald de meest subtiele, laat staan de meest stijlvolle...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:11 schreef NJ het volgende:
Dus de TS verwacht dat de nuance die bij Wilders over de afgelopen drie jaar alleen maar aan het veranderen is in een stormfrontachtige harde lijn bij het maken van de film ineens teruggekomen is. Sterker dan dat het ooit geweest is. Die kans lijkt me heel klein.
De beste film die hij kan maken is het scenario dat Boris van der Ham schetst op Geenstijl. Beter dan dat en met een sterker punt dan dat kan hij simpelweg niet komen.
Alleen aangezien het doortrekken van de A4-zuid zo onderhand al door Wilders wordt aangegrepen om iets over de Islam te roepen ben ik bang dat hij gewoon een film ala submission wil maken, maar dan vele malen grover en slechter. Helaas.
Gevaarlijke uitspraken eigenlijk, geeft dit en de paniekreactie van de regering dan niet aan dat Wilders gelijk heeft?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg aanwijzingen voor. Hen bereiken vele alarmerende signalen. Deskundigen zeggen dat de inhoud van de film er niet veel meer toe doet. DE moslims zullen het aangrijpen om agressief naar het Westen te reageren...
Tja...jij noemt het gejank...maar misschien heet het wel "vooruitzien".quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is gewoon allemaal "stel dat" gespeculeer.
Gewoon gejank omdat iedereen zich op laat naaien door iets waar nog niets van bekend is. Naja, behalve de producent en de vorm waarin het gepresenteerd gaat worden. Als dat tegenwoordig al een reden is om met ons allen bang te gaan worden. Dan laat je je ook wel kennen ey. Allemaal bangmakerij. En iedereen tuint er met open ogen in. Hoezo met ons allen een kudde naieve koetjes.
Dat is ook precies het probleem. Niet de uitspraken, maar diegenen die er op reageren. Netjes gedemonstreerd in mijn link die ik hierboven gaf van de film van Dawkins.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:20 schreef Chewie het volgende:
Gevaarlijke uitspraken eigenlijk, geeft dit en de paniekreactie van de regering dan niet aan dat Wilders gelijk heeft?
Ach, gelijk heeft iedereen, afhankelijk van in welke hoek je staat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraken eigenlijk, geeft dit en de paniekreactie van de regering dan niet aan dat Wilders gelijk heeft?
Door dat zogenaamde "vooruitzien" maken we het allemaal nog erger dan het zou worden als iedereen gewoon zijn smoel had gehouden. Al dat gezeik over terrorisme en milieu-ellende wordt alleen maar gebruik om het domme naieve volk onder de duim te houden met het middel van "angst". Het is namelijk heel makkelijk om bange mensen van alles door hun strot te duwen. Of het nu identificatieplicht is, het recht om iedereen af te luisteren, hogere belasting op leaseautos of de bedrijven iedereen spaarlampen, hybride auto's en overlevingspakketten willen verkopen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Tja...jij noemt het gejank...maar misschien heet het wel "vooruitzien".
Yep, of dat de film alleen een compilatie is van hoe er in de wereld gereageerd wordt op een bericht dat Wilders een film over de koran maaktquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:56 schreef Catch22- het volgende:
Dat zou geniaal zijn jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:34 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Yep, of dat de film alleen een compilatie is van hoe er in de wereld gereageerd wordt op een bericht dat Wilders een film over de koran maakt
Nee. Tenzij de boodschap van Geert Wilders is dat je een hoop moslims op de kast kunt jagen door hun geloof te beledigen, maar dat is het geloof ik niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
De boodschap is natuurlijk dat de westerse wereld uit angst voor die moslims op allerlei vrijheden gaat beknibbelen. En met pijn in mn hart moet ik zeggen dat het daar wel op begint te lijken als ik het kabinet zo hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Tenzij de boodschap van Geert Wilders is dat je een hoop moslims op de kast kunt jagen door hun geloof te beledigen, maar dat is het geloof ik niet.
Die boodschap heb ik nog niet gehoord van Geert Wilders, zeker niet dat dit het centrale thema is van Wilders of zijn film. Het is waar natuurlijk: identificatieplicht, afluisteren, minder privacy, boerkaverbod.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:37 schreef Hephaistos. het volgende:
De boodschap is natuurlijk dat de westerse wereld uit angst voor die moslims op allerlei vrijheden gaat beknibbelen.
Dit christelijk-moralistische kabinet is niet de hele Westerse wereld en vooralsnog is er nog niets verboden. Ik ben het ermee eens, dit kabinet gaat debiel om met Wilders' film, maar dat geeft Geert Wilders nog geen gelijk.quote:En met pijn in mn hart moet ik zeggen dat het daar wel op begint te lijken als ik het kabinet zo hoor.
Welk punt?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:56 schreef Catch22- het volgende:
Donderdag.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welk punt?
Nu we toch aan het 'stellen' zijn: ik stel dat Wilders zijn film op een vrijdag uitbrengt.
V.
Ik gok op 20 maart (geboortedag Mohammed)quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welk punt?
Nu we toch aan het 'stellen' zijn: ik stel dat Wilders zijn film op een vrijdag uitbrengt.
V.
Jawel, dan heeft het nog effect op vrijdag. Misschien zelfs wel woensdag dan. Vrijdag zou in ieder geval te laat zijn, dus ik denk woensdag of donderdag.quote:
Dat zou een briljante zet zijn. Hij laat daarmee zien hoe die extremisten enkel alleen al op een aankondiging zo agressief reageren, en hoe laf de Nederlandse regering zich opstelt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:34 schreef BereNDD het volgende:
Yep, of dat de film alleen een compilatie is van hoe er in de wereld gereageerd wordt op een bericht dat Wilders een film over de koran maakt
Het effect is misschien wel groter, maar het extra moslims prikken is dan minder zichtbaar. Ik denk echt dat hij gewoon zichtbaar de islamitische vrijdagsrust wil verstoren. En dan natuurlijk meer als statement, dan daadwerkelijk door hem een dag eerder te plaatsen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jawel, dan heeft het nog effect op vrijdag. Misschien zelfs wel woensdag dan. Vrijdag zou in ieder geval te laat zijn, dus ik denk woensdag of donderdag.
Kunnen we hiermee niet stellen dat DE moslims van nature een instabiel en explosief reagerend volk is dat elke gelegenheid aangrijpt om te ontploffen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg aanwijzingen voor. Hen bereiken vele alarmerende signalen. Deskundigen zeggen dat de inhoud van de film er niet veel meer toe doet. DE moslims zullen het aangrijpen om agressief naar het Westen te reageren...
Daarom zou 20 maart hem nu juist zo goed uitkomen. Ten eerste omdat ie dan de moslims lekker kan prikken, en ten tweede omdat het op een donderdag valt en de hele rel dus tijd heeft om op te bouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het effect is misschien wel groter, maar het extra moslims prikken is dan minder zichtbaar. Ik denk echt dat hij gewoon zichtbaar de islamitische vrijdagsrust wil verstoren. En dan natuurlijk meer als statement, dan daadwerkelijk door hem een dag eerder te plaatsen.
V.
wat een kul. Als hij een film over de koran wil maken hoeft ie toch niet geheel politiek correct het over alle geschreven boeken te doen. Als Groen Links een film gaat maken over de gevolgen van roken, gaat toch ook niemand zeiken dat je dan alle dingen waar je verslaafd aan kan raken moeten worden aangehaald, zoals drank, drugs, gokken, games, dat alle dingen waar je kanker van kan krijgen moeten worden aangehaald, te weinig groente, te veel melk, aangebrand eten, zonnen, moedervlekken, wonen onder een elektriciteitsmast en dat alle dingen waardoor je een mismaakt kind kan krijgen, stompen in de buik, gifgas, kernafval, niet goed uitgevoerde abortus aan bod moeten komen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:07 schreef wijsneus het volgende:
Stel je voor dat Wilders inderdaad een goed beargumenteerde film maakt die op een beschaafde toon de tekortkomingen van de politieke islam dan nog zou het in mijn optiek verkeerd zijn om alleen de islam te aan te pakken. Ik zou liever zien dat hij alle religies kritisch beschouwd.
Dat gebeurt nu juist wel natuurlijk. Als er over een rookverbod gepraat wordt kan je er donder op zeggen dat er wordt gewezen naar fijnstof en uitlaatgassen. Als het gaat over wiet kun je er donder op zeggen dat er gewezen wordt naar de schadelijkheid van alcohol, en als het gaat om CO2-uitstoot kun je er donder op zeggen dat er verwezen wordt naar andere landen. Etceteraquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:15 schreef Herald het volgende:
[..]
wat een kul. Als hij een film over de koran wil maken hoeft ie toch niet geheel politiek correct het over alle geschreven boeken te doen. Als Groen Links een film gaat maken over de gevolgen van roken, gaat toch ook niemand zeiken dat je dan alle dingen waar je verslaafd aan kan raken moeten worden aangehaald, zoals drank, drugs, gokken, games, dat alle dingen waar je kanker van kan krijgen moeten worden aangehaald, te weinig groente, te veel melk, aangebrand eten, zonnen, moedervlekken, wonen onder een elektriciteitsmast en dat alle dingen waardoor je een mismaakt kind kan krijgen, stompen in de buik, gifgas, kernafval, niet goed uitgevoerde abortus aan bod moeten komen.
Volgens mij ook, ja. Het zal wel weer oer-hollandse kneuterigheid zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Fitna kan volgens mij alleen nog heel erg tegenvallen.
Which begs the question...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het effect is misschien wel groter, maar het extra moslims prikken is dan minder zichtbaar. Ik denk echt dat hij gewoon zichtbaar de islamitische vrijdagsrust wil verstoren. En dan natuurlijk meer als statement, dan daadwerkelijk door hem een dag eerder te plaatsen.
V.
"de moslims" zijn geen 'volk'. "van nature" instabiel... ben jij , als volk dan natuurlijk, van nature kortzichtig? Of is dat iets dat er wellicht fenotypisch ingekomen is?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:05 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Kunnen we hiermee niet stellen dat DE moslims van nature een instabiel en explosief reagerend volk is dat elke gelegenheid aangrijpt om te ontploffen?
Ik reageerde express met 'DE' en 'HUN' als reactie op de quote, maar jij springt al in de noodloop als je DE moslims ziet staan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
"de moslims" zijn geen 'volk'. "van nature" instabiel... ben jij , als volk dan natuurlijk, van nature kortzichtig? Of is dat iets dat er wellicht fenotypisch ingekomen is?
V.
Met een videorecorderquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Which begs the question...
Als de film tijdens de vrijdagsrust geplaatst wordt, hoe kan ook maar een enkele rechtgeaarde Moslim hem dan op die dag kijken, en vervolgens demonstreren/rellen?
*sigh*quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:43 schreef Wokkel het volgende:
Deze 'menige moslims' zitten gewoon continue te broeden op welke aanleiding er nu weer voldoende is om herrie te schoppen. En blijkbaar moeten wij dat normaal vinden, en er maar rekening mee houden???
Tja, het is ook tot zo enorme hype opgeblazen, al die landen en moslims hadden nooit van die film gehoord als er niet constant tegen gewaarschuwt was., Wilders heeft zijn bek strak dicht gehouden over deze film, voornamelijk het CDA heeft het meeste stof doen op laten waaien hierover. Een vrij dubieuze rol van deze partij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Net als bij R de Vries zal ik me recalcitrant opstellen en juist om die reden niet kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:51 schreef bleiblei het volgende:
Naja, 1 ding is zeker. Heel Nederland gaat die film kijken als ie op TV komt.
Aan dat kijkcijfer kan Peter R een puntje zuigen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik vind het onderhand echt een giller worden: schijnbaar de halve wereld valt bij voorbaat al over een film waarvan niemand nog de inhoud kent.
AflaatTheMovie.com.quote:Leven we weer in 1500 of zo? Heb ik iets gemist?
Ja de mensen lijken wel net zo bevooroordeeld als Wilders.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik vind het onderhand echt een giller worden: schijnbaar de halve wereld valt bij voorbaat al over een film waarvan niemand nog de inhoud kent.
Nee, toen hadden ze nog geen films.quote:Leven we weer in 1500 of zo?
Gelovigen zijn gewend af te gaan op geruchten en veronderstellingen dus die kun je het eigenlijk niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom oordeelt iedereen al over een film waarvan niemand de precieze inhoud kent? Baseren we ons op feiten of laten we ons leiden door geruchten en veronderstellingen?
We baseren dat op gedrag in het verleden, niet op actueel bewijs. Net zoals we dat met Saddam deden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom oordeelt iedereen al over een film waarvan niemand de precieze inhoud kent? Baseren we ons op feiten of laten we ons leiden door geruchten en veronderstellingen?
Bijna elk mens zo ongeveer. Daar hoeven ze niet per see 'gelovig' voor te zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gelovigen zijn gewend af te gaan op geruchten en veronderstellingen dus die kun je het eigenlijk niet kwalijk nemen.
Het komt mij voor dat deze en genen al enigzins geprikkeld zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Vrijdag is een heilige dag voor moslims, net als de zondag voor christenen.
Als je dus super conservatieve gelovigen hebt zul je ze hiermee dus extra prikkelen.
Het probleem is alleen dat niemand de film wil uitzendenquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:51 schreef bleiblei het volgende:
Naja, 1 ding is zeker. Heel Nederland gaat die film kijken als ie op TV komt.
Aan dat kijkcijfer kan Peter R een puntje zuigen.
nee inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat niemand de film wil uitzenden
Ga toch weg. Mijn voorvaderen stonden echt niet voor het beledigen van hele bevolkingsgroepen, enkel en alleen omdat ze dat konden. Als je je vrijheid van meningsuiting DAAR voor nodig hebt...quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:13 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
nee inderdaad.
laf volk
Principes waar onze voorvaderen jarenlang voor gevochten hebben, worden hier zomaar te grabbel gegooid door appeasement-taktiek(lees: angst). Om je kapot te schamen.
Of het is gewoon een kwalitatieve slechte film. Enig idee hoeveel programma´s en films er in HIlversum per dag worden afgewezen ?quote:
Lol wat een huilie.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:13 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
nee inderdaad.
laf volk
Principes waar onze voorvaderen jarenlang voor gevochten hebben, worden hier zomaar te grabbel gegooid door appeasement-taktiek(lees: angst). Om je kapot te schamen.
Flikker toch een eind op. WIlders eist dat de film integraal moet worden uitgezonden. Die garantie wil men niet geven vooraf, zonder de film te hebben gezien.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:13 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
nee inderdaad.
laf volk
quote:
quote:
quote:
ik provoceerde enkel... en kan concluderen dat het, zogezegd, goej visweer isquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Of het is gewoon een kwalitatieve slechte film. Enig idee hoeveel programma´s en films er in HIlversum per dag worden afgewezen ?
Natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:02 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
[..]
[..]dom volk
[..]
ik provoceerde enkel... en kan concluderen dat het, zogezegd, goej visweer is
J.
Had kunnen zijn, ware het niet dat er 2 dingen niet kloppen:quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:05 schreef Seneca het volgende:
[..]
NatuurlijkAls je te veel tegenstand krijgt, kruip je terug in je schulp en 'provoceerde je enkel'. Leuke redding, but it's not gonna work
Misschien dat de regering hem al wel gezien heeft ? In 1 van de achterkamertjes ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:17 schreef chatter het volgende:
Laten we nu eerst even afwachten wat er te zien is in die film.
En mocht geen enkele zender het willen uitzenden, staat het gewoonweg op het Internet, met ondertitels en al, voor de mensen die de Nederlandse taal niet beheersen.
Er is al genoeg stemmingmakerij vanuit de regering geweest, zonder dat iemand dan ook maar iets weet van de inhoud.
Balkenende weet ervan af. Die heeft erover gesproken met Wilders.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:17 schreef chatter het volgende:
Laten we nu eerst even afwachten wat er te zien is in die film.
En mocht geen enkele zender het willen uitzenden, staat het gewoonweg op het Internet, met ondertitels en al, voor de mensen die de Nederlandse taal niet beheersen.
Er is al genoeg stemmingmakerij vanuit de regering geweest, zonder dat iemand dan ook maar iets weet van de inhoud.
Zeg druif, dat is net de essentie die je 'handig' wegknipte toen je mij citeerdequote:Op donderdag 6 maart 2008 13:02 schreef JaZekerZ het volgende:
Al die oordelen, niemand weet nog waar het om gaat
Niemand heeft m gezien ?!quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Balkenende weet ervan af. Die heeft erover gesproken met Wilders.
Doet hij relaxt?
Met dergelijke openingen ben ik niet genegen om je reacties fatsoenlijk te lezen. Dom en onnodig, me dunkt.quote:
Jij vindt het toch niet raar dat de regering zich voorbereid en maatregelen neemt op mogelijke acties ? Dat is niet onlogisch, daar zijn ze voor. En dan gaan ze meestal uit van het worst case scenario.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:29 schreef chatter het volgende:
Iedereen "weet ervan", maar niemand heeft gezegd dat de film al bekeken is door wie dan ook, behalve door de makers.
Tja, Balkie, die is volgens mij al bang als hij naar Tom & Jerry kijkt, dus hem neem ik niet echt als een goed referentie punt.
Hij hoopt nog steeds dat er een verbod komt op die film zodat hij opgelucht kan adem halen en zichzelf op de (niet zo stevige) schoudertjes kan slaan.
Laten ze eerst die film nou maar vertonen, daarna kan iedereen zijn/haar mening geven over de inhoud van de film.
Vooral omdat ze dat zelf in een "worste case" manier hebben beinvloed.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jij vindt het toch niet raar dat de regering zich voorbereid en maatregelen neemt op mogelijke acties ? Dat is niet onlogisch, daar zijn ze voor. En dan gaan ze meestal uit van het worst case scenario.
Geinige tiepvautquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vooral omdat ze dat zelf in een "worst case" manier hebben beinvloed.
Er hadden totaal geen maatregelen genomen hoeven worden, als de CDA die film niet zo gehyped had, maar dat schijnt maar zo lastig door te komen bij heel veel mensen, niet in de laatste plaats de CDA-ers zelf.
Kom, zeg nou zelf.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jij vindt het toch niet raar dat de regering zich voorbereid en maatregelen neemt op mogelijke acties ? Dat is niet onlogisch, daar zijn ze voor. En dan gaan ze meestal uit van het worst case scenario.
Hallo ! Ik bedoel alleen te zeggen dat de regering politiediensten etc. voorbereid op wat er mogelijk gaat komen. Dat is toch logisch ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:59 schreef chatter het volgende:
[..]
Kom, zeg nou zelf.
Is het niet deze regering geweest die van het begin af aan de bevolking heeft opgestookt tegen Geert Wilders ?
Is het ook niet de regering geweest die de bevolking heeft opgestookt tegen Pim Fortuyn ?
Is het niet de regering geweest die Ayaan Hirsi Ali heeft laten vallen na het maken van de film Submission, samen met Theo van Gogh en haar niet meer wilden beschermen ?
Is de regering misschien te slap om voor de idealen van Nederland op te komen ?
Vrijheid en Democratie !
Ok, in dat geval ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hallo ! Ik bedoel alleen te zeggen dat de regering politiediensten etc. voorbereid op wat er mogelijk gaat komen. Dat is toch logisch ?
Hij zal vast vlak voor het uitbrengen van de film er aandacht aan geschonken hebben, maar zo ver van te voren er al een hype van hebben gemaakt, zou zelf hij niet kunnen bedenken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Geinige tiepvaut![]()
Kijk, Geert W. kennende, als niemand er een hype van had gemaakt, had ie het zelf wel gedaan. Het wordt hem nu wel heel makkelijk gemaakt wat dat aangaande.
Het lijken wel een stel gelovigen in dit topic... "Geert zegt 2 weken later wat anders dús dan is het zo..."quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:24 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Niemand heeft m gezien ?!
Balkenende gokt wat het is, dat is net het schrijnende aan al die bezopen, onrelaxte reacties.
Laten we gewoon afwachten
Dat komt omdat Wilders contact opgenomen heeft met de internationale media. Niet Balkenende.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hij zal vast vlak voor het uitbrengen van de film er aandacht aan geschonken hebben, maar zo ver van te voren er al een hype van hebben gemaakt, zou zelf hij niet kunnen bedenken.
Feit blijft dat de reden dat bijv. Pakistan nu van de film weet, is omdat de CDA er een lekkere hype van heeft gemaakt, zonder dat er ook maar iets bekent van was.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het lijken wel een stel gelovigen in dit topic... "Geert zegt 2 weken later wat anders dús dan is het zo..."
Ja: Balkenende heeft met Wilders over de inhoud van de film gepraat, en hoe de film zal gaan. Met meer details dan wij zullen weten.
Ja: Wilders zocht de internationale pers op. Van Engeland en de US tot joost mag weten waar. Dit in tegenstelling tot wat hij in Nederland doet.
Dus dat Balkenende paniek zaait omdat ie niet weet waar het over gaat? Puh-lease!!
[..]
Dat komt omdat Wilders contact opgenomen heeft met de internationale media. Niet Balkenende.
...sprak hij, met zijn 'Dom volkquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:26 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Met dergelijke openingen ben ik niet genegen om je reacties fatsoenlijk te lezen. Dom en onnodig, me dunkt.
J.
Welnee, dit komt puur omdat een aantal CDA prominenten vanaf het bericht dat Wilders een film aan het maken zijn een hype hebben gecreeerd, Wilders heeft ook in de internationale media nauwelijks het over die film gehad, op wat uitspraken na die niet verschilde van de uitspraken in de nederlandse media.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat komt omdat Wilders contact opgenomen heeft met de internationale media. Niet Balkenende.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
...sprak hij, met zijn 'Dom volk'
Net Wilders, als je de discussie maar niet aanhoeft.
Ik krijg zelfs gelijk van een hoogleraar:quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik vind het onderhand echt een giller worden: schijnbaar de halve wereld valt bij voorbaat al over een film waarvan niemand nog de inhoud kent. Leven we weer in 1500 of zo? Heb ik iets gemist?
Professor Barabas, de grap heeft nu wel lang genoeg geduurd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |