abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:40:39 #1
17205 Profesor
I have a dream!
pi_57168584
Stel dat het niet zo is. Stel dat het een prachtige film is, die op fijngevoelig wijze zaken aan het licht brengt en zelfs Moslims tot tranen ontroert..
Balkenende heeft een kort geheugen. Twee reacties komen namelijk overeen met de commotie rondom “De Grote Donor Show” van BNN.

Eerste reactie: Kijken of we het kunnen verbieden.
Ook toen wist de regering eigenlijk niet waar ze het over hebben, helemaal tragisch is dat achteraf de regering alsnog probeerde een goede sier te maken en alsnog geen fuck hebben gedaan.

Tweede reactie: Wat moet het buitenland wel niet van ons denken.
Economische motieven boven ideologische motieven stellen is altijd discutabel.
Daarnaast heeft het een hoog [zeiktoon/on] “wat moeten de buren wel niet denken” [zeiktoon/off]
Fuck de buren, een regering is gekozen door de bevolking en is er voor de bevolking. Niet voor de buren, daar hebben we al een Europees parlement en de VN voor.

Daarnaast waren beide reacties niet met redelijke argumenten maar bovendien met angst ingegeven. Nu komen twee regeringpartijen ook uit een achtergrond “als je niet bid ga je naar de hel”

Kortom: stel dat het niet zo is, wat dan? Hoe zal de regering reageren en het buitenland?
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_57168802
Ach, op stelvragen moet je nooit ingaan....
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:54:01 #3
17205 Profesor
I have a dream!
pi_57168857
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach, op stelvragen moet je nooit ingaan....
De regering stelt dat het een film is die rampspoed brengt.
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_57168907
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:54 schreef Profesor het volgende:

[..]

De regering stelt dat het een film is die rampspoed brengt.
Daar zijn genoeg aanwijzingen voor. Hen bereiken vele alarmerende signalen. Deskundigen zeggen dat de inhoud van de film er niet veel meer toe doet. DE moslims zullen het aangrijpen om agressief naar het Westen te reageren...
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:56:18 #5
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_57168921
Ik snap niet dat letterlijk de hele wereld zo reageert op iets wat nog komen gaat. consequent reageren is er iig niet bij in dit kabinet, helaas, want we hadden nu ons principiële democratisch gezicht kunnen tonen
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:56:36 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_57168928
Ik zou me doodlachen als die film nooit komt. Beter kan Wilders zijn punt niet maken...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_57169029
Denk dat de moslims in Nederland helemaal niets zullen doen op een paar jeugdige koters in Amsterdam na.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:00:34 #8
207555 Sowflow
Spelfauten verplicht op FOK!
pi_57169033
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:56 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou me doodlachen als die film nooit komt. Beter kan Wilders zijn punt niet maken...
Wilders is een briezende stier.. maar al komt het nooit uit, zou ik m toch willen zien. In besloten kring, waarbij kopietjes maken uitgesloten is. Niet realistisch, maar toch...
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
*OP ZOEK NAAR OVERWINTERINGSPLEK! 20 GRADEN.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:04:21 #9
207555 Sowflow
pi_57169136
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Burakius het volgende:
Denk dat de moslims in Nederland helemaal niets zullen doen op een paar jeugdige koters in Amsterdam na.
Nee, in Nederland niet...maar veiligheid van Nederlanders in Afghanistan is dan niet zeker meer.
*The more we see, the more we understand, the less we feel the need to blame. -S2008-
*Wees niet bang dat het leven zal eindigen, wees bang dat het nooit zal beginnen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:05:05 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_57169156
Als hij hem niet uitbrengt laat hij zien dat de moslims helemaal losgaan op iemand die kritiek heeft, zonder dat er maar iets uitgekomen is...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:06:42 #11
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_57169195
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:04 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Nee, in Nederland niet...maar veiligheid van Nederlanders in Afghanistan is dan niet zeker meer.
Is die nu wel zeker dan? .
Die gasten zitten daar niet om tulpenvelden te planten hoor .
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:07:40 #12
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_57169218
Stel je voor dat Wilders inderdaad een goed beargumenteerde film maakt die op een beschaafde toon de tekortkomingen van de politieke islam dan nog zou het in mijn optiek verkeerd zijn om alleen de islam te aan te pakken. Ik zou liever zien dat hij alle religies kritisch beschouwd.
Siamo Tutti Antifascisti!
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:09:33 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_57169278
quote:
"De film wordt nog eenmaal uitgesteld tot de eerste dag van de volgende maand" :d

Zou misschien idd het beste zijn. Fitna kan volgens mij alleen nog heel erg tegenvallen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:11:14 #14
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_57169325
Dus de TS verwacht dat de nuance die bij Wilders over de afgelopen drie jaar alleen maar aan het veranderen is in een stormfrontachtige harde lijn bij het maken van de film ineens teruggekomen is. Sterker dan dat het ooit geweest is. Die kans lijkt me heel klein.

De beste film die hij kan maken is het scenario dat Boris van der Ham schetst op Geenstijl. Beter dan dat en met een sterker punt dan dat kan hij simpelweg niet komen.

Alleen aangezien het doortrekken van de A4-zuid zo onderhand al door Wilders wordt aangegrepen om iets over de Islam te roepen ben ik bang dat hij gewoon een film ala submission wil maken, maar dan vele malen grover en slechter. Helaas.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:12:53 #15
167501 GiantWorm
Groot. Worm.
pi_57169375
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:04 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Hebben we meteen een mooie reden om 'onze jongens' terug te halen. We hebben helemaal niets in Afghanistan te zoeken.
Groot. Worm.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:17:18 #16
207555 Sowflow
pi_57169485
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:06 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Is die nu wel zeker dan? .
Die gasten zitten daar niet om tulpenvelden te planten hoor .
Kun je nagaan...nóg minder zeker...En als stewardessen en andere niet-militaire personen gewaarschuwd worden....pffff...
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:17:27 #17
36431 bleiblei
pi_57169489
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:12 schreef GiantWorm het volgende:

[..]

Hebben we meteen een mooie reden om 'onze jongens' terug te halen. We hebben helemaal niets in Afghanistan te zoeken.
Ja! Want stel je voor dat die duurbetaalde gasten doen waar we ze voor opleiden .
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 11:18:17 #18
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_57169508
Hij heeft niets gemaakt wat Richard Dawkins niet al gemaakt heeft met The Root of All Evil.
Carpe Libertatem
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:18:34 #19
36431 bleiblei
pi_57169522
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:17 schreef Sowflow het volgende:

[..]

Kun je nagaan...nóg minder zeker...En als stewardessen en andere niet-militaire personen gewaarschuwd worden....pffff...
Is gewoon allemaal "stel dat" gespeculeer.
Gewoon gejank omdat iedereen zich op laat naaien door iets waar nog niets van bekend is. Naja, behalve de producent en de vorm waarin het gepresenteerd gaat worden. Als dat tegenwoordig al een reden is om met ons allen bang te gaan worden . Dan laat je je ook wel kennen ey. Allemaal bangmakerij. En iedereen tuint er met open ogen in. Hoezo met ons allen een kudde naieve koetjes.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:18:51 #20
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57169529
quote:
Ik hoor het vaker van de achterban van Wilders, maar ik denk dat niemand van zijn kiezers na de lancering teleurgesteld zou zijn.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:19:14 #21
207555 Sowflow
pi_57169536
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:11 schreef NJ het volgende:
Dus de TS verwacht dat de nuance die bij Wilders over de afgelopen drie jaar alleen maar aan het veranderen is in een stormfrontachtige harde lijn bij het maken van de film ineens teruggekomen is. Sterker dan dat het ooit geweest is. Die kans lijkt me heel klein.

De beste film die hij kan maken is het scenario dat Boris van der Ham schetst op Geenstijl. Beter dan dat en met een sterker punt dan dat kan hij simpelweg niet komen.

Alleen aangezien het doortrekken van de A4-zuid zo onderhand al door Wilders wordt aangegrepen om iets over de Islam te roepen ben ik bang dat hij gewoon een film ala submission wil maken, maar dan vele malen grover en slechter. Helaas.
Ben ik ook bang voor...hij is nu niet bepaald de meest subtiele, laat staan de meest stijlvolle...
pi_57169574
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Daar zijn genoeg aanwijzingen voor. Hen bereiken vele alarmerende signalen. Deskundigen zeggen dat de inhoud van de film er niet veel meer toe doet. DE moslims zullen het aangrijpen om agressief naar het Westen te reageren...
Gevaarlijke uitspraken eigenlijk, geeft dit en de paniekreactie van de regering dan niet aan dat Wilders gelijk heeft?
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:22:03 #23
207555 Sowflow
pi_57169596
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:18 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Is gewoon allemaal "stel dat" gespeculeer.
Gewoon gejank omdat iedereen zich op laat naaien door iets waar nog niets van bekend is. Naja, behalve de producent en de vorm waarin het gepresenteerd gaat worden. Als dat tegenwoordig al een reden is om met ons allen bang te gaan worden . Dan laat je je ook wel kennen ey. Allemaal bangmakerij. En iedereen tuint er met open ogen in. Hoezo met ons allen een kudde naieve koetjes.
Tja...jij noemt het gejank...maar misschien heet het wel "vooruitzien".
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 11:23:38 #24
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_57169641
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:20 schreef Chewie het volgende:
Gevaarlijke uitspraken eigenlijk, geeft dit en de paniekreactie van de regering dan niet aan dat Wilders gelijk heeft?
Dat is ook precies het probleem. Niet de uitspraken, maar diegenen die er op reageren. Netjes gedemonstreerd in mijn link die ik hierboven gaf van de film van Dawkins.
Carpe Libertatem
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:24:41 #25
207555 Sowflow
pi_57169666
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach, gelijk heeft iedereen, afhankelijk van in welke hoek je staat.
Maar soms is iets -niet doen- beter dan met de harde kogel terugschieten...(in welke vorm dan ook)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')