abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61436417
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:49 schreef groenen het volgende:
Pieters kan er makkelijk in voor Gio hoor, maar veel maakt het niet uit.
Pieters mag nog niet eens de veters van Van Bronckhorst strikken.

Heeft wel talent maar nog niets bewezen.
Jong-a-Pin heeft hem zelfs uit de basis gespeeld op de OS ook al begon Pieters met een blessure.
pi_61436690
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Pieters mag nog niet eens de veters van Van Bronckhorst strikken.

Heeft wel talent maar nog niets bewezen.
Jong-a-Pin heeft hem zelfs uit de basis gespeeld op de OS ook al begon Pieters met een blessure.
Laten we vooral waarde hechten aan de geweldige keuzes van Foppe.

En waarom mag hij zijn veters niet strikken? Omdat Gio een plaatsje had bij het Barcelona dat de CL won?

Maar ik vindt het vooral onbegrijpelijk dat Van Marwijk die 2(Marcellis en Pieters) niet probeert, van Joris en Ooijer weten we in ieder geval al dat ze tekort gaan komen op topniveau. Maar misschien komt het nog.
- verwijderd door admin -
pi_61436793
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:02 schreef groenen het volgende:

[..]

En waarom mag hij zijn veters niet strikken? Omdat Gio een plaatsje had bij het Barcelona dat de CL won?

Maar ik vindt het vooral onbegrijpelijk dat Van Marwijk die 2(Marcellis en Pieters) niet probeert, van Joris en Ooijer weten we in ieder geval al dat ze tekort gaan komen op topniveau. Maar misschien komt het nog.
Omdat Giovanni al jarenlang meedraait in Oranje.
Omdat Giovanni de CL met Barca heeft gewonnen.
Omdat Giovanni meer ervaring heeft dan Pieters
Omdat Giovanni bij clubs als Arsenal en Barcelona in de top van de wereld heeft gespeeld.
Omdat Giovanni gewoon beter is dan Pieters op dit moment.
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:16:59 #204
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_61437054
-normaal reageren-

[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 06-09-2008 22:46:06 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:22:25 #205
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_61437211
Hij moet ontslagen worden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 6 september 2008 @ 22:23:42 #206
30220 Barca
pi_61437263
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:22 schreef Falco het volgende:
Hij moet ontslagen worden.
Inderdaad, oprotten met die vent! Laat 'm maar Bundestrainier worden.
pi_61437404
Die Heitinga kan af en toe best wel goed voetballen, maar iedereen kan zien dat hij als rechtsback gewoon altijd slecht speelt.
Dat bewees hij nu weer met die briljante terugspeelbal.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61437880
Heitinga is een gemiddeld tot goede voetballer maar maakt als verdediger altijd een foutje. Ook wanneer hij centraal speelt, dan laat hij weleens zijn man lopen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61438596
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:41 schreef Klopkoek het volgende:
Davids en Overmars waren over hun top heen ja. Bosvelt ook.

Van Marwijk doet het wrs. in zijn broek, vandaar dat hij niets nieuws probeert. Van Bronckhorst is ook niet meer wat het geweest is, is gewoon nu een modale speler bij de middenmoter Feyenoord.
Ben het op zich wel met je eens. Het is een laffe coach en zal dat altijd wel blijven. Probleem is wel dat we verder geen topverdedigers hebben, zeker op de back posities is het een drama bij Oranje. Heitinga vind ik centraal wel goed en oranje waardig (beter dan Mathijssen) maar als back onvoldoende. De enige verdediger die zich aandient is Marcellis maar die gaat het verschil ook (nog) niet maken. Verder was dit een verschrikkelijke wedstrijd met alleen Affelay die fris inviel. Ook Stekelenburg haalt een voldoende, voor de rest... gaaaaaap.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_61438632
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 22:02 schreef groenen het volgende:

[..]

We zouden toch wel heel diep gezonken zijn als we Pieters gaan opstellen in Oranje. Zeer middelmatige voetballer, zelfs v. Bronckhorst is stukken beter.
pi_61438641
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 23:19 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ben het op zich wel met je eens. Het is een laffe coach en zal dat altijd wel blijven. Probleem is wel dat we verder geen topverdedigers hebben, zeker op de back posities is het een drama bij Oranje. Heitinga vind ik centraal wel goed en oranje waardig (beter dan Mathijssen) maar als back onvoldoende. De enige verdediger die zich aandient is Marcellis maar die gaat het verschil ook (nog) niet maken. Verder was dit een verschrikkelijke wedstrijd met alleen Affelay die fris inviel. Ook Stekelenburg haalt een voldoende, voor de rest... gaaaaaap.
Over een paar jaar een centrale verdediging met Marcellis en Van der Wiel
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61438728
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 23:21 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Over een paar jaar een centrale verdediging met Marcellis en Van der Wiel
Ook een talent ja. Alleen vind ik ze allebei nogal klein wat ik toch wel een probleem vind als centrale verdediger (zeker als ze beide centraal gaan spelen). Overigens eerst nog maar eens afwachten hoe ze zich gaan ontwikkelen, er zijn genoeg voorbeelden van talenten die verzuipen.
  zondag 7 september 2008 @ 12:13:48 #213
30220 Barca
pi_61444963
Drama die gast!
  zondag 7 september 2008 @ 12:37:43 #214
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_61445410
Bert gaat verder waar Bassie stopte
  zondag 7 september 2008 @ 12:54:55 #215
30220 Barca
pi_61445713
quote:
Op zondag 7 september 2008 12:37 schreef DeTolk het volgende:
Bert gaat verder waar Bassie stopte
Inderdaad.

[ Bericht 19% gewijzigd door sjimz op 07-09-2008 13:08:22 (plaats je verhalen maar hier zonder link.) ]
pi_61445897
Wat doet die Koekie Voorn trouwens bij Oranje ? Dat hij het billenmaatje van v. Marwijk is ok maar om zo'n pionnenzetter nu bij Oranje te halen is toch eigenlijk wel schandalig. Nog even en de vrouw van v. Marwijk gaat samen met de vrouw v. Bommel (dochter van Bertje) de tactische besprekingen doen.
pi_61445995
We zullen nog wel eens terug gaan verlangen naar Van Basten.
pi_61446039
Interland na Macedonië (uit tegen Ijsland) is gelukkig Sneijder er weer bij. Scheelt toch wel een slok op een borrel met wat er nu staat. Helaas zal Bertje het elftal desnoods omgooien om zijn schoonzoon maar te laten spelen. Gelukkig maar dat we in veruit de zwakste WK voorronde poule zitten zodat we nog een redelijke kans maken dat we ons kwalificeren.
pi_61447004
Wanneer ziet ie nou eens in dat Sjonnie géén rechtsback is.

Dwaas.
  zondag 7 september 2008 @ 14:04:34 #220
30220 Barca
pi_61447078
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer ziet ie nou eens in dat Sjonnie géén rechtsback is.

Dwaas.
Nooit! Zoals hij ook niet in ziet dat zijn schoonzoontje niet in de selectie hoort.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 september 2008 @ 14:16:46 #221
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_61447396
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:11 schreef Beschouw het volgende:
We zullen nog wel eens terug gaan verlangen naar Van Basten.
Dat had ik van te voren voorspeld - en met afgelopen 2 wedstrijden voldoet hij aan die verwachting. Na 10 wedstrijden een echt tussentijds oordeel ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 7 september 2008 @ 15:07:44 #222
30220 Barca
pi_61448521
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat had ik van te voren voorspeld - en met afgelopen 2 wedstrijden voldoet hij aan die verwachting. Na 10 wedstrijden een echt tussentijds oordeel ...
Heb er al een voorschot op genomen:

"Kalkoen"

Wat is de overeenkomst tussen een kalkoen en Bert van Marwijk? In de ideale situatie halen ze allebei de kerst niet!

Bertje heeft nu 2 oefenwedstrijden achter de rug: Rusland uit gelijkspel en Australië thuis verloren. Oefenwedstrijden, dus het resultaat is niet belangrijk. Het spelbeeld zou echter enige hoop mogen geven op goede resultaten in kwalificatiewedstrijden. Nou, dat is valse hoop! Het leek beide oefenwedstrijden nergens op. Aanvallend onmachtig, defensief uiterst kwetsbaar en het samenspel ontbreekt volledig. Op het middenveld is het chaos troef.

Dat zal, zo lang Van Marwijk dezelfde opstelling gebruikt, niet veranderen. Zijn schoonzoon, die absoluut oranje-onwaardig is, is hier vooral debet aan. Aanvoerder van Bayern München. Het geeft maar weer eens aan dat onze oosterburen geen technisch en tactisch inzicht hebben. Duitsers winnen op karakter.

Niet dat Van Bommel karakter heeft. Hij wordt geroemd om het feit dat hij de tegenstanders kan frustreren, en vrije trappen kan uitlokken. Wie die onzin bedacht heeft? ZIjn schwalbes lijken nergens op en de enige die gefrustreerd raakt van zijn provocaties is hijzelf.

Wat ben ik dankbaar, hopelijk voor Thanskgiving, als Bert van Marwijk wordt ontslagen. Een nederlaag a.s. woensdag in en tegen Macedonië juich ik toe. Het Nederlands elftal blameert zich door na een irritante clown nu zo'n prutser als coach in de dugout te hebben.

[ Bericht 60% gewijzigd door Barca op 07-09-2008 15:13:45 ]
pi_61448729
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:07 schreef Barca het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een kalkoen en Bert van Marwijk? In de ideale situatie halen ze allebei de kerst niet!
HAHAHAHAHA!!!!!!!!!! WAT EEN GOEDE GRAP
pi_61448744
!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 7 september 2008 @ 15:30:13 #225
30220 Barca
pi_61449066
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 7 september 2008 15:20 schreef venomsnake het volgende:
!
  zondag 7 september 2008 @ 15:33:12 #226
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61449155
quote:

[..]

hihi de moeder aller grappen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zondag 7 september 2008 @ 15:35:49 #227
30220 Barca
pi_61449238
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef Waaghals het volgende:

[..]

hihi de moeder aller grappen
Henk K bij het ontslag van Bert v M "Momma said knocked you out!"
pi_61450602
quote:

[..]

Is ook helemaal geen oude grap ofzo. Ik heb hem pas 394x gehoord dus deze kan er ook nog wel bij.
Overigens zal Bertje de in ieder geval de kwalificatie reeks gaan afmaken. Het is natuurlijk een schande dat je zo'n middelmatige coach aanstelt en het zou een teken van onvermogen zijn van Henk K. en zijn kornuiten om hem binnen een jaar al te ontslaan. Dus dat gaat niet gebeuren.
  zondag 7 september 2008 @ 17:51:05 #229
30220 Barca
pi_61452797
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:26 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Is ook helemaal geen oude grap ofzo. Ik heb hem pas 394x gehoord dus deze kan er ook nog wel bij.
Overigens zal Bertje de in ieder geval de kwalificatie reeks gaan afmaken. Het is natuurlijk een schande dat je zo'n middelmatige coach aanstelt en het zou een teken van onvermogen zijn van Henk K. en zijn kornuiten om hem binnen een jaar al te ontslaan. Dus dat gaat niet gebeuren.
Het is niet als grap bedoeld. Ik hoop echt dat Bertje voor de kerst zijn ontslag krijgt. Maar inderdaad, het zal wel niet gebeuren. Want daarmee bevestigen Henk K en zijn fascisten vriendjes hun onvermogen en onkunde al in een heel vroeg stadium. Dat bewijs van onvermogen komt er over enkele jaren wel. We gaan ons niet plaatsen voor het wk! Henkie K zal de spelers dan wel de schuld geven door te stellen dat het verwende snotjochies zijn.
pi_61452912
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:51 schreef Barca het volgende:

[..]

Het is niet als grap bedoeld. Ik hoop echt dat Bertje voor de kerst zijn ontslag krijgt. Maar inderdaad, het zal wel niet gebeuren. Want daarmee bevestigen Henk K en zijn fascisten vriendjes hun onvermogen en onkunde al in een heel vroeg stadium. Dat bewijs van onvermogen komt er over enkele jaren wel. We gaan ons niet plaatsen voor het wk! Henkie K zal de spelers dan wel de schuld geven door te stellen dat het verwende snotjochies zijn.
Wie moet dan coach worden? Gullit en R. Koeman zijn nog vrij...
pi_61452968

zondag 7 september 2008 @ 17:56:34 #232
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61452977
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

In Koeman heb ik wel vertrouwen, hij kan bij het Nederlands elftal immers geen gebruik maken van zijn grote "kwaliteit", het aankopen van spelers. Anders zou zomaar poedel Charisteas bij ons in de spits staan.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 7 september 2008 @ 18:07:22 #233
30220 Barca
pi_61453184
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Frank RIjkaard inderdaad. Eventueel samen met Neeskens, Stam en Bergkamp?
pi_61453331
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:07 schreef Barca het volgende:

[..]

Met de Boer en Cocu, die er nu bij zijn, is ook niets mis hoor. Ik denk overigens wel dat ze zich plaatsen voor het WK. Ondanks v. Marwijk, maar in zo'n makkelijke poule kun je je ook met Bassie & Adriaan als coaches plaatsen.
  zondag 7 september 2008 @ 19:11:33 #235
30220 Barca
pi_61454593
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Met de Boer en Cocu, die er nu bij zijn, is ook niets mis hoor. Ik denk overigens wel dat ze zich plaatsen voor het WK. Ondanks v. Marwijk, maar in zo'n makkelijke poule kun je je ook met Bassie & Adriaan als coaches plaatsen.
Als we ons plaatsen met Van Marwijk dan vertrekt hij niet. Zou erg jammer zijn!
pi_61454973
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:11 schreef Barca het volgende:

[..]

Als we ons plaatsen met Van Marwijk dan vertrekt hij niet. Zou erg jammer zijn!
Zou nog jammerder zijn als we ons niet plaatsen. Ik vind het ook een coach van niks maar ik ben wel voor Oranje.
  zondag 7 september 2008 @ 19:44:13 #237
30220 Barca
pi_61455397
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zou nog jammerder zijn als we ons niet plaatsen. Ik vind het ook een coach van niks maar ik ben wel voor Oranje.
Ik ben ook voor oranje maar ik ben wel zo principieel om bepaalde coaches geen succes te gunnen!
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Met de Boer en Cocu, die er nu bij zijn, is ook niets mis hoor.
Met Neeskens heeft RIjkaard al eerder goed samen gewerkt. Over De Boer en Cocu als assistenten kan ik niet oordelen. Ze werken nu met Bertje ... kan wel eens een nadeel zijn.

Bergkamp doet nu de trainerscursus. Dat hij door Bassie is gevraagd is meteen een smet op zijn blazoen, maar goed ... het kan nog goed komen.

Stam was een killer in de defensie. Wellicht dat hij dat kan overbrengen op de nieuwe generatie. Alleen Boulah is te weinig voor dit niveau. Je hebt meer killers nodig. Of wel: je moet een goede linie neerzetten. Gio lijkt me nu toch echt over the hill. Melchiot en Boulah kunnen nog goed mee. Heb je nog een linksback nodig. Braafheid of Pieters? Marcellis kan eventueel rechtsback spelen?

[ Bericht 52% gewijzigd door Barca op 07-09-2008 19:49:15 ]
  zondag 7 september 2008 @ 19:45:52 #238
3185 Adelante
To let it go now
pi_61455439
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61455509
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik ben ook voor oranje maar ik ben wel zo principieel om bepaalde coaches geen succes te gunnen!
pi_61455571
quote:

[..]

Dan ben je dus niet echt voor Oranje, anders zou je antipathie tegen bepaalde coaches niet groter zijn dan je sympathie voor Oranje.
  zondag 7 september 2008 @ 19:58:58 #241
30220 Barca
pi_61455821
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan ben je dus niet echt voor Oranje, anders zou je antipathie tegen bepaalde coaches niet groter zijn dan je sympathie voor Oranje.
Dat is jouw mening. Ik hoop op het beste voor oranje. Op dit moment is dat het ontslag van Van M.

Sometimes when you win, you actually lose. Sometimes when you lose or tie, you actually win.

Plaatsing voor het wk mét Bertje is slecht voor het Nederlandse voetbal.

Als we a.s. woensdag winnen van Macedonië vergeet iedereen hoe zo'n slechte coach M. is, en dat we met M. gedoemd zijn te mislukken.
pi_61455891
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef Barca het volgende:
Nee, maar niet plaatsing is goed voor het imago van het Nederlandse voetbal. Bovendien snap ik niet waar je mening op gebaseerd is, hoeveel trainingsdagen met van Marwijk heb jij persoonlijk meegemaakt?
  zondag 7 september 2008 @ 20:06:23 #243
30220 Barca
pi_61456039
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:01 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nee, maar niet plaatsing is goed voor het imago van het Nederlandse voetbal. Bovendien snap ik niet waar je mening op gebaseerd is, hoeveel trainingsdagen met van Marwijk heb jij persoonlijk meegemaakt?
Dat imago is toch al bagger.

Waar dat op gebaseerd is? Nou, ik loop al een paar jaar mee op deze aardkloot. BvM is geen onbekende. Zijn kwaliteiten (of eigenlijk het gebrek daaraan) zijn meer dan bekend.

2 wedstrijden zijn meer dan genoeg om bevestigd te hebben wat ik bij zijn nominatie al wist: het wordt een ramp met Bertje (en Mark)!
pi_61456073
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Ik hoop op het beste voor oranje. Op dit moment is dat het ontslag van Van M.

Sometimes when you win, you actually lose. Sometimes when you lose or tie, you actually win.

Als we a.s. woensdag winnen van Macedonië vergeet iedereen hoe zo'n slechte coach M. is, en dat we met M. gedoemd zijn te mislukken.
Jij blijft bezig he
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_61456181
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:06 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat imago is toch al bagger.
Ik denk dat je het te negatief bekijkt. We worden niet gezien als supergrootmachten als Argentinië, Brazilë, Italië, maar we worden wel als een redelijk groot voetballand gezien over de gehele wereld en dat lijkt me niet slecht voor zo'n klein land.
quote:
Waar dat op gebaseerd is? Nou, ik loop al een paar jaar mee op deze aardkloot. BvM is geen onbekende. Zijn kwaliteiten (of eigenlijk het gebrek daaraan) zijn meer dan bekend.
Nou, waar is dat dan op gebaseerd is? Waar heeft Bert echt keihard gefaald? Vorig jaar Feyenoord was geen top, maar ook nog geen flop. Daarvoor heeft hij zo goed als overal naar vermogen gepresteerd toch? Goede prestaties met een Dortmund dat in financiële problemen zat, uitmuntend gepresteerd met Fortuna en een UEFA Cup in zijn 1e Feyenoordperiode.
pi_61456284
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:10 schreef Blawh het volgende:
[..]

Nou, waar is dat dan op gebaseerd is? Waar heeft Bert echt keihard gefaald? Vorig jaar Feyenoord was geen top, maar ook nog geen flop. Daarvoor heeft hij zo goed als overal naar vermogen gepresteerd toch? Goede prestaties met een Dortmund dat in financiële problemen zat, uitmuntend gepresteerd met Fortuna en een UEFA Cup in zijn 1e Feyenoordperiode.
nee, dat telt allemaal niet bij meneer de ajacied, ook niet dat NL gisteren met 1-0 voor stond toen de rode kaart viel en Australië de penalty kreeg
pi_61456333
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:13 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

nee, dat telt allemaal niet bij meneer de ajacied, ook niet dat NL gisteren met 1-0 voor stond toen de rode kaart viel en Australië de penalty kreeg
Volgens mij heeft het ajacied zijn bij Barca hier helemaal niets mee te maken
  zondag 7 september 2008 @ 20:15:51 #248
30220 Barca
pi_61456360
Ik heb het over het imago in eigen land. Andere landen zien ons terecht als het land dat soms leuk speelt maar zelden een prijs wint.

Met Feijenoord het afgelopen jaar een troostprijs (bekerkampioen van de armoede), met mazzel de uefa-cup gewonnen (niet zijn verdienste, verder was het als coach van Feijenoord niks), in Duitsland niks gepresteerd. Fortuna? Ja hoor, die werden kampioen van Nederland. HAHAHA!!
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:13 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 7 september 2008 20:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het ajacied zijn bij Barca hier helemaal niets mee te maken
Het Ajacied zijn heeft er inderdaad niks mee te maken!
pi_61456414
Tuurlijk, win je een UEFA-cup dan is het ineens mazzel...
That's all folks!
  zondag 7 september 2008 @ 20:19:10 #250
30220 Barca
pi_61456472
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk, win je een UEFA-cup dan is het ineens mazzel...
Ja, dat kwam in mijn ogen niet door de goede coaching van BvM. Tomasson (en Pi-Air) waren de redenen van het succes.
pi_61456563
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:15 schreef Barca het volgende:
[..]

Het Ajacied zijn heeft er inderdaad niks mee te maken!
oh, dan zie ik spoken, mijn excuus
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:07 schreef Barca het volgende:

[..]

quote:
Gio lijkt me nu toch echt over the hill.
quote:
Met Feijenoord het afgelopen jaar een troostprijs (bekerkampioen van de armoede), met mazzel de uefa-cup gewonnen (niet zijn verdienste, verder was het als coach van Feijenoord niks)
pi_61456615
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:21 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

oh, dan zie ik spoken, mijn excuus
[..]

[..]

[..]
Dan ben je vast zijn Marco van Basten bashes vergeten
  zondag 7 september 2008 @ 20:24:28 #253
30220 Barca
pi_61456680
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ben überhaupt in de vergetelheid geraakt. Niemand kent me nog.
pi_61456710
quote:
met mazzel de uefa-cup gewonnen (niet zijn verdienste, verder was het als coach van Feijenoord niks)
Hoezo is het niet zijn verdienste, het was echt geen wereldelftal en dan is zo'n prijs gewoon hartstikke knap. Hij is toch verantwoordelijk voor de organisatie in het team?

Als je zoals jou gaat redeneren dan kan je ook zeggen dat het niet de verdienste was van Louis van Gaal dat Ajax de CL won, niet de verdienste was van Rijkaard dat Barca de CL won, het niet de verdienste van Aragones was dat Spanje het EK won en Lippi geen credits verdient voor de WK-Titel van Italië. Ze hadden namelijk allemaal de beschikking over een topelftal met grote sterren of grote talenten.
quote:
in Duitsland niks gepresteerd.
Verdiep je maar eens in de situatie van Dortmund toen Bert daar trainer was, alle goede spelers werden verkocht en men had geen cent te makken om goede spelers aan te kopen. Bert eindigde structureel bovenin de subtop, toen hij vertrok kwam hetzelfde Dortmund opeens in degradatiezorgen.
quote:
Fortuna? Ja hoor, die werden kampioen van Nederland. HAHAHA!!
Van Fortuna kan je inderdaad een titel verwachten, iemand die daar de finale van de beker haalt en op een 7e & 10e plek eindigt heeft het gewoon erg goed gedaan gezien de middelen daar.

Wie vind je eigenlijk wel een goede Nederlandse trainer?
pi_61456749
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:19 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, dat kwam in mijn ogen niet door de goede coaching van BvM. Tomasson (en Pi-Air) waren de redenen van het succes.
hier kan ik echt niet serieus op ingaan
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

niet gelezen waarschijnlijk
  zondag 7 september 2008 @ 20:29:16 #256
30220 Barca
pi_61456861
Omdat Bert v M geen trainer/coach is die een team kan bouwen, zoals Van Gaal en RIjkaard dat wel kunnen.

In mijn ogen was het bij Dortmund huilen met de pet op met Bertje.

Verwachten, verwachten ... hij pakte 'm niet. Van Gaal is goed met jonge, talentvolle spelers. Rijkaard heeft na de ramp met Sparta veel geleerd.

Niet serieus op in gaan?Je hoeft er niet op in te gaan.
pi_61457007
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:29 schreef Barca het volgende:
Omdat Bert v M geen trainer/coach is die een team kan bouwen, zoals Van Gaal en RIjkaard dat wel kunnen.
Bij Fortuna heeft hij wat opgebouwd, bij Feyenoord de Uefa Cup gewonnen en bij Dortmund stortte het elftal als een plumpudding in elkaar nadat hij was vertrokken. Daarna heeft hij 1 seizoen bij Feyenoord gezeten, dat is tekort om te oordelen of hij wel of niets iets kan opbouwen.
quote:
In mijn ogen was het bij Dortmund huilen met de pet op met Bertje.
Zelft de kritische Dortmund fans stonden massaal achter van Marwijk, dat gebeurd daar niet zo heel erg snel hoor.
quote:
Verwachten, verwachten ... hij pakte 'm niet. Van Gaal is goed met jonge, talentvolle spelers.
Heeft al 10 jaar niets meer gewonnen, zijn 2e periode bij Barca was een flop, evenals zijn tijd als Bondscoach. Ook AZ draaide vorig seizoen voor geen meter.
quote:
Rijkaard heeft na de ramp met Sparta veel geleerd.
Wat heeft hij geleerd? Wat deed hij Sparta anders dan bij Barcelona?
  zondag 7 september 2008 @ 20:37:59 #258
30220 Barca
pi_61457210
Klopt Van Gaal heeft al meer dan 10 jaar niets meer gewonnen. Geen goede spelers meer.

Rijkaard heeft bij Sparta geleerd om goed te kijken naar wat hij in huis heeft, hoe spelers qua persoonlijkheid zijn. Daar heeft hij bij Barcelona van geprofiteerd.
pi_61457360
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:37 schreef Barca het volgende:
Klopt Van Gaal heeft al meer dan 10 jaar niets meer gewonnen. Geen goede spelers meer.
Adriaanse had voor hem volgens mij een aardige basis neergezet waardoor van Gaal een aardige groep spelers neer kon zetten. Kwaliteit om Europees voetbal te halen was er vorig seizoen sowieso wel, en als het er niet was dan is van Gaal daar grotendeels zelf verantwoordelijk voor door voor enorm veel geld spelers als Poulsen, Ari en Pelle te kopen.

Ook bij het Nederlands Elftal kon hij kiezen uit erg goede spelers hoor.
quote:
Rijkaard heeft bij Sparta geleerd om goed te kijken naar wat hij in huis heeft, hoe spelers qua persoonlijkheid zijn. Daar heeft hij bij Barcelona van geprofiteerd.
Hoe weet je dat hij dat bij Sparta minder goed onder de knie had dan bij Barcelona?
  zondag 7 september 2008 @ 20:44:50 #260
30220 Barca
pi_61457463
Van Gaal deed het bij Ajax en Barcelona toch goed in mijn ogen.

Dat kon je zien aan hoe hij een opstelling maakte, en zijn wisselbeleid. Bij Barcelona zat daar veel meer logica in.
pi_61457541
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:44 schreef Barca het volgende:
Van Gaal deed het bij Ajax en Barcelona toch goed in mijn ogen.
Zijn prijzenloze periode is inmiddels langer dan zijn periode met prijzen. Waarom kijk je bij van Marwijk alles vanaf de negatieve kant en kijk je bij van Gaal naar de positieve zijde die al meer dan 10 jaar geleden is?
  zondag 7 september 2008 @ 20:53:29 #262
30220 Barca
pi_61457843
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:46 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zijn prijzenloze periode is inmiddels langer dan zijn periode met prijzen. Waarom kijk je bij van Marwijk alles vanaf de negatieve kant en kijk je bij van Gaal naar de positieve zijde die al meer dan 10 jaar geleden is?
Ik bekijk bij Lowietje echt niet alles van de positieve kant. Lowie kan niet met ervaren spelers overweg, is veel te rechtlijnig, weet niet hoe je de pers moet bespelen, klaagt te veel over slechte arbitrage.
pi_61459394
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:25 schreef Blawh het volgende:
Hoezo is het niet zijn verdienste, het was echt geen wereldelftal en dan is zo'n prijs gewoon hartstikke knap. Hij is toch verantwoordelijk voor de organisatie in het team?
Prima, maar dan is het ook de 'verdienste' van Van Marwijk dat Feyenoord vorig jaar ZESDE werd in de competitie, ondanks dat er een godsvermogen aan nieuwe spelers is uitgegeven en de club de derde begroting van Nederland heeft. Op z'n zachtst gezegd weinig indrukwekkend.
pi_61459898
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:33 schreef Blawh het volgende:

[..]

Bij Fortuna heeft hij wat opgebouwd, bij Feyenoord de Uefa Cup gewonnen en bij Dortmund stortte het elftal als een plumpudding in elkaar nadat hij was vertrokken. Daarna heeft hij 1 seizoen bij Feyenoord gezeten, dat is tekort om te oordelen of hij wel of niets iets kan opbouwen.
[..]

Laten we eerlijk zijn, van Marwijk heeft op clubniveau weinig gepresteert. In de tijd dat hij Fortuna trainde was dat nog gewoon een goede middenmoter in de Eredivisie met een uitstekende jeugdopleiding. Hij heeft daar naar behoren gepresteert maar meer ook niet. De1e periode bij Feyenoord heeft hij inderdaad de Uefa cup gepakt (met dank aan Pierre maar ok, ook credits voor v. Marwijk). Verder met voor nederlandse begrippen goed materiaal teleurstellend in de competitie, de Uefa cup was dus een eenmalige uitschieter. Daarna is het bergafwaarts gegaan met Bertje. Mislukt bij Dortmund (hoe kom je erbij dat het na zijn vertrek is ingestort ?) en het heel slecht gedaan met Feyenoord in zijn 2e periode. Hij kan duidelijk een team niet beter maken dat is toch wel bewezen. Daarom uiterst raadselachtig om zo'n coach bondscoach te maken.
pi_61459922
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Prima, maar dan is het ook de 'verdienste' van Van Marwijk dat Feyenoord vorig jaar ZESDE werd in de competitie, ondanks dat er een godsvermogen aan nieuwe spelers is uitgegeven en de club de derde begroting van Nederland heeft. Op z'n zachtst gezegd weinig indrukwekkend.
Ik zeg ook niet dat hij daar niet verantwoordelijk voor is en ik vind Bert ook niet buitengewoon goed ofzo, gaf alleen een beetje tegengas aan de stelling dat hij er helemaal niets van zou kunnen.
pi_61460021
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:49 schreef Pedroso het volgende:
Mislukt bij Dortmund (hoe kom je erbij dat het na zijn vertrek is ingestort ?)
Nadat hij weg is gegaan bakte zijn opvolger er toch weinig van en stonden ze een tijd onderin te bundesliga? Mislukt bij Dortmund vind ik hem ook zeker niet, de situatie daar was alles behalve ideaal om een toppositie neer te zetten.
pi_61460357
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:53 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nadat hij weg is gegaan bakte zijn opvolger er toch weinig van en stonden ze een tijd onderin te bundesliga? Mislukt bij Dortmund vind ik hem ook zeker niet, de situatie daar was alles behalve ideaal om een toppositie neer te zetten.
Toen hij ontslagen werd bij Dortmund stonden ze in de middenmoot en aan het eind van het seizoen stonden ze dat ook. Het jaar daarop presteerden ze beter dan in de van Marwijk jaren.
  zondag 7 september 2008 @ 23:21:40 #268
154537 Specialisme
It's in the name
pi_61463070
Van Marwijk is zeker niet de juiste man voor oranje, alleen al niet gezien de situatie met van Bommel, waar de meningen over verdeeld zijn. Ik moet die van Bommel ook niet, zoals Hans van Breukelen ook nog even liet zien, liet ie zijn maar weer eens lopen, los van al die domme rode kaarten.

Tot op heden 0 gewonnen 1 gelijk 1 verloren, de slechts presterende bondscoach
U2 Rules!
pi_61464819
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:21 schreef Specialisme het volgende:
Tot op heden 0 gewonnen 1 gelijk 1 verloren, de slechts presterende bondscoach
in het verleden is wel gebleken dat een goed begin tot successen lijdt
pi_61465151
Ik wil Hiddink terug.
*****Kraak........
  maandag 8 september 2008 @ 11:20:25 #271
30220 Barca
pi_61469524
Stekelenburg; Melchiot, Boulahrouz, Braafheid; De Jong; Sneijder, Van der Vaart; Kuijt, Van Persie, Babel; Huuntelaar (Vermeer; Marcellis, Heitinga, Pieters; Engelaar; De Guzman/De Zeeuw, Aissati/Seedorf; Amrabat, Afellay, Robben; Lens); Rijkaard, Neeskens, Stam en Cocu zouden het samen redelijk doen. In ieder geval beter dan de huidige groep en de groep Bassie!
pi_61469646
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:20 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg; Melchiot, Boulahrouz, Braafheid; De Jong; Sneijder, Van der Vaart; Kuijt, Van Persie, Babel; Huuntelaar (Vermeer; Marcellis, Heitinga, Pieters; Engelaar; De Guzman/De Zeeuw, Aissati/Seedorf; Amrabat, Afellay, Robben; Lens); Rijkaard, Neeskens, Stam en Cocu zouden het samen redelijk doen. In ieder geval beter dan de huidige groep en de groep Bassie!
wat probeer je te zeggen met al die namen?
pi_61470086
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:21 schreef Specialisme het volgende:
Ik moet die van Bommel ook niet
Dat was ons nog niet opgevallen.....
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61471324
Barca, ouwehoer toch niet zo. We domineerden de wedstrijd tegen de Australiërs, maar met de rode kaart en de pingel was de winst in dit vriendschappelijke wedstrijdje geen zekerheidje meer. De pingel gaat erin, enkele kansen van NL niet en dan scoren ze heel laat nog met een kopbal. Lekker boeiend, iedereen weet waarom we deze wedstrijd verloren hebben en dat je je niet als een malloot gaat inzetten om alsnog een super prestatie te leveren - je moet verdomme woensdag een wedstrijd spelen die er echt toe doet!

Heikneuter, verder denken dan je neus lang is.
  maandag 8 september 2008 @ 18:10:40 #275
30220 Barca
pi_61478345
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:26 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

wat probeer je te zeggen met al die namen?
Dat er een (drastische) wijziging in de selectie moet plaatsvinden!
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:45 schreef Hamilcar het volgende:
Barca, ouwehoer toch niet zo. We domineerden de wedstrijd tegen de Australiërs, maar met de rode kaart en de pingel was de winst in dit vriendschappelijke wedstrijdje geen zekerheidje meer. De pingel gaat erin, enkele kansen van NL niet en dan scoren ze heel laat nog met een kopbal. Lekker boeiend, iedereen weet waarom we deze wedstrijd verloren hebben en dat je je niet als een malloot gaat inzetten om alsnog een super prestatie te leveren - je moet verdomme woensdag een wedstrijd spelen die er echt toe doet!

Heikneuter, verder denken dan je neus lang is.
1. Jij hebt blijkbaar een andere zender gekeken. De wedstrijd was te zien op SBS6.
2. Juist als je verder denkt dan je neus lang is, zou je beseffen dat we met deze groep (lees: coach en zijn schoonzoon) nooit iets zullen bereiken. Behalve dan falen!
3. De wedstrijd van a.s. woensdag doet er toe? Er is maar 1 wedstrijd belangrijk: de wk-finale. Alleen zullen we die met deze coach NOOIT bereiken!
  maandag 8 september 2008 @ 18:21:03 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61478622
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:10 schreef Barca het volgende:
3. De wedstrijd van a.s. woensdag doet er toe? Er is maar 1 wedstrijd belangrijk: de wk-finale. Alleen zullen we die met deze coach NOOIT bereiken!
Noem mij een coach met wie we die wél zullen bereiken.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 8 september 2008 @ 18:27:10 #277
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61478786
Wat een gezeik zeg. Dit zijn nou eenmaal potjes die niemand ook maar iets boeit, dit soort wedstrijden verliest ieder land wel eens. Maarja, laten we BVM maar lekker na twee wedstrijden al afschrijven, veel beter.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61478999
Ik vul hem even in voor Barca.

Ron Jans!!
  maandag 8 september 2008 @ 18:39:12 #279
30220 Barca
pi_61479150
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:27 schreef TC03 het volgende:
Wat een gezeik zeg. Dit zijn nou eenmaal potjes die niemand ook maar iets boeit, dit soort wedstrijden verliest ieder land wel eens. Maarja, laten we BVM maar lekker na twee wedstrijden al afschrijven, veel beter.
Regeren is vooruit zien!
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vul hem even in voor Barca.

Ron Jans!!
Hm ... wat dacht je van Gerald Vanenburg?
pi_61479341
quote:
deze groep (lees: coach en zijn schoonzoon)

kinderachtig figuur ben jij
  maandag 8 september 2008 @ 18:46:44 #281
30220 Barca
pi_61479408
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:44 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

kinderachtig figuur ben jij
Dank u, dank u!
  maandag 8 september 2008 @ 20:55:00 #282
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61483170
quote:
. De wedstrijd van a.s. woensdag doet er toe? Er is maar 1 wedstrijd belangrijk: de wk-finale.
En hoe dacht je die finale ooit te gaan bereiken zonder je eerst te kwalificeren, knuppel?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 8 september 2008 @ 21:51:24 #283
30220 Barca
pi_61485215
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:55 schreef Kriegel het volgende:

[..]

En hoe dacht je die finale ooit te gaan bereiken zonder je eerst te kwalificeren, knuppel?
Als je de MvB topics hebt gevolgd zou je het begrijpen. Kwalificatiewedstrijden zeggen niks, maar dan ook helemaal niks, over het niveau van een bondscoach. Bassie had de beste kwalificatiereeks maar is een ontzettende loser. Op eindtoernooien heeft hij namelijk nada,noppes gepresteerd!

Laten we dus niet doen alsof Bertje bij winst a.s. woensdag geen slechte coach is! Ook al wint hij met 0 - 10 dan nog is hij een ontiegelijke prutser!
pi_61486137
quote:

[..]

Dat er een (drastische) wijziging in de selectie moet plaatsvinden!
[..]

1. Jij hebt blijkbaar een andere zender gekeken. De wedstrijd was te zien op SBS6.
2. Juist als je verder denkt dan je neus lang is, zou je beseffen dat we met deze groep (lees: coach en zijn schoonzoon) nooit iets zullen bereiken. Behalve dan falen!
1. Ik heb de wedstrijd gezien. Het was geen vermakelijke wedstrijd, en na de rode kaart speelde het Nederlands elftal de wedstrijd tegen zijn zin uit. Je kan moeilijk stoppen met ballen, en je gaat je ook niet 101% inzetten in een friendly die er niet toe doet. Ik had je als coach een rot schop gegeven als je het had gedurft.
2. Waarom? Ik zie goede voetballers waarvan velen bij grote clubs spelen. Brazilië staat 5de in zijn poule, maar heeft toch wel een verdomd wereldelftal. Daarnaast, wie zouden er dan weg moeten en wie zouden er bij moeten komen? Je bent gewoon populistisch aan het ouwehoeren en dat zet nooit zoden aan de dijk.
3. De wedstrijd van woensdag doet er toe. Er zijn 3 punten te winnen, die uiteindelijk kunnen leiden tot ons ticket naar het WK. Als je naar het WK gaat, mag je pas gaan dromen over de finale.
4. Je hebt geen enkel benul van hoe voetbal in elkaar zit, maar je kinderlijke fascinatie ermee zorgt ervoor dat wij elke dag van jouw stupide posts mogen genieten. Je bijdrage tijdens het EK was ook bedroevend.
  dinsdag 9 september 2008 @ 08:50:23 #285
30220 Barca
pi_61491399
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:15 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

1. Ik heb de wedstrijd gezien. Het was geen vermakelijke wedstrijd, en na de rode kaart speelde het Nederlands elftal de wedstrijd tegen zijn zin uit. Je kan moeilijk stoppen met ballen, en je gaat je ook niet 101% inzetten in een friendly die er niet toe doet. Ik had je als coach een rot schop gegeven als je het had gedurft.
2. Waarom? Ik zie goede voetballers waarvan velen bij grote clubs spelen. Brazilië staat 5de in zijn poule, maar heeft toch wel een verdomd wereldelftal. Daarnaast, wie zouden er dan weg moeten en wie zouden er bij moeten komen? Je bent gewoon populistisch aan het ouwehoeren en dat zet nooit zoden aan de dijk.
3. De wedstrijd van woensdag doet er toe. Er zijn 3 punten te winnen, die uiteindelijk kunnen leiden tot ons ticket naar het WK. Als je naar het WK gaat, mag je pas gaan dromen over de finale.
4. Je hebt geen enkel benul van hoe voetbal in elkaar zit, maar je kinderlijke fascinatie ermee zorgt ervoor dat wij elke dag van jouw stupide posts mogen genieten. Je bijdrage tijdens het EK was ook bedroevend.

1. Vermakelijke wedstrijd? Smaken verschillen blijkbaar!
2. Zie post met daarin alle namen!
3. Ik droom niet van een finale. Ik eis de titel en niets minder!
4. Graag gedaan.

Oh ja, nog een interview met Dirk Kuijt

Dirk Kuijt klinkt geïrriteerd in een interview met Sportweek. De spits die doorgaans de vuile was binnenhoudt, uit zijn frustratie over zijn rol als bankzitter bij het Nederlands elftal.

'Ik móét er gewoon instaan. Ik wil gewoon spelen en ik vind ook dat ik moet spelen. En ik ga ervoor zorgen dat ik speel', zegt de 28-jarige aanvaller van Liverpool. 'Ik zal me nooit neerleggen bij een rol als twaalfde man. Een reserverol vind ik onacceptabel.'

Afgelopen zaterdag begon Kuijt weer eens op de bank, ditmaal tijdens het oefenduel met Australië. De 43-voudig internatonal kwam na rust in het veld voor Robin van Persie. En enkele weken eerder mocht hij in Moskou het laatste half uur meespelen tegen Rusland.

Kuijt wijst naar zijn status bij Liverpool, de ploeg waarmee hij in de laatste twee seizoenen reikte tot de halve finale én de finale van de Champions League. Dit seizoen kwam hij viermaal in actie, telkens als basisspeler. 'Mijn rol bij Liverpool is veranderd, ik speel momenteel bijna alles.'

'Als je een vaste waarde bent bij Liverpool, moet je bij Oranje soms wel even slikken. Ook omdat het niveau vaak minder is. Tijdens het EK zijn we tegen Italië en Frankrijk boven onszelf uitgestegen, maar dat waren uitschieters. Dat niveau hebben we in de jaren ervoor nooit gehaald.'

'Europese topteams zijn sowieso beter dan landenploegen, de spelers zijn veel beter op elkaar ingespeeld. Bij Liverpool heb ik een bepaald niveau bereikt dat ik graag wil doorontwikkelen bij Oranje, maar daar word je dan in afgeremd.'
pi_61495675
1. <geen>

Ik zie Kuyt ook veel liever beginnen dan en Robin van Persie. Hij staat er altijd, en Robin? Ach Robin. Ik moest het stuk toch echt twee keer lezen, want Kuyt die zulke dingen zegt? En godsamme, haal Seedorf erbij.
pi_61537869
Van Marwijk doet het best aardig. Vandaag gewonnen, is Van Basten niet gelukt.

Het meest jammere blijft dat het een laffe coach is. Ik had van tevoren gehoopt dan Van Marwijk een oplossing zou vinden voor de rechtsbuitenpositie (van persie werkt niet, die moet ergens anders staan) en nog een aantal probleempjes.

Van Marwijk is Advocaat II
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61538030
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:26 schreef Klopkoek het volgende:
Van Marwijk doet het best aardig. Vandaag gewonnen, is Van Basten niet gelukt.
Ach, waarom moet eigenlijk ieder resultaat aan van Basten gespiegeld worden? Je moet niet vergeten dat die wedstrijden onder van Basten alweer een paar jaar geleden zijn, van Basten heeft uiteindelijk deze groep gevormd (op Bommel na) in deze samenstelling en ook zijn de spelers nu weer een paar jaar ouder en meer ervaren.
pi_61538637
Prima wissels vandaag ook, niks op aan te merken. Verder vond ik het goed dat hij ze na rust pressing speelden. De Macedoniers wisten daar even geen raad mee, konden niet makkelijk meer opbouwen het eerste deel van de tweede helft.
That's all folks!
pi_61538818
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Prima wissels vandaag ook, niks op aan te merken. Verder vond ik het goed dat hij ze na rust pressing speelden. De Macedoniers wisten daar even geen raad mee, konden niet makkelijk meer opbouwen het eerste deel van de tweede helft.
Nou ja prima wissels.
Hij werd natuurlijk al noodgedwongen om Ooijer te wisselen.
Van Persie zat niet in de wedstrijd en met een gele kaart op zak, die had ik ook gewisseld.
Ik snap alleen niet dat Robben eruit werd gehaald.
Ik had liever gezien dat Van der Vaart werd gewisseld.
Tenzij Robben natuurlijk geblesseerd was.
pi_61538963
Van der Vaart kan in balbezit meer van nut zijn. Robben keek al veelvuldig naar de kant en zat er doorheen. Zag je ook wel aan het domme balverlies her en der.
That's all folks!
pi_61538968
Van Marwijk borduurt voort op de fouten en problemen van Van Basten.

Van Persie is een heel goede speler maar die hoort gewoon spelmaker/schaduwspits te zijn. Waarom gaat Van Der Vaart daar niet staan? Of Robben? Van Persie wordt echt als een hoopje afval behandeld. Alsof je Zidane vraagt om op de linksbackpositie te gaan staan.
De verdediging is een ander voorbeeld, ook die borduurt voort op de door Van Basten gemaakte patronen.

Van Marwijk is meer een soort conservator van een museum dan een coach die problemen aanpakt. Zoals ik dus al zei: een laffe coach en ik krijg er een Advocaat deja vu van.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61539005
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Van der Vaart kan in balbezit meer van nut zijn. Robben keek al veelvuldig naar de kant en zat er doorheen. Zag je ook wel aan het domme balverlies her en der.
Maar ik was zo bang dat Van der Vaart zijn 2e gele kaart zou pakken. Je zag hem af en toe echt gefrustreerd rondlopen.
pi_61539036
Jan voor Huntelaar had ook gekund, verdedigend heb je meer aan Jan, plus hij kan de bal vasthouden.
That's all folks!
pi_61539102
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Jan voor Huntelaar had ook gekund, verdedigend heb je meer aan Jan, plus hij kan de bal vasthouden.
Ik denk dat dat ook gebeurd was als Bert niet al voor rust noodgedwongen moest wisselen.
  woensdag 10 september 2008 @ 23:34:18 #296
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61539984
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:30 schreef Blawh het volgende:
van Basten heeft uiteindelijk deze groep gevormd (op Bommel na) in deze samenstelling en ook zijn de spelers nu weer een paar jaar ouder en meer ervaren.
Nou dat is ook weer een beetje overdreven.
Het gemis van Van der Sar en Van Nistelrooij wordt met de wedstrijd zichtbaarder.
pi_61540039
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nou dat is ook weer een beetje overdreven.
Het gemis van Van der Sar en Van Nistelrooij wordt met de wedstrijd zichtbaarder.
Met de wedstrijd zichtbaarder, er zijn slechts 3 wedstrijden gespeeld onder de nieuwe bondscoach. Die conclusie vind ik dan weer te snel getrokken. Maar dat van der Sar en van Nistelrooy toppers zijn dat staat buiten kijf.
  woensdag 10 september 2008 @ 23:38:00 #298
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61540080
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:36 schreef Blawh het volgende:

[..]

Met de wedstrijd zichtbaarder, er zijn slechts 3 wedstrijden gespeeld onder de nieuwe bondscoach. Die conclusie vind ik dan weer te snel getrokken. Maar dat van der Sar en van Nistelrooy toppers zijn dat staat buiten kijf.
Dat is ook weer zo.

Maar de groep die Van Basten gevormd heeft is toch wel op een aantal belangrijke plaatsen gewijzigd.
pi_61540085
Al werd Van der Sar vandaag minder gemist dan Van Nistelrooy.
Stekelenburg heeft die ene redding gemaakt die hij moest maken.
  donderdag 11 september 2008 @ 00:39:18 #300
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61541212
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef Klopkoek het volgende:
Van Marwijk borduurt voort op de fouten en problemen van Van Basten.

Van Persie is een heel goede speler maar die hoort gewoon spelmaker/schaduwspits te zijn. Waarom gaat Van Der Vaart daar niet staan? Of Robben? Van Persie wordt echt als een hoopje afval behandeld. Alsof je Zidane vraagt om op de linksbackpositie te gaan staan.
De verdediging is een ander voorbeeld, ook die borduurt voort op de door Van Basten gemaakte patronen.

Van Marwijk is meer een soort conservator van een museum dan een coach die problemen aanpakt. Zoals ik dus al zei: een laffe coach en ik krijg er een Advocaat deja vu van.
Dit ben ik volledig met je eens, Van Persie staat echt te verpieteren op die plek, komt totaal niet in het spel voor.

Kijk, dat je in de aanval een luxe-probleem hebt is bekend, maar je beste speler moet boven alles de voorkeur krijgen. Bovendien kan Sneijder heel aardig uit de voeten op rechts, beter dan Robin, wees dan niet zo koppig en wissel die twee om. En anders is er altijd nog Kuyt, zoals vandaag ook weer.

Ik durf trouwens ook te stellen dat Van Persie zelfs als spits nog beter zou renderen dan aan de rechterkant.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')