abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2008 @ 15:33:12 #226
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61449155
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!! WAT EEN GOEDE GRAP
hihi de moeder aller grappen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zondag 7 september 2008 @ 15:35:49 #227
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_61449238
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef Waaghals het volgende:

[..]

hihi de moeder aller grappen
Henk K bij het ontslag van Bert v M "Momma said knocked you out!"
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_61450602
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA!!!!!!!!!! WAT EEN GOEDE GRAP
Is ook helemaal geen oude grap ofzo. Ik heb hem pas 394x gehoord dus deze kan er ook nog wel bij.
Overigens zal Bertje de in ieder geval de kwalificatie reeks gaan afmaken. Het is natuurlijk een schande dat je zo'n middelmatige coach aanstelt en het zou een teken van onvermogen zijn van Henk K. en zijn kornuiten om hem binnen een jaar al te ontslaan. Dus dat gaat niet gebeuren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 7 september 2008 @ 17:51:05 #229
30220 Barca
pi_61452797
quote:
Op zondag 7 september 2008 16:26 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Is ook helemaal geen oude grap ofzo. Ik heb hem pas 394x gehoord dus deze kan er ook nog wel bij.
Overigens zal Bertje de in ieder geval de kwalificatie reeks gaan afmaken. Het is natuurlijk een schande dat je zo'n middelmatige coach aanstelt en het zou een teken van onvermogen zijn van Henk K. en zijn kornuiten om hem binnen een jaar al te ontslaan. Dus dat gaat niet gebeuren.
Het is niet als grap bedoeld. Ik hoop echt dat Bertje voor de kerst zijn ontslag krijgt. Maar inderdaad, het zal wel niet gebeuren. Want daarmee bevestigen Henk K en zijn fascisten vriendjes hun onvermogen en onkunde al in een heel vroeg stadium. Dat bewijs van onvermogen komt er over enkele jaren wel. We gaan ons niet plaatsen voor het wk! Henkie K zal de spelers dan wel de schuld geven door te stellen dat het verwende snotjochies zijn.
pi_61452912
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:51 schreef Barca het volgende:

[..]

Het is niet als grap bedoeld. Ik hoop echt dat Bertje voor de kerst zijn ontslag krijgt. Maar inderdaad, het zal wel niet gebeuren. Want daarmee bevestigen Henk K en zijn fascisten vriendjes hun onvermogen en onkunde al in een heel vroeg stadium. Dat bewijs van onvermogen komt er over enkele jaren wel. We gaan ons niet plaatsen voor het wk! Henkie K zal de spelers dan wel de schuld geven door te stellen dat het verwende snotjochies zijn.
Wie moet dan coach worden? Gullit en R. Koeman zijn nog vrij...
pi_61452968

zondag 7 september 2008 @ 17:56:34 #232
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61452977
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

In Koeman heb ik wel vertrouwen, hij kan bij het Nederlands elftal immers geen gebruik maken van zijn grote "kwaliteit", het aankopen van spelers. Anders zou zomaar poedel Charisteas bij ons in de spits staan.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 7 september 2008 @ 18:07:22 #233
30220 Barca
pi_61453184
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Frank RIjkaard inderdaad. Eventueel samen met Neeskens, Stam en Bergkamp?
pi_61453331
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:07 schreef Barca het volgende:

[..]

Frank RIjkaard inderdaad. Eventueel samen met Neeskens, Stam en Bergkamp?
Met de Boer en Cocu, die er nu bij zijn, is ook niets mis hoor. Ik denk overigens wel dat ze zich plaatsen voor het WK. Ondanks v. Marwijk, maar in zo'n makkelijke poule kun je je ook met Bassie & Adriaan als coaches plaatsen.
  zondag 7 september 2008 @ 19:11:33 #235
30220 Barca
pi_61454593
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Met de Boer en Cocu, die er nu bij zijn, is ook niets mis hoor. Ik denk overigens wel dat ze zich plaatsen voor het WK. Ondanks v. Marwijk, maar in zo'n makkelijke poule kun je je ook met Bassie & Adriaan als coaches plaatsen.
Als we ons plaatsen met Van Marwijk dan vertrekt hij niet. Zou erg jammer zijn!
pi_61454973
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:11 schreef Barca het volgende:

[..]

Als we ons plaatsen met Van Marwijk dan vertrekt hij niet. Zou erg jammer zijn!
Zou nog jammerder zijn als we ons niet plaatsen. Ik vind het ook een coach van niks maar ik ben wel voor Oranje.
  zondag 7 september 2008 @ 19:44:13 #237
30220 Barca
pi_61455397
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zou nog jammerder zijn als we ons niet plaatsen. Ik vind het ook een coach van niks maar ik ben wel voor Oranje.
Ik ben ook voor oranje maar ik ben wel zo principieel om bepaalde coaches geen succes te gunnen!
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Met de Boer en Cocu, die er nu bij zijn, is ook niets mis hoor.
Met Neeskens heeft RIjkaard al eerder goed samen gewerkt. Over De Boer en Cocu als assistenten kan ik niet oordelen. Ze werken nu met Bertje ... kan wel eens een nadeel zijn.

Bergkamp doet nu de trainerscursus. Dat hij door Bassie is gevraagd is meteen een smet op zijn blazoen, maar goed ... het kan nog goed komen.

Stam was een killer in de defensie. Wellicht dat hij dat kan overbrengen op de nieuwe generatie. Alleen Boulah is te weinig voor dit niveau. Je hebt meer killers nodig. Of wel: je moet een goede linie neerzetten. Gio lijkt me nu toch echt over the hill. Melchiot en Boulah kunnen nog goed mee. Heb je nog een linksback nodig. Braafheid of Pieters? Marcellis kan eventueel rechtsback spelen?

[ Bericht 52% gewijzigd door Barca op 07-09-2008 19:49:15 ]
  zondag 7 september 2008 @ 19:45:52 #238
3185 Adelante
To let it go now
pi_61455439
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61455509
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik ben ook voor oranje maar ik ben wel zo principieel om bepaalde coaches geen succes te gunnen!
pi_61455571
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef Barca het volgende:

[..]

Dan ben je dus niet echt voor Oranje, anders zou je antipathie tegen bepaalde coaches niet groter zijn dan je sympathie voor Oranje.
  zondag 7 september 2008 @ 19:58:58 #241
30220 Barca
pi_61455821
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan ben je dus niet echt voor Oranje, anders zou je antipathie tegen bepaalde coaches niet groter zijn dan je sympathie voor Oranje.
Dat is jouw mening. Ik hoop op het beste voor oranje. Op dit moment is dat het ontslag van Van M.

Sometimes when you win, you actually lose. Sometimes when you lose or tie, you actually win.

Plaatsing voor het wk mét Bertje is slecht voor het Nederlandse voetbal.

Als we a.s. woensdag winnen van Macedonië vergeet iedereen hoe zo'n slechte coach M. is, en dat we met M. gedoemd zijn te mislukken.
pi_61455891
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef Barca het volgende:
Nee, maar niet plaatsing is goed voor het imago van het Nederlandse voetbal. Bovendien snap ik niet waar je mening op gebaseerd is, hoeveel trainingsdagen met van Marwijk heb jij persoonlijk meegemaakt?
  zondag 7 september 2008 @ 20:06:23 #243
30220 Barca
pi_61456039
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:01 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nee, maar niet plaatsing is goed voor het imago van het Nederlandse voetbal. Bovendien snap ik niet waar je mening op gebaseerd is, hoeveel trainingsdagen met van Marwijk heb jij persoonlijk meegemaakt?
Dat imago is toch al bagger.

Waar dat op gebaseerd is? Nou, ik loop al een paar jaar mee op deze aardkloot. BvM is geen onbekende. Zijn kwaliteiten (of eigenlijk het gebrek daaraan) zijn meer dan bekend.

2 wedstrijden zijn meer dan genoeg om bevestigd te hebben wat ik bij zijn nominatie al wist: het wordt een ramp met Bertje (en Mark)!
pi_61456073
quote:
Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Ik hoop op het beste voor oranje. Op dit moment is dat het ontslag van Van M.

Sometimes when you win, you actually lose. Sometimes when you lose or tie, you actually win.

Als we a.s. woensdag winnen van Macedonië vergeet iedereen hoe zo'n slechte coach M. is, en dat we met M. gedoemd zijn te mislukken.
Jij blijft bezig he
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_61456181
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:06 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat imago is toch al bagger.
Ik denk dat je het te negatief bekijkt. We worden niet gezien als supergrootmachten als Argentinië, Brazilë, Italië, maar we worden wel als een redelijk groot voetballand gezien over de gehele wereld en dat lijkt me niet slecht voor zo'n klein land.
quote:
Waar dat op gebaseerd is? Nou, ik loop al een paar jaar mee op deze aardkloot. BvM is geen onbekende. Zijn kwaliteiten (of eigenlijk het gebrek daaraan) zijn meer dan bekend.
Nou, waar is dat dan op gebaseerd is? Waar heeft Bert echt keihard gefaald? Vorig jaar Feyenoord was geen top, maar ook nog geen flop. Daarvoor heeft hij zo goed als overal naar vermogen gepresteerd toch? Goede prestaties met een Dortmund dat in financiële problemen zat, uitmuntend gepresteerd met Fortuna en een UEFA Cup in zijn 1e Feyenoordperiode.
pi_61456284
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:10 schreef Blawh het volgende:
[..]

Nou, waar is dat dan op gebaseerd is? Waar heeft Bert echt keihard gefaald? Vorig jaar Feyenoord was geen top, maar ook nog geen flop. Daarvoor heeft hij zo goed als overal naar vermogen gepresteerd toch? Goede prestaties met een Dortmund dat in financiële problemen zat, uitmuntend gepresteerd met Fortuna en een UEFA Cup in zijn 1e Feyenoordperiode.
nee, dat telt allemaal niet bij meneer de ajacied, ook niet dat NL gisteren met 1-0 voor stond toen de rode kaart viel en Australië de penalty kreeg
pi_61456333
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:13 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

nee, dat telt allemaal niet bij meneer de ajacied, ook niet dat NL gisteren met 1-0 voor stond toen de rode kaart viel en Australië de penalty kreeg
Volgens mij heeft het ajacied zijn bij Barca hier helemaal niets mee te maken
  zondag 7 september 2008 @ 20:15:51 #248
30220 Barca
pi_61456360
Ik heb het over het imago in eigen land. Andere landen zien ons terecht als het land dat soms leuk speelt maar zelden een prijs wint.

Met Feijenoord het afgelopen jaar een troostprijs (bekerkampioen van de armoede), met mazzel de uefa-cup gewonnen (niet zijn verdienste, verder was het als coach van Feijenoord niks), in Duitsland niks gepresteerd. Fortuna? Ja hoor, die werden kampioen van Nederland. HAHAHA!!
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:13 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 7 september 2008 20:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Volgens mij heeft het ajacied zijn bij Barca hier helemaal niets mee te maken
Het Ajacied zijn heeft er inderdaad niks mee te maken!
pi_61456414
Tuurlijk, win je een UEFA-cup dan is het ineens mazzel...
That's all folks!
  zondag 7 september 2008 @ 20:19:10 #250
30220 Barca
pi_61456472
quote:
Op zondag 7 september 2008 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk, win je een UEFA-cup dan is het ineens mazzel...
Ja, dat kwam in mijn ogen niet door de goede coaching van BvM. Tomasson (en Pi-Air) waren de redenen van het succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')