hihi de moeder aller grappenquote:Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!!!!!!!!! WAT EEN GOEDE GRAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Henk K bij het ontslag van Bert v M "Momma said knocked you out!"quote:
Is ook helemaal geen oude grap ofzo. Ik heb hem pas 394x gehoord dus deze kan er ook nog wel bij.quote:Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!!!!!!!!! WAT EEN GOEDE GRAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet als grap bedoeld. Ik hoop echt dat Bertje voor de kerst zijn ontslag krijgt. Maar inderdaad, het zal wel niet gebeuren. Want daarmee bevestigen Henk K en zijn fascisten vriendjes hun onvermogen en onkunde al in een heel vroeg stadium. Dat bewijs van onvermogen komt er over enkele jaren wel. We gaan ons niet plaatsen voor het wk! Henkie K zal de spelers dan wel de schuld geven door te stellen dat het verwende snotjochies zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 16:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook helemaal geen oude grap ofzo. Ik heb hem pas 394x gehoord dus deze kan er ook nog wel bij.
Overigens zal Bertje de in ieder geval de kwalificatie reeks gaan afmaken. Het is natuurlijk een schande dat je zo'n middelmatige coach aanstelt en het zou een teken van onvermogen zijn van Henk K. en zijn kornuiten om hem binnen een jaar al te ontslaan. Dus dat gaat niet gebeuren.
Wie moet dan coach worden? Gullit en R. Koeman zijn nog vrij...quote:Op zondag 7 september 2008 17:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Het is niet als grap bedoeld. Ik hoop echt dat Bertje voor de kerst zijn ontslag krijgt. Maar inderdaad, het zal wel niet gebeuren. Want daarmee bevestigen Henk K en zijn fascisten vriendjes hun onvermogen en onkunde al in een heel vroeg stadium. Dat bewijs van onvermogen komt er over enkele jaren wel. We gaan ons niet plaatsen voor het wk! Henkie K zal de spelers dan wel de schuld geven door te stellen dat het verwende snotjochies zijn.
In Koeman heb ik wel vertrouwen, hij kan bij het Nederlands elftal immers geen gebruik maken van zijn grote "kwaliteit", het aankopen van spelers. Anders zou zomaar poedel Charisteas bij ons in de spits staan.quote:Op zondag 7 september 2008 17:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wie moet dan coach worden? Gullit en R. Koeman zijn nog vrij...
Frank RIjkaard inderdaad. Eventueel samen met Neeskens, Stam en Bergkamp?quote:Op zondag 7 september 2008 17:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wie moet dan coach worden? Gullit en R. Koeman zijn nog vrij...
Met de Boer en Cocu, die er nu bij zijn, is ook niets mis hoor. Ik denk overigens wel dat ze zich plaatsen voor het WK. Ondanks v. Marwijk, maar in zo'n makkelijke poule kun je je ook met Bassie & Adriaan als coaches plaatsen.quote:Op zondag 7 september 2008 18:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Frank RIjkaard inderdaad. Eventueel samen met Neeskens, Stam en Bergkamp?
Als we ons plaatsen met Van Marwijk dan vertrekt hij niet. Zou erg jammer zijn!quote:Op zondag 7 september 2008 18:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met de Boer en Cocu, die er nu bij zijn, is ook niets mis hoor. Ik denk overigens wel dat ze zich plaatsen voor het WK. Ondanks v. Marwijk, maar in zo'n makkelijke poule kun je je ook met Bassie & Adriaan als coaches plaatsen.
Zou nog jammerder zijn als we ons niet plaatsen. Ik vind het ook een coach van niks maar ik ben wel voor Oranje.quote:Op zondag 7 september 2008 19:11 schreef Barca het volgende:
[..]
Als we ons plaatsen met Van Marwijk dan vertrekt hij niet. Zou erg jammer zijn!
Ik ben ook voor oranje maar ik ben wel zo principieel om bepaalde coaches geen succes te gunnen!quote:Op zondag 7 september 2008 19:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou nog jammerder zijn als we ons niet plaatsen. Ik vind het ook een coach van niks maar ik ben wel voor Oranje.
Met Neeskens heeft RIjkaard al eerder goed samen gewerkt. Over De Boer en Cocu als assistenten kan ik niet oordelen. Ze werken nu met Bertje ... kan wel eens een nadeel zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 18:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met de Boer en Cocu, die er nu bij zijn, is ook niets mis hoor.
quote:Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ben ook voor oranje maar ik ben wel zo principieel om bepaalde coaches geen succes te gunnen!
Dan ben je dus niet echt voor Oranje, anders zou je antipathie tegen bepaalde coaches niet groter zijn dan je sympathie voor Oranje.quote:Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ben ook voor oranje maar ik ben wel zo principieel om bepaalde coaches geen succes te gunnen!
Dat is jouw mening. Ik hoop op het beste voor oranje. Op dit moment is dat het ontslag van Van M.quote:Op zondag 7 september 2008 19:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet echt voor Oranje, anders zou je antipathie tegen bepaalde coaches niet groter zijn dan je sympathie voor Oranje.
Nee, maar niet plaatsing is goed voor het imago van het Nederlandse voetbal. Bovendien snap ik niet waar je mening op gebaseerd is, hoeveel trainingsdagen met van Marwijk heb jij persoonlijk meegemaakt?quote:Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef Barca het volgende:
Plaatsing voor het wk mét Bertje is slecht voor het Nederlandse voetbal.
Dat imago is toch al bagger.quote:Op zondag 7 september 2008 20:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, maar niet plaatsing is goed voor het imago van het Nederlandse voetbal. Bovendien snap ik niet waar je mening op gebaseerd is, hoeveel trainingsdagen met van Marwijk heb jij persoonlijk meegemaakt?
Jij blijft bezig hequote:Op zondag 7 september 2008 19:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik hoop op het beste voor oranje. Op dit moment is dat het ontslag van Van M.
Sometimes when you win, you actually lose. Sometimes when you lose or tie, you actually win.
Plaatsing voor het wk mét Bertje is slecht voor het Nederlandse voetbal.
Als we a.s. woensdag winnen van Macedonië vergeet iedereen hoe zo'n slechte coach M. is, en dat we met M. gedoemd zijn te mislukken.
Ik denk dat je het te negatief bekijkt. We worden niet gezien als supergrootmachten als Argentinië, Brazilë, Italië, maar we worden wel als een redelijk groot voetballand gezien over de gehele wereld en dat lijkt me niet slecht voor zo'n klein land.quote:
Nou, waar is dat dan op gebaseerd is? Waar heeft Bert echt keihard gefaald? Vorig jaar Feyenoord was geen top, maar ook nog geen flop. Daarvoor heeft hij zo goed als overal naar vermogen gepresteerd toch? Goede prestaties met een Dortmund dat in financiële problemen zat, uitmuntend gepresteerd met Fortuna en een UEFA Cup in zijn 1e Feyenoordperiode.quote:Waar dat op gebaseerd is? Nou, ik loop al een paar jaar mee op deze aardkloot. BvM is geen onbekende. Zijn kwaliteiten (of eigenlijk het gebrek daaraan) zijn meer dan bekend.
nee, dat telt allemaal niet bij meneer de ajacied, ook niet dat NL gisteren met 1-0 voor stond toen de rode kaart viel en Australië de penalty kreegquote:Op zondag 7 september 2008 20:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nou, waar is dat dan op gebaseerd is? Waar heeft Bert echt keihard gefaald? Vorig jaar Feyenoord was geen top, maar ook nog geen flop. Daarvoor heeft hij zo goed als overal naar vermogen gepresteerd toch? Goede prestaties met een Dortmund dat in financiële problemen zat, uitmuntend gepresteerd met Fortuna en een UEFA Cup in zijn 1e Feyenoordperiode.
Volgens mij heeft het ajacied zijn bij Barca hier helemaal niets mee te makenquote:Op zondag 7 september 2008 20:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, dat telt allemaal niet bij meneer de ajacied, ook niet dat NL gisteren met 1-0 voor stond toen de rode kaart viel en Australië de penalty kreeg
quote:Op zondag 7 september 2008 20:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, dat telt allemaal niet bij meneer de ajacied, ook niet dat NL gisteren met 1-0 voor stond toen de rode kaart viel en Australië de penalty kreeg
Het Ajacied zijn heeft er inderdaad niks mee te maken!quote:Op zondag 7 september 2008 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ajacied zijn bij Barca hier helemaal niets mee te maken
Ja, dat kwam in mijn ogen niet door de goede coaching van BvM. Tomasson (en Pi-Air) waren de redenen van het succes.quote:Op zondag 7 september 2008 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk, win je een UEFA-cup dan is het ineens mazzel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |