Pieters mag nog niet eens de veters van Van Bronckhorst strikken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:49 schreef groenen het volgende:
Pieters kan er makkelijk in voor Gio hoor, maar veel maakt het niet uit.
Laten we vooral waarde hechten aan de geweldige keuzes van Foppe.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pieters mag nog niet eens de veters van Van Bronckhorst strikken.
Heeft wel talent maar nog niets bewezen.
Jong-a-Pin heeft hem zelfs uit de basis gespeeld op de OS ook al begon Pieters met een blessure.
Omdat Giovanni al jarenlang meedraait in Oranje.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:02 schreef groenen het volgende:
[..]
Laten we vooral waarde hechten aan de geweldige keuzes van Foppe.![]()
![]()
En waarom mag hij zijn veters niet strikken? Omdat Gio een plaatsje had bij het Barcelona dat de CL won?
Maar ik vindt het vooral onbegrijpelijk dat Van Marwijk die 2(Marcellis en Pieters) niet probeert, van Joris en Ooijer weten we in ieder geval al dat ze tekort gaan komen op topniveau. Maar misschien komt het nog.
Inderdaad, oprotten met die vent! Laat 'm maar Bundestrainier worden.quote:
Ben het op zich wel met je eens. Het is een laffe coach en zal dat altijd wel blijven. Probleem is wel dat we verder geen topverdedigers hebben, zeker op de back posities is het een drama bij Oranje. Heitinga vind ik centraal wel goed en oranje waardig (beter dan Mathijssen) maar als back onvoldoende. De enige verdediger die zich aandient is Marcellis maar die gaat het verschil ook (nog) niet maken. Verder was dit een verschrikkelijke wedstrijd met alleen Affelay die fris inviel. Ook Stekelenburg haalt een voldoende, voor de rest... gaaaaaap.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:41 schreef Klopkoek het volgende:
Davids en Overmars waren over hun top heen ja. Bosvelt ook.
Van Marwijk doet het wrs. in zijn broek, vandaar dat hij niets nieuws probeert. Van Bronckhorst is ook niet meer wat het geweest is, is gewoon nu een modale speler bij de middenmoter Feyenoord.
We zouden toch wel heel diep gezonken zijn als we Pieters gaan opstellen in Oranje. Zeer middelmatige voetballer, zelfs v. Bronckhorst is stukken beter.quote:Op zaterdag 6 september 2008 22:02 schreef groenen het volgende:
[..]
Laten we vooral waarde hechten aan de geweldige keuzes van Foppe.![]()
![]()
En waarom mag hij zijn veters niet strikken? Omdat Gio een plaatsje had bij het Barcelona dat de CL won?
Maar ik vindt het vooral onbegrijpelijk dat Van Marwijk die 2(Marcellis en Pieters) niet probeert, van Joris en Ooijer weten we in ieder geval al dat ze tekort gaan komen op topniveau. Maar misschien komt het nog.
Over een paar jaar een centrale verdediging met Marcellis en Van der Wielquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben het op zich wel met je eens. Het is een laffe coach en zal dat altijd wel blijven. Probleem is wel dat we verder geen topverdedigers hebben, zeker op de back posities is het een drama bij Oranje. Heitinga vind ik centraal wel goed en oranje waardig (beter dan Mathijssen) maar als back onvoldoende. De enige verdediger die zich aandient is Marcellis maar die gaat het verschil ook (nog) niet maken. Verder was dit een verschrikkelijke wedstrijd met alleen Affelay die fris inviel. Ook Stekelenburg haalt een voldoende, voor de rest... gaaaaaap.
Ook een talent ja. Alleen vind ik ze allebei nogal klein wat ik toch wel een probleem vind als centrale verdediger (zeker als ze beide centraal gaan spelen). Overigens eerst nog maar eens afwachten hoe ze zich gaan ontwikkelen, er zijn genoeg voorbeelden van talenten die verzuipen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:21 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Over een paar jaar een centrale verdediging met Marcellis en Van der Wiel
Inderdaad.quote:
Nooit! Zoals hij ook niet in ziet dat zijn schoonzoontje niet in de selectie hoort.quote:Op zondag 7 september 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer ziet ie nou eens in dat Sjonnie géén rechtsback is.
Dwaas.
Dat had ik van te voren voorspeld - en met afgelopen 2 wedstrijden voldoet hij aan die verwachting. Na 10 wedstrijden een echt tussentijds oordeel ...quote:Op zondag 7 september 2008 13:11 schreef Beschouw het volgende:
We zullen nog wel eens terug gaan verlangen naar Van Basten.
Heb er al een voorschot op genomen:quote:Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat had ik van te voren voorspeld - en met afgelopen 2 wedstrijden voldoet hij aan die verwachting. Na 10 wedstrijden een echt tussentijds oordeel ...
HAHAHAHAHA!!!!!!!!!! WAT EEN GOEDE GRAPquote:Op zondag 7 september 2008 15:07 schreef Barca het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een kalkoen en Bert van Marwijk? In de ideale situatie halen ze allebei de kerst niet!
quote:Op zondag 7 september 2008 15:19 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!!!!!!!!! WAT EEN GOEDE GRAP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |