abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 18:21:03 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61478622
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:10 schreef Barca het volgende:
3. De wedstrijd van a.s. woensdag doet er toe? Er is maar 1 wedstrijd belangrijk: de wk-finale. Alleen zullen we die met deze coach NOOIT bereiken!
Noem mij een coach met wie we die wél zullen bereiken.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 8 september 2008 @ 18:27:10 #277
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61478786
Wat een gezeik zeg. Dit zijn nou eenmaal potjes die niemand ook maar iets boeit, dit soort wedstrijden verliest ieder land wel eens. Maarja, laten we BVM maar lekker na twee wedstrijden al afschrijven, veel beter.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61478999
Ik vul hem even in voor Barca.

Ron Jans!!
  maandag 8 september 2008 @ 18:39:12 #279
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_61479150
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:27 schreef TC03 het volgende:
Wat een gezeik zeg. Dit zijn nou eenmaal potjes die niemand ook maar iets boeit, dit soort wedstrijden verliest ieder land wel eens. Maarja, laten we BVM maar lekker na twee wedstrijden al afschrijven, veel beter.
Regeren is vooruit zien!
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vul hem even in voor Barca.

Ron Jans!!
Hm ... wat dacht je van Gerald Vanenburg?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_61479341
quote:
deze groep (lees: coach en zijn schoonzoon)

kinderachtig figuur ben jij
  maandag 8 september 2008 @ 18:46:44 #281
30220 Barca
pi_61479408
quote:
Op maandag 8 september 2008 18:44 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

kinderachtig figuur ben jij
Dank u, dank u!
  maandag 8 september 2008 @ 20:55:00 #282
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61483170
quote:
. De wedstrijd van a.s. woensdag doet er toe? Er is maar 1 wedstrijd belangrijk: de wk-finale.
En hoe dacht je die finale ooit te gaan bereiken zonder je eerst te kwalificeren, knuppel?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 8 september 2008 @ 21:51:24 #283
30220 Barca
pi_61485215
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:55 schreef Kriegel het volgende:

[..]

En hoe dacht je die finale ooit te gaan bereiken zonder je eerst te kwalificeren, knuppel?
Als je de MvB topics hebt gevolgd zou je het begrijpen. Kwalificatiewedstrijden zeggen niks, maar dan ook helemaal niks, over het niveau van een bondscoach. Bassie had de beste kwalificatiereeks maar is een ontzettende loser. Op eindtoernooien heeft hij namelijk nada,noppes gepresteerd!

Laten we dus niet doen alsof Bertje bij winst a.s. woensdag geen slechte coach is! Ook al wint hij met 0 - 10 dan nog is hij een ontiegelijke prutser!
pi_61486137
quote:

[..]

Dat er een (drastische) wijziging in de selectie moet plaatsvinden!
[..]

1. Jij hebt blijkbaar een andere zender gekeken. De wedstrijd was te zien op SBS6.
2. Juist als je verder denkt dan je neus lang is, zou je beseffen dat we met deze groep (lees: coach en zijn schoonzoon) nooit iets zullen bereiken. Behalve dan falen!
3. De wedstrijd van a.s. woensdag doet er toe? Er is maar 1 wedstrijd belangrijk: de wk-finale. Alleen zullen we die met deze coach NOOIT bereiken!
1. Ik heb de wedstrijd gezien. Het was geen vermakelijke wedstrijd, en na de rode kaart speelde het Nederlands elftal de wedstrijd tegen zijn zin uit. Je kan moeilijk stoppen met ballen, en je gaat je ook niet 101% inzetten in een friendly die er niet toe doet. Ik had je als coach een rot schop gegeven als je het had gedurft.
2. Waarom? Ik zie goede voetballers waarvan velen bij grote clubs spelen. Brazilië staat 5de in zijn poule, maar heeft toch wel een verdomd wereldelftal. Daarnaast, wie zouden er dan weg moeten en wie zouden er bij moeten komen? Je bent gewoon populistisch aan het ouwehoeren en dat zet nooit zoden aan de dijk.
3. De wedstrijd van woensdag doet er toe. Er zijn 3 punten te winnen, die uiteindelijk kunnen leiden tot ons ticket naar het WK. Als je naar het WK gaat, mag je pas gaan dromen over de finale.
4. Je hebt geen enkel benul van hoe voetbal in elkaar zit, maar je kinderlijke fascinatie ermee zorgt ervoor dat wij elke dag van jouw stupide posts mogen genieten. Je bijdrage tijdens het EK was ook bedroevend.
  dinsdag 9 september 2008 @ 08:50:23 #285
30220 Barca
pi_61491399
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:15 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

1. Ik heb de wedstrijd gezien. Het was geen vermakelijke wedstrijd, en na de rode kaart speelde het Nederlands elftal de wedstrijd tegen zijn zin uit. Je kan moeilijk stoppen met ballen, en je gaat je ook niet 101% inzetten in een friendly die er niet toe doet. Ik had je als coach een rot schop gegeven als je het had gedurft.
2. Waarom? Ik zie goede voetballers waarvan velen bij grote clubs spelen. Brazilië staat 5de in zijn poule, maar heeft toch wel een verdomd wereldelftal. Daarnaast, wie zouden er dan weg moeten en wie zouden er bij moeten komen? Je bent gewoon populistisch aan het ouwehoeren en dat zet nooit zoden aan de dijk.
3. De wedstrijd van woensdag doet er toe. Er zijn 3 punten te winnen, die uiteindelijk kunnen leiden tot ons ticket naar het WK. Als je naar het WK gaat, mag je pas gaan dromen over de finale.
4. Je hebt geen enkel benul van hoe voetbal in elkaar zit, maar je kinderlijke fascinatie ermee zorgt ervoor dat wij elke dag van jouw stupide posts mogen genieten. Je bijdrage tijdens het EK was ook bedroevend.

1. Vermakelijke wedstrijd? Smaken verschillen blijkbaar!
2. Zie post met daarin alle namen!
3. Ik droom niet van een finale. Ik eis de titel en niets minder!
4. Graag gedaan.

Oh ja, nog een interview met Dirk Kuijt

Dirk Kuijt klinkt geïrriteerd in een interview met Sportweek. De spits die doorgaans de vuile was binnenhoudt, uit zijn frustratie over zijn rol als bankzitter bij het Nederlands elftal.

'Ik móét er gewoon instaan. Ik wil gewoon spelen en ik vind ook dat ik moet spelen. En ik ga ervoor zorgen dat ik speel', zegt de 28-jarige aanvaller van Liverpool. 'Ik zal me nooit neerleggen bij een rol als twaalfde man. Een reserverol vind ik onacceptabel.'

Afgelopen zaterdag begon Kuijt weer eens op de bank, ditmaal tijdens het oefenduel met Australië. De 43-voudig internatonal kwam na rust in het veld voor Robin van Persie. En enkele weken eerder mocht hij in Moskou het laatste half uur meespelen tegen Rusland.

Kuijt wijst naar zijn status bij Liverpool, de ploeg waarmee hij in de laatste twee seizoenen reikte tot de halve finale én de finale van de Champions League. Dit seizoen kwam hij viermaal in actie, telkens als basisspeler. 'Mijn rol bij Liverpool is veranderd, ik speel momenteel bijna alles.'

'Als je een vaste waarde bent bij Liverpool, moet je bij Oranje soms wel even slikken. Ook omdat het niveau vaak minder is. Tijdens het EK zijn we tegen Italië en Frankrijk boven onszelf uitgestegen, maar dat waren uitschieters. Dat niveau hebben we in de jaren ervoor nooit gehaald.'

'Europese topteams zijn sowieso beter dan landenploegen, de spelers zijn veel beter op elkaar ingespeeld. Bij Liverpool heb ik een bepaald niveau bereikt dat ik graag wil doorontwikkelen bij Oranje, maar daar word je dan in afgeremd.'
pi_61495675
1. <geen>

Ik zie Kuyt ook veel liever beginnen dan en Robin van Persie. Hij staat er altijd, en Robin? Ach Robin. Ik moest het stuk toch echt twee keer lezen, want Kuyt die zulke dingen zegt? En godsamme, haal Seedorf erbij.
pi_61537869
Van Marwijk doet het best aardig. Vandaag gewonnen, is Van Basten niet gelukt.

Het meest jammere blijft dat het een laffe coach is. Ik had van tevoren gehoopt dan Van Marwijk een oplossing zou vinden voor de rechtsbuitenpositie (van persie werkt niet, die moet ergens anders staan) en nog een aantal probleempjes.

Van Marwijk is Advocaat II
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61538030
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:26 schreef Klopkoek het volgende:
Van Marwijk doet het best aardig. Vandaag gewonnen, is Van Basten niet gelukt.
Ach, waarom moet eigenlijk ieder resultaat aan van Basten gespiegeld worden? Je moet niet vergeten dat die wedstrijden onder van Basten alweer een paar jaar geleden zijn, van Basten heeft uiteindelijk deze groep gevormd (op Bommel na) in deze samenstelling en ook zijn de spelers nu weer een paar jaar ouder en meer ervaren.
pi_61538637
Prima wissels vandaag ook, niks op aan te merken. Verder vond ik het goed dat hij ze na rust pressing speelden. De Macedoniers wisten daar even geen raad mee, konden niet makkelijk meer opbouwen het eerste deel van de tweede helft.
That's all folks!
pi_61538818
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Prima wissels vandaag ook, niks op aan te merken. Verder vond ik het goed dat hij ze na rust pressing speelden. De Macedoniers wisten daar even geen raad mee, konden niet makkelijk meer opbouwen het eerste deel van de tweede helft.
Nou ja prima wissels.
Hij werd natuurlijk al noodgedwongen om Ooijer te wisselen.
Van Persie zat niet in de wedstrijd en met een gele kaart op zak, die had ik ook gewisseld.
Ik snap alleen niet dat Robben eruit werd gehaald.
Ik had liever gezien dat Van der Vaart werd gewisseld.
Tenzij Robben natuurlijk geblesseerd was.
pi_61538963
Van der Vaart kan in balbezit meer van nut zijn. Robben keek al veelvuldig naar de kant en zat er doorheen. Zag je ook wel aan het domme balverlies her en der.
That's all folks!
pi_61538968
Van Marwijk borduurt voort op de fouten en problemen van Van Basten.

Van Persie is een heel goede speler maar die hoort gewoon spelmaker/schaduwspits te zijn. Waarom gaat Van Der Vaart daar niet staan? Of Robben? Van Persie wordt echt als een hoopje afval behandeld. Alsof je Zidane vraagt om op de linksbackpositie te gaan staan.
De verdediging is een ander voorbeeld, ook die borduurt voort op de door Van Basten gemaakte patronen.

Van Marwijk is meer een soort conservator van een museum dan een coach die problemen aanpakt. Zoals ik dus al zei: een laffe coach en ik krijg er een Advocaat deja vu van.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61539005
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Van der Vaart kan in balbezit meer van nut zijn. Robben keek al veelvuldig naar de kant en zat er doorheen. Zag je ook wel aan het domme balverlies her en der.
Maar ik was zo bang dat Van der Vaart zijn 2e gele kaart zou pakken. Je zag hem af en toe echt gefrustreerd rondlopen.
pi_61539036
Jan voor Huntelaar had ook gekund, verdedigend heb je meer aan Jan, plus hij kan de bal vasthouden.
That's all folks!
pi_61539102
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Jan voor Huntelaar had ook gekund, verdedigend heb je meer aan Jan, plus hij kan de bal vasthouden.
Ik denk dat dat ook gebeurd was als Bert niet al voor rust noodgedwongen moest wisselen.
  woensdag 10 september 2008 @ 23:34:18 #296
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61539984
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:30 schreef Blawh het volgende:
van Basten heeft uiteindelijk deze groep gevormd (op Bommel na) in deze samenstelling en ook zijn de spelers nu weer een paar jaar ouder en meer ervaren.
Nou dat is ook weer een beetje overdreven.
Het gemis van Van der Sar en Van Nistelrooij wordt met de wedstrijd zichtbaarder.
pi_61540039
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nou dat is ook weer een beetje overdreven.
Het gemis van Van der Sar en Van Nistelrooij wordt met de wedstrijd zichtbaarder.
Met de wedstrijd zichtbaarder, er zijn slechts 3 wedstrijden gespeeld onder de nieuwe bondscoach. Die conclusie vind ik dan weer te snel getrokken. Maar dat van der Sar en van Nistelrooy toppers zijn dat staat buiten kijf.
  woensdag 10 september 2008 @ 23:38:00 #298
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61540080
quote:
Op woensdag 10 september 2008 23:36 schreef Blawh het volgende:

[..]

Met de wedstrijd zichtbaarder, er zijn slechts 3 wedstrijden gespeeld onder de nieuwe bondscoach. Die conclusie vind ik dan weer te snel getrokken. Maar dat van der Sar en van Nistelrooy toppers zijn dat staat buiten kijf.
Dat is ook weer zo.

Maar de groep die Van Basten gevormd heeft is toch wel op een aantal belangrijke plaatsen gewijzigd.
pi_61540085
Al werd Van der Sar vandaag minder gemist dan Van Nistelrooy.
Stekelenburg heeft die ene redding gemaakt die hij moest maken.
  donderdag 11 september 2008 @ 00:39:18 #300
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_61541212
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef Klopkoek het volgende:
Van Marwijk borduurt voort op de fouten en problemen van Van Basten.

Van Persie is een heel goede speler maar die hoort gewoon spelmaker/schaduwspits te zijn. Waarom gaat Van Der Vaart daar niet staan? Of Robben? Van Persie wordt echt als een hoopje afval behandeld. Alsof je Zidane vraagt om op de linksbackpositie te gaan staan.
De verdediging is een ander voorbeeld, ook die borduurt voort op de door Van Basten gemaakte patronen.

Van Marwijk is meer een soort conservator van een museum dan een coach die problemen aanpakt. Zoals ik dus al zei: een laffe coach en ik krijg er een Advocaat deja vu van.
Dit ben ik volledig met je eens, Van Persie staat echt te verpieteren op die plek, komt totaal niet in het spel voor.

Kijk, dat je in de aanval een luxe-probleem hebt is bekend, maar je beste speler moet boven alles de voorkeur krijgen. Bovendien kan Sneijder heel aardig uit de voeten op rechts, beter dan Robin, wees dan niet zo koppig en wissel die twee om. En anders is er altijd nog Kuyt, zoals vandaag ook weer.

Ik durf trouwens ook te stellen dat Van Persie zelfs als spits nog beter zou renderen dan aan de rechterkant.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')