Noem mij een coach met wie we die wél zullen bereiken.quote:Op maandag 8 september 2008 18:10 schreef Barca het volgende:
3. De wedstrijd van a.s. woensdag doet er toe? Er is maar 1 wedstrijd belangrijk: de wk-finale. Alleen zullen we die met deze coach NOOIT bereiken!
Regeren is vooruit zien!quote:Op maandag 8 september 2008 18:27 schreef TC03 het volgende:
Wat een gezeik zeg.Dit zijn nou eenmaal potjes die niemand ook maar iets boeit, dit soort wedstrijden verliest ieder land wel eens. Maarja, laten we BVM maar lekker na twee wedstrijden al afschrijven, veel beter.
Hm ... wat dacht je van Gerald Vanenburg?quote:Op maandag 8 september 2008 18:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vul hem even in voor Barca.
Ron Jans!!
quote:Op maandag 8 september 2008 18:10 schreef Barca het volgende:
deze groep (lees: coach en zijn schoonzoon)
Dank u, dank u!quote:
En hoe dacht je die finale ooit te gaan bereiken zonder je eerst te kwalificeren, knuppel?quote:. De wedstrijd van a.s. woensdag doet er toe? Er is maar 1 wedstrijd belangrijk: de wk-finale.
Als je de MvB topics hebt gevolgd zou je het begrijpen. Kwalificatiewedstrijden zeggen niks, maar dan ook helemaal niks, over het niveau van een bondscoach. Bassie had de beste kwalificatiereeks maar is een ontzettende loser. Op eindtoernooien heeft hij namelijk nada,noppes gepresteerd!quote:Op maandag 8 september 2008 20:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En hoe dacht je die finale ooit te gaan bereiken zonder je eerst te kwalificeren, knuppel?
1. Ik heb de wedstrijd gezien. Het was geen vermakelijke wedstrijd, en na de rode kaart speelde het Nederlands elftal de wedstrijd tegen zijn zin uit. Je kan moeilijk stoppen met ballen, en je gaat je ook niet 101% inzetten in een friendly die er niet toe doet. Ik had je als coach een rot schop gegeven als je het had gedurft.quote:Op maandag 8 september 2008 18:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat er een (drastische) wijziging in de selectie moet plaatsvinden!
[..]
1. Jij hebt blijkbaar een andere zender gekeken. De wedstrijd was te zien op SBS6.
2. Juist als je verder denkt dan je neus lang is, zou je beseffen dat we met deze groep (lees: coach en zijn schoonzoon) nooit iets zullen bereiken. Behalve dan falen!
3. De wedstrijd van a.s. woensdag doet er toe? Er is maar 1 wedstrijd belangrijk: de wk-finale. Alleen zullen we die met deze coach NOOIT bereiken!
quote:Op maandag 8 september 2008 22:15 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
1. Ik heb de wedstrijd gezien. Het was geen vermakelijke wedstrijd, en na de rode kaart speelde het Nederlands elftal de wedstrijd tegen zijn zin uit. Je kan moeilijk stoppen met ballen, en je gaat je ook niet 101% inzetten in een friendly die er niet toe doet. Ik had je als coach een rot schop gegeven als je het had gedurft.
2. Waarom? Ik zie goede voetballers waarvan velen bij grote clubs spelen. Brazilië staat 5de in zijn poule, maar heeft toch wel een verdomd wereldelftal. Daarnaast, wie zouden er dan weg moeten en wie zouden er bij moeten komen? Je bent gewoon populistisch aan het ouwehoeren en dat zet nooit zoden aan de dijk.
3. De wedstrijd van woensdag doet er toe. Er zijn 3 punten te winnen, die uiteindelijk kunnen leiden tot ons ticket naar het WK. Als je naar het WK gaat, mag je pas gaan dromen over de finale.
4. Je hebt geen enkel benul van hoe voetbal in elkaar zit, maar je kinderlijke fascinatie ermee zorgt ervoor dat wij elke dag van jouw stupide posts mogen genieten. Je bijdrage tijdens het EK was ook bedroevend.
Ach, waarom moet eigenlijk ieder resultaat aan van Basten gespiegeld worden? Je moet niet vergeten dat die wedstrijden onder van Basten alweer een paar jaar geleden zijn, van Basten heeft uiteindelijk deze groep gevormd (op Bommel na) in deze samenstelling en ook zijn de spelers nu weer een paar jaar ouder en meer ervaren.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:26 schreef Klopkoek het volgende:
Van Marwijk doet het best aardig. Vandaag gewonnen, is Van Basten niet gelukt.
Nou ja prima wissels.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Prima wissels vandaag ook, niks op aan te merken. Verder vond ik het goed dat hij ze na rust pressing speelden. De Macedoniers wisten daar even geen raad mee, konden niet makkelijk meer opbouwen het eerste deel van de tweede helft.
Maar ik was zo bang dat Van der Vaart zijn 2e gele kaart zou pakken. Je zag hem af en toe echt gefrustreerd rondlopen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Van der Vaart kan in balbezit meer van nut zijn. Robben keek al veelvuldig naar de kant en zat er doorheen. Zag je ook wel aan het domme balverlies her en der.
Ik denk dat dat ook gebeurd was als Bert niet al voor rust noodgedwongen moest wisselen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Jan voor Huntelaar had ook gekund, verdedigend heb je meer aan Jan, plus hij kan de bal vasthouden.
Nou dat is ook weer een beetje overdreven.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:30 schreef Blawh het volgende:
van Basten heeft uiteindelijk deze groep gevormd (op Bommel na) in deze samenstelling en ook zijn de spelers nu weer een paar jaar ouder en meer ervaren.
Met de wedstrijd zichtbaarder, er zijn slechts 3 wedstrijden gespeeld onder de nieuwe bondscoach. Die conclusie vind ik dan weer te snel getrokken. Maar dat van der Sar en van Nistelrooy toppers zijn dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nou dat is ook weer een beetje overdreven.
Het gemis van Van der Sar en Van Nistelrooij wordt met de wedstrijd zichtbaarder.
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met de wedstrijd zichtbaarder, er zijn slechts 3 wedstrijden gespeeld onder de nieuwe bondscoach. Die conclusie vind ik dan weer te snel getrokken. Maar dat van der Sar en van Nistelrooy toppers zijn dat staat buiten kijf.
Dit ben ik volledig met je eens, Van Persie staat echt te verpieteren op die plek, komt totaal niet in het spel voor.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:56 schreef Klopkoek het volgende:
Van Marwijk borduurt voort op de fouten en problemen van Van Basten.
Van Persie is een heel goede speler maar die hoort gewoon spelmaker/schaduwspits te zijn. Waarom gaat Van Der Vaart daar niet staan? Of Robben? Van Persie wordt echt als een hoopje afval behandeld. Alsof je Zidane vraagt om op de linksbackpositie te gaan staan.
De verdediging is een ander voorbeeld, ook die borduurt voort op de door Van Basten gemaakte patronen.
Van Marwijk is meer een soort conservator van een museum dan een coach die problemen aanpakt. Zoals ik dus al zei: een laffe coach en ik krijg er een Advocaat deja vu van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |