Ik hoop het! Vanaf nu alle gastspelers het huis uit en vecht elkaar maar die tent uit zonder tussenkomst van achter. En vechten bedoel ik uiteraard niet letterlijk, maar overdrachtelijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:24 schreef rooie3 het volgende:
Nou kan het spel beginnen.
Die villa komt pas na twee jaar vrij?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:26 schreef Ziet het volgende:
ik vind het zielig eigenlijk.... ze zijn gewoon genaaid, niemand kan de villa winnen.
Ga toch eens wieberen joh.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:28 schreef diedirk het volgende:
wat kan huub max winnen?
Hahha niemand wint de villa, wat kan huub nu max winnen?
1.000.000 en aantal dagen* 1000 min boetes?
Okee Sjakies we weten het wel nu!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:28 schreef diedirk het volgende:
wat kan huub max winnen?
Hahha niemand wint de villa, wat kan huub nu max winnen?
1.000.000 en aantal dagen* 1000 min boetes?
Omdat ze nu de veilige muren van de kooi moeten verlaten, en weer het normale onbeschermde leven in moeten stappen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
Waarom huilt Brian zo?
Ga jankuh, jonguh!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:30 schreef beequeen het volgende:
Zo, Brian is echt kapot. Ziet hij de bui hangen gezien de populairiteit van Huub?
[ afbeelding ]
Misschien omdat hij straks 19 maanden zit en ze die villa ff door z'n neus boren.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
Waarom huilt Brian zo?
En geen uitjes meer, geen contact met de buitenwereld meer! Vanaf nu echt afgezonderd van de buitenwereld.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop het! Vanaf nu alle gastspelers het huis uit en vecht elkaar maar die tent uit zonder tussenkomst van achter. En vechten bedoel ik uiteraard niet letterlijk, maar overdrachtelijk.
Daarom al moeten huilen dat gaat nog wat worden!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze nu de veilige muren van de kooi moeten verlaten, en weer het normale onbeschermde leven in moeten stappen.
Da's niet zo gek, die weet ook wel dat haar leven er straks heel anders uit gaat zien, niks prinsesje meer.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:31 schreef Dementor het volgende:
Amanda kijkt lekker verslagen.
(Giga bang dat ze eruit gestemd word natuurlijk).
haar moeder heeft toch geld?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's niet zo gek, die weet ook wel dat haar leven er straks heel anders uit gaat zien, niks prinsesje meer.![]()
![]()
Ik stem ook voor, een homohuwelijk.....TOP en mooie tv.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
Ik ben er gewoon voor! Jaap en Huub trouwen, Jaap wint, en dan het geld delen!
Juist! En dan maar eens zien wie écht de sterkste is. Over de invulling van de finale werd zeker niets gemeld?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef petraa het volgende:
En geen uitjes meer, geen contact met de buitenwereld meer! Vanaf nu echt afgezonderd van de buitenwereld.
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
Ik ben er gewoon voor! Jaap en Huub trouwen, Jaap wint, en dan het geld delen!
Welke moeder?quote:
Ja maar daar zal dat slappe gedoe van de FEBO,wel weer wat op weten,zijn gek op RIOOLRATTEN,en SNOLLENquote:Op maandag 3 maart 2008 14:30 schreef beequeen het volgende:
Zo, Brian is echt kapot. Ziet hij de bui hangen gezien de populairiteit van Huub?
[ afbeelding ]
Wat loopt hij nu weer te zwetsen?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:36 schreef TwiNNijN het volgende:
Huub : 'Ik hou van het meisje, kan er niks aan doen, maar ze gaat eruit. Ze wist dit.'
Dank je wel.quote:
Claire gaat eruit!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat loopt hij nu weer te zwetsen?
Geen streams dus ik begrijp het even niet.
Hij denkt dat Claire dit al wist voordat ze de villa inkwam.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Over dat Claire wist dat 22 mei het einde was, anders ga je niet de villa in na 15 maanden.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
Wat een verschil tussen de reactie van Huub en Jaap, die maken al plannen. Amanda en Brian janken alleen maar.
Ik ook hoor, we wisten dat het zou komen en toch schrik je.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel.
Ik ben er ook een beetje ontdaan van
De eerste reactie van Huub was, dat Claire wist dat DGK zou stoppen. Hij vroeg het haar en ze zei meteen "Nee". Maar dat antwoord accepteerd Huub niet - Hij is overtuigd dat Claite het wel wist. Daarom wil hij haar nu meteen dumpen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Wij weten ook wel van wie wij fan zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 14:39 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja!
mooi om te zien weer
huub en jaap liggen helemaal in een deuk nu
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:39 schreef mootie het volgende:
Brian heeft dus alweer een asbak op de grond gesmeten. Ik vermoed veel pammetjes in de komende maanden, of veeeeeeel paramomentjes.
Reken maar dat dit voor Huub en Jaap ook een schok is!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:39 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja!
mooi om te zien weer
huub en jaap liggen helemaal in een deuk nu
"En dan moet ik weer terug naar mijn fokking no life van weleer. Met jou als extra ballast."quote:
Hoorde je dat?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:41 schreef schatje het volgende:
SL omdat er werd gezegd dat BB vanuit de villa komt.
Ik heb het ook gehoord.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoorde je dat?
Ik hoor het Huub nu ook zeggen.
Nog niet bekend.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe komt er een winnaar dan?
Dat hok komt pas vrij na 23 september, niemand wint dat hok. Ik dacht dat jij dat wel zou weten.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef Dementor het volgende:
Ik heb het ook gehoord.
Zul je net zien dat er in het contract staat dat ze het huis pas krijgen nadat BB is geweest.
Niet zo vreemd om haar te willen lozen toch. Natuurlijk wist Claire dit. Ook wij weten al veel langer dat het gaat stoppen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De eerste reactie van Huub was, dat Claire wist dat DGK zou stoppen. Hij vroeg het haar en ze zei meteen "Nee". Maar dat antwoord accepteerd Huub niet - Hij is overtuigd dat Claite het wel wist. Daarom wil hij haar nu meteen dumpen.
YES!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef mazaru het volgende:
Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht. Daar heb ik 400 gratis SMS'jes bij gekregen.
Ik bewaar ze allemaal voor het geval dat het op SMS'sen aankomt.
200 voor Jaap, 200 voor Huub!
Gezellig Pullup, geniet van je vakantie.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:45 schreef pullup het volgende:
Dit nieuws pak ik ook nog even mee vanuit een zonnig Sevilla
Oh oké dus dan moet ze eruit? Wat een rare gedachtengang.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:38 schreef Day het volgende:
[..]
Hij denkt dat Claire dit al wist voordat ze de villa inkwam.
Ik heb van schrik mijn streams aangezet.
quote:Het moment is daar. Iedereen moet plaatsnemen op de bank. “Ik denk dat we de clip van Dennis te zien krijgen”, speculeert Jaap. Maar het is iets veel, en veel belangrijker… “Beste Miljonairs… “, begint de plasmaboy zoals gewoonlijk. “Luister goed. Ik heb een belangrijke mededeling voor u. U zit reeds geruime tijd in de Villa, hier gaat binnen afzienbare tijd een einde aan komen. Op 22 mei zal de finale plaatsvinden”, klinkt er door de Villa. Over Jaaps gezicht daalt direct een traan…
“Echt zo!”, roept Amanda. “Tering, wat erg. Ik ben er stuk van”, zegt Jaap. “22 mei…”, herhaalt Brian rustig. “Voor de zomer zijn we allemaal thuis!”, gaat Amanda verder. “Ik baal ervan dat het stopt”, zegt ook Brian, de enige vrolijke van het stel. Huub slaat zijn handen voor zijn gezicht. Hij en Claire zeggen nog niks. Binnenkort zal er meer informatie volgen over het eindspel. Het staat vast dat dit spannend gaat worden!
Ik ben heel kort aan het meeneuzen maar ik zit hier nog op mijn werk op trainingskamp ook met mijn laptoppie onder een palm naar roeiers te kijkenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gezellig Pullup, geniet van je vakantie.
Ja, ook dat nog!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:41 schreef schatje het volgende:
SL omdat er werd gezegd dat BB vanuit de villa komt.
Och, Claire heeft toch echt het minste recht op de hoofdprijs. Terecht als zij er voor de finale al uit ligt.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh oké dus dan moet ze eruit? Wat een rare gedachtengang.
PoekieRoekie ook van slag........Brian en vrolijk, hij jankt om het hardst.quote:
logisch reactie voor mensen die buiten de kooi geen leven hebben.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
Wat een verschil tussen de reactie van Huub en Jaap, die maken al plannen. Amanda en Brian janken alleen maar.
Die wint toch sowieso niet. Alhoewel, ben benieuwd hoe ze de finale gaan aanpakken.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Och, Claire heeft toch echt het minste recht op de hoofdprijs. Terecht als zij er voor de finale al uit ligt.
Ik ook. Ik verwacht 'gescript'quote:Op maandag 3 maart 2008 14:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Die wint toch sowieso niet. Alhoewel, ben benieuwd hoe ze de finale gaan aanpakken.
hij zei daarna dat het ook niet echt relefant was.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De eerste reactie van Huub was, dat Claire wist dat DGK zou stoppen. Hij vroeg het haar en ze zei meteen "Nee". Maar dat antwoord accepteerd Huub niet - Hij is overtuigd dat Claite het wel wist. Daarom wil hij haar nu meteen dumpen.
ik ook nog niet direct hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 14:53 schreef mazaru het volgende:
Raar figuur die Cora.
Ze zegt dat ze er niets van gelooft
gauw nog even zoveel mogelijk tv-momentjes scoren.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vuile rat .......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze krijgen vast allemaal een beker met de titel winnaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef Marrije het volgende:
Jaap terug naar Cora, Huub terug naar KPN om telefoons te verkopen, Claire terug naar het castingbureau, Brian terug naar zn moeder, Amanda terug naar niets.
jammer dat ze niet even zei dat Brian stond af te luisteren...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:57 schreef mootie het volgende:
Cora zat gewoon te streamen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ze krijgen vast allemaal een beker met de titel winnaar.
Die K1 krassen ze er wel af.
Maar goed, in die twee maanden wil ik Natasia dus niet zien hè.
En laat het alsjeblieft een spetterende tijd worden. Het is alsnog bijna een big brother.
Gaat het, meis?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:02 schreef beequeen het volgende:
Huub en Amanda samen in tranen.....en volgens mij oprecht.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:03 schreef avonne het volgende:![]()
![]()
van Amanda geloof ik die traantjes wel, maar dat huggen met Brian![]()
Ja hoorquote:
Jij bent echt gek geworden.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:03 schreef diedirk het volgende:
Wat is Amanda toch weer lief en oprecht, ik zou het haar echt gunnen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:03 schreef Larisje het volgende:
Ik hoop zo dat Brian helemaal para wordt van alles wat hij de komende maanden gaat meemaken en dat hij daardoor net in de finale niet eens meer weet wat zijn eigen naam is.
Moooooooi!!!!!!!!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:07 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat dit echt niet maanden trekken.Hij word nu al helemaal para.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:07 schreef rooie3 het volgende:
och, wat extra pammetjes, extra uitjes, en wat nieuwe glazen deuren, en hij komt die 12 weken wel door.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:07 schreef rooie3 het volgende:
BB komt er aanquote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
En met jou? Ben je straks je subforum kwijt c.q.moderatorschap?
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het nu tot die tijd verder gaatHopelijk zonder gastspelers en uitjes.
Brian zorgt er wel voor dat Eric niet meer terugkomt!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het nu tot die tijd verder gaatHopelijk zonder gastspelers en uitjes.
Met mij gaat het prima. Heb honger, dat wel. Ja, dan ga ik back to black.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
En met jou? Ben je straks je subforum kwijt c.q.moderatorschap?
Dat zit er dik in, natuurlijk. Gezellig terug naar Almere, om gek te worden tussen Netty en Amandaquote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef Larisje het volgende:
Hopelijk gaat Amanda ook nog even goed bij Brian aan zijn kop zeiken over hoe ze verder gaan na de gouden kooi.......samenwonen, trouwen, kindjes, etc.. Wordt hij nog gekker!!
Ik hoop het ook, maar Brian gaat toch wel winnen. Daar zijn ze nu al zo lang naar toe aan het werken. Huub is nooit wat gegund, en dan zouden ze hem ineens de winst gunnen?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef trettie het volgende:
Oh ik hoop echt dat ie zo hard moet werken!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat ie zo blijft ademen als ie nu doet dus helemaal para!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want reken er op dt ie para gaat worden hij is het nu al half!!!!!!!
Waarom back to black? Is er geen ander subforum waar je zin in hebt om te moderaten? BB ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima. Heb honger, dat wel. Ja, dan ga ik back to black.
Met jou ook alles goed?
Op zeker. Het enige doel van Claire is zogenaamd die villa te winnen.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef diedirk het volgende:
Niks, nul echt helemaal niks heeft Claire te vertellen aan tafel.
Zou ze echt een mol zijn van de redactie
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, natuurlijk. Gezellig terug naar Almere, om gek te worden tussen Netty en Amanda.
mooi, dan ga ik nu alvast een vrije dag aanvragenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:17 schreef Marrije het volgende:
22 mei is op een donderdag
Hij zat in de agenda van 2007 te kijkenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:17 schreef Marrije het volgende:
22 mei is op een donderdag
Toch heeft Brian wel een beetje gelijk, dinsdag en donderdag. Begint alletwee met een 'D' !quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:14 schreef Larisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop trouwens inderdaad dat ze nu alle spelers gelijk gaan behandelen. Het lijkt me wel zo eerlijk toch, maar ja van eerlijkheid hebben ze volgens mij nog nooit gehoord bij de redactie.
langstzittende huishoer zal ze bedoelen, maar dat zijn te veel lettergrepenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:24 schreef mootie het volgende:
Amanda moet weer tig keer zeggen dat ze de langstzittende vrouw is *gaap*
Brian zei toch ook geen donderdag maar diensdag?quote:
Waarok doen ze daar niks aan?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:27 schreef Day het volgende:
Het is ook écht alleen maar spannend voor Brian, Amanda, Huub en Jaap.
Claire zit er voor spek en bonen bij.
Niet echt, komt wel weer wat andersquote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef AnTjUh het volgende:
nog 80 dagen dan gaan we met zn allen in een zwart gat vallen
Brian zat net op een 2007 kalender te kijken en zei dat 22 mei op een dinsdag viel.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian zei toch ook geen donderdag maar diensdag?
Hoe dan ook, 22 mei valt op een donderdag. In 2008.
Ikke niet hoor, ik volg het niet meer zo als een half jaar geleden... tioen het nog niet zo gemanipuleerd werd door die Pannnnnnnnnenkoek...quote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef AnTjUh het volgende:
Ja voor de laatste drie maanden.Jij ben echt van het padje af.Gooien we er nog een nieuwe in.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:29 schreef diedirk het volgende:
[..]
Waarok doen ze daar niks aan?
Het is nog wel 80 dagen he, NU NU Nu kan ze nog vervangen worden.
FEBO kies eens eieren voor je geld
Je bedoelt die paar likjes verf hier en daar ??? De rest was grote schoonmaak, het achterstallige werk van José en consorten.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zat net met iemand te bespreken maar waarom is DGK paar weekjes geleden helemaal over geschilderd? Zouden ze dit besluit ineens in paar weekjes genomen hebben? Is het foute info wat ze naar buiten willen brengen om impuls van kijkcijfers te krijgen?
Nee, gek genoeg was het een geval van twee zielen 1 gedachtequote:Op maandag 3 maart 2008 15:31 schreef Day het volgende:
[..]
Brian zat net op een 2007 kalender te kijken en zei dat 22 mei op een dinsdag viel.
Dacht dat je daarop reageerde.
En jij denkt serieus dat er nu nog iemand die kooi ingaat? In dit stadium weet je tenslotte al bij voorbaat dat er voor jou als nieuweling niets te winnen valt. En voor de luxe dan wel de afleiding hoef je het ook niet bepaald te doenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:29 schreef diedirk het volgende:
Waarok doen ze daar niks aan?
Het is nog wel 80 dagen he, NU NU Nu kan ze nog vervangen worden.
FEBO kies eens eieren voor je geld
Snap het dan!! Diedirk wil de kooi in!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat er nu nog iemand die kooi ingaat? In dit stadium weet je tenslotte al bij voorbaat dat er voor jou als nieuweling niets te winnen valt. En voor de luxe dan wel de afleiding hoef je het ook niet bepaald te doen.
tnx!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:34 schreef Varen het volgende:
http://www.nowlive.eu/index.php?action=topic&forum=23&topic=2
filmpje finale bericht met dank aan nowlive
rooie, niet op reageren joh.... gewoon overheen scrollen is de beste remediequote:Op maandag 3 maart 2008 15:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja voor de laatste drie maanden.Jij ben echt van het padje af.Gooien we er nog een nieuwe in.
Claire vliegt er gewoon uit in maart.
Die zou volgens mij binnen drie minuten alweer gillend die poort uit zijn. Ik binnen twee minuten hoor, daar niet vanquote:
Laten we het hopen van niet. Om te beginnen de gastspelers eruit, alle activiteiten stoppen en geen bezoekjes meer.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:35 schreef cobain94 het volgende:
Dus nog 2 en halve maand anekdotes aanhoren?
Die zit er al...dat is Claire d'r taak.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:41 schreef AnTjUh het volgende:
eigenlijk moet er nu een nieuwe miljonaire in die alles wint!!!!!!!!!!!!!!
Klopt, villa wordt gebruikt voor de volgende BB. (volgens Jaap en Huub)quote:Op maandag 3 maart 2008 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Wat een consternatie, DGK gaat stoppen. Hoe moet het dan met ons?![]()
Las ik nou goed dat er helemaal geen villa meer te winnen valt?
22 mei finale bericht van Plasmaquote:
Hij beseft nu dat hij straks alleen met amanda komt te zitten..Zonder camera.etc..(VEEL GELUK)quote:Op maandag 3 maart 2008 15:42 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft het helemaal niet naar zn zin
hij zit maar wild om zich heen te staren en steeds komt zn hyenalachje te voorschijn
Gek hé...die zit er 22mei gewoon 20 maanden...quote:Op maandag 3 maart 2008 15:42 schreef AnTjUh het volgende:
brian heeft het helemaal niet naar zn zin
hij zit maar wild om zich heen te staren en steeds komt zn hyenalachje te voorschijn
ik niet,,,maar de bewoners...en wat denk je van die regie cu Hokje klanten aiaiaiaiaaiquote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef AnTjUh het volgende:
en wij niet meer tegen die rotkop aan hoeven te kijken!!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:45 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben wel blij voor Brian, dat hij binnenkort eindelijk zijn familie weer kan zien
Meestal hadden diedirk en ik samen dezelfde gedachte.Maar de laatste maanden volg ik hem echt niet meerquote:Op maandag 3 maart 2008 15:38 schreef Desii het volgende:
[..]
rooie, niet op reageren joh.... gewoon overheen scrollen is de beste remedie
whehe, Amanda is helemaal hysterischquote:Op maandag 3 maart 2008 15:47 schreef Varen het volgende:
Geeft Amanda nou de muren en deuren kusjes?
Huub & Amanda kunnen samen leuk zijn.....quote:Op maandag 3 maart 2008 15:48 schreef Ziet het volgende:
ze zitten nu te bellen met hun zenders
"hee waar ben je?"
Dat is eerder in het gesprek al geregeld, ze hadden het over ontslagrondes en Brian en Huub kijken elkaar even veelbetekend aan. Claire is next. En terecht!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef Ziet het volgende:
huub sprak net heel even met brian
"er is maar 1 ontslagronde die gaat werken... die van claire"
brian beaamde; daar hoef je niet moeilijk over te doen
Krijg ik nu een eervolle vermeding op FOK! voor brengen van het goede/slechte nieuws?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:55 schreef Kinga het volgende:
Nou, ik heb me weer een timing. Geweldig, ze gaan er eindelijk een eind aan breien.![]()
En ik lig he-le-maal dubbel om de eerste paar pagina's van deze cos met al die caps van jankende mensen
Die is helemaal hyper!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:56 schreef Ziet het volgende:
ja terecht
ik vind het grappig om te zien hoe amanda de hele tijd switcht van emotie.
ze zou het raar vinden als er een gouden kooi 2 komt
Commentaar graag.quote:
1 miljoen + dagopbrengt (1000 euro per dag dat je erin gezeten hebt)quote:Op maandag 3 maart 2008 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Maar als ze de villa dan niet kunnen winnen, wat kunnen ze dan wel winnen?
1 Miljoen + dagvergoeding en de Jackpot, wat er van over is dan hè?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Maar als ze de villa dan niet kunnen winnen, wat kunnen ze dan wel winnen?
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:01 schreef diedirk het volgende:
Nou ja dit is toch toppunt.
Claire is al blij dat ze bij dit moment is geweest.
Ze vind het normaalste zaak wereld dat ze weg wordt gestemd.
Jaap zegt haar weg te stemmen en ze doet niks.
Huub zegt nooit met haar te willen samenwonene en wat doet Claire ze zegt daar helemaal niks over!!!
Claire reageer eens, je vriendje zegt niet met je te willen samenwonen....reageer eens
Ze kennen elkaar net een maandquote:Op maandag 3 maart 2008 16:01 schreef diedirk het volgende:
Nou ja dit is toch toppunt.
Claire is al blij dat ze bij dit moment is geweest.
Ze vind het normaalste zaak wereld dat ze weg wordt gestemd.
Jaap zegt haar weg te stemmen en ze doet niks.
Huub zegt nooit met haar te willen samenwonene en wat doet Claire ze zegt daar helemaal niks over!!!
Claire reageer eens, je vriendje zegt niet met je te willen samenwonen....reageer eens
Pianoles nemen?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:52 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub & Amanda kunnen samen leuk zijn.....
*zucht* hoe moet het nu met mij Ivar-obsessie![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:11 schreef AnTjUh het volgende:
eens kijken hoelang brian en amanda nog samen zijn na 22 mei
ik ben benieuwd
Ik ben gewoonweg sprakeloosquote:
Kingaquote:
Helemaal niet slecht voor nog geen anderhalf jaarquote:Op maandag 3 maart 2008 16:16 schreef Marieke_B het volgende:
Dus Huub zit er aan het eind 444+80 = 524 dagen?
Zijn prijs is dus als hij wint 524.000 + 1.000000 = 1.524.000 - 800.000 = 724.000 euro?
wtf is dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |