Dat is eerder in het gesprek al geregeld, ze hadden het over ontslagrondes en Brian en Huub kijken elkaar even veelbetekend aan. Claire is next. En terecht!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:50 schreef Ziet het volgende:
huub sprak net heel even met brian
"er is maar 1 ontslagronde die gaat werken... die van claire"
brian beaamde; daar hoef je niet moeilijk over te doen
Krijg ik nu een eervolle vermeding op FOK! voor brengen van het goede/slechte nieuws?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:55 schreef Kinga het volgende:
Nou, ik heb me weer een timing. Geweldig, ze gaan er eindelijk een eind aan breien.![]()
En ik lig he-le-maal dubbel om de eerste paar pagina's van deze cos met al die caps van jankende mensen
Die is helemaal hyper!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:56 schreef Ziet het volgende:
ja terecht
ik vind het grappig om te zien hoe amanda de hele tijd switcht van emotie.
ze zou het raar vinden als er een gouden kooi 2 komt
Commentaar graag.quote:
1 miljoen + dagopbrengt (1000 euro per dag dat je erin gezeten hebt)quote:Op maandag 3 maart 2008 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Maar als ze de villa dan niet kunnen winnen, wat kunnen ze dan wel winnen?
1 Miljoen + dagvergoeding en de Jackpot, wat er van over is dan hè?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Maar als ze de villa dan niet kunnen winnen, wat kunnen ze dan wel winnen?
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:01 schreef diedirk het volgende:
Nou ja dit is toch toppunt.
Claire is al blij dat ze bij dit moment is geweest.
Ze vind het normaalste zaak wereld dat ze weg wordt gestemd.
Jaap zegt haar weg te stemmen en ze doet niks.
Huub zegt nooit met haar te willen samenwonene en wat doet Claire ze zegt daar helemaal niks over!!!
Claire reageer eens, je vriendje zegt niet met je te willen samenwonen....reageer eens
Ze kennen elkaar net een maandquote:Op maandag 3 maart 2008 16:01 schreef diedirk het volgende:
Nou ja dit is toch toppunt.
Claire is al blij dat ze bij dit moment is geweest.
Ze vind het normaalste zaak wereld dat ze weg wordt gestemd.
Jaap zegt haar weg te stemmen en ze doet niks.
Huub zegt nooit met haar te willen samenwonene en wat doet Claire ze zegt daar helemaal niks over!!!
Claire reageer eens, je vriendje zegt niet met je te willen samenwonen....reageer eens
Pianoles nemen?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:52 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub & Amanda kunnen samen leuk zijn.....
*zucht* hoe moet het nu met mij Ivar-obsessie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |