Okee Sjakies we weten het wel nu!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:28 schreef diedirk het volgende:
wat kan huub max winnen?
Hahha niemand wint de villa, wat kan huub nu max winnen?
1.000.000 en aantal dagen* 1000 min boetes?
Omdat ze nu de veilige muren van de kooi moeten verlaten, en weer het normale onbeschermde leven in moeten stappen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
Waarom huilt Brian zo?
Ga jankuh, jonguh!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:30 schreef beequeen het volgende:
Zo, Brian is echt kapot. Ziet hij de bui hangen gezien de populairiteit van Huub?
[ afbeelding ]
Misschien omdat hij straks 19 maanden zit en ze die villa ff door z'n neus boren.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
Waarom huilt Brian zo?
En geen uitjes meer, geen contact met de buitenwereld meer! Vanaf nu echt afgezonderd van de buitenwereld.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop het! Vanaf nu alle gastspelers het huis uit en vecht elkaar maar die tent uit zonder tussenkomst van achter. En vechten bedoel ik uiteraard niet letterlijk, maar overdrachtelijk.
Daarom al moeten huilen dat gaat nog wat worden!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat ze nu de veilige muren van de kooi moeten verlaten, en weer het normale onbeschermde leven in moeten stappen.
Da's niet zo gek, die weet ook wel dat haar leven er straks heel anders uit gaat zien, niks prinsesje meer.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:31 schreef Dementor het volgende:
Amanda kijkt lekker verslagen.
(Giga bang dat ze eruit gestemd word natuurlijk).
haar moeder heeft toch geld?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's niet zo gek, die weet ook wel dat haar leven er straks heel anders uit gaat zien, niks prinsesje meer.![]()
![]()
Ik stem ook voor, een homohuwelijk.....TOP en mooie tv.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
Ik ben er gewoon voor! Jaap en Huub trouwen, Jaap wint, en dan het geld delen!
Juist! En dan maar eens zien wie écht de sterkste is. Over de invulling van de finale werd zeker niets gemeld?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef petraa het volgende:
En geen uitjes meer, geen contact met de buitenwereld meer! Vanaf nu echt afgezonderd van de buitenwereld.
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
Ik ben er gewoon voor! Jaap en Huub trouwen, Jaap wint, en dan het geld delen!
Welke moeder?quote:
Ja maar daar zal dat slappe gedoe van de FEBO,wel weer wat op weten,zijn gek op RIOOLRATTEN,en SNOLLENquote:Op maandag 3 maart 2008 14:30 schreef beequeen het volgende:
Zo, Brian is echt kapot. Ziet hij de bui hangen gezien de populairiteit van Huub?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |