abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2008 @ 19:29:55 #51
197786 Asics-DS
op naar de 1:08
pi_57268413
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:18 schreef Zotheid het volgende:
4782 Hierzo. Na het trainen heb ik toch weer last van m'n knie. Tijdens het trainen zelf (zo goed als) geen last maar nu toch weer wel. Ik ben bang dat me knie me funest gaat worden zaterdag. :s
Zit dus nog te twijfelen of het verstandig is om al dan niet te gaan.
Don't chicken out

Overigens zijn kleine pijntjes normaal als je aan het afbouwen bent vlak voor een wedstrijd. Was iets met schade, herstel en opbouw van weefsels. Als het een oude blessure is ligt het iets anders.....
  zondag 9 maart 2008 @ 20:11:04 #52
180572 Zotheid
De lof der
pi_57269247
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:29 schreef FJD het volgende:
Kijken of ik ze kan onthouden dan maak ik zaterdag een foto
Hehe, ik heb waarschijnlijk een blauw tshirt aan en een korte zwarte broek. Waar ga je staan?
Leuk om al die mensen nog te zien lopen op de route trouwens.
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:29 schreef Asics-DS het volgende:

[..]

Don't chicken out

Overigens zijn kleine pijntjes normaal als je aan het afbouwen bent vlak voor een wedstrijd. Was iets met schade, herstel en opbouw van weefsels. Als het een oude blessure is ligt het iets anders.....
Klopt, dat stond ook in Runners World.
Het probleem is ook juist dat het een oude blessure is. Daar ben ik ook een aantal maal voor naar de fysioloog geweest maar nu heb ik er sinds vorige week weer last van.
Toch maar even proberen deze week nog langs te gaan.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_57269291
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:11 schreef Zotheid het volgende:
Hehe, ik heb waarschijnlijk een blauw tshirt aan en een korte zwarte broek. Waar ga je staan?
Leuk om al die mensen nog te zien lopen op de route trouwens.
Ik ga me daar deze week even in verdiepen. Voorkeur gaat natuurlijk uit naar een beetje aan het einde omdat je dan meer lijden ziet. Aan de andere kant moet er ook wel iets moois te maken zijn met het strand en de pier. Ik gok dat ik begin bij de pier en vervolgens een stuk verder terug fiets om daar nog een paar foto's te maken.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 9 maart 2008 @ 20:34:19 #54
180572 Zotheid
De lof der
pi_57269757
Het lijkt me inderdaad je ook bij het strand veel mooie foto's kan maken. Zeker als er veel wind staat. Me pa staat waarschijnlijk in de buurt van de finish met z'n spiegelreflex, maar dat natuurlijk veel persoonlijker.
[..]
pi_57269842
Voorlopig zijn de voorspellingen zwaar regenachtig, veel wind en weinig zon. Zonde
  zondag 9 maart 2008 @ 21:00:39 #56
180572 Zotheid
De lof der
pi_57270366
Ja inderdaad. Mag mijn "fanbase" in de regen gaan staan. Op zich heb ik nooit zulke problemen met dat soort omstandigheden alleen is het met een wedstrijd toch anders.
[..]
pi_57271176
Vooral 'veel wind' baart mij beetje zorgen, want dan wordt het toch wel erg vervelend lopen denk ik.

Stuk op de Groot Hertoginnenlaan en Laan van Meerdervoort zal dan wel tegen zijn...maar misschien vanuit Madurodam dat laatste stuk dan ook wel, zou het nog eventjes extra zwaar maken die laatste kilometers.

Maar ja...nog even 2 keer trainen aankomende week denk ik en het moet wel gaan lukken.

Las eerder in het topic ook over het aankunnen of al eerder gelopen hebben van afstanden, maar ik heb voor mijn vorige halve marathon niet tot die afstand getraind. Max. tot 17 kilometer en die laatste kilometers kan je dan ook wel aan, anders ga je al halve marathons lopen in je training en ik weet niet of je lichaam daar zoveel beter van wordt... Die ene keer dat je dan verder moet dan wat je getraind hebt kan het prima aan volgens mij.
Jack does it in real time...
  zondag 9 maart 2008 @ 22:42:55 #58
197786 Asics-DS
pi_57272883
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:37 schreef DeeBee het volgende:
Vooral 'veel wind' baart mij beetje zorgen, want dan wordt het toch wel erg vervelend lopen denk ik.

Stuk op de Groot Hertoginnenlaan en Laan van Meerdervoort zal dan wel tegen zijn...maar misschien vanuit Madurodam dat laatste stuk dan ook wel, zou het nog eventjes extra zwaar maken die laatste kilometers.

Maar ja...nog even 2 keer trainen aankomende week denk ik en het moet wel gaan lukken.

Las eerder in het topic ook over het aankunnen of al eerder gelopen hebben van afstanden, maar ik heb voor mijn vorige halve marathon niet tot die afstand getraind. Max. tot 17 kilometer en die laatste kilometers kan je dan ook wel aan, anders ga je al halve marathons lopen in je training en ik weet niet of je lichaam daar zoveel beter van wordt... Die ene keer dat je dan verder moet dan wat je getraind hebt kan het prima aan volgens mij.
Gewoon een grote vent zoeken en daar achter lopen. Weg wind (tenzij die vent een stoelgang probleem heeft ).

DIe afstand kan je prima aan als ze 17 km gelopen hebt. Maar soms is wel lekker voor het zelfvertrouwen als je een keer 21+ km gelopen hebt. Of als je n hele snelle tijd wil lopen is het ook niet verkeerd.
pi_57273142
Plus natuurlijk dat sommigen in de aanloop voor een marathon zijn waarbij de halve in wedstrijd verband slechts een welkome afwisseling van de normale training is
pi_57279405
Loopt juist veel lekkerder met een beetje wind, lekker afzien met z'n allen!
Heb er helemaal zin in, gisteren ruim 2 uur gelopen en nergens last van. Heb geen flauw idee hoe ver ik gelopen heb, want was alvast m'n routes voor het afrijden aan het bekijken, ook een leuke afleiding onder het lopen
Sweet and innocent...
  maandag 10 maart 2008 @ 11:36:03 #61
143808 Koen_74
Go Shani !!
pi_57280982
Verdomme weer een paar dagen ziek geweest waardoor ik niet heb kunnen trainen.

Ik was zo gebrand op die circuitloop. Ik had wat trainingsachterstand en dat zal nu alleen maar groter zijn

dan maar weer mikken op de Vestloop
  maandag 10 maart 2008 @ 12:32:35 #62
197786 Asics-DS
pi_57282181
@Koen. Het zal wel meevallen hoor met conditieverlies door die paar dagen, tenzij je écht flink ziek bent geweest. Gewoon de draad weer oppakken. Vaak doen wat rustdagen je alleen maar goed.

Vanmorgen ben ik bij de fysio geweest en die man heeft echt gouden handen. Na de training van gister, die gelukkig pijnvrij was, was mn scheen licht gevoelig (beetje ochtendgevoeligheid). Hij heeft mn dieper liggende kuitspier gemasseerd aan de binnenkant van mn scheenbeen en mn been voelt weer supergoed aan. Wat een prachtig vak is het toch!
Vandaag slecht weer, ideaal voor bos training! (niet te lang nog ).
pi_57282372
Gister 2 uur en 3 kwartier gelopen in een lekker rustig tempo, in totaal zo'n 26 kilometer. Het weer was niet geweldig maar na een tijdje had ik daar geen last meer van. Grappig om mensen verscholen onder de paraplu verbaasd te zien kijken als je voorbij komt rennen in de regen

Rond de 17-18 km ging het lopen niet zo lekker meer maar zo rond km 22 kwam ik opeens in een heerlijk ritme en voelde totaal geen vermoeidheid meer, lopen ging vanzelf. Had zo tot de 30 km kunnen lopen denk ik maar dat staat voor volgend weekend op het programma Zo'n training en zeker de laatste 4 km doet goed voor het vertrouwen voor de marathon!
pi_57282410
Ik hoorde vanochtend op Radio538, dat de politie misschien wil staken tijdens de CPC..
http://www.ad.nl/denhaag/(...)er_door_politie.html
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_57282602
Echt sneue eikels zouden het zijn als dat door gaat...en anders wordt het een spannende wedstrijd op een parcours inclusief auto's en mensen.
Jack does it in real time...
  maandag 10 maart 2008 @ 13:08:10 #66
180572 Zotheid
De lof der
pi_57282673
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:37 schreef DeeBee het volgende:
Ik loop nooit zuidelijker dan de Groot hertoginnenlaan. Lijkt me ook helemaal geen leuk stuk om te lopen.
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoorde vanochtend op Radio538, dat de politie misschien wil staken tijdens de CPC..
http://www.ad.nl/denhaag/(...)er_door_politie.html

Ik had het zaterdag met me pa over de stakingen erover en hij had het er al over dat de CPC best doelwit zou kunnen zijn van acties. Helaas heeft hij gelijk. Als dit echt zo is gaat daar mijn laatste beetje respect.
[..]
pi_57282826
Zou echt helemaal bagger zijn, dit is iets waar mensen al maanden voor aan 't trainen zijn. Denk ook dat ze hiermee, naast het staken bij belangrijke voetbalwedstrijden, het laatste beetje steun verspelen.
Sweet and innocent...
  maandag 10 maart 2008 @ 13:31:42 #68
197786 Asics-DS
pi_57283030
Dan zou het toch voor het grootste deel van de lopers wel door kunnen gaan? De Keniaanse top (?) zal misschien niet lopen. Als de nederlander nog een beetje respect heeft gaan ze niet met de auto over het parcour rijden. Dat is niet teveel gevraagd toch?
  maandag 10 maart 2008 @ 13:33:41 #69
180572 Zotheid
De lof der
pi_57283062
Ik loop sowieso. Lijkt me dat ze me moeilijk kunnen gaan verbieden hard te lopen.
[..]
  maandag 10 maart 2008 @ 13:34:46 #70
197786 Asics-DS
pi_57283082
Dat is motivatie! Hoe voelt de knie trouwens?
  maandag 10 maart 2008 @ 14:28:52 #71
180572 Zotheid
De lof der
pi_57283976
Als iedereen er zo over denkt gaat het toch nog gezellig worden. Van me knie heb ik momenteel geen last. Maar meestal is dat ook tijdens het hardlopen dat ik er last van begin te krijgen. Ik heb voor donderdag nog een afspraak bij de fisio gemaakt. Dan kan ik daarna nog 2 dagen rusten en dan maar hopen dat ik er in elk geval zaterdag geen last van heb.

Hoe kan ik me daarna het beste voorbereiden op de circuitrun? Gewoon nog een paar keer rondje centrum/scheveningen/duinen doen?
[..]
  maandag 10 maart 2008 @ 15:43:58 #72
143808 Koen_74
Go Shani !!
pi_57285305
quote:
Op maandag 10 maart 2008 12:32 schreef Asics-DS het volgende:
@Koen. Het zal wel meevallen hoor met conditieverlies door die paar dagen, tenzij je écht flink ziek bent geweest. Gewoon de draad weer oppakken. Vaak doen wat rustdagen je alleen maar goed.
Ik had al wat achterstand dus dat haal ik dan niet meer in.
Wilde onder de 48 minuten maar het zal nu rond de 50 minuten worden. Nog steeds een nette tijd maar ik vind 4 minuten per km gewoon cool.
pi_57288625
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:31 schreef Asics-DS het volgende:
Dan zou het toch voor het grootste deel van de lopers wel door kunnen gaan? De Keniaanse top (?) zal misschien niet lopen. Als de nederlander nog een beetje respect heeft gaan ze niet met de auto over het parcour rijden. Dat is niet teveel gevraagd toch?
Als veelvoudig verkeersregelaar (en medewerker bij de waterposten) bij hardloopwedstrijden is soms het respect ver te zoeken hoor

De winnaar van verleden jaar en tevens wereldrecordhouder op de halve marathon, gaat ook de cpc lopen. Mijn vader loopt de business run voor de politie (hij werkt nog geen eens voor de politie )
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_57290048
quote:
Op maandag 10 maart 2008 13:18 schreef Innocence het volgende:
Zou echt helemaal bagger zijn, dit is iets waar mensen al maanden voor aan 't trainen zijn. Denk ook dat ze hiermee, naast het staken bij belangrijke voetbalwedstrijden, het laatste beetje steun verspelen.
Ik vraag me echt af waar het IQ bij de vakbonden zit Om de minister tot actie te dwingen gaat de politie bezigheden van de burger verzieken

Respect v/d minister waren ze al kwijt door dit achterlijke gezeik, respect van de burger waren ze al voor een aanzienlijk deel kwijt bij de vorige staking bij het Eredivisie voetbal, plus natuurlijk afgelopen weekend, vervolgens wilde ze ook nog de burger in het verkeer gaan hinderen en dan nu dit weer Echt te kansloos voor woorden Hoop dat ze er niets bij krijgen, zoek het maar uit. Lijken verdomme wel kinderen.
  maandag 10 maart 2008 @ 22:23:25 #75
197786 Asics-DS
pi_57293764
Agenten zouden best meer mogen verdienen. Ze doen nuttig werk (over het algemeen), maar de manier waarop ze dit proberen te bereiken wekt meer ergernis dan sympathie op. Ze spelen hun kaarten niet slim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')