het echte hardloopgevoelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:22 schreef Qrious het volgende:
Maandje of 3 geleden begonnen, tussendoor goed ziek geweest en zit nu met wat rug problemen.. maar laatste tijd loop ik zo'n 45-50 min in een vrij constant tempo, 2-4 x per weekafhankelijk van me route (door de duinen of gewoon op straat) loop ik 10-11 km/uur zonder tussenstops o.i.d. Meestal ben ik binnen een paar min erna alweer bijgekomen qua ademhaling enz alleen heb ik wel wat verzuring in me benen.
Schoenen aan laten meten bij een hardloopspeciaalzaak hier een stukje verderop. Heerlijk hoor, muziekie erbij en ff blik op oneindig
Lijkt me een teken dat de lange duurlopen effect hebben, ook al gaan ze rampzaligquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:19 schreef kepler het volgende:
vandaag weer 10km gelopen na de rampzalige 20k van afgelopen weekendGing echt veel beter en had het gevoel dat ik veel langer kon lopen, maar moet helaas studeren...
Hebben jullie na een paar dagen rust dat je echt veel energie in je benen hebt?Alsof je langzaam energie opspaard in je benen
quote:People talk about the runners high. I only experience the runners high when I stop running.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |