Had precies hetzelfde. Kut, maar goed te doen vind ik. De andere drie bij de kaakchirurg weg laten halen. Appel en eitje. Heb al een hoop gelazer gehad met tandartsen, zoals afgebroken boor in voortand en ander geneuzel zoals een brug op zijn kosten omdat die boor er nooit meer uitgehaald kon worden en het ging irriteren. Echt, ze gaan hun gang maar, no problem.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moest mijn verstandskiezen eruit. Dat ging dus in twee keer. Ging ook niet helemaal vrijwillig terug voor de tweede treksessie..
Doe je mee?quote:
Dat is misschien wel 'mijn' kaakchirurg geweest die een nieuwe baan heeft gevonden.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar die verrekte mondhygiënist...wat een barbaar......
*pakt telefoon*quote:
is jou tandvlees ook schuw?!quote:
Sommigen verdenk je er van dat ze er lol aan beleven......quote:Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Elke keer als ik voor controle terug moest naar hem in het Lucas, zat ik mezelf eerst vijf minuten moed in te praten op de parkeerplaats.
afspraak bij de tandarts en meteen alweer roken en koffiequote:Op maandag 3 maart 2008 10:23 schreef HiDiHo het volgende:
Heb weer een afspraak hoor, thx
volgende week 9:30
zo, nu eerst koffie en een peuk![]()
![]()
![]()
Thxquote:Op maandag 3 maart 2008 10:27 schreef Copycat het volgende:
HiDiHeld!
Zit bij mij geen levende zenuw meer in dus wat dat betreft..de tandarts is mijn vriend.quote:
Leef maar één keerquote:Op maandag 3 maart 2008 10:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
afspraak bij de tandarts en meteen alweer roken en koffie
Dus je wou zeggen dat je de SC niet kunt vinden zonder TVP?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit bij mij geen levende zenuw meer in dus wat dat betreft..de tandarts is mijn vriend.![]()
En verder was het uiteraard gewoon een ordinaire tvp..
Mijn pagina's laden sneller via mijn AT lijst.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus je wou zeggen dat je de SC niet kunt vinden zonder TVP?
Ah okquote:Op maandag 3 maart 2008 10:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn pagina's laden sneller via mijn AT lijst.
Lekker hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=W2Vc_aFtnqE
deze hoorde ik vanochtend!![]()
om nog ff lekker mee te galmen.....
Misschien heeft het met de vocht-afvoer van je voet/been te maken, ben geen doktor hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 11:52 schreef Manu82 het volgende:
hoe kan het trouwens dat als je je knie verdraaid hebt, je vanaf je knie je hele onderbeen dik is en je enkel en voet ook 2/3 keer zo dik?
ja, zou kunnen, zit me er allleen nu een beetje aan te irriteren, zolang die hele zooi opgezwollen is kan er geen punctie worden gedaanquote:Op maandag 3 maart 2008 11:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien heeft het met de vocht-afvoer van je voet/been te maken, ben geen doktor hoor
Misschien is er met het verdraaien iets afgekneld of klem komen te zitten waardoor je vochthuishouding en bloedcirculatie niet meer werken zoals ze horen te werken??quote:Op maandag 3 maart 2008 11:52 schreef Manu82 het volgende:
hoe kan het trouwens dat als je je knie verdraaid hebt, je vanaf je knie je hele onderbeen dik is en je enkel en voet ook 2/3 keer zo dik?
Punctie in je knie, dat wens je je ergste vijand nog niet toe. Sterktequote:Op maandag 3 maart 2008 12:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, zou kunnen, zit me er allleen nu een beetje aan te irriteren, zolang die hele zooi opgezwollen is kan er geen punctie worden gedaan
ach word hier ook niet vrolijk van. zit al ruim een week opgeslotenquote:Op maandag 3 maart 2008 12:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Punctie in je knie, dat wens je je ergste vijand nog niet toe. Sterkte
Misschien dat ze dat tegenwoordig wel anders doen, hoop het voor je.
Nee idd, dan kun je het beter maar gehad hebben.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach word hier ook niet vrolijk van. zit al ruim een week opgesloten
Wel met je been omhoog neem ik aan??quote:Op maandag 3 maart 2008 12:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach word hier ook niet vrolijk van. zit al ruim een week opgesloten
meestal wel, kan knie op zo oneveer 120 graden houden dus zou kunnen dat vocht alsnog richting voet gaatquote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:19 schreef HiDiHo het volgende:
dit is trouwens ook een leuke site http://www.googel.com
mooi nummerquote:Op maandag 3 maart 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
Maandagmiddag en dus http://youtube.com/watch?v=0trmbAwVuR4
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Manu, kan je je been hoog leggen? eigenlijk is het mooiste als je been zich boven je hart bevindt (jij dus liggen)
Hierdoor ondersteun je de pompfunctie van je hart. Hoe is je been dik? is het warm, rood en pijnlijk fo is het bleek dik en kan je er putjes induwen die niet tot langzaam wegtrekken?
vier jaar naar de zusterschool will do that for you...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt er echt verstand van he
![]()
Als ik ziek ben post ik hier wel
Lekker hoorquote:
De zustersschool. Wat klinkt dat..eh... leuk.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vier jaar naar de zusterschool will do that for you...
hoeveel kilo heb je al op?!quote:
vind je?!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
De zustersschool. Wat klinkt dat..eh... leuk.
en heb je al positieve resultaten te melden?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ze niet op de weegschaal gelegd, maar ik denk toch zeker een kilo per dag.......
Ik heb mij er niet strikt aan gehouden, maar het stilt inderdaad de honger enorm. Ik ben in drie dagen 1 kilo kwijt....quote:Op maandag 3 maart 2008 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en heb je al positieve resultaten te melden?![]()
* ananaskuur overweegt
nou dat vind ik toch aanzienlijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb mij er niet strikt aan gehouden, maar het stilt inderdaad de honger enorm. Ik ben in drie dagen 1 kilo kwijt....
Wel slecht voor je tandenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb mij er niet strikt aan gehouden, maar het stilt inderdaad de honger enorm. Ik ben in drie dagen 1 kilo kwijt....
Ik ga dit geen weken volhouden joh. Hooguit een week denk ik. Het komt mij nu al m'n neus uit....quote:Op maandag 3 maart 2008 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou dat vind ik toch aanzienlijk!![]()
Go NMNS![]()
Het mag toch ook niet langer? nou ja, die kilo's ben je dan maar weer kwijt.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga dit geen weken volhouden joh. Hooguit een week denk ik. Het komt mij nu al m'n neus uit....
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet ze eerst schillen Hidiho, die bast eraf hè....
Het is altijd koffietijd......Ik constateerde dat ik goed ben voor ongeveer 50 mokken per week...(3 zakken pads van 36 stuks)quote:
Zal bij mij niet veel anders zijn, zal het eens bijhoudenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is altijd koffietijd......Ik constateerde dat ik goed ben voor ongeveer 50 mokken per week...(3 zakken pads van 36 stuks)
Twee zaken die ik altijd op voorraad heb, sigaretten en koffie. Ik wordt stiknerveus als ik daar te weinig van denk te hebbenquote:
't Is even wennen, maar na een week weet je niet beter en wil je niet anders....en 't is gemakkelijkquote:Op maandag 3 maart 2008 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb mijn senseo in de ban gedaanVindhet niet te hachelen wat daar uitkomt.
Miischien weer eens op zoek naar andere pads, dat het daarmee beter gaat. Maar vooralsnog gewoon lekkere koffie uit mijn filterapparaat.
![]()
ff zetten maar...
ja, dat vond ik echt een bevrijding nadat ik gestopt was met roken. Niet meer overal pakjes en zoeken naar een plek waar het kon en mocht.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dan bewaar ik links en rechts ook nog volle pakjes sigaretten voor als het echt mis zou gaan, in de auto, binnenzak jas, dressoir, koffer
Kan ik mij voorstellen....bij iedere vergadering zit ik op de klok te kijken...'t is echt een ramp....quote:Op maandag 3 maart 2008 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat vond ik echt een bevrijding nadat ik gestopt was met roken. Niet meer overal pakjes en zoeken naar een plek waar het kon en mocht.
Je bedoelt Brian en Amanda? Zo heten ze namelijk.....quote:Op maandag 3 maart 2008 14:21 schreef Jewscky1 het volgende:
Wie weet het wie er gaat winnen?zou het nou echt die RIOOLRAT met die SNOL worden nee toch.
ik had het dus andersom. Heb hem een jaar gebruikt, en is toen in een doos op zolder beland vanwege de verbouwing. die is nu alweer een jaar achter de rug. Paar weken terug de zolder helemaal opgeruimd, kwam ik dat ding weer tegen. Helemaal schoongemaakt kopje koffie gezet...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is even wennen, maar na een week weet je niet beter en wil je niet anders....en 't is gemakkelijk
Wat winnen?!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:21 schreef Jewscky1 het volgende:
Wie weet het wie er gaat winnen?zou het nou echt die RIOOLRAT met die SNOL worden nee toch.
Ik vond K&G, mijn eigenste Kamper koffie altijd het lekkerst....quote:Op maandag 3 maart 2008 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had het dus andersom. Heb hem een jaar gebruikt, en is toen in een doos op zolder beland vanwege de verbouwing. die is nu alweer een jaar achter de rug. Paar weken terug de zolder helemaal opgeruimd, kwam ik dat ding weer tegen. Helemaal schoongemaakt kopje koffie gezet...![]()
té smerig. Maar het komt (hoop ik) door de pads van ALbert heyn. Ff die van DE proberen...
Thanksquote:Op maandag 3 maart 2008 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Manu, kan je je been hoog leggen? eigenlijk is het mooiste als je been zich boven je hart bevindt (jij dus liggen)
Hierdoor ondersteun je de pompfunctie van je hart. Hoe is je been dik? is het warm, rood en pijnlijk fo is het bleek dik en kan je er putjes induwen die niet tot langzaam wegtrekken?
auw,, dat klinkt niet goed. Hoelang mag je dit aankijken ? Misschien een zwachtel ofzo vragen bij je HA?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Heb m'n been redelijk hoog liggen, alleen niet boven m'n hart omdat m'n kussen stellage in bed ligtAlles onder mijn knie is eigenlijk alsof het een opgeblazen ballon is. Keistrak en als je er op drukt wordt het wel bleek maar trekt wel binnen een seconden weer weg
Je zit daar toch maar te zitten, dan kun je net zo goed even het volgende proberen;quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Heb m'n been redelijk hoog liggen, alleen niet boven m'n hart omdat m'n kussen stellage in bed ligtAlles onder mijn knie is eigenlijk alsof het een opgeblazen ballon is. Keistrak en als je er op drukt wordt het wel bleek maar trekt wel binnen een seconden weer weg
En niet vergeten de koolbladeren te kneuzen...quote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit daar toch maar te zitten, dan kun je net zo goed even het volgende proberen;
Koolbladeren goed wassen, om je knie leggen en daarna een zwachtel er omheen....baat het niet, schaadt het niet. 't Is op zich wel een probaat middel bij gewrichtsproblemen.
Been voelt aan alsof ik een kuitspier verrekt heb, niet echt rood, maar wel warm en als ik normaal lig en dan weer ga staan doet het juist daar pijn alsof er weer bloed in stroomt ofzo.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
auw,, dat klinkt niet goed. Hoelang mag je dit aankijken ? Misschien een zwachtel ofzo vragen bij je HA?
maar je been is niet rood of pijnlijk manu? Of warm....
Thanks, zal even zwachtel bestellenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit daar toch maar te zitten, dan kun je net zo goed even het volgende proberen;
Koolbladeren goed wassen, om je knie leggen en daarna een zwachtel er omheen....baat het niet, schaadt het niet. 't Is op zich wel een probaat middel bij gewrichtsproblemen.
Inderdaad......quote:Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En niet vergeten de koolbladeren te kneuzen...
En bestel dan ook even dit boek. Daar kun je een hoop plezier van beleven en het is in ieder geval heel aardig om te lezen....quote:
Dat zal wel geheim blijven tot aan het einde. En alleen als Huub wint is de COS tevreden vermoed ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weten ze al hoe het gaat eindigen dan?
dat huis is echt gehalveerd in waarde vanwege uitgewoond.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En het huis gaat er niet uit.....Huubje is een goedkope winnaar.....
Lijkt me toch ook dat het huis compleet geherbouwd gaat worden als het verkocht wordt. Wat moet je met de grote slaapkamer? Tenzij ze het nog willen gebruiken voor het verkopen van het concept.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat huis is echt gehalveerd in waarde vanwege uitgewoond.
Jij en ik samen in de finalequote:Op maandag 3 maart 2008 15:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weten ze al hoe het gaat eindigen dan?
Er gaan geruchten dat Big Brother daar gaat plaatsvinden.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lijkt me toch ook dat het huis compleet geherbouwd gaat worden als het verkocht wordt. Wat moet je met de grote slaapkamer? Tenzij ze het nog willen gebruiken voor het verkopen van het concept.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Big Brother daar gaat plaatsvinden.
Daar heb ik mijn twijfels wel over Noekje. Die locatie is hartstikke duur voor een Big Brother van 100 dagen.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Big Brother daar gaat plaatsvinden.
Ik weet het ook niet zeker hoor maar dit las ik in de cos.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn twijfels wel over Noekje. Die locatie is hartstikke duur voor een Big Brother van 100 dagen.
Dat Big Brother überhaupt weer op de buis komt, die geruchten zijn al heel oud eigenlijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:41 schreef schatje het volgende:
SL omdat er werd gezegd dat BB vanuit de villa komt.
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had echt geen big brother meer verwacht eigenlijk...![]()
Maar wel cool! BB is namelijk wél leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |