quote:Op maandag 3 maart 2008 13:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet ze eerst schillen Hidiho, die bast eraf hè....
Het is altijd koffietijd......Ik constateerde dat ik goed ben voor ongeveer 50 mokken per week...(3 zakken pads van 36 stuks)quote:
Zal bij mij niet veel anders zijn, zal het eens bijhoudenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is altijd koffietijd......Ik constateerde dat ik goed ben voor ongeveer 50 mokken per week...(3 zakken pads van 36 stuks)
Twee zaken die ik altijd op voorraad heb, sigaretten en koffie. Ik wordt stiknerveus als ik daar te weinig van denk te hebbenquote:
't Is even wennen, maar na een week weet je niet beter en wil je niet anders....en 't is gemakkelijkquote:Op maandag 3 maart 2008 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb mijn senseo in de ban gedaanVindhet niet te hachelen wat daar uitkomt.
Miischien weer eens op zoek naar andere pads, dat het daarmee beter gaat. Maar vooralsnog gewoon lekkere koffie uit mijn filterapparaat.
![]()
ff zetten maar...
ja, dat vond ik echt een bevrijding nadat ik gestopt was met roken. Niet meer overal pakjes en zoeken naar een plek waar het kon en mocht.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dan bewaar ik links en rechts ook nog volle pakjes sigaretten voor als het echt mis zou gaan, in de auto, binnenzak jas, dressoir, koffer
Kan ik mij voorstellen....bij iedere vergadering zit ik op de klok te kijken...'t is echt een ramp....quote:Op maandag 3 maart 2008 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat vond ik echt een bevrijding nadat ik gestopt was met roken. Niet meer overal pakjes en zoeken naar een plek waar het kon en mocht.
Je bedoelt Brian en Amanda? Zo heten ze namelijk.....quote:Op maandag 3 maart 2008 14:21 schreef Jewscky1 het volgende:
Wie weet het wie er gaat winnen?zou het nou echt die RIOOLRAT met die SNOL worden nee toch.
ik had het dus andersom. Heb hem een jaar gebruikt, en is toen in een doos op zolder beland vanwege de verbouwing. die is nu alweer een jaar achter de rug. Paar weken terug de zolder helemaal opgeruimd, kwam ik dat ding weer tegen. Helemaal schoongemaakt kopje koffie gezet...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is even wennen, maar na een week weet je niet beter en wil je niet anders....en 't is gemakkelijk
Wat winnen?!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:21 schreef Jewscky1 het volgende:
Wie weet het wie er gaat winnen?zou het nou echt die RIOOLRAT met die SNOL worden nee toch.
Ik vond K&G, mijn eigenste Kamper koffie altijd het lekkerst....quote:Op maandag 3 maart 2008 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had het dus andersom. Heb hem een jaar gebruikt, en is toen in een doos op zolder beland vanwege de verbouwing. die is nu alweer een jaar achter de rug. Paar weken terug de zolder helemaal opgeruimd, kwam ik dat ding weer tegen. Helemaal schoongemaakt kopje koffie gezet...![]()
té smerig. Maar het komt (hoop ik) door de pads van ALbert heyn. Ff die van DE proberen...
Thanksquote:Op maandag 3 maart 2008 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Manu, kan je je been hoog leggen? eigenlijk is het mooiste als je been zich boven je hart bevindt (jij dus liggen)
Hierdoor ondersteun je de pompfunctie van je hart. Hoe is je been dik? is het warm, rood en pijnlijk fo is het bleek dik en kan je er putjes induwen die niet tot langzaam wegtrekken?
auw,, dat klinkt niet goed. Hoelang mag je dit aankijken ? Misschien een zwachtel ofzo vragen bij je HA?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Heb m'n been redelijk hoog liggen, alleen niet boven m'n hart omdat m'n kussen stellage in bed ligtAlles onder mijn knie is eigenlijk alsof het een opgeblazen ballon is. Keistrak en als je er op drukt wordt het wel bleek maar trekt wel binnen een seconden weer weg
Je zit daar toch maar te zitten, dan kun je net zo goed even het volgende proberen;quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Heb m'n been redelijk hoog liggen, alleen niet boven m'n hart omdat m'n kussen stellage in bed ligtAlles onder mijn knie is eigenlijk alsof het een opgeblazen ballon is. Keistrak en als je er op drukt wordt het wel bleek maar trekt wel binnen een seconden weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |