mooi nummerquote:Op maandag 3 maart 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
Maandagmiddag en dus http://youtube.com/watch?v=0trmbAwVuR4
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Manu, kan je je been hoog leggen? eigenlijk is het mooiste als je been zich boven je hart bevindt (jij dus liggen)
Hierdoor ondersteun je de pompfunctie van je hart. Hoe is je been dik? is het warm, rood en pijnlijk fo is het bleek dik en kan je er putjes induwen die niet tot langzaam wegtrekken?
vier jaar naar de zusterschool will do that for you...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt er echt verstand van he
![]()
Als ik ziek ben post ik hier wel
Lekker hoorquote:
De zustersschool. Wat klinkt dat..eh... leuk.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vier jaar naar de zusterschool will do that for you...
hoeveel kilo heb je al op?!quote:
vind je?!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
De zustersschool. Wat klinkt dat..eh... leuk.
en heb je al positieve resultaten te melden?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb ze niet op de weegschaal gelegd, maar ik denk toch zeker een kilo per dag.......
Ik heb mij er niet strikt aan gehouden, maar het stilt inderdaad de honger enorm. Ik ben in drie dagen 1 kilo kwijt....quote:Op maandag 3 maart 2008 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en heb je al positieve resultaten te melden?![]()
* ananaskuur overweegt
nou dat vind ik toch aanzienlijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb mij er niet strikt aan gehouden, maar het stilt inderdaad de honger enorm. Ik ben in drie dagen 1 kilo kwijt....
Wel slecht voor je tandenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb mij er niet strikt aan gehouden, maar het stilt inderdaad de honger enorm. Ik ben in drie dagen 1 kilo kwijt....
Ik ga dit geen weken volhouden joh. Hooguit een week denk ik. Het komt mij nu al m'n neus uit....quote:Op maandag 3 maart 2008 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou dat vind ik toch aanzienlijk!![]()
Go NMNS![]()
Het mag toch ook niet langer? nou ja, die kilo's ben je dan maar weer kwijt.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga dit geen weken volhouden joh. Hooguit een week denk ik. Het komt mij nu al m'n neus uit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |