Dan zou ik maar gauw gaan dan..quote:Op maandag 3 maart 2008 10:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik maakte me er ook niet heel veel zorgen over, meer over me gebit.
Had precies hetzelfde. Kut, maar goed te doen vind ik. De andere drie bij de kaakchirurg weg laten halen. Appel en eitje. Heb al een hoop gelazer gehad met tandartsen, zoals afgebroken boor in voortand en ander geneuzel zoals een brug op zijn kosten omdat die boor er nooit meer uitgehaald kon worden en het ging irriteren. Echt, ze gaan hun gang maar, no problem.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moest mijn verstandskiezen eruit. Dat ging dus in twee keer. Ging ook niet helemaal vrijwillig terug voor de tweede treksessie..
Doe je mee?quote:
Dat is misschien wel 'mijn' kaakchirurg geweest die een nieuwe baan heeft gevonden.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar die verrekte mondhygiënist...wat een barbaar......
*pakt telefoon*quote:
is jou tandvlees ook schuw?!quote:
Sommigen verdenk je er van dat ze er lol aan beleven......quote:Op maandag 3 maart 2008 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Elke keer als ik voor controle terug moest naar hem in het Lucas, zat ik mezelf eerst vijf minuten moed in te praten op de parkeerplaats.
afspraak bij de tandarts en meteen alweer roken en koffiequote:Op maandag 3 maart 2008 10:23 schreef HiDiHo het volgende:
Heb weer een afspraak hoor, thx
volgende week 9:30
zo, nu eerst koffie en een peuk![]()
![]()
![]()
Thxquote:Op maandag 3 maart 2008 10:27 schreef Copycat het volgende:
HiDiHeld!
Zit bij mij geen levende zenuw meer in dus wat dat betreft..de tandarts is mijn vriend.quote:
Leef maar één keerquote:Op maandag 3 maart 2008 10:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
afspraak bij de tandarts en meteen alweer roken en koffie
Dus je wou zeggen dat je de SC niet kunt vinden zonder TVP?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zit bij mij geen levende zenuw meer in dus wat dat betreft..de tandarts is mijn vriend.![]()
En verder was het uiteraard gewoon een ordinaire tvp..
Mijn pagina's laden sneller via mijn AT lijst.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus je wou zeggen dat je de SC niet kunt vinden zonder TVP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |