Ah okquote:Op maandag 3 maart 2008 10:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn pagina's laden sneller via mijn AT lijst.
Lekker hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=W2Vc_aFtnqE
deze hoorde ik vanochtend!![]()
om nog ff lekker mee te galmen.....
Misschien heeft het met de vocht-afvoer van je voet/been te maken, ben geen doktor hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 11:52 schreef Manu82 het volgende:
hoe kan het trouwens dat als je je knie verdraaid hebt, je vanaf je knie je hele onderbeen dik is en je enkel en voet ook 2/3 keer zo dik?
ja, zou kunnen, zit me er allleen nu een beetje aan te irriteren, zolang die hele zooi opgezwollen is kan er geen punctie worden gedaanquote:Op maandag 3 maart 2008 11:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien heeft het met de vocht-afvoer van je voet/been te maken, ben geen doktor hoor
Misschien is er met het verdraaien iets afgekneld of klem komen te zitten waardoor je vochthuishouding en bloedcirculatie niet meer werken zoals ze horen te werken??quote:Op maandag 3 maart 2008 11:52 schreef Manu82 het volgende:
hoe kan het trouwens dat als je je knie verdraaid hebt, je vanaf je knie je hele onderbeen dik is en je enkel en voet ook 2/3 keer zo dik?
Punctie in je knie, dat wens je je ergste vijand nog niet toe. Sterktequote:Op maandag 3 maart 2008 12:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, zou kunnen, zit me er allleen nu een beetje aan te irriteren, zolang die hele zooi opgezwollen is kan er geen punctie worden gedaan
ach word hier ook niet vrolijk van. zit al ruim een week opgeslotenquote:Op maandag 3 maart 2008 12:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Punctie in je knie, dat wens je je ergste vijand nog niet toe. Sterkte
Misschien dat ze dat tegenwoordig wel anders doen, hoop het voor je.
Nee idd, dan kun je het beter maar gehad hebben.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach word hier ook niet vrolijk van. zit al ruim een week opgesloten
Wel met je been omhoog neem ik aan??quote:Op maandag 3 maart 2008 12:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach word hier ook niet vrolijk van. zit al ruim een week opgesloten
meestal wel, kan knie op zo oneveer 120 graden houden dus zou kunnen dat vocht alsnog richting voet gaatquote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:19 schreef HiDiHo het volgende:
dit is trouwens ook een leuke site http://www.googel.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |