quote:Op maandag 3 maart 2008 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had echt geen big brother meer verwacht eigenlijk...![]()
Maar wel cool! BB is namelijk wél leuk...
Eers zien dan geloven.. de kijkcijfers van BB6 waren de helft van die van DGK. Om van HBB nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had echt geen big brother meer verwacht eigenlijk...![]()
Maar wel cool! BB is namelijk wél leuk...
BB3... fantástisch, zowel op TV, op de streams als hier. Mijn favoriet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hou ik een keer mijn lippen op elkaar, weer niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gewerkt?Dolf is de baas
Insaantje
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hou ik een keer mijn lippen op elkaar, weer niet goed![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hou ik een keer mijn lippen op elkaar, weer niet goed![]()
Lekker gewerkt?
That's nice!quote:Op maandag 3 maart 2008 17:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Ik heb prima gewerkt, zo fris als een hoentje vandaag!
It isquote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
It is
Disclaimer: komt ook omdat ik in het geheel geen alc. meer consumeer, óók niet op zondag een wijntje hier en een Irisch Coffee daar, gewoon volledig alc. vrij
Het was tenslotte al de hele dag rustig, dus maar weer een bommetje?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie het vast goed vinden met elkaar.
Net alsof het haar interesseert hoe jou dag was
Ik vroeg me al af hoe dat kwam....quote:Op maandag 3 maart 2008 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was tenslotte al de hele dag rustig, dus maar weer een bommetje?
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was tenslotte al de hele dag rustig, dus maar weer een bommetje?
Als je club a.s. zondag wéér weet te winnen, mag je de grote meneer uit gaan hangen.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:46 schreef Jappie het volgende:
BTW...hebben jullie nog een beetje lekker mee kunnen profiteren van het verlies van PSV Gert ?
zelfs geen lekker gevuld bonbonnetje?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
It is
Disclaimer: komt ook omdat ik in het geheel geen alc. meer consumeer, óók niet op zondag een wijntje hier en een Irisch Coffee daar, gewoon volledig alc. vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |