Later denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef murp het volgende:
voor de pc zal ie denk ik wel eind 2008 uitkomen, of nog later
Bla, heb 3 weken vrijquote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
2 weken vrij als gta uit komt, dacht je daar van
50 euro besteld op xboxhome.nlsuper deal, goedkoper vind je niet. en als die 1-2 dagen eerder in winkel is, dan is het jammer
Nope.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:38 schreef TC03 het volgende:
Er zijn toch nog geen echte gameplay beelden, gewoon dat iemand daadwerkelijk speelt? Want dat dacht ik op te maken uit wat posts op sommige fora, maar kan het nergens vinden.
Goeie prijsquote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
50 euro besteld op xboxhome.nlsuper deal, goedkoper vind je niet. en als die 1-2 dagen eerder in winkel is, dan is het jammer
De eerste spinoff is dus die downloadable content.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:14 schreef TC03 het volgende:
Ik benieuwd wanneer de eerste spin-off aangekondigd wordt. Dan een keertje in Europa, zou leuk zijn.
Lijkt mij logischer dat ze óf April 2009 de PC versie uitbrengen, of October 2009quote:Op maandag 3 maart 2008 09:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nogmaals .. in Oktober.
Dat zijn de geruchten die rondgaan. En het tijdschema lijkt me ook logisch als ze het over Oktober hebben.
Bij SA was het toch ook een half jaar?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt mij logischer dat ze óf April 2009 de PC versie uitbrengen, of October 2009
Aangezien zze altijd een jaar later met de PC versie uitkomen.
OMG ik ook zie ik nu, zo tof, lekker vroege meivakantie!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
niet, volgens mij was dat met San Andreas ook het geval...quote:Op maandag 3 maart 2008 11:05 schreef Merkie het volgende:
Wanneer komen er nou eens in-game filmpjes.
Kan er anders niets over vinden dat ze op 30 april en 1 mei niets bezorgen? Waarom zouden ze niet bezorgen op Koninginnedag?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
hoor net dat die week op donderdag en woensdag geen post is.
hoop dat ze hem van te voren al sturen
Op feestdagen zijn die gasten ook gewoon vrij lijkt mij, oftewelquote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan er anders niets over vinden dat ze op 30 april en 1 mei niets bezorgen? Waarom zouden ze niet bezorgen op Koninginnedag?
Kan alleen dit overzicht vinden:
http://www.tntpost.nl/voo(...)estdagen/index.aspx#
Wist ik veel dat er 1 mei ook nog Hemelvaartsdag is, ik ben verdomme niet gelovigquote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Op feestdagen zijn die gasten ook gewoon vrij lijkt mij, oftewel
gelukkig komt tie op de 29e uitquote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
hoor net dat die week op donderdag en woensdag geen post is.
hoop dat ze hem van te voren al sturen
29 april gaat de geschiedenis in als meeste merkwaardige dag van 2008 volgens mij. Ziekmeldingen, ziekmeldingen en nog eens ziekmeldingenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:39 schreef Frasier het volgende:
Ik wilde vrij nemen voor de 29e maar ik kwam er achter dat een collega ook al vrij had genomen op die dag, ook voor GTA4
Ik zou de 360 nemen aangezien daar ook nog downloadable content op komtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:53 schreef sander89 het volgende:
Ben ook dan 2 weken vrij alleen moet wel nog PS3 aanschaffen als ik het wil gaan spelen, ben wel aan twijfelen om er een te gaan kopen:@ Maar als ik dat doe wil meteen goed tv dus dan ben ik zo totaal 1200 euro kwijt ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel ook maar via internet.
quote:Electronic Gaming Monthly(EGM) het Amerikaanse games blad, heeft in zijn meest recente editie verdere details rondom Grand Theft Auto IV bekend gemaakt. Lees dus snel verder om te zien wat die nieuwe vrijgegeven details zijn.
-Niko de hoofdpersoon is gebasseerd op één van de chauffeurs van Rockstar's eigen chauffeursdienst.
-Niko was vroeger soldaat en heeft in het verleden in de gevangenis gezeten van een derde wereld-land.
-Er zullen volgens EGM veertien radiostations beschikbaar zijn in GTA IV. Eerder werd er gemeld dat er achttien radiostations beschikbaar zouden zijn.
-Rockstar heeft voor de close combat-vechtsysteem advies gekregen van Israëlische troepen
-In het begin had Rockstar het plan om de kaart van GTAIV veel groter te maken dan nu het geval is. Liberty City zou omringt worden door bos, weilanden enz. Rockstar heeft dit echter geschrapt en wilde de speler liever een grote speelervaring bieden, dan een grote kaart.
Je bent een pizzabezorger?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:53 schreef RacerDKB het volgende:
Zou me vet lijken als er een game over me werd gebasseerd. Net als die chauffeur dus (en mario)
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:31 schreef DSS24 het volgende:
Jullie allemaal met internetbestellen![]()
Het allermooiste is om met de GTA IV DVD in de rij te staan inclusief klamme zweethandjes.
Balen dat er nog een wachtende voor je staat. Eindelijk ben je aan de beurt maar die stagiaire weet niet hoe de kassa werkt. Na 9 minuten heb je afgerekend en scheur je naar huis.In het mortuarium wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel ook maar via internet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
LOLZ HET WAS AL BEKEND HEURRR~!~!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het is officieel mensen!!!!GTA 4 komt uit!
wat zeg je? Was het al bekend?Ah bek dicht dit was maar een tvp.
OH NIET GEZIEN LOLZ!!!!!!!11111quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
.... DUH!!!!
Of was dat ook een verkapte tvp.
Wie zegt niet dat het ze allebei worden?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:20 schreef Jovatov het volgende:
Volgende maand is al wel snel, ben alleen dat weekend weg, en het weekend erna ookMaargoed, doordeweeks genoeg tijd om te spelen.
En GOTY wordt toch MGS4, sorry
Metal Gear Solid de GOTY en GTA IV nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:20 schreef Jovatov het volgende:
Volgende maand is al wel snel, ben alleen dat weekend weg, en het weekend erna ookMaargoed, doordeweeks genoeg tijd om te spelen.
En GOTY wordt toch MGS4, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:43 schreef DSS24 het volgende:
Ach GTA IV wordt mijn GOTU* totdat er een vervolg uitkomt.
Wat anderen denken boeit mij niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne ook hoor.![]()
Als ie tenminste nog op de PC komt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Metal Gear Solid heeft mijns inziens veel meer te bieden dan een spel als GTA. Maargoed, dat is natuurlijk ook persoonlijke smaak enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Metal Gear Solid de GOTY en GTA IV niet![]()
Yeah right. MGS
Je merkt wel dat je hier in het GTA topic zitquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:49 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus
Die marketing is niets mis mee in ieder geval
en '''' naar degene die zei dat GTA IV geen uitmuntende gameplay had, en dus dat MGS dat wel heeft
Het is maar hoe je gameplay definieert. Natuurlijk is op het gebied van AI en aimen GTA inferieur, maar daarom is de gameplay niet slecht. De kracht van GTA is de verscheidenheid en vrijheid die het biedt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je merkt wel dat je hier in het GTA topic zit
GTA zijn schietmechanisme is sinds GTA3 best slecht. Met het lock-on systeem zit ik nu nog soms te kutten. Verder heb je nog het rijden maar dat is toch ook zeker niet uitmuntend te noemen. Ik zeg niet dat GTA heel slecht is ofzo, de vrijheid die GTA geeft vind ik geweldig en door de radio stations en dergelijke maakt het dé free roaming game.
Maar Metal Gear Solid heeft echt wel een stuk betere gameplay. Ik kan urenlang met die bewakers lopen spelen, de AI is onovertroffen en echt wel een stuk slimmer dan de baddies van GTA. De gameplay van GTA is zeker niet uitmuntend te noemen, op z'n meest middelmatig. Gelukkig maakt de vrijheid en de humor nog heel wat goed, maar voor mij is GTA ook redelijk hetzelfde spel gebleven al die jaren alwaar MGS steeds beter is geworden.
Ik zal ze allebei halen, alleen kijk ik een stuk meer uit naar MGS4 dan GTA4, so be it.
En dat waardeer ik ook zeer, maar ik vindt MGS veel leuker spelen omdat die meer mogelijkheden biedt en beter in elkaar steektquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je gameplay definieert. Natuurlijk is op het gebied van AI en aimen GTA inferieur, maar daarom is de gameplay niet slecht. De kracht van GTA is de verscheidenheid en vrijheid die het biedt.
YESSSSSSSSSSSSSSS!!! IK WIST HET!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:20 schreef -CRASH- het volgende:
Degene die de 360 willen aanschaffen alleen voor GTA IV
zullen dit wel leuk vinden....
'Xbox 360 daalt half maart in prijs'
De Xbox 360 daalt op 14 maart wellicht in heel Europa in prijs. Alle modellen zouden vijftig euro goedkoper worden. Hiermee zou Microsoft proberen meer spelers Grand Theft Auto IV op de Xbox 360 te laten spelen
Lees verder.......
http://www.videogaming247(...)hat-superior-gta-iv-quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
GTAIV voor de PS3 'het zwakste
Op de Rockstar forums heeft de Lead QA Neil Corbett van GTAIV aangegeven dat de PS3 langere laadtijden en een slechtere framerate zal hebben dan de versie voor de Xbox360.
Neil Corbett heeft ook aangegeven dat de downloadable content voor de 360 niet zo groot zal zijn en dat spelers zeker niet moeten denken aan een nieuw eiland.
De PS3 versie schijnt overigens wel betere weerseffecten te hebben, zoals bijvoorbeeld het ondergaan en opkomen van de zon, waardoor deze een iets meer realistische gevoel voor de speler zal creëren.
Beide versies zullen volgens Corbett prachtig zijn en dat het begin van het spel zeer indrukwekkend is. Volgens Neil Corbett zal GTAIV 'the game of the year' worden.
GTAIV is verkrijgbaar vanaf 29 April voor de Xbox360 en PS3.
Had het wel verwacht ja, maar toch. Kan iedereen posten natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.videogaming247(...)hat-superior-gta-iv-
C'est bullshit, zoals verwacht.
Tis alleen niet bevestigd door Microsoft of gameretailers.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:20 schreef -CRASH- het volgende:
Degene die de 360 willen aanschaffen alleen voor GTA IV
zullen dit wel leuk vinden....
'Xbox 360 daalt half maart in prijs'
De Xbox 360 daalt op 14 maart wellicht in heel Europa in prijs. Alle modellen zouden vijftig euro goedkoper worden. Hiermee zou Microsoft proberen meer spelers Grand Theft Auto IV op de Xbox 360 te laten spelen
Lees verder.......
nee, die krijgen het maandag te horen waarschijnlijk (MS heeft dan een soort van presentatie voor de retail in Europa)quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tis alleen niet bevestigd door Microsoft of gameretailers.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:22 schreef Govinda het volgende:
Heb hem vorige week ook maar gepreordered voor de ps3.
Zat nog te twijfelen om GTA:Kansas te halen maar heb het toch maar niet gedaan...
WTF, aan het einde pleurt ie een steentje weg ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:22 schreef Govinda het volgende:
Heb hem vorige week ook maar gepreordered voor de ps3.
Zat nog te twijfelen om GTA:Kansas te halen maar heb het toch maar niet gedaan...
De manquote:we are working on that now. schedule should be posted soon. GTA IV
has us very busy.
thanks for the email. i loved visiting enschede and university twente
lazlow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |