Ik zou de 360 nemen aangezien daar ook nog downloadable content op komtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:53 schreef sander89 het volgende:
Ben ook dan 2 weken vrij alleen moet wel nog PS3 aanschaffen als ik het wil gaan spelen, ben wel aan twijfelen om er een te gaan kopen:@ Maar als ik dat doe wil meteen goed tv dus dan ben ik zo totaal 1200 euro kwijt ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel ook maar via internet.
quote:Electronic Gaming Monthly(EGM) het Amerikaanse games blad, heeft in zijn meest recente editie verdere details rondom Grand Theft Auto IV bekend gemaakt. Lees dus snel verder om te zien wat die nieuwe vrijgegeven details zijn.
-Niko de hoofdpersoon is gebasseerd op één van de chauffeurs van Rockstar's eigen chauffeursdienst.
-Niko was vroeger soldaat en heeft in het verleden in de gevangenis gezeten van een derde wereld-land.
-Er zullen volgens EGM veertien radiostations beschikbaar zijn in GTA IV. Eerder werd er gemeld dat er achttien radiostations beschikbaar zouden zijn.
-Rockstar heeft voor de close combat-vechtsysteem advies gekregen van Israëlische troepen
-In het begin had Rockstar het plan om de kaart van GTAIV veel groter te maken dan nu het geval is. Liberty City zou omringt worden door bos, weilanden enz. Rockstar heeft dit echter geschrapt en wilde de speler liever een grote speelervaring bieden, dan een grote kaart.
Je bent een pizzabezorger?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:53 schreef RacerDKB het volgende:
Zou me vet lijken als er een game over me werd gebasseerd. Net als die chauffeur dus (en mario)
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:31 schreef DSS24 het volgende:
Jullie allemaal met internetbestellen![]()
Het allermooiste is om met de GTA IV DVD in de rij te staan inclusief klamme zweethandjes.
Balen dat er nog een wachtende voor je staat. Eindelijk ben je aan de beurt maar die stagiaire weet niet hoe de kassa werkt. Na 9 minuten heb je afgerekend en scheur je naar huis.In het mortuarium wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bestel ook maar via internet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
LOLZ HET WAS AL BEKEND HEURRR~!~!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het is officieel mensen!!!!GTA 4 komt uit!
wat zeg je? Was het al bekend?Ah bek dicht dit was maar een tvp.
OH NIET GEZIEN LOLZ!!!!!!!11111quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
.... DUH!!!!
Of was dat ook een verkapte tvp.
Wie zegt niet dat het ze allebei worden?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:20 schreef Jovatov het volgende:
Volgende maand is al wel snel, ben alleen dat weekend weg, en het weekend erna ookMaargoed, doordeweeks genoeg tijd om te spelen.
En GOTY wordt toch MGS4, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |