Later denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:53 schreef murp het volgende:
voor de pc zal ie denk ik wel eind 2008 uitkomen, of nog later
Bla, heb 3 weken vrijquote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
2 weken vrij als gta uit komt, dacht je daar van
50 euro besteld op xboxhome.nlsuper deal, goedkoper vind je niet. en als die 1-2 dagen eerder in winkel is, dan is het jammer
Nope.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:38 schreef TC03 het volgende:
Er zijn toch nog geen echte gameplay beelden, gewoon dat iemand daadwerkelijk speelt? Want dat dacht ik op te maken uit wat posts op sommige fora, maar kan het nergens vinden.
Goeie prijsquote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
50 euro besteld op xboxhome.nlsuper deal, goedkoper vind je niet. en als die 1-2 dagen eerder in winkel is, dan is het jammer
De eerste spinoff is dus die downloadable content.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:14 schreef TC03 het volgende:
Ik benieuwd wanneer de eerste spin-off aangekondigd wordt. Dan een keertje in Europa, zou leuk zijn.
Lijkt mij logischer dat ze óf April 2009 de PC versie uitbrengen, of October 2009quote:Op maandag 3 maart 2008 09:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nogmaals .. in Oktober.
Dat zijn de geruchten die rondgaan. En het tijdschema lijkt me ook logisch als ze het over Oktober hebben.
Bij SA was het toch ook een half jaar?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt mij logischer dat ze óf April 2009 de PC versie uitbrengen, of October 2009
Aangezien zze altijd een jaar later met de PC versie uitkomen.
OMG ik ook zie ik nu, zo tof, lekker vroege meivakantie!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
niet, volgens mij was dat met San Andreas ook het geval...quote:Op maandag 3 maart 2008 11:05 schreef Merkie het volgende:
Wanneer komen er nou eens in-game filmpjes.
Kan er anders niets over vinden dat ze op 30 april en 1 mei niets bezorgen? Waarom zouden ze niet bezorgen op Koninginnedag?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
hoor net dat die week op donderdag en woensdag geen post is.
hoop dat ze hem van te voren al sturen
Op feestdagen zijn die gasten ook gewoon vrij lijkt mij, oftewelquote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan er anders niets over vinden dat ze op 30 april en 1 mei niets bezorgen? Waarom zouden ze niet bezorgen op Koninginnedag?
Kan alleen dit overzicht vinden:
http://www.tntpost.nl/voo(...)estdagen/index.aspx#
Wist ik veel dat er 1 mei ook nog Hemelvaartsdag is, ik ben verdomme niet gelovigquote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Op feestdagen zijn die gasten ook gewoon vrij lijkt mij, oftewel
gelukkig komt tie op de 29e uitquote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
hoor net dat die week op donderdag en woensdag geen post is.
hoop dat ze hem van te voren al sturen
29 april gaat de geschiedenis in als meeste merkwaardige dag van 2008 volgens mij. Ziekmeldingen, ziekmeldingen en nog eens ziekmeldingenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:39 schreef Frasier het volgende:
Ik wilde vrij nemen voor de 29e maar ik kwam er achter dat een collega ook al vrij had genomen op die dag, ook voor GTA4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |