YWquote:Op zondag 2 maart 2008 14:32 schreef Guuskeee het volgende:
thx beequeen
Volgens mij om 15.30 uur.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:33 schreef joep.t het volgende:
Hoelaat komen Huubs neefjes?
Anders lijkt ze nog lomper, groter & brederquote:Op zondag 2 maart 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
Idd Noekje, heel opvallend. Ze valt bijna voorover.
[ afbeelding ]
En is ze zwanger?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
Meer foto's uit Haaksbergen, hier schijnt Zdngmw wel op te staan volgens VOL.
Edit: Gevonden. Zou dat haar nieuwe vriend zijn?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef Kaleddis het volgende:
Ieuwwwww, wat is er met Nadia gebeurt![]()
[ afbeelding ]
wat ziet amanda dr haar er goed uit!quote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef Kaleddis het volgende:
[ afbeelding ]
Plastic fantastic!quote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef Kaleddis het volgende:
[ afbeelding ]
Of ze is vreselijk aan het lijnen (heel slecht idee als je zwanger bent) of ze schrikt steeds van Dennix als hij aan het zingen is.quote:
Nope, ze heeft niet gedoucht vannacht. Ze moest van Brian heel snel in bed gaan liggen en stil zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:12 schreef mootie het volgende:
Heeft ze echt niet gedouched na het optreden of heb ik dat net gemist?
Fuck...... ik hoopte dat ik het verkeerd had verstaan.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:17 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Amanda nu, Zdngmw komt misschien binnenkort naar dat hok????
Het idee dat die nepharen lekker in die zweetoksels plakken, ze gisteren meteen d'r bed in is gedoken en vanochtend alleen een plensje water over d'r gezicht heeft gegooit...the smellllllquote:
Is dat de straf voor Brian van de FEBO ?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het idee dat die nepharen lekker in die zweetoksels plakken, ze gisteren meteen d'r bed in is gedoken en vanochtend alleen een plensje water over d'r gezicht heeft gegooit...the smellllll
Dat is het enige waar ik nog aan kan denken als ik Amanda zie.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:27 schreef Charmian het volgende:
Het idee dat die nepharen lekker in die zweetoksels plakken, ze gisteren meteen d'r bed in is gedoken en vanochtend alleen een plensje water over d'r gezicht heeft gegooit...the smellllll
Die RIOOLRAT leest daar de krant kan een ander er niet aan komen,en die RAT denk dat er iets van hem in de krant staatquote:Op zondag 2 maart 2008 15:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is dat de straf voor Brian van de FEBO ?
quote:Op zondag 2 maart 2008 15:33 schreef mootie het volgende:
Brian: Koetsjiekoetsjiekoetsjie en zit aan hun haar.....
Dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:34 schreef mootie het volgende:
En Amanda wilde ze allemaal 3 zoenen geven...... de kopjes werden al weggedraaid met een vies gezicht.
Zou echt schandalig zijn en belachelijk als RTL met iemand die duidelijk geweld heeft gepleegd(slaan Lieke).quote:Op zondag 2 maart 2008 15:17 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Amanda nu, Zdngmw komt misschien binnenkort naar dat hok????
quote:Op zondag 2 maart 2008 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zag dat ventje ook echt zo kijken van..... owkay........
Kinderen Pffffff wat een luchtquote:Op zondag 2 maart 2008 15:34 schreef mootie het volgende:
En Amanda wilde ze allemaal 3 zoenen geven...... de kopjes werden al weggedraaid met een vies gezicht.
Hahahahahaquote:Op zondag 2 maart 2008 15:41 schreef Ziet het volgende:
ze mogen niet alles kijken van dgk
huub: waarom niet?
in koor: daar worden we druk van
quote:Op zondag 2 maart 2008 15:47 schreef beequeen het volgende:
Joris is ook vaak op Aruba, nog even en hij is een Arubaan.
hoi, wat leuk dat je weer ff meepostquote:Op zondag 2 maart 2008 15:51 schreef HoneyBunny het volgende:
Zo na een tijdje lurken post ik maar weer eens mee.
Wat een leuke streams zo!! Contrast is ook zo lekker groot met de sloebers op streams 3 en 4!
Dat geloof je toch niet.....wat mogen we nu weer niet horen? Dat Brian strontsjaggo is?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:55 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda zenderloos in de fitness?
Het hele geluid is vernaggelt. Jaap komt net boven en die is ook niet te verstaan.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet.....wat mogen we nu weer niet horen? Dat Brian strontsjaggo is?
idd.... alleen al voor het plezier, van ons streamers, hadden ze dat jonge grut een uurtje in de villa mogen laten.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:00 schreef Ziet het volgende:
jammer dat ze weer weg zijn
Bijna goed, het shirtje heeft ze in geslapen, broek en rokje zijn idd van de dansoutfit.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:01 schreef HoneyBunny het volgende:
Jaap staat Brian en Aman te praten over gisteren, is alleen geen reet van te verstaan!
En even voor de duidelijkheid, Amanda heeft hetzelfde outfitje aan als waar ze afgelopen nacht een aantal uren heeft lopen zweten, zonder zichzelf te douchen?
Nou inderdaad, wat een leuke ventjes zeg!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 16:02 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... alleen al voor het plezier, van ons streamers, hadden ze dat jonge grut een uurtje in de villa mogen laten.
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:01 schreef HoneyBunny het volgende:
Jaap staat Brian en Aman te praten over gisteren, is alleen geen reet van te verstaan!
En even voor de duidelijkheid, Amanda heeft hetzelfde outfitje aan als waar ze afgelopen nacht een aantal uren heeft lopen zweten, zonder zichzelf te douchen?
Oh maar ze heeft de kniebeschermers wel uitgetrokken in bed?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijna goed, het shirtje heeft ze in geslapen, broek en rokje zijn idd van de dansoutfit.
WB.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijna goed, het shirtje heeft ze in geslapen, broek en rokje zijn idd van de dansoutfit.
WB.![]()
Voor haar eigen veiligheid kan ze ze beter aanhouden.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:07 schreef noekje het volgende:
Oh maar ze heeft de kniebeschermers wel uitgetrokken in bed?
Volgens Brian krijgen wij allemaal ook een deel van de winst wanneer Huub wint, maar dat neem ik ook niet al te serieus. Ik boycot Amanda en Brian tegenwoordig, wil ze niet meer horen allebei, komt alleen maar onzin uit! En dan die stomme verhaallijn met Jaap, ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:08 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian verdient Lieke ¤ 2000,- per maand met paaldansen.![]()
Luc verdient met 1 optreden een maandsalaris.![]()
Wat veranderen dingen toch snel, alleen geloof ik er geen moer van.
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:14 schreef Desii het volgende:
Omdat Huub een beetje uitgeblust is, stel ik voor hem een weekje op vakantie te sturen, en dan Kwik, Kwek en Kwak de villa in te sturen
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:14 schreef Desii het volgende:
Omdat Huub een beetje uitgeblust is, stel ik voor hem een weekje op vakantie te sturen, en dan Kwik, Kwek en Kwak de villa in te sturen
Ik mijd ze ook als de pest maar soms ben ik benieuwd naar de bagger die uit die twee komt, voor de verhaalllijnen is dat helaas af en toe nodig. Mooi om te zien is dat ze geen speltechnisch gesprek kunnen voeren zonder hulp van de plasma. Leeghoofden zijn het, allebei.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:13 schreef HoneyBunny het volgende:
Volgens Brian krijgen wij allemaal ook een deel van de winst wanneer Huub wint, maar dat neem ik ook niet al te serieus. Ik boycot Amanda en Brian tegenwoordig, wil ze niet meer horen allebei, komt alleen maar onzin uit! En dan die stomme verhaallijn met Jaap, ook verschrikkelijk.
Vind trouwens heel de Gouden Kooi niet leuk meer, alleen de COS nog maar
Nope.....quote:Op zondag 2 maart 2008 16:19 schreef noekje het volgende:
The kids are safe now!
Moet ik dit grapje uitleggen?
terwijl ik dit lees, voel ik de energie al in de villa komen..... heerlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 16:18 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
, super idee!! Huub mag er van mij ook wel bij blijven. Lekker samen smorgens vroeg met K, K, en K rellen met deksels in de slaapkamer, lekker rennen door de villa. Ik stel voor om de zwerver naar huis te sturen en de neefjes als gastspelers erin!
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The kids are safe now!
Ik heb te vroeg geroepen, vieslel loopt nog in hetzelfde outfitje...quote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef HoneyBunny het volgende:
He Brian heeft op zn PSP gelezen dat wij hier Aman vies vinden! Ze staat zich zowaar te douchen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef HoneyBunny het volgende:
He Brian heeft op zn PSP gelezen dat wij hier Aman vies vinden! Ze staat zich zowaar te douchen.
Huh, ik heb wat gemist denk ik, mogen ze geen CP's delen?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:28 schreef Desii het volgende:
Huubs mam, wil niet een half uurtje komen..... ze wil met hem gaan koken.
Bedankt Febo..... Brian&Amanda mogen wel de cp delen; en omdat Huub die 30 niet mocht geven; en nu dus zelf (samen met Japie) betaald; kan z'n mams niet een uur komen
Wat zijn het ook een klootzakken achter en geen enkel begrip richting Huub, maar ja.....what else is new.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:28 schreef Desii het volgende:
Huubs mam, wil niet een half uurtje komen..... ze wil met hem gaan koken.
Bedankt Febo..... Brian&Amanda mogen wel de cp delen; en omdat Huub die 30 niet mocht geven; en nu dus zelf (samen met Japie) betaald; kan z'n mams niet een uur komen
Doe maar niet.Ben nog steeds kwaadquote:Op zondag 2 maart 2008 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The kids are safe now!
quote:Huub staat ongeduldig op het bordes. Als er een auto de oprijlaan oprijdt, wordt al snel duidelijk waarom de Oldenzaler zo zenuwachtig is. Zijn drie neefjes zijn er! De drie vallen oom Huub in de armen en stellen zich vervolgens netjes aan iedereen voor. “Hoi Amanda!”, zegt één van hen met een piepstemmetje. Vertederd staart de Amsterdamse het jongetje aan en geeft hem vervolgens een dikke zoen. Welkom, jongens!
sommige bewoners wel en sommige nietquote:Op zondag 2 maart 2008 16:30 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Huh, ik heb wat gemist denk ik, mogen ze geen CP's delen?
Nee dat mogen alleen Amanda en Brian, en ze delen ook nog eens meer cp's dan dat ze hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:30 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Huh, ik heb wat gemist denk ik, mogen ze geen CP's delen?
Hij heeft Hedda al uitgenodigd voor Huub, ik denk niet dat de FEBO hiermee akkoord gaat. Het is Huub maar hè?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:35 schreef tuinfluiter het volgende:
Gast-spelers mogen ook mensen uitnodigen, Eric kan toch best de moeder van
Huub uitnodigen om te koken?
Huub gaat ook Anouk uitnodigen? Wie is dat?
Oke, dus de punten die aan Brian z'n boom groeien wel, en de eerlijk met de Popo gewonnen CP's niet?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee dat mogen alleen Amanda en Brian, en ze delen ook nog eens meer cp's dan dat ze hebben.
Voor ons wel ...quote:Op zondag 2 maart 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft Hedda al uitgenodigd voor Huub, ik denk niet dat de FEBO hiermee akkoord gaat. Het is Huub maar hè?Anouk is een vriendin van Claire.
Is dat dezelfde vriendin als die van die brief met al die lullige opmerkingen over Huub?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oke, dus de punten die aan Brian z'n boom groeien wel, en de eerlijk met de Popo gewonnen CP's niet?
Wat een geweldig spannend spel is dit ook...
Wie zijn ons?quote:
OMG zum kotzen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
Idd Noekje, heel opvallend. Ze valt bijna voorover.
[ afbeelding ]
Want alle Huub-fans zijn niet normaal?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:52 schreef neo567 het volgende:
[..]
FYI: Alle niet Huub fans (wij normale mensen dus)
![]()
I rest my casequote:Op zondag 2 maart 2008 16:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Want alle Huub-fans zijn niet normaal?
Ik luister heel even mee en begrijp dat Brian in moest grijpen. Iemand in het publiek stak een middelvinger naar hem op, daarna kwam er iemand te dicht bij Amanda staan die hij......( dat verstond ik niet maar dat kun je misschien zelf wel invullen) Ik hoorde ook nog iets over bewaking. Het was gezellig dus in Haaksbergen.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:47 schreef mootie het volgende:
Nog steeds slecht te verstaan, tenzij je het volume heeeel hard zet.
Huub is niet zo bijzonder, alleen zeer arrogant, als je fan van arrogante mensen bent, die bewondert dan zegt dat een hoop over jezelf als persoon vind ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad doen, want duidelijk ben je niet echt en een punt maak je ook niet.
Oke Repelsteeltje, dat is jouw mening, die mag jij hebben, en dat mag jij vinden. Niemand die daarover valt. Dat ik het daar niet helemaal mee eens ben, dat mag ook. Maar om nou te zeggen dat mensen die jou mening niet delen achterlijk zijn, tja... zegt dat wat over deze mensen of over jou?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:02 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub is niet zo bijzonder, alleen zeer arrogant, als je fan van arrogante mensen bent, die bewondert dan zegt dat een hoop over jezelf als persoon vind ik.
Als ik Huub tegenkom zou ik zeggen:
Please to meet you, hope you guess my name
Ja, Huub vroeg aan Amanda of ze het leuk hadden gehad. En Amanda vertelde ook nog dat Natasia door liet schemeren dat ze binnenkort misschien ook op bezoek kwam.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
neo567 is de duivel?
Anyhood:
Heeft in de villa nog niemand gevraagd naar het optreden van vannacht?
Een fan noem ik iemand die helemaal weg is van een persoon.Posters gaat verzamelen,schrijven en nog meer van die onzin.Huub maakt gewoon de show met zijn goede en slechte kanten.De rest doet geen klap en daarom kijk ik naar de kooi.Kijk liever naar Huub dan naar een valse rat die zijn vriendinnetje onder de duim houd en geholpen word door de regie.Daar heb ik geen bewondering voor en dat zegt een hoop over mijn eigen.Hou van eerlijk spelen en allemaal dezelfde rechten en plichten.Als ik een staatslot koop wil ik ook graag dat ik evenveel kans maak op die prijs als iemand anders.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:02 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub is niet zo bijzonder, alleen zeer arrogant, als je fan van arrogante mensen bent, die bewondert dan zegt dat een hoop over jezelf als persoon vind ik.
Als ik Huub tegenkom zou ik zeggen:
Please to meet you, hope you guess my name
Tuurlijk ik ben GOD en SATAN, jullie zijn mijn slaven, zo is het gewoon en nu weer on-topicquote:Op zondag 2 maart 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
neo567 is de duivel?
Anyhood:
Heeft in de villa nog niemand gevraagd naar het optreden van vannacht?
Wat niet is kan zeker nog komen!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:15 schreef mootie het volgende:
On topic: Amanda scheert Brians tepels![]()
Nog geen bloed
Hij heeft ongeveer 3/4 zelf gedaan tot een zekere kleuter begon te jengelen: Niet dooooehoooooen, nooooouhoooooou, ik mocht het toch doooooooehooooooooen!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat niet is kan zeker nog komen!
Props voor Brian dat ie het aandurft ...
Ik doe mee, check het frisse badwater.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef Kinga het volgende:
100 euro dat Amanda zich niet ff afspoelt onder de douche na in bad gezeten te hebben.
En amanda is er alweer vanonder..............................quote:Op zondag 2 maart 2008 17:32 schreef neo567 het volgende:
Amanda en Brani gaan zich afdouchen
foei!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:29 schreef neo567 het volgende:
Huub gaat wederom piano spelen !!!!!!
tis ook nooit goed he? gaat ze niet, gaat ze wel, altijd wat te zeurenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:36 schreef crimescene het volgende:
[..]
En amanda is er alweer vanonder..............................
foei!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub heeft claire in z'n armen op de bank, spannend
quote:
Dat heb je goed gezien.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:47 schreef farscapevr6 het volgende:
trug van vakantie, weinig gemist zie ik.
hoef voorlopig geen streams te nemen en zonder mijn sms jes red huub t ook wel.
zo doorlezend zie ik dat er weer wat zuigertjes bij zijn gekomen die hier de boel proberen te stangen bij zijn gekomen?
gelukkig maarquote:Op zondag 2 maart 2008 18:02 schreef blomst het volgende:
Amanda wil haar moeder bellen, en het mag van Brian.
Maar Huub keek heel erg zuur volgens Brian.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef blomst het volgende:
Brian denkt dat hij een meerderheids stemming heeft qua bestellen, hij weet dus niet dat ze al hadden besloten italiaans te bestellen.
Als ze slim was dan had ze dat bij allemaal in het oor gefluisterdquote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef mootie het volgende:
Tijdens Amanda's poging om de neefjes 3 zoenen te geven heeft ze gezegd tegen de jongste dat ze hem de leukste vindt.
Hmmm slim....
Alleen besloten, of hebben ze al besteld?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef blomst het volgende:
Brian denkt dat hij een meerderheids stemming heeft qua bestellen, hij weet dus niet dat ze al hadden besloten italiaans te bestellen.
Volgens rat stond ook de hele zaal te juichen en te klappen voor hem toen hij Yuri bewusteloos trapte terwijl die op de grond lag.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Huub keek heel erg zuur volgens Brian.
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:09 schreef neo567 het volgende:
Huub de supernicht en claire gaan eten bestellen:
Claire wil iets vets lekkers maar ze weet niet wat.Opeens zegt ze ik wil ook spaghetti,
Huub: We nemen allemaal spaghetti
Ze zei het gewoon hardop, waar de andere 2 ook bij warenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze slim was dan had ze dat bij allemaal in het oor gefluisterd
DD... Domme Doos....quote:Op zondag 2 maart 2008 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei het gewoon hardop, waar de andere 2 ook bij waren
Sterker nog!~Mammie heeft een ander telefoonnummer genomen.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:15 schreef mootie het volgende:
Surprise, mama neemt niet op.
Dat doet mama toch nietquote:Op zondag 2 maart 2008 18:21 schreef mootie het volgende:
Brian not amused, 50 punten weg en weer 50 als mama een CC pleegt.
Er is dus weer contact met Deborah??quote:Op zondag 2 maart 2008 18:23 schreef mootie het volgende:
Met Deborah is het the same old story.
Was ze niet grappenderwijs in elkaar geslagen dan?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is dus weer contact met Deborah??
Die was toch bij iedereen uit beeld sinds ze terug was naar haar van de trap af rammende ex?
Danielle was er geweest vlak na de 8 uur, als ik het goed begrepen heb.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was toch bij iedereen uit beeld sinds ze terug was naar haar van de trap af rammende ex?
Danielle is bij deborah geweest toen ??? naar denemarken was? begreep ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, misschien dat het dan uiteindelijk toch nog goed komt... helemaal geïsoleerd zijn van je familie is in zo'n situatie wel het laatste wat je nodig hebtquote:Op zondag 2 maart 2008 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Danielle was er geweest vlak na de 8 uur, als ik het goed begrepen heb.
Die ene mag niet eens meer de villa betreden.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:45 schreef neo567 het volgende:
Huub hoopt niet dat ene natasia gast speelster wordt.
Ik hoop bij deze dus dat.....
Ik hoor Huub zeggen dat achter gevraagd heeft of ze het ok zouden vinden al Zdngmw bleef slapen. Jaap en Huub hebben nee gezegd.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die ene mag niet eens meer de villa betreden.
Lieke is weg..Dus moet kunnen voor een keer.... de laatste kans..quote:Op zondag 2 maart 2008 18:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die ene mag niet eens meer de villa betreden.
Woehaa !quote:Op zondag 2 maart 2008 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor Huub zeggen dat achter gevraagd heeft of ze het ok zouden vinden al Zdngmw bleef slapen. Jaap en Huub hebben nee gezegd.
Maak je maar op voor een bezoek van Natasja.
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:50 schreef Yasminn het volgende:
Wat is er met mike?
Misschien heeft hij eindelijk door dat hij zijn hond heeft verkwanseld voor een luxe leventje in de villa.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:50 schreef Yasminn het volgende:
Wat is er met mike?
Dan stop ik per direct met kijken als die koe nog een keer komt.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor Huub zeggen dat achter gevraagd heeft of ze het ok zouden vinden al Zdngmw bleef slapen. Jaap en Huub hebben nee gezegd.
Maak je maar op voor een bezoek van Natasja.
5 minquote:Op zondag 2 maart 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje: Hoe lang heeft Amanda met Danielle gesproken aan de telefoon?
Ok, dank je.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
5 min
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:17 schreef mootie het volgende:
Huub vraagt zich af of Jaap ook kan imploderen als hij te lang op zn zij ligt, net als aangespoelde potvissen.
vertel?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:14 schreef neo567 het volgende:
Jaap legt z'n dikke lichaam te ruste.... en Huub zegt dat Japio een bilspleet op z'n buik heeft
Vind t nog fucking prijzig.. ik zou niet eens 5 euro cent betalen voor Lieke of Naadje..quote:Op zondag 2 maart 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
OMG, ik kom deze site tegen op VOL, die prijzen voor het boeken van Dennix, Naad en Lieke.![]()
http://www.easybookings.nl/prijslijst.php?cat=38
Ik zou geld toe willen hebben en dan nog, moeten ze wel met een heuuulll goed bod komen wil ik daar naar toe gaan....quote:Op zondag 2 maart 2008 19:34 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Vind t nog fucking prijzig.. ik zou niet eens 5 euro cent betalen voor Lieke of Naadje..
Ik wil nog niet naar Nadia kijken als ik geld toe krijg...quote:Op zondag 2 maart 2008 19:34 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Vind t nog fucking prijzig.. ik zou niet eens 5 euro cent betalen voor Lieke of Naadje..
Ja oke dat is zo.. nou voor 1000 euro wil ik wel ff naar dr kijken..quote:Op zondag 2 maart 2008 19:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil nog niet naar Nadia kijken als ik geld toe krijg...
Okay, er valt over de hoogte van het bedrag te onderhandelen, dat dan wel weer![]()
Wat denk je dat ik bedoel dan gekkie, net als Miss Somebody zou ik geld toe vragen.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:34 schreef Donnie29 het volgende:
Holy shit, die schnabbelen wat af dan. Ik zag dat Dubbele Lul, Nadia en Lieke volgende week hier in de stad zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
OMG, ik kom deze site tegen op VOL, die prijzen voor het boeken van Dennix, Naad en Lieke.![]()
http://www.easybookings.nl/prijslijst.php?cat=38
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:57 schreef mootie het volgende:
Als Natasia komt als HH gaat Huub gewoon bezwaar maken, ivm veiligheid. Hij weet zeker dat ze daar wel in mee gaan. Hij voelt zich echt niet veilig als zij er is.
Haha weet ik tochquote:Op zondag 2 maart 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik bedoel dan gekkie, net als Miss Somebody zou ik geld toe vragen.
100 procent mee eens.. Ik begrijp er ook echt geen zak van.. Smaakloos gewoon.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:57 schreef akveor het volgende:
Kunnen ze nou geen andere mensen vinden dan die ex bewoners? En typisch... dhdngmw en Lieke Nadia zijn allemaal fanatiek tegen Huub.
Oprotten met al die gastspelers want 1 ding is me wel duidelijk geworden het wordt er niet leuker op en haalt de focus af van hetgene waar het omgaat.
Ik begrijp ook niet dat er zelfs maar aangedacht wordt om dat vieze kutwijf weer in de villa toe te laten. Dan moet er toch echt een steek los zitten. dgdngmw rehabiliteren gadverdamme.... Als ik die onder de auto krjg rijd ik zeker een keer extra heen en terug. Gadverdamme te walgelijk voor woorden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Door haar heb ik de laatste maanden voor haar vertrek geen tv uitzendingen meer kunnen zien.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:00 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
100 procent mee eens.. Ik begrijp er ook echt geen zak van.. Smaakloos gewoon.
Idd en dat zegt heel veel over de mensen van de redactie.. Toen ze Lieke zo belachelijk aanviel die ene keer.. alsof ze niet weet wat het verschil is tussen een spel en realiteit..quote:Op zondag 2 maart 2008 20:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Door haar heb ik de laatste maanden voor haar vertrek geen tv uitzendingen meer kunnen zien.
Die redaktie die ziet haar echt als de leading 'lady' van DGK terwijl het het meest walgelijke mens is wat ooit in de Kooi is geweest. Agressie op de meest gore manier. Ik erger me er nog steeds aan dat zij geen exit heeft gehad maar eervol is wegstemd. Zelfs 3 keer nadat ze een brief had gekregen dat het echt de laatste keer was. Daarbij voegt ze helemaal niets toe behalve dat ze de kolen voor Brian uit het vuur haalt omdat ie daar zelf de stom en te laf voor is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roevka, adem in, adem uitquote:Op zondag 2 maart 2008 20:08 schreef akveor het volgende:
Daarbij voegt ze helemaal niets toe behalve dat ze de kolen voor Brian uit het vuur haalt omdat ie daar zelf de stom en te laf voor is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben de hoofdrolspeler lam gemaakt.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:11 schreef MissSomebody het volgende:
Tis saai a la streams...![]()
[ afbeelding ]
Nope, ik heb gewoon verbinding, HiDiHo laat me zelden in de steek.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:14 schreef Marieke_B het volgende:
Is Natasia al binnen?
Ik zie dit... jullie ook?
[ afbeelding ]
Nee hier gewoon beeld bij HiDiHo!!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:14 schreef Marieke_B het volgende:
Is Natasia al binnen?
Ik zie dit... jullie ook?
[ afbeelding ]
nou da's raar! Ik zit op dezelfde link en bij mij ligt de server van Hidiho er wel uit??quote:Op zondag 2 maart 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, ik heb gewoon verbinding, HiDiHo laat me zelden in de steek.![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Dan ligt het wrs aan je provider.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:23 schreef Marieke_B het volgende:
nou da's raar! Ik zit op dezelfde link en bij mij ligt de server van Hidiho er wel uit??
hoe kan dat nou?
Je hebt opgelet...quote:Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
On Topic: Amanda al een tijdje uit beeld, Brian krijgt een telefoontje dat hij naar achter moet komen.
Krijgen de kindjes van God het nieuwe script voor vanavond? Ik mag hopen dat ze het kunnen onthouden.
Actie in de vorm van? Vaatwaasser inruimen?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je hebt opgelet...![]()
B&A waren achter...maar aan de reacties na binnenkomst te zien moet er actie komen ofzo...
Ik let altijd opquote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef T-lex het volgende:
Je hebt opgelet...![]()
B&A waren achter...maar aan de reacties na binnenkomst te zien moet er actie komen ofzo...
Ik hoop eigenlijk stiekem dat ze het niet kunnen onthoudenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ligt het wrs aan je provider.
On Topic: Amanda al een tijdje uit beeld, Brian krijgt een telefoontje dat hij naar achter moet komen.
Krijgen de kindjes van God het nieuwe script voor vanavond? Ik mag hopen dat ze het kunnen onthouden.
Qua niveau voor B en A is dat toch al vrij hoog gegrepen hoor.....quote:Op zondag 2 maart 2008 20:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Actie in de vorm van? Vaatwaasser inruimen?
Ze hadden het over o.a. over: "actie", "die 2" en "hij kan toch op Gaby springen"quote:Op zondag 2 maart 2008 20:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Actie in de vorm van? Vaatwaasser inruimen?
Dat is in een groepsgesprek nogal moeilijk, vandaar dat snollie dan alleen maar kan bléren, capice?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:37 schreef MissSomebody het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem dat ze het niet kunnen onthouden![]()
krijg je van die knullige "lees van het plasmascherm af " beelden
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
Dat verwende kutwijf is nog te beroerd om een vaatwasser in te ruimen en roept alleen maar: ETEN.
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is in een groepsgesprek nogal moeilijk, vandaar dat snollie dan alleen maar kan bléren, capice?
Huub en Jaap mogen niets, en de rest heeft nog nooit wat gedaan.quote:
Het lijkt net of er stil verzet is tegen het hokjequote:Op zondag 2 maart 2008 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub en Jaap mogen niets, en de rest heeft nog nooit wat gedaan.
quote:Morgen moet Mike aan het werk en Brian neemt zijn taak als mentor nog steeds heel serieus. “Morgenochtend, wat gaat er gebeuren?”, vraagt Brian aan Mike in de keuken. “Heb je al aangevraagd dat ze je wakker maken”, gaat hij verder. De arbeider stelt Brian gerust en vertelt dat hij ook op eigen houtje naar zijn werk gaat fietsen morgen. Het enige wat hij nog graag had gewild is zijn hondje zien voordat het harde leven op de vuilniswagen van start gaat. “Dilana is nog wel alles voor mij momenteel”, vertelt hij Brian die dat volkomen begrijpt.
Ik denk niet dat je het wilt begrijpen.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:06 schreef diedirk het volgende:
Kan iemand me vertellen wat nu eigenlijk de rol van eric is daar?
eerder wilde hij zelf weg en nu....?
Over de rol (en het nut) van Claire zal ik het maar geeneens hebben....
Tuurlijk, Brian en Amanda gaan weer even off cam. Ik raak er inmiddels aan gewend.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:08 schreef Varen het volgende:
SL
Nog mooier zou zijn dat Huub niet mee mag stemmen toch? Zelf heeft hij toch een uitgaansverbod....goed plan?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:08 schreef diedirk het volgende:
Huub zegt nu weer dat hij alles gaat blokken.
Kijken hoe snel die lafaards van de redactie weer zullen zwichten voor huub en hem weer uitjes gaan gunnen en alcohol.
Amanda en Brian krijgen weer informatie via de plasma.Brian ging naar het telefoontje ook naar de chill.quote:
Uiteraard. Er is weer iets aan de hand tussen slet en pimp. Dat mogen wij niet zien.quote:
inderdaad briljant!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:11 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nog mooier zou zijn dat Huub niet mee mag stemmen toch? Zelf heeft hij toch een uitgaansverbod....goed plan?
Dit is toch echt niet meer leuk.Waarom worden die twee zo voorgetrokken.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uiteraard. Er is weer iets aan de hand tussen slet en pimp. Dat mogen wij niet zien.
Stel je voor dat we zien dat het lowlives zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |