Dan ligt het wrs aan je provider.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:23 schreef Marieke_B het volgende:
nou da's raar! Ik zit op dezelfde link en bij mij ligt de server van Hidiho er wel uit??
hoe kan dat nou?
Je hebt opgelet...quote:Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
On Topic: Amanda al een tijdje uit beeld, Brian krijgt een telefoontje dat hij naar achter moet komen.
Krijgen de kindjes van God het nieuwe script voor vanavond? Ik mag hopen dat ze het kunnen onthouden.
Actie in de vorm van? Vaatwaasser inruimen?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je hebt opgelet...![]()
B&A waren achter...maar aan de reacties na binnenkomst te zien moet er actie komen ofzo...
Ik let altijd opquote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef T-lex het volgende:
Je hebt opgelet...![]()
B&A waren achter...maar aan de reacties na binnenkomst te zien moet er actie komen ofzo...
Ik hoop eigenlijk stiekem dat ze het niet kunnen onthoudenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ligt het wrs aan je provider.
On Topic: Amanda al een tijdje uit beeld, Brian krijgt een telefoontje dat hij naar achter moet komen.
Krijgen de kindjes van God het nieuwe script voor vanavond? Ik mag hopen dat ze het kunnen onthouden.
Qua niveau voor B en A is dat toch al vrij hoog gegrepen hoor.....quote:Op zondag 2 maart 2008 20:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Actie in de vorm van? Vaatwaasser inruimen?
Ze hadden het over o.a. over: "actie", "die 2" en "hij kan toch op Gaby springen"quote:Op zondag 2 maart 2008 20:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Actie in de vorm van? Vaatwaasser inruimen?
Dat is in een groepsgesprek nogal moeilijk, vandaar dat snollie dan alleen maar kan bléren, capice?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:37 schreef MissSomebody het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem dat ze het niet kunnen onthouden![]()
krijg je van die knullige "lees van het plasmascherm af " beelden
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
Dat verwende kutwijf is nog te beroerd om een vaatwasser in te ruimen en roept alleen maar: ETEN.
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is in een groepsgesprek nogal moeilijk, vandaar dat snollie dan alleen maar kan bléren, capice?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |