Dan ligt het wrs aan je provider.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:23 schreef Marieke_B het volgende:
nou da's raar! Ik zit op dezelfde link en bij mij ligt de server van Hidiho er wel uit??
hoe kan dat nou?
Je hebt opgelet...quote:Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
On Topic: Amanda al een tijdje uit beeld, Brian krijgt een telefoontje dat hij naar achter moet komen.
Krijgen de kindjes van God het nieuwe script voor vanavond? Ik mag hopen dat ze het kunnen onthouden.
Actie in de vorm van? Vaatwaasser inruimen?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je hebt opgelet...![]()
B&A waren achter...maar aan de reacties na binnenkomst te zien moet er actie komen ofzo...
Ik let altijd opquote:Op zondag 2 maart 2008 20:33 schreef T-lex het volgende:
Je hebt opgelet...![]()
B&A waren achter...maar aan de reacties na binnenkomst te zien moet er actie komen ofzo...
Ik hoop eigenlijk stiekem dat ze het niet kunnen onthoudenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ligt het wrs aan je provider.
On Topic: Amanda al een tijdje uit beeld, Brian krijgt een telefoontje dat hij naar achter moet komen.
Krijgen de kindjes van God het nieuwe script voor vanavond? Ik mag hopen dat ze het kunnen onthouden.
Qua niveau voor B en A is dat toch al vrij hoog gegrepen hoor.....quote:Op zondag 2 maart 2008 20:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Actie in de vorm van? Vaatwaasser inruimen?
Ze hadden het over o.a. over: "actie", "die 2" en "hij kan toch op Gaby springen"quote:Op zondag 2 maart 2008 20:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Actie in de vorm van? Vaatwaasser inruimen?
Dat is in een groepsgesprek nogal moeilijk, vandaar dat snollie dan alleen maar kan bléren, capice?quote:Op zondag 2 maart 2008 20:37 schreef MissSomebody het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem dat ze het niet kunnen onthouden![]()
krijg je van die knullige "lees van het plasmascherm af " beelden
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
Dat verwende kutwijf is nog te beroerd om een vaatwasser in te ruimen en roept alleen maar: ETEN.
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is in een groepsgesprek nogal moeilijk, vandaar dat snollie dan alleen maar kan bléren, capice?
Huub en Jaap mogen niets, en de rest heeft nog nooit wat gedaan.quote:
Het lijkt net of er stil verzet is tegen het hokjequote:Op zondag 2 maart 2008 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub en Jaap mogen niets, en de rest heeft nog nooit wat gedaan.
quote:Morgen moet Mike aan het werk en Brian neemt zijn taak als mentor nog steeds heel serieus. “Morgenochtend, wat gaat er gebeuren?”, vraagt Brian aan Mike in de keuken. “Heb je al aangevraagd dat ze je wakker maken”, gaat hij verder. De arbeider stelt Brian gerust en vertelt dat hij ook op eigen houtje naar zijn werk gaat fietsen morgen. Het enige wat hij nog graag had gewild is zijn hondje zien voordat het harde leven op de vuilniswagen van start gaat. “Dilana is nog wel alles voor mij momenteel”, vertelt hij Brian die dat volkomen begrijpt.
Ik denk niet dat je het wilt begrijpen.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:06 schreef diedirk het volgende:
Kan iemand me vertellen wat nu eigenlijk de rol van eric is daar?
eerder wilde hij zelf weg en nu....?
Over de rol (en het nut) van Claire zal ik het maar geeneens hebben....
Tuurlijk, Brian en Amanda gaan weer even off cam. Ik raak er inmiddels aan gewend.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:08 schreef Varen het volgende:
SL
Nog mooier zou zijn dat Huub niet mee mag stemmen toch? Zelf heeft hij toch een uitgaansverbod....goed plan?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:08 schreef diedirk het volgende:
Huub zegt nu weer dat hij alles gaat blokken.
Kijken hoe snel die lafaards van de redactie weer zullen zwichten voor huub en hem weer uitjes gaan gunnen en alcohol.
Amanda en Brian krijgen weer informatie via de plasma.Brian ging naar het telefoontje ook naar de chill.quote:
Uiteraard. Er is weer iets aan de hand tussen slet en pimp. Dat mogen wij niet zien.quote:
inderdaad briljant!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:11 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nog mooier zou zijn dat Huub niet mee mag stemmen toch? Zelf heeft hij toch een uitgaansverbod....goed plan?
Dit is toch echt niet meer leuk.Waarom worden die twee zo voorgetrokken.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uiteraard. Er is weer iets aan de hand tussen slet en pimp. Dat mogen wij niet zien.
Stel je voor dat we zien dat het lowlives zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |