Het idee dat die nepharen lekker in die zweetoksels plakken, ze gisteren meteen d'r bed in is gedoken en vanochtend alleen een plensje water over d'r gezicht heeft gegooit...the smellllllquote:
Is dat de straf voor Brian van de FEBO ?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het idee dat die nepharen lekker in die zweetoksels plakken, ze gisteren meteen d'r bed in is gedoken en vanochtend alleen een plensje water over d'r gezicht heeft gegooit...the smellllll
Dat is het enige waar ik nog aan kan denken als ik Amanda zie.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:27 schreef Charmian het volgende:
Het idee dat die nepharen lekker in die zweetoksels plakken, ze gisteren meteen d'r bed in is gedoken en vanochtend alleen een plensje water over d'r gezicht heeft gegooit...the smellllll
Die RIOOLRAT leest daar de krant kan een ander er niet aan komen,en die RAT denk dat er iets van hem in de krant staatquote:Op zondag 2 maart 2008 15:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is dat de straf voor Brian van de FEBO ?
quote:Op zondag 2 maart 2008 15:33 schreef mootie het volgende:
Brian: Koetsjiekoetsjiekoetsjie en zit aan hun haar.....
Dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:34 schreef mootie het volgende:
En Amanda wilde ze allemaal 3 zoenen geven...... de kopjes werden al weggedraaid met een vies gezicht.
Zou echt schandalig zijn en belachelijk als RTL met iemand die duidelijk geweld heeft gepleegd(slaan Lieke).quote:Op zondag 2 maart 2008 15:17 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Amanda nu, Zdngmw komt misschien binnenkort naar dat hok????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |