En amanda is er alweer vanonder..............................quote:Op zondag 2 maart 2008 17:32 schreef neo567 het volgende:
Amanda en Brani gaan zich afdouchen
foei!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:29 schreef neo567 het volgende:
Huub gaat wederom piano spelen !!!!!!
tis ook nooit goed he? gaat ze niet, gaat ze wel, altijd wat te zeurenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:36 schreef crimescene het volgende:
[..]
En amanda is er alweer vanonder..............................
foei!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub heeft claire in z'n armen op de bank, spannend
quote:
Dat heb je goed gezien.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:47 schreef farscapevr6 het volgende:
trug van vakantie, weinig gemist zie ik.
hoef voorlopig geen streams te nemen en zonder mijn sms jes red huub t ook wel.
zo doorlezend zie ik dat er weer wat zuigertjes bij zijn gekomen die hier de boel proberen te stangen bij zijn gekomen?
gelukkig maarquote:Op zondag 2 maart 2008 18:02 schreef blomst het volgende:
Amanda wil haar moeder bellen, en het mag van Brian.
Maar Huub keek heel erg zuur volgens Brian.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef blomst het volgende:
Brian denkt dat hij een meerderheids stemming heeft qua bestellen, hij weet dus niet dat ze al hadden besloten italiaans te bestellen.
Als ze slim was dan had ze dat bij allemaal in het oor gefluisterdquote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef mootie het volgende:
Tijdens Amanda's poging om de neefjes 3 zoenen te geven heeft ze gezegd tegen de jongste dat ze hem de leukste vindt.
Hmmm slim....
Alleen besloten, of hebben ze al besteld?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef blomst het volgende:
Brian denkt dat hij een meerderheids stemming heeft qua bestellen, hij weet dus niet dat ze al hadden besloten italiaans te bestellen.
Volgens rat stond ook de hele zaal te juichen en te klappen voor hem toen hij Yuri bewusteloos trapte terwijl die op de grond lag.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Huub keek heel erg zuur volgens Brian.
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:09 schreef neo567 het volgende:
Huub de supernicht en claire gaan eten bestellen:
Claire wil iets vets lekkers maar ze weet niet wat.Opeens zegt ze ik wil ook spaghetti,
Huub: We nemen allemaal spaghetti
Ze zei het gewoon hardop, waar de andere 2 ook bij warenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze slim was dan had ze dat bij allemaal in het oor gefluisterd
DD... Domme Doos....quote:Op zondag 2 maart 2008 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei het gewoon hardop, waar de andere 2 ook bij waren
Sterker nog!~Mammie heeft een ander telefoonnummer genomen.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:15 schreef mootie het volgende:
Surprise, mama neemt niet op.
Dat doet mama toch nietquote:Op zondag 2 maart 2008 18:21 schreef mootie het volgende:
Brian not amused, 50 punten weg en weer 50 als mama een CC pleegt.
Er is dus weer contact met Deborah??quote:Op zondag 2 maart 2008 18:23 schreef mootie het volgende:
Met Deborah is het the same old story.
Was ze niet grappenderwijs in elkaar geslagen dan?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is dus weer contact met Deborah??
Die was toch bij iedereen uit beeld sinds ze terug was naar haar van de trap af rammende ex?
Danielle was er geweest vlak na de 8 uur, als ik het goed begrepen heb.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is dus weer contact met Deborah??
Die was toch bij iedereen uit beeld sinds ze terug was naar haar van de trap af rammende ex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |