YWquote:Op zondag 2 maart 2008 14:32 schreef Guuskeee het volgende:
thx beequeen
Volgens mij om 15.30 uur.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:33 schreef joep.t het volgende:
Hoelaat komen Huubs neefjes?
Anders lijkt ze nog lomper, groter & brederquote:Op zondag 2 maart 2008 14:32 schreef beequeen het volgende:
Idd Noekje, heel opvallend. Ze valt bijna voorover.
[ afbeelding ]
En is ze zwanger?quote:Op zondag 2 maart 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
Meer foto's uit Haaksbergen, hier schijnt Zdngmw wel op te staan volgens VOL.
Edit: Gevonden. Zou dat haar nieuwe vriend zijn?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef Kaleddis het volgende:
Ieuwwwww, wat is er met Nadia gebeurt![]()
[ afbeelding ]
wat ziet amanda dr haar er goed uit!quote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef Kaleddis het volgende:
[ afbeelding ]
Plastic fantastic!quote:Op zondag 2 maart 2008 14:47 schreef Kaleddis het volgende:
[ afbeelding ]
Of ze is vreselijk aan het lijnen (heel slecht idee als je zwanger bent) of ze schrikt steeds van Dennix als hij aan het zingen is.quote:
Nope, ze heeft niet gedoucht vannacht. Ze moest van Brian heel snel in bed gaan liggen en stil zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:12 schreef mootie het volgende:
Heeft ze echt niet gedouched na het optreden of heb ik dat net gemist?
Fuck...... ik hoopte dat ik het verkeerd had verstaan.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:17 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Amanda nu, Zdngmw komt misschien binnenkort naar dat hok????
Het idee dat die nepharen lekker in die zweetoksels plakken, ze gisteren meteen d'r bed in is gedoken en vanochtend alleen een plensje water over d'r gezicht heeft gegooit...the smellllllquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |