Hoi, stem op NATHALIE!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
Hoi
Stem op Nathaliequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:04 schreef Silvieja het volgende:
God beslist!
Nikkiquote:
Inderdaad, die heeft niet eens 1 laffe hit na haar plichtmatige nummer 1-hit gehaald.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:05 schreef Koen66 het volgende:ie volgt Raffa op" ??? Hopelijk alleen qua uitslag en niet qua carriere.......
M´n nichtje heeft vanmiddag al twee gratis beltegoedkaarten er doorheen gejaagd voor Nikki.quote:
Jadoh wat denk jij wel niet?quote:
Laat dat uitzicht NL aub bespaard blijven.........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef Sugar het volgende:
Terugkomend op de tiet van Wendy, die hangt er als een lapje kipfilet bij in haar toga. Dat bedoelde ik. Ik hoop dat hij blijft zitten waar 'ie zit.![]()
hoop ik ook!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:08 schreef Sugar het volgende:
Terugkomend op de tiet van Wendy, die hangt er als een lapje kipfilet bij in haar toga. Dat bedoelde ik. Ik hoop dat hij blijft zitten waar 'ie zit.![]()
Loopt een kwartier uit, dus 22:45 - 23:15.quote:
Ow god!! En ik schaamde me al dat ik EN heb gebeld EN heb gesmstquote:
Jezus hee, dus nog een uur....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Loopt een kwartier uit, dus 22:45 - 23:15.
Ik zei precies.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef vw_caddy het volgende:
Loopt een kwartier uit, dus 22:45 - 23:15.
Tja, net zoals de vorige uitslaguitzendingen, als je die gezien hebt tenminste. 23.12 ofzo.quote:
Opeens?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Die bloopers zijn wel leuk
En Neil is ineens zoooo gay
Mwah het was me eerder nog niet zo opgevallenquote:
Welnee, 36 of zo.quote:
dat kapsel had ze TOEN ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Wat heeft die voor raar kort kapsel? ERg lelijk icm met die jurk.
Niks mis met Wendy, ook niet met haar tieten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laat dat uitzicht NL aub bespaard blijven.........
Nee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef dronkeykong het volgende:
Die van T-spoon een boobjob gehad?
Heeft ze al jaren, al heeft ze wel per ongeluk een heel vrouwelijke fase gehadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Wat heeft die voor raar kort kapsel? ERg lelijk icm met die jurk.
36 idd: http://nl.wikipedia.org/wiki/Anita_Dothquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef Godlike02 het volgende:
We zullen zien hoe dat is behouden.
Dus je geeft nu toe dat je hem nu voor de tweede keer ziet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah het was me eerder nog niet zo opgevallen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zal wel. Is mijn stijl muziek niet.
Om ze te verkleinen? Want die heeft altijd al zo'n flinke bos hout voor de deur gehad.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:17 schreef amaranta het volgende:
Anita heeft wel een boobjob gehad denk ik.
Ja he....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaarg die tiet van Wendy gaat het echt begeven zo hoor!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:17 schreef LeBeau het volgende:
Wat een lekker wijf is die Anita toch ook.
Mijn eerste album was No Limits.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:18 schreef sbientje het volgende:
echt uit mijn tijd zeg, los op de groep 8 disco![]()
mijn eerste single was van 2 unlimited.. the real thing volgens mij
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:17 schreef robert2006 het volgende:
onbekende liedjes
Een nummer van hun doet me altijd aan een andere eerste keer denkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:18 schreef sbientje het volgende:
echt uit mijn tijd zeg, los op de groep 8 disco![]()
mijn eerste single was van 2 unlimited.. the real thing volgens mij
quote:
Die moet voor jou nog komen, leugenaarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Een nummer van hun doet me altijd aan een andere eerste keer denken![]()
.
Mijn eerste cassette na Kinderen voor Kinderenquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:20 schreef amaranta het volgende:
Housebroeken in groep 8 ja. De jongens dan. En dan had je er zo'n kickbeweging bij. Hoe heette dat ook alweer???
Vind d'r alleen een beetje te errug magertjes... En dat komt tieten aaok vaak niet ten goedequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks mis met Wendy, ook niet met haar tieten.
deed jij het voor het eerst op een nummer van 2 unlimited?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Een nummer van hun doet me altijd aan een andere eerste keer denken![]()
.
Ik heb mijn hele collectie verkocht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:22 schreef Karina het volgende:
* Karina zet morgen de cd van 2 unlimited nog eens op
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Herkenning. Ik was compleet fan. En ik werd net weer vrolijk van No limit.
Zonde!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele collectie verkocht.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=5z5mPNnjJzgquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:22 schreef sbientje het volgende:
[..]
deed jij het voor het eerst op een nummer van 2 unlimited?![]()
Ik vond het gewoon leuke, vrolijke muziek.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook.Ik was vroeger helemaal verliefd op Anita, toen ik nog jong en niet zo homo was.
Ik heb al mijn CD's nog.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele collectie verkocht.![]()
Die soppende huisvrouwen vinden hem leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef Hockeylotje het volgende:
waarom hij een gouden plaatna die kutsingle?
Ja, maar ik schaamde me er ineens voor. Was fan toen ik 11, 12 jaar oud was, en op mijn dertiende was alles uit mijn kindertijd opeens not done.quote:
Towie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:25 schreef Karina het volgende:
Tony nicht.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb al mijn CD's nog.No Limits, Real Things, Hits Unlimited. En natuurlijk nog een hele reeks singels van T-Spoon, 2 Unlimited en 2 Brothers.
Haddeway.. etc..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb al mijn CD's nog.No Limits, Real Things, Hits Unlimited. En natuurlijk nog een hele reeks singels van T-Spoon, 2 Unlimited en 2 Brothers.
AAAAh, jaloers.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
hahahahahahah dat ging wel lekker danquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=5z5mPNnjJzg.
Niet verder zeggen hoor.
En het was enkele jaren na '95, want toen was ik 9.
Daar was een vriendin van me helemaal gek van. Ik vond het niks, zo'n brede kerel met muppetstem.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef Treezz het volgende:
is er een jaren 90 topic?....
wat dacht je van peter andre![]()
Adamski, Snap, Culture Beat.quote:
Nouno sbientje je wil wel veel weten he.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahahahahahah dat ging wel lekker danduurde het ook maar 1 liedje?
Da's van voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jason Donovan en Kylie Minogue (of was dat nog eerder?)
Dat was eerder. We hebben het nu over de Dr. Alban tijdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jason Donovan en Kylie Minogue (of was dat nog eerder?)
als die kerel op tv kwam met z'n lichaam was ik ook aan het soppenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Daar was een vriendin van me helemaal gek van. Ik vond het niks, zo'n brede kerel met muppetstem.
Half uurtje gok ik zo. Eerst flink rekken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:29 schreef MNR het volgende:
Hoe lang nog tot de uitslag?
Een vriendin noemde me lesbisch toen ik zei dat ik hem niks vond, en dat ik ook niet één jongen van Boyzone wilde zoenen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:30 schreef Treezz het volgende:
[..]
als die kerel op tv kwam met z'n lichaam was ik ook aan het soppenvond 'm lekker toen ik nog een pubertje was...
Die heeft trouwens een nieuwe cd las ik, moet ik nog downloaden kopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was eerder. We hebben het nu over de Dr. Alban tijd
Technotronic, Dr. Alban, Cappella.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:29 schreef _Arual_ het volgende:
Urban cookie collective, ace of base...
Ik haatte boyzone en al die andere boybandjes... ik was vroeger dus fan van BSBquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Een vriendin noemde me lesbisch toen ik zei dat ik hem niks vond, en dat ik ook niet één jongen van Boyzone wilde zoenen.
hahahahah, die jongens van boyzone zijn allemaal homoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Een vriendin noemde me lesbisch toen ik zei dat ik hem niks vond, en dat ik ook niet één jongen van Boyzone wilde zoenen.
Niet veel eerder, Kylie en Jason was 1989.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:29 schreef Pheno het volgende:
Dat was eerder. We hebben het nu over de Dr. Alban tijd
Leuke vraag sbientjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahahahahahah dat ging wel lekker danduurde het ook maar 1 liedje?
Ligt aan de persoon achter die tieten Koen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind d'r alleen een beetje te errug magertjes... En dat komt tieten aaok vaak niet ten goede
Zit je dan ook in je eentje in de kamer te lachen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
Ik grinnik nog steeds na om Gordon net met die audities
1988/1989quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:33 schreef _Arual_ het volgende:
Nee, dat was ook eerder...
in '89 was ik 7, in '93 was ik 11. Da's dan toch een zee van tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet veel eerder, Kylie en Jason was 1989.
was dat zo'n vreemde videoclip in het water enzo???..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
in '89 was ik 7, in '93 was ik 11. Da's dan toch een zee van tijd.
Ken je klassiekersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom hebben jullie het hier van allemaal liedjes uit de Gouden Eeuw?
Nou kan ik niet meepraten! [ afbeelding ]
nee, in 2008 nou goed.quote:
en terechtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef BVO het volgende:
Gezien de reacties op FOK! wordt het dus gewoon Nikki.
Dat was vorig jaar toch geen indicatie volgens de statistieken?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef BVO het volgende:
quote:
Mooi over een jaar horen we daar niks meer vanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef BVO het volgende:
Sommige oudere mensen zijn helemaal verbaasd als je liedjes uit de jaren zestig blijkt te kennen. Veel jongere mensen trouwens ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je klassiekersIk ken ook de liedjes van de Beatles, en ZO oud ben ik nou ook weer niet.
FOK! is geen goede afspiegeling van de samenleving.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef BVO het volgende:
Ja joh Beatles kan ik ook vrijwel allemaal meezingen..maar dat Unlimited ietsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je klassiekersIk ken ook de liedjes van de Beatles, en ZO oud ben ik nou ook weer niet.
In de livetopics van Idols 3 was FOK! tijdens de finale zwaar voor Raffa hoor. Nouja, zwaar, mensen als Together waren erg Flora, maar de emerderheid was voor Raffa. Ook in de poll toen. Vóór de finale was dat andersom.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch geen indicatie volgens de statistieken?
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, in 2008 nou goed.
ik ben een baby, ik kan al met de computer omgaan praten en schrijven en ik studeer al, een prestatie.
o ja, ik heb ook al sex, bleeehhh
Nathalie zit over een jaar ook weer in Afrika hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Mooi over een jaar horen we daar niks meer van
Maar dan moet je toch op zijn minst de smurfenversie van No limit mee hebben gekregen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, in 2008 nou goed.
ik ben een baby, ik kan al met de computer omgaan praten en schrijven en ik studeer al, een prestatie.
o ja, ik heb ook al sex, bleeehhh
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef MNR het volgende:
Wil heel graag dat het Nathalie wordt
Vaak wel, en vaak is dat helaas zoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef SpaRood het volgende:
[..]
FOK! is geen goede afspiegeling van de samenleving.
Mijn leraar Engels weet allemaal van die oude liedjes en zingt die dan ook soms in de les (the horrorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Sommige oudere mensen zijn helemaal verbaasd als je liedjes uit de jaren zestig blijkt te kennen. Veel jongere mensen trouwens ook
ik ook !quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop nog steeds dat nathalie wint-
Eerlijk gezegd draaien wij nog meer van dit soort liedjes en nauwelijks top 40quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef Treezz het volgende:
kennen jullie deze nog nog nog...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wIvus-LWTjA
nakatomi ...![]()
Volgens mij ken je het wel als je hoortquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja joh Beatles kan ik ook vrijwel allemaal meezingen..maar dat Unlimited iets
Ja Internationaal bekend jah. Niks mis meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nathalie zit over een jaar ook weer in Afrika hoor.
* Greys stemt nog maar even een keerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop nog steeds dat nathalie wint-
Ja, dat klopt. 10 jaar is dan een eeuwigheid, nu is 't... ja, 10 jaar verder.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:34 schreef _Arual_ het volgende:
in '89 was ik 7, in '93 was ik 11. Da's dan toch een zee van tijd.
Ja ken ik ook wel..maar zoals jullie erover discussieren ed..dat gaat me te verquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ken je het wel als je hoort
1 stem dondert ook niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nu maar een keertje wel toch, als je wilt dat ze wint
Oe, mooie meid vond ik dat. Die ogen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef Treezz het volgende:
kennen jullie deze nog nog nog...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wIvus-LWTjA
nakatomi ...![]()
15 zelfs.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. 10 jaar is dan een eeuwigheid, nu is 't... ja, 10 jaar verder.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
* Paaskonijn stemt nog maar even vijf keer
neequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch op zijn minst de smurfenversie van No limit mee hebben gekregen?Toch?
Klopt, hoewel Cappella vooral 1994.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Toch wel 3 verschillende periode's, Technotronic 89/90, Dr. Alban 92/93, Cappella 95/96 (zo uit m'n hoofd)
Welja, dat heb elke Afrikaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft ze een oorlogsverleden?
Anders zou niet iedereen het uit zichzelf zeggen denk ik zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef amaranta het volgende:
zou ze dat nou menen? Ze is zo overdreven begaand met de anderen....
Ik word er bijna onpasselijk van.
Wie bedoel je nou? Want Nikki gooide er toch minstens zoveel lieve dingen uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef amaranta het volgende:
zou ze dat nou menen? Ze is zo overdreven begaand met de anderen....
Ik word er bijna onpasselijk van.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:48 schreef Cosworth het volgende:
Ze dacht: vanaf nu kan ik de stemmen niet meer beinvloeden, dus laat ik mijn verhaal nog even aanpassen.
nathaliequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie bedoel je nou? Want Nikki gooide er toch minstens zoveel lieve dingen uit?
Word je daar dan ook onpasselijk van?
je zou bijna zeggen dat ze geestelijk gehandicapt is, op dat moment...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ze keek echt als een kindje die schrikt en dan bijna in huilen uitbarst
Ik geloofde haar woorden niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie bedoel je nou? Want Nikki gooide er toch minstens zoveel lieve dingen uit?
Word je daar dan ook onpasselijk van?
Nope.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Zijn de lijnen nog open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |