Mijn eerste album was No Limits.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:18 schreef sbientje het volgende:
echt uit mijn tijd zeg, los op de groep 8 disco![]()
mijn eerste single was van 2 unlimited.. the real thing volgens mij
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:17 schreef robert2006 het volgende:
onbekende liedjes
Een nummer van hun doet me altijd aan een andere eerste keer denkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:18 schreef sbientje het volgende:
echt uit mijn tijd zeg, los op de groep 8 disco![]()
mijn eerste single was van 2 unlimited.. the real thing volgens mij
quote:
Die moet voor jou nog komen, leugenaarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Een nummer van hun doet me altijd aan een andere eerste keer denken![]()
.
Mijn eerste cassette na Kinderen voor Kinderenquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:20 schreef amaranta het volgende:
Housebroeken in groep 8 ja. De jongens dan. En dan had je er zo'n kickbeweging bij. Hoe heette dat ook alweer???
Vind d'r alleen een beetje te errug magertjes... En dat komt tieten aaok vaak niet ten goedequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks mis met Wendy, ook niet met haar tieten.
deed jij het voor het eerst op een nummer van 2 unlimited?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Een nummer van hun doet me altijd aan een andere eerste keer denken![]()
.
Ik heb mijn hele collectie verkocht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:22 schreef Karina het volgende:
* Karina zet morgen de cd van 2 unlimited nog eens op
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:20 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Herkenning. Ik was compleet fan. En ik werd net weer vrolijk van No limit.
Zonde!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele collectie verkocht.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=5z5mPNnjJzgquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:22 schreef sbientje het volgende:
[..]
deed jij het voor het eerst op een nummer van 2 unlimited?![]()
Ik vond het gewoon leuke, vrolijke muziek.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook.Ik was vroeger helemaal verliefd op Anita, toen ik nog jong en niet zo homo was.
Ik heb al mijn CD's nog.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele collectie verkocht.![]()
Die soppende huisvrouwen vinden hem leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef Hockeylotje het volgende:
waarom hij een gouden plaatna die kutsingle?
Ja, maar ik schaamde me er ineens voor. Was fan toen ik 11, 12 jaar oud was, en op mijn dertiende was alles uit mijn kindertijd opeens not done.quote:
Towie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:25 schreef Karina het volgende:
Tony nicht.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb al mijn CD's nog.No Limits, Real Things, Hits Unlimited. En natuurlijk nog een hele reeks singels van T-Spoon, 2 Unlimited en 2 Brothers.
Haddeway.. etc..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb al mijn CD's nog.No Limits, Real Things, Hits Unlimited. En natuurlijk nog een hele reeks singels van T-Spoon, 2 Unlimited en 2 Brothers.
AAAAh, jaloers.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
hahahahahahah dat ging wel lekker danquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=5z5mPNnjJzg.
Niet verder zeggen hoor.
En het was enkele jaren na '95, want toen was ik 9.
Daar was een vriendin van me helemaal gek van. Ik vond het niks, zo'n brede kerel met muppetstem.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef Treezz het volgende:
is er een jaren 90 topic?....
wat dacht je van peter andre![]()
Adamski, Snap, Culture Beat.quote:
Nouno sbientje je wil wel veel weten he.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahahahahahah dat ging wel lekker danduurde het ook maar 1 liedje?
Da's van voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jason Donovan en Kylie Minogue (of was dat nog eerder?)
Dat was eerder. We hebben het nu over de Dr. Alban tijdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jason Donovan en Kylie Minogue (of was dat nog eerder?)
als die kerel op tv kwam met z'n lichaam was ik ook aan het soppenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Daar was een vriendin van me helemaal gek van. Ik vond het niks, zo'n brede kerel met muppetstem.
Half uurtje gok ik zo. Eerst flink rekken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:29 schreef MNR het volgende:
Hoe lang nog tot de uitslag?
Een vriendin noemde me lesbisch toen ik zei dat ik hem niks vond, en dat ik ook niet één jongen van Boyzone wilde zoenen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:30 schreef Treezz het volgende:
[..]
als die kerel op tv kwam met z'n lichaam was ik ook aan het soppenvond 'm lekker toen ik nog een pubertje was...
Die heeft trouwens een nieuwe cd las ik, moet ik nog downloaden kopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was eerder. We hebben het nu over de Dr. Alban tijd
Technotronic, Dr. Alban, Cappella.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:29 schreef _Arual_ het volgende:
Urban cookie collective, ace of base...
Ik haatte boyzone en al die andere boybandjes... ik was vroeger dus fan van BSBquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Een vriendin noemde me lesbisch toen ik zei dat ik hem niks vond, en dat ik ook niet één jongen van Boyzone wilde zoenen.
hahahahah, die jongens van boyzone zijn allemaal homoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Een vriendin noemde me lesbisch toen ik zei dat ik hem niks vond, en dat ik ook niet één jongen van Boyzone wilde zoenen.
Niet veel eerder, Kylie en Jason was 1989.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:29 schreef Pheno het volgende:
Dat was eerder. We hebben het nu over de Dr. Alban tijd
Leuke vraag sbientjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahahahahahah dat ging wel lekker danduurde het ook maar 1 liedje?
Ligt aan de persoon achter die tieten Koen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind d'r alleen een beetje te errug magertjes... En dat komt tieten aaok vaak niet ten goede
Zit je dan ook in je eentje in de kamer te lachen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef Greys het volgende:
Ik grinnik nog steeds na om Gordon net met die audities
1988/1989quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:33 schreef _Arual_ het volgende:
Nee, dat was ook eerder...
in '89 was ik 7, in '93 was ik 11. Da's dan toch een zee van tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet veel eerder, Kylie en Jason was 1989.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |