was dat zo'n vreemde videoclip in het water enzo???..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
in '89 was ik 7, in '93 was ik 11. Da's dan toch een zee van tijd.
Ken je klassiekersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom hebben jullie het hier van allemaal liedjes uit de Gouden Eeuw?
Nou kan ik niet meepraten! [ afbeelding ]
nee, in 2008 nou goed.quote:
en terechtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef BVO het volgende:
Gezien de reacties op FOK! wordt het dus gewoon Nikki.
Dat was vorig jaar toch geen indicatie volgens de statistieken?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef BVO het volgende:
quote:
Mooi over een jaar horen we daar niks meer vanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef BVO het volgende:
Sommige oudere mensen zijn helemaal verbaasd als je liedjes uit de jaren zestig blijkt te kennen. Veel jongere mensen trouwens ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je klassiekersIk ken ook de liedjes van de Beatles, en ZO oud ben ik nou ook weer niet.
FOK! is geen goede afspiegeling van de samenleving.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef BVO het volgende:
Ja joh Beatles kan ik ook vrijwel allemaal meezingen..maar dat Unlimited ietsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken je klassiekersIk ken ook de liedjes van de Beatles, en ZO oud ben ik nou ook weer niet.
In de livetopics van Idols 3 was FOK! tijdens de finale zwaar voor Raffa hoor. Nouja, zwaar, mensen als Together waren erg Flora, maar de emerderheid was voor Raffa. Ook in de poll toen. Vóór de finale was dat andersom.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:37 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar toch geen indicatie volgens de statistieken?
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, in 2008 nou goed.
ik ben een baby, ik kan al met de computer omgaan praten en schrijven en ik studeer al, een prestatie.
o ja, ik heb ook al sex, bleeehhh
Nathalie zit over een jaar ook weer in Afrika hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Mooi over een jaar horen we daar niks meer van
Maar dan moet je toch op zijn minst de smurfenversie van No limit mee hebben gekregen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, in 2008 nou goed.
ik ben een baby, ik kan al met de computer omgaan praten en schrijven en ik studeer al, een prestatie.
o ja, ik heb ook al sex, bleeehhh
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef MNR het volgende:
Wil heel graag dat het Nathalie wordt
Vaak wel, en vaak is dat helaas zoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef SpaRood het volgende:
[..]
FOK! is geen goede afspiegeling van de samenleving.
Mijn leraar Engels weet allemaal van die oude liedjes en zingt die dan ook soms in de les (the horrorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Sommige oudere mensen zijn helemaal verbaasd als je liedjes uit de jaren zestig blijkt te kennen. Veel jongere mensen trouwens ook
ik ook !quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop nog steeds dat nathalie wint-
Eerlijk gezegd draaien wij nog meer van dit soort liedjes en nauwelijks top 40quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef Treezz het volgende:
kennen jullie deze nog nog nog...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wIvus-LWTjA
nakatomi ...![]()
Volgens mij ken je het wel als je hoortquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja joh Beatles kan ik ook vrijwel allemaal meezingen..maar dat Unlimited iets
Ja Internationaal bekend jah. Niks mis meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nathalie zit over een jaar ook weer in Afrika hoor.
* Greys stemt nog maar even een keerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop nog steeds dat nathalie wint-
Ja, dat klopt. 10 jaar is dan een eeuwigheid, nu is 't... ja, 10 jaar verder.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:34 schreef _Arual_ het volgende:
in '89 was ik 7, in '93 was ik 11. Da's dan toch een zee van tijd.
Ja ken ik ook wel..maar zoals jullie erover discussieren ed..dat gaat me te verquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ken je het wel als je hoort
1 stem dondert ook niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nu maar een keertje wel toch, als je wilt dat ze wint
Oe, mooie meid vond ik dat. Die ogen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:35 schreef Treezz het volgende:
kennen jullie deze nog nog nog...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wIvus-LWTjA
nakatomi ...![]()
15 zelfs.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. 10 jaar is dan een eeuwigheid, nu is 't... ja, 10 jaar verder.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
* Paaskonijn stemt nog maar even vijf keer
neequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch op zijn minst de smurfenversie van No limit mee hebben gekregen?Toch?
Klopt, hoewel Cappella vooral 1994.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Toch wel 3 verschillende periode's, Technotronic 89/90, Dr. Alban 92/93, Cappella 95/96 (zo uit m'n hoofd)
Welja, dat heb elke Afrikaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft ze een oorlogsverleden?
Anders zou niet iedereen het uit zichzelf zeggen denk ik zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef amaranta het volgende:
zou ze dat nou menen? Ze is zo overdreven begaand met de anderen....
Ik word er bijna onpasselijk van.
Wie bedoel je nou? Want Nikki gooide er toch minstens zoveel lieve dingen uit?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef amaranta het volgende:
zou ze dat nou menen? Ze is zo overdreven begaand met de anderen....
Ik word er bijna onpasselijk van.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:48 schreef Cosworth het volgende:
Ze dacht: vanaf nu kan ik de stemmen niet meer beinvloeden, dus laat ik mijn verhaal nog even aanpassen.
nathaliequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie bedoel je nou? Want Nikki gooide er toch minstens zoveel lieve dingen uit?
Word je daar dan ook onpasselijk van?
je zou bijna zeggen dat ze geestelijk gehandicapt is, op dat moment...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
Ze keek echt als een kindje die schrikt en dan bijna in huilen uitbarst
Ik geloofde haar woorden niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie bedoel je nou? Want Nikki gooide er toch minstens zoveel lieve dingen uit?
Word je daar dan ook onpasselijk van?
Nope.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Zijn de lijnen nog open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |