abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2008 @ 20:04:40 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_57111709
morgen begint mijn leven weer, en kan ik dus weer gewoon ontbijten met mijn yoghurtje, en met 2 fruitjes en een zakje brood naar mijn werk
(okee, dat kon ik de afgelopen 3 maanden natuurlijk ook, maar ik deed het niet)
disclaimer
pi_57111895
@ hardlopers:

zie het chocoforum, maar ook gewoon even hier:

http://www.marikenloop.nl/

en

http://www.zevenheuvelenloop.nl

Ja doei.
pi_57111925
wat is chocoforum?
pi_57112002
Dieetweb, waar ook de lijstjes draaien, heeft ook een forum.
Dit forum wordt liefkozend het chocoforum genoemd
Ja doei.
  zondag 2 maart 2008 @ 20:28:19 #105
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57112191
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
morgen begint mijn leven weer, en kan ik dus weer gewoon ontbijten met mijn yoghurtje, en met 2 fruitjes en een zakje brood naar mijn werk
(okee, dat kon ik de afgelopen 3 maanden natuurlijk ook, maar ik deed het niet)
Tof! Leuk zeg!
Ben heel erg benieuwd hoe het gaat bevallen!

Owja, ik heb net een kokosnoot vermoord. Iemand enig idee wat ik met 400 gram kokosvlees kan doen? Allemaal achter elkaar opeten lijkt me niet zo verstandig, want er zitten echt bezopen veel calorieen in!
  zondag 2 maart 2008 @ 20:31:46 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_57112253
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tof! Leuk zeg!

Owja, ik heb net een kokosnoot vermoord. Iemand enig idee wat ik met 400 gram kokosvlees kan doen? Allemaal achter elkaar opeten lijkt me niet zo verstandig, want er zitten echt bezopen veel calorieen in!
Weggooien

Kokos
disclaimer
  zondag 2 maart 2008 @ 20:42:23 #107
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57112462
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Weggooien

Kokos
Dat is ook een optie! Maar dat ga ik niet doen. Niet nadat ik minstens een kwartier bezig ben geweest met het ding open bikken.
  zondag 2 maart 2008 @ 20:44:01 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_57112507
True
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 maart 2008 @ 20:54:03 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57112720
Kokos moet je kunnen drogen lijkt me. Ik weet alleen niet hoe Misschien even in CUL vragen?

Gedroogd kun je het dan nog een poosje bewaren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57112769
er is al iemand (Stereo) die opperde het te raspen en bakken

seroendeng van maken dus
Ja doei.
pi_57112849
Heb je in ieder geval caloriën verbrand, Liejannuh Toch nuttig, zo'n kokosnoot.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 2 maart 2008 @ 21:09:52 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57113018
Vandaag aan de keuken aan het klussen geweest. Erg goed voor de lijn want eigenlijk alleen maar bezig geweest dus heel weinig gegeten. Alleen zit er nog geen gasfornuis in en dus hebben we maar eten gehaald. Dat deed het eea wel weer te niet.

Maar goed, ik heb toch eindelijk de knop te pakken lijkt me.
Eerste doel is mijn zwangerschapskilo's eraf en daarna zien we wel eens verder.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:24:48 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57113348
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:01 schreef Levitation het volgende:
@ Isa en BJ:
Ik ben inderdaad niet aangekomen (ok, 1kg ) en heb waarschijnlijk wel een boel spier opgebouwd sinds november. Kan nu immers 5 km hardlopen, wat ik toen niet kon.

Alleen ga ik over 2 maanden trouwen en ik had gehoopt nog 6kg kwijt te raken. Dat lukt niet meer en da's wel jammer. Vind mezelf namelijk nog wel een spekkie. Maar toen ik vanmiddag aan het Evy-en was heb ik een nieuw doel gesteld: ik wil 3kg kwijt voor ik ga trouwen. Dat moet lukken en verder blijf ik gewoon lekker hardlopen zodat ik ook nog meer spieren kweek.

En mijn 2de doel is om voor mijn zomervakantie naar Mexico nog onder de 82kg te komen. Ik weet dat ik dat kan.
een paar kg kan nog wel toch? en een beetje spekkie is niet erg

spekkie klinkt trouwens wel erg lief
en wat onwijs leuk dat je al bijna gaat

ik heb vandaag teveel gegeten... niet eens zoveel slechts, maar toch teveel gesnaait.. (kruidkoek, 20+kaas en gerookte makreelfilet...). morgen maar een echte balansdag
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 2 maart 2008 @ 21:25:58 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_57113372
Prima doel toch? Het is veel prettiger om af en toe je doel wat verder omlaag bij te stellen dan meteen met een doel te beginnen waar je alleen maar tegenaan gaat hikken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 2 maart 2008 @ 21:27:00 #115
171890 Chicolate
Chemicals
pi_57113393
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tof! Leuk zeg!

Ik weet helemaal niets van koken . Weet ook helemaal niet of mijn ideetje wel lekker smaakt. Maar hierbij moest ik toch meteen aan bounty denken ... kan je het niet raspen en dan overgieten met gesmolten chocolade en dat in de vriezer/koelkast doen om te stollen? Soort homemade bounty .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57113461
Hoi
ben weer terug van skivakantie. Moest even de tijd nemen om bij te lezen Stel relnichten hier

Skivakantie was weer tof niet genoeg kunnen skieen wegens vervelende knie en vervelende hobbel/papsneeuw en mist. Ben een keer flink op mijn bek gegaan toen ik in schuss ging op een groene (!) piste ik plat voorover in de sneeuw en de skies 20 meter achter me. Men wat had ik overal spierpijn de volgende dag
Verder ben ik een halve kilo zwaarder dan voor de vakantie terwijl ik niet meer of anders heb gegeten dan thuis. Hoop dat het afvallen hier niet bij blijft.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:30:05 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57113469
Ik kom ook weer even om het hoekje kijken .
Ik heb gisteren een pizza gehad en die is echt slecht gevallen. Had meteen buikpijn en pas nu en ik aan de dunne... Nou ja, een goede reden om die bagger voortaan achterwege te laten . Als ik nu ook even een keer buikpijn krijg van patat en burrito's ben ik in no time zo slank als een den .
Nog meer mensen hier die slecht tegen vet eten kunnen?
Niet meer actief op Fok!
pi_57113500
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gisteren een pizza gehad en die is echt slecht gevallen. Had meteen buikpijn en pas nu en ik aan de dunne... Nou ja, een goede reden om die bagger voortaan achterwege te laten . Als ik nu ook even een keer buikpijn krijg van patat en burrito's ben ik in no time zo slank als een den .
Ik herken het, ook van gister met de pizza
pi_57113554
morgen gaan wij zelf pizza maken, hopelijk valt dat wel goed
Ja doei.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:35:00 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_57113581
quote:
Ik kan er prima tegen, mijn omgeving echter niet En omdat zelfs je eigen stank stinkt als je vervolgens weer terugkomt in het hol waar je net op het toilet gezeten hebt, probeer ik toch wel op te letten dat ik niet teveel vet gebruik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 2 maart 2008 @ 21:35:47 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_57113607
quote:
Toen ik fanatiek met health bezig was had ik dat ook. At ik een keer mee met mijn studentenhuisgenoten, kon je er vergif op innemen dat het er aan de onderkant weer uit spoot
Omdat ik momenteel niet zo goed eet, is het juist andersom, heb nu 2 dagen heel gezond gegeten en het loopt er werkelijk uit Het is dus maar net wat je lijf gewend is. Verandering van spijs doet schijten, volgens mij
disclaimer
pi_57113669
Ik dump soms ook op vet eten zoals pizza met veel kaas of een croissant. Wel lastig maar op zich ook wel een goede stok achter de deur.
  zondag 2 maart 2008 @ 21:38:47 #123
171890 Chicolate
Chemicals
pi_57113704
@Octo: kan het niet laten, maar wat herkenbaar. Altijd leuk om te gaan sneeuwhappen op makkelijke stukken, of om te zien hoe iemand zn skies verliest (mja, ik ben boarder, dan moet je daar stiekem om lachen he . Tot je stilstaat op een vlak stuk, waar een skier gewoon kan prikken). Waar zat jij? (en had je begin van de week ook slechte sneeuw? Ik had er alleen het tweede deel van de week heel erg veel last van)

@Viking: present. Eet geen frituurvoedsel meer vanwege de extreme buikpijn die ik dan een paar dagen hou. Chinees en dergelijke begint ook steeds slechter te vallen. Zal wel te maken hebben met een steeds gezonder eetpatroon ofzo?
  Licht Ontvlambaar zondag 2 maart 2008 @ 21:39:24 #124
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57113716
Niet zo zeer last van darmen, maar op het moment een opgezette tong, keel en klieren. Dat werkt ook wel een beetje...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57113950
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Chicolate het volgende:
@Octo: kan het niet laten, maar wat herkenbaar. Altijd leuk om te gaan sneeuwhappen op makkelijke stukken, of om te zien hoe iemand zn skies verliest (mja, ik ben boarder, dan moet je daar stiekem om lachen he . Tot je stilstaat op een vlak stuk, waar een skier gewoon kan prikken). Waar zat jij? (en had je begin van de week ook slechte sneeuw? Ik had er alleen het tweede deel van de week heel erg veel last van)

@Viking: present. Eet geen frituurvoedsel meer vanwege de extreme buikpijn die ik dan een paar dagen hou. Chinees en dergelijke begint ook steeds slechter te vallen. Zal wel te maken hebben met een steeds gezonder eetpatroon ofzo?
Ik las je verslagje in het slank topic mijn knie voelt net als jouw knie eruit ziet
Ik zat trouwens in Frankrijk in Les Menuires. We hadden de eerste paar dagen superzon. Heb tussen de middag op het balkon lekker in hemdje gezeten
Daarna werd het minder weer en vrijdag was het supermistig en sneeuwde/regende het. We hebben naar elkaar lopen roepen op een paar meter afstand omdat we door de mist niets meer konden zien
Ik denk dat ik de volgende keer weer eens een board en schoenen ga huren. Kijken of ik me over mijn in-de-sleeplift-met-snowboard-angst kan heenzetten
pi_57114017
en welkom terug octo
Ja doei.
pi_57114068
heej octo, je bent er weer

klinkt op de mist en valpartijen na wel als een leuke vakantie!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 2 maart 2008 @ 21:53:49 #128
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57114131
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Spieraanhechting aan het heupbot is geïrriteerd en dat blijft steeds opspelen, maar ik heb er alleen last van bij het hardlopen (en flink daarna). Ik had er vorig jaar ook al eens problemen mee en nu blijkt mijn heup rechts meer speling te hebben dan links, waardoor er instabiliteit is. Ik moet spierversterkende oefeningen doen en elke dag stretchen. Ik hoop over een maand gewoon weer 'normaal' te kunnen hardlopen.

En mijn smoothie was heerlijk Goed idee om fruit eerst in de diepvries te leggen!
(kus, geen puh )
Heuppijn is klote, kan er helaas over meepraten. Kan me voorstellen dat je weer heel happy bent als je weer kunt hardlopen. Komt vanzelf wel weer!

Ik ben ook zo happy dat ik nu kan hardlopen, een paar jaar geleden kon ik amper lopen. Slijmbeursontsteking op de heup. God wat is dat pijnlijk. Deed alles op de fiets omdat ik nog geen km kon wandelen. Maar nu zijn mijn heupen weer helemaal goed.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  zondag 2 maart 2008 @ 21:58:24 #129
171890 Chicolate
Chemicals
pi_57114246
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik las je verslagje in het slank topic mijn knie voelt net als jouw knie eruit ziet
Ik zat trouwens in Frankrijk in Les Menuires. We hadden de eerste paar dagen superzon. Heb tussen de middag op het balkon lekker in hemdje gezeten
Daarna werd het minder weer en vrijdag was het supermistig en sneeuwde/regende het. We hebben naar elkaar lopen roepen op een paar meter afstand omdat we door de mist niets meer konden zien
Ik denk dat ik de volgende keer weer eens een board en schoenen ga huren. Kijken of ik me over mijn in-de-sleeplift-met-snowboard-angst kan heenzetten
Oostenrijk, Brixen had zelfde probleem. In een mistwolk van de zwarte af, en dan ook nog eens een beslagen bril ... oh en als je weer wil gaan boarden in Nederland: ga naar Landgraaf, daar hebben ze stoeltjesliften .
* Chicolate ook een hekel aan sleepliftjes heeft en hele week maar 3x in geweest
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 maart 2008 @ 21:59:33 #130
13151 crew  Rewimo
pi_57114291
Hee octo, welkom terug

Ik krijg ook steeds meer zin in mijn skivakantie Ondanks dat er bij mij ook van alles zeer doet Van de week weer veel last van mijn bovenbeenspier (zak er nog steeds doorheen), mijn pols wil ook maar niet, ik had iets verrekt in mijn bovenarm enz. Ik ben een wrak. Maar skiën zal ik!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57114421
quote:
Op zondag 2 maart 2008 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Hee octo, welkom terug

Ik krijg ook steeds meer zin in mijn skivakantie Ondanks dat er bij mij ook van alles zeer doet Van de week weer veel last van mijn bovenbeenspier (zak er nog steeds doorheen), mijn pols wil ook maar niet, ik had iets verrekt in mijn bovenarm enz. Ik ben een wrak. Maar skiën zal ik!
jij komt gewoon in verschillende stukken onderaan de piste straks..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 2 maart 2008 @ 22:18:29 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57114720
@ pizza en darmkramp: dat valt mij dus ook op. Toen ik nog regelmatig ongezond at, had ik nergens last van, maar nu ik gezond eten gewend ben, meteen kramp dus. Heb het met gezond eten echter niet, ook niet in een periode van slechter eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_57115095
last minute spam:

FOK!Idols: De kandidaten!

stem op mij
Ja doei.
  zondag 2 maart 2008 @ 22:43:20 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_57115295
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
last minute spam:

FOK!Idols: De kandidaten!

stem op mij
Nou vooruit, een vote op jou en BE
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 maart 2008 @ 22:43:48 #135
13151 crew  Rewimo
pi_57115310
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:04 schreef teigan het volgende:
jij komt gewoon in verschillende stukken onderaan de piste straks..
Ik zal maar wat sporttape meenemen

De gipsvluchten zijn al vol, dus daar moet ik het niet van hebben...
pi_57115732
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
@ pizza en darmkramp: dat valt mij dus ook op. Toen ik nog regelmatig ongezond at, had ik nergens last van, maar nu ik gezond eten gewend ben, meteen kramp dus. Heb het met gezond eten echter niet, ook niet in een periode van slechter eten .
Bekend fenomeen. Maar ik merk vooral dat ik, nu ik gezonder en tamelijk regelmatig eet, dat ik zelden meer van die onwijze buikkrampen heb.

Als je pizza wilt eten: zelf maken! Bodem desgewenst volkoren, dat is wel zo prettig voor de ingewanden Saus van bliktomaten, wijn en knoflook goed laten indikken. Lekker beleggen, wat mozzarella erop: nergens last van
pi_57115825
Waarom is er eigenlijk niet 1 groot topic Afvallen is afvallen toch
Of 3 topics? 1 met een BMI tot 23.. mensen die zich aanstellen
1 van 23 tot 35 volgens mij de grootste groep hier
en 1 van >35 mensen met medische noodzaak om af te vallen
bijvoorbeeld
  zondag 2 maart 2008 @ 23:17:30 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57116206
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou vooruit, een vote op jou en BE
Ik ben vereerd!

Principessa, ik vind het wel een prettige scheiding.
Ik, met echt een behoorlijk overgewicht, vind het altijd erg naar om mensen met een BMI van 21 te horen miepen over 'ik ben zoooo dik, moet je die vetrollen zien' etc. etc. Dan denk ik altijd 'wat denk je wel niet van mij dan'.
Het is denk ik ook een andere manier van lijnen en een andere problematiek.

Of je nou een kilo'tje of 2-3 kwijt wil of dat je er minstens 20 af wil en dan nog niet in de buurt van een gezond BMI zit.
Ander verschil, andere problemen.

Maar goed, dat is mijn mening.

*laatste hap salade doorslikt...
pi_57116357
BrightEyes, jij hebt dus ook afvalplannen. Ik maak uit die ticker op dat je inmiddels bevallen bent
Kun je een beetje sporten zo na de bevalling? Geen keizersnede gehad enzo?

PF, ja, mja, mja. Ik ben begonnen met een BMI van 31, en dan steekt het idd wel een beetje, die (in mijn ogen) superslanke meisjes in het slanktopic. Inmiddels ben ik goed op weg, met veel sporten en regelmatiger eten en onderliggende problemen aanpakken beginnen de kilo's langzaam te verdwijnen, dus voelt het niet meer zo onwennig (hoewel ik nog steeds beduidend dikker ben dan jij, hoor ).

Ik denk wel dat veel dames in de dieetclub last hebben van allerlei onderliggende problemen, zoals faalangst en een negatief zelfbeeld/lichaamsbeeld. Dat laatste had (heb) ik ook, nogal. Dus dan zoek je misschien liever wat mensen met dezelfde doelen ofzo.
pi_57116372
OH en SQ!!!! Heel veel succes & plezier op je eerste werkdag, morgen
pi_57116541
Ja misschien is dat ook wel zo er blijft altijd een verschil of je maar 5kg wil afvallen.. 20kg.. of 50kg..
maar dan vraag ik mij alleen nog af.. waarom 2 topics.. en waarom dan niet 3 of 4.. bijv.
ik wil niet zeuren hoor maar met een BMI van 25 kun je bijvoorbeeld wel 18 kilo willen afvallen maar met een BMI van 27 kun je ook denken van ik hoef maar 7 kilo en dan ben ik ook heel prima.

Ik dacht er gewoon over na omdat ik mijzelf en andere er op betrapte in beide topics te posten.
  zondag 2 maart 2008 @ 23:37:22 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57116699
Vandaar mss het grijze gebied tussen 25 en 27.
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
BrightEyes, jij hebt dus ook afvalplannen. Ik maak uit die ticker op dat je inmiddels bevallen bent
Kun je een beetje sporten zo na de bevalling? Geen keizersnede gehad enzo?
Morgen is Sasha 9 weken oud en dus is het hoog tijd om mijn best eens te gaan doen om iig die zwangerschapskilo's eraf te krijgen en daarna nog heel veel meer.

Sporten valt me nog best zwaar moet ik eerlijk zeggen. Ik had niet gedacht dat een zwangerschap zo'n aanslag op je lichaam is, en daarnaast moet ik natuurlijk aantekenen dat mijn lichaam al niet in al te beste conditie was.

Op dit moment zwem ik 1 keer in de week en wandel veel met Sasha, en natuurlijk de na-gym, maar dat is morgen voor het laatst en zet ook niet echt zoden aan de dijk.
Ik wil weer terug gaan softballen maar dat zie ik nu nog echt even niet zitten. Heb nog af en toe flink last van mijn schaambeen dus hollen en sprinten en stoppen op een gras- en gravelveld is nog even niet wijs.

Eerst mezelf dus een beetje op de rit zien te krijgen qua conditie en dan ga ik het veld wel weer op! Maar dat wandelen moet wel blijven hoor, want softbal is natuurlijk niet echt een sport waar je echt moe van wordt. En mss dat dat wandelen ooit nog wel rennen wordt.
pi_57116853
BE, zonder dit al teveel als een ondervraging te willen laten klinken : hoe is je eetpatroon? Snoep je veel, eet je regelmatig, kun je zwakke punten aanwijzen?

Zwemmen is wel echt goed om af te vallen, merk ik. Je hoeft niet per se heel snel te zwemmen, het is meer de duur die telt. Ik doe het 2x per week, iets van 60-80 banen, en heb echt het idee dat dat het afvallen meer bespoedigt dan hardlopen!
Veel wandelen (en evt fietsen) scheelt trouwens ook. En kun je niet iets van yoga/pilates erbij doen? of is dat nog te zwaar voor je lijf?
  maandag 3 maart 2008 @ 07:22:40 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_57119518
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja misschien is dat ook wel zo er blijft altijd een verschil of je maar 5kg wil afvallen.. 20kg.. of 50kg..
maar dan vraag ik mij alleen nog af.. waarom 2 topics.. en waarom dan niet 3 of 4.. bijv.
ik wil niet zeuren hoor maar met een BMI van 25 kun je bijvoorbeeld wel 18 kilo willen afvallen maar met een BMI van 27 kun je ook denken van ik hoef maar 7 kilo en dan ben ik ook heel prima.

Ik dacht er gewoon over na omdat ik mijzelf en andere er op betrapte in beide topics te posten.
Omdat er geen behoefte bestaat aan 4 topics, denk ik Anders was die scheiding er wellicht allang geweest. En 't is geen schande om in meerdere topics mee te posten
disclaimer
  maandag 3 maart 2008 @ 07:23:10 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_57119523
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
OH en SQ!!!! Heel veel succes & plezier op je eerste werkdag, morgen
Ja tnx, ik ben krap wakker, wat een tegenvaller zeg
disclaimer
pi_57119707
SQ, succes!

Ik zag vanmorgen de 75 voor de komma staan
Dat maakt mijn verschrikkelijke nacht qua slapen toch nog weer een beetje goed..

Nu alleen hopen dat ik niet al teveel moet gapen tijdens mijn buluitreiking!
  maandag 3 maart 2008 @ 08:03:02 #147
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57119743
nou hier gaat het dus niet zo lekker..
Zit nu weer tegen de 79 kg... Thuis gaat nog minder goed..

Enige lichtpunt is dat ik nu niet elke dag een snicker pak.. Want dat deed ik van september tot januari wel.. elke dag, en af en toe nog een mars erbij..

SQ succes vandaag!
The girl that lost her mind
pi_57119854
Goedemorgen Het Octo, je bent terug WB

SQ: het gaat vast heel goed vandaag! Ondanks idiote tijden om op te staan.

Ik ga zo ook maar eens voor mijn eerste werkdagje Wel zin in.
  maandag 3 maart 2008 @ 08:21:09 #149
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57119880
quote:
Op maandag 3 maart 2008 08:03 schreef Zeeltje het volgende:
nou hier gaat het dus niet zo lekker..
Zit nu weer tegen de 79 kg... Thuis gaat nog minder goed..

Enige lichtpunt is dat ik nu niet elke dag een snicker pak.. Want dat deed ik van september tot januari wel.. elke dag, en af en toe nog een mars erbij..

SQ succes vandaag!
Dikke knuffel! Is er nog geen uitzicht op verbetering van de situatie?
***Levi was here***
  maandag 3 maart 2008 @ 08:25:02 #150
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57119912
quote:
Op maandag 3 maart 2008 07:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja tnx, ik ben krap wakker, wat een tegenvaller zeg
Kwestie van wennen, je hebt 3 maanden geen enkel ritme gehad. Maar nu je weer leuk werk hebt, is het gewoon een weekje wennen en dan gaat 't als vanzelf!
***Levi was here***
  maandag 3 maart 2008 @ 08:29:52 #151
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_57119962
quote:
Op maandag 3 maart 2008 08:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dikke knuffel! Is er nog geen uitzicht op verbetering van de situatie?
Dankje! Nee het word steeds erger. En het huis is nog niet verkocht.. Mijn moeder ( en nu ik tussen de bedrijven door ) worden gewoon "gehersenspoeld". ...Ik wil echt zo snel mogelijk samen wonen.. maar we hebben nog geen huurhuisje..
The girl that lost her mind
  maandag 3 maart 2008 @ 08:45:23 #152
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57120095
quote:
Op maandag 3 maart 2008 08:29 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

Dankje! Nee het word steeds erger. En het huis is nog niet verkocht.. Mijn moeder ( en nu ik tussen de bedrijven door ) worden gewoon "gehersenspoeld". ...Ik wil echt zo snel mogelijk samen wonen.. maar we hebben nog geen huurhuisje..
Wat een ontzettende rotsituatie! Heel veel sterkte voor jou en je moeder. Ik hoop echt voor je dat dit snel tot een goed einde komt.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 maart 2008 @ 08:56:07 #153
13151 crew  Rewimo
pi_57120230
SQ, veel plezier vandaag!

Zeeltje, ik hoop dat je gauw uit die situatie kunt... Knap dat je in elk geval die snicker laat staan, troosteten is zo verleidelijk. Hou je taai

teigan, vandaag je bul? Spannend!
pi_57120494
Veel plezier vandaag SQ

Teigan ook veel pleizer

Zeeltje een kusje

Goedemorgen

zit nog stabiel op de 79,3, dus deze week maar weer eens aan de slag om het richting 78 te krijgen
Ja doei.
  maandag 3 maart 2008 @ 09:20:04 #155
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57120556
Sterkte Zeeltje, dat klinkt niet leuk.

Wat goed SQ, dat je weer gaat werken. Veel plezier!

Teigan, heb je wel zo'n leuk zwart hoedje en een jurk? Echt gaat, je bent helemaal klaar met de studie.

BE, vooral rustig opbouwen. Bij mij is het een hele tijd gebleven bij alleen wandelen. Met de doek kon ik flinke stukken lopen. Daarna kon ik ook fietsen, maar dat heeft wel een maand of 2 geduurd geloof ik. Mijn beginconditie was wel goed, dat had ik wel als voordeel. Alles wat je nu beweegt is meegenomen en een mooi voorbeeld voor Sacha. Als Anna in de buurt is, eet ik erg gezond.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57123002
Yppy, ik ga wel in zwart(met krijtstreepje), maar niet met een jurk en zo'n hoedje...

Ik heb straks wel een hele titel: Master in Education of Chemistry, best stoer eigenlijk...
pi_57123087
ben jaloers teigan

geniet ervan
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 maart 2008 @ 11:51:58 #158
13151 crew  Rewimo
pi_57123346
Klinkt indrukwekkend, teigan
pi_57123434
motorbloempje, ik ga mijn best doen om ervan te genieten, maar ik ben ook zenuwachtig, morgen mijn eerste werkdag weer op school..
  maandag 3 maart 2008 @ 11:58:55 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_57123504
quote:
Op zondag 2 maart 2008 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waarom is er eigenlijk niet 1 groot topic Afvallen is afvallen toch
Of 3 topics? 1 met een BMI tot 23.. mensen die zich aanstellen
1 van 23 tot 35 volgens mij de grootste groep hier
en 1 van >35 mensen met medische noodzaak om af te vallen
bijvoorbeeld
Dat was wel een idee, maar dan hadden Rewimo en ik het zo idioot rustig met ons tweetjes in het >35 topic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 maart 2008 @ 12:00:19 #161
13151 crew  Rewimo
pi_57123544
En dan zat ik daar nu in mijn eentje
  maandag 3 maart 2008 @ 12:02:33 #162
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57123595
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat was wel een idee, maar dan hadden Rewimo en ik het zo idioot rustig met ons tweetjes in het >35 topic
Nee hoor, Bubsel ook!
En als je mag blijven waar je begonnen bent... dan mag ik daar ook posten. Mijn BMI was 35.5!
***Levi was here***
pi_57123632
@verschillende topics:

ik denk niet dat ik dat aan zou raden..

toen ik nog niet zo goed op gang was, en de knop nog niet had omgezet, las ik wel eens vol ergernis in het Slank de blabla in topic: 'zeik toch niet zo! Je ziet er prachtig uit!' en 'Wat nou love-handles! Dat is puur huid! ' en 'Als jij jezelf al dik vindt, want moet ik dan wel niet zijn', etc.

Je zou kunnen zeggen: 'is dat dan niet meer motivatie? ' maar ik zag dat niet echt als motivatie, maar zag mezelf alleen nog maar als dikker/lelijker en weetikveelnietwat

Ok, nu ik de knop om heb is het makkelijker om in de twee topics te posten, máár ik denk soms in het Slank de blabla in topic nog steeds wel eens 'meis, zeur niet zo, je hebt een prachtig mooi lichaam, ik mocht willen da tik het had!'

Een scheidingslijn van een gezond of nagenoeg gezond BMI is denk ik wel nodig om iemand zich prettig te laten voelen in de groep mensen waarmee hij of zij afvalt.. gelijkgestemden, die allemaal te zwaar zijn, en niet met een paar mensen ertussendoor (die je soms wel eens een blauwe maandag in de Slank de blabla in topics ziet) die al een bmi van 19 hebben en nóg minder willen wegen.. je zelfbeeld wordt er niet beter van kan ik je vertellen..

Ik vond het iig heel fijn om hier te zitten, en ik vind het nog steeds fijn om hier te zitten, maar ook om 'eindelijk' naar het Slank de blabla in topic te mogen, want dat heb ik toch maar mooi gedaan, zélf, maar met steun en aanmoediging van de dames hier
Ja doei.
pi_57123638
Die van mij was iets van 36,8, dus ik had daar dan ook bijgehoord
  Licht Ontvlambaar maandag 3 maart 2008 @ 12:07:11 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57123702
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nee hoor, Bubsel ook!
En als je mag blijven waar je begonnen bent... dan mag ik daar ook posten. Mijn BMI was 35.5!
Ik ook, heb het net nog even nagerekend... boven de 36

Vandaag boven de 30, dat maakt me een beetje boos op mezelf en ook een beetje verdrietig...
pi_57123717
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
die al een bmi van 19 hebben en nóg minder willen wegen.. je zelfbeeld wordt er niet beter van kan ik je vertellen..
Dat doet niets met mijn zelfbeeld dan denk ik juist van misschien moet je eens met een dokter gaan praten
pi_57123754
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:04 schreef teigan het volgende:
Die van mij was iets van 36,8, dus ik had daar dan ook bijgehoord
Ik ook met 35,4
pi_57123816
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat doet niets met mijn zelfbeeld dan denk ik juist van misschien moet je eens met een dokter gaan praten
dát ook, maar ergens denk ik dan 'als jij je al dik vindt, dan ben ik echt een blauwe vinvis!!!!'

maar inmiddels, kan ik weer een beetje tevreden in de spiegel kijken als ik mezelf in ondergoed zie en daar ben ik héul blij mee
Ja doei.
pi_57123868
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dát ook, maar ergens denk ik dan 'als jij je al dik vindt, dan ben ik echt een blauwe vinvis!!!!'

maar inmiddels, kan ik weer een beetje tevreden in de spiegel kijken als ik mezelf in ondergoed zie en daar ben ik héul blij mee
Ach het gaat er allemaal om hoe je jezelf ziet
Beter bmi van 25 en tevreden dan eentje van 19 en nog willen afvallen
pi_57123968
Een 3e topic voor mensen met een BMI van onder de 20
zodat je die in z'n geheel over kan slaan en niet meewerkt aan je negatieve zelfbeeld
pi_57124005
een pro ana topic

met een waarschuwing in de op zoals op die blogs
Ja doei.
  maandag 3 maart 2008 @ 12:23:40 #172
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57124043
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
een pro ana topic

met een waarschuwing in de op zoals op die blogs
Potentieel reltopic.
***Levi was here***
pi_57124073
sssssssssssssssht.. ik probeerde het nog serieus te houden
Ja doei.
  maandag 3 maart 2008 @ 12:26:48 #174
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57124100
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
sssssssssssssssht.. ik probeerde het nog serieus te houden
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 3 maart 2008 @ 12:27:50 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57124119
Zullen we maar niet doen dan

Ik doe het tot nu toe wel ok geloof ik...
Ontbijt:
2 sneden volkoren met blue band goede start en rookvlees
1 koffie met koffiemelk en zoetje

tussendoor:
appel
peer
2 koffie met koffiemelk en zoetje
0,75l water

Heb mezelf voorgenomen om te streven voor de lunch en na de lunch een spafles (0,75l dus) weg te werken. En geen koffie meer 's middags
  maandag 3 maart 2008 @ 12:34:30 #176
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57124266
Oeh, ik ook posten wat ik eet:

Vanmorgen:
2 boterhammen met light jam

Tussendoor:
Banaan
Sinaasappel

En nog in de planning:
Lunch:
WeightCare maaltijdreep
Sinaasappel

Tussendoor:
nog een sinaasappel

Diner:
Broodje kalkoenfilet bij de Subway.

Tot nu toe gedronken:
3 koffie
1,5 liter water

Levi duikt vast onder haar bureau voor de stormvloed van kritiek op de maaltijdreep
***Levi was here***
  maandag 3 maart 2008 @ 12:35:42 #177
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57124295
hmm, ik heb het ook maar eens nagerekend: ik had toen ik begon ook een BMI van 34,9...

en nu heden morgen een BMI van 26,7

gaat dus de goede kant op.... mijn streven is in elk geval een BMI <25, maar het liefst 23-24 ofzo, omdat je dan nog wat speling hebt

voor een BMI van 23,5 moet ik nog 11 kg afvallen... op zich wel een haalbaar doel denk ik. Ga nu eerst voor <90 kg, dan < 85 en dan dus voor mijn einddoel (ongeveer 80 kg).

ow over dat vette eten, zoals pizza en patat enzo... ik wordt daar dus echt heel beroerd van en krijg ook direct darmproblemen... heel vervelend. Heb dit trouwens ook regelmatig als ik alcohol nuttig of heel veel thee of koffie drink...
beetje raar misschien....
ben de laatste weken trouwens maar erg weinig misselijk geweest, terwijl ik in okt nog voor een echo-bovenbuik ben geweest ivm vermoeden galstenen... (ik was toen echt elke dag beroerd, buikpijn, diarree etc etc).
  maandag 3 maart 2008 @ 12:38:45 #178
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57124352
Ik zou het wel fijn vinden als ik wíst waarvan ik darmklachten krijg. Maar ik heb eigenlijk elke dag problemen met mijn darmen... en ik kan (nog) niet echt een relatie met mijn voeding vinden. En dat terwijl ik eigenlijk toch al mijn hele leven darmproblemen heb.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 3 maart 2008 @ 12:39:19 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57124368
Levi, we liggen gelijk qua koffie en water

Geen kritiek op de maaltijdreep overigens, wel een vraag. Trek je het echt, met alleen zo'n reep?
  maandag 3 maart 2008 @ 12:42:12 #180
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57124440
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:39 schreef Sjeen het volgende:
Levi, we liggen gelijk qua koffie en water

Geen kritiek op de maaltijdreep overigens, wel een vraag. Trek je het echt, met alleen zo'n reep?
Meestal wel, maar ik eet dan ook een berg fruit. Meestal doe ik 1 dag in de week zo'n reep, als soort balansdag ( ). Heb het al een tijdje niet meer gedaan, maar ik heb vanmorgen de teugels maar weer eens aangetrokken. Ik wil meer gewicht kwijt. Lijkt me heerlijk om onder de 80kg te wegen... en vanmorgen was ik 88.6, dus ik heb nog ff te gaan.

Oja, die repen zijn trouwens níet lekker.
***Levi was here***
pi_57124552
ik heb honger
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 3 maart 2008 @ 12:50:23 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57124603
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

Meestal wel, maar ik eet dan ook een berg fruit. Meestal doe ik 1 dag in de week zo'n reep, als soort balansdag ( ). Heb het al een tijdje niet meer gedaan, maar ik heb vanmorgen de teugels maar weer eens aangetrokken. Ik wil meer gewicht kwijt. Lijkt me heerlijk om onder de 80kg te wegen... en vanmorgen was ik 88.6, dus ik heb nog ff te gaan.

Oja, die repen zijn trouwens níet lekker.
Hoeveel scheelt zo'n reep nu met bijvoorbeeld mijn lunch (4 sneden volkoren, blue band en rookvlees)?

Ik wil ook (weer) onder de 80 Samen doen
  maandag 3 maart 2008 @ 12:59:12 #183
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57124731
ik wil dus ook naar de 80 kg hoeveel kg moeten jullie nog?
*wil ook wel meedoen*
  maandag 3 maart 2008 @ 13:10:13 #184
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57124941
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hoeveel scheelt zo'n reep nu met bijvoorbeeld mijn lunch (4 sneden volkoren, blue band en rookvlees)?

Ik wil ook (weer) onder de 80 Samen doen
De reep die ik op heb is ongeveer 210kcal.
Denk dat jouw lunch 400-500 kcal is.

En ik moet zeggen... ze hebben wat herzien aan die repen en de nieuwe reep smaakje karamel smaakt beter dan de oude karamelreep. Lijkt wel minder mierzoet.
***Levi was here***
pi_57125494
Ik wil ook onder de 80, nu 87,3kg

Vandaag gegeten:
Brinta

Cappuccino met suiker (enige drinkbare uit de automaat)
koffie met melk en suiker

(gelunched bij mijn vriend)
3 boterhammen, 1x sandwichspread, 1x paturain peper en 1x paturain + ham (en 0x halvarine oid)
yogi-achtig spul
espreschoc (espresso met chocolademelk, uit de medewerkersautomaat van de vakgroep )

Nog in de planning:
appel (als ik er aan denk om die te kopen, anders mandarijntjes)
Mensa-maaltijd
Thee + koekje

En vast nog wel wat meer drinken, maar dat plan ik niet, behalve dat ik nu dus al weet dat ik thee drink in de pauze vanavond.
pi_57126470
Ik wil naar de 69 (en dan misschien ooit 65)

Ontbijt:
Special K rode vruchten met halfvolle melk
Peer

Tussendoor
Appel

Lunch
2 volkoren boterhammen met 20+ kaas, komkommer en tomaat

Tussendoor
3 pure choco paaseitjes
  Licht Ontvlambaar maandag 3 maart 2008 @ 14:25:59 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57126576
quote:
Op maandag 3 maart 2008 13:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

De reep die ik op heb is ongeveer 210kcal.
Denk dat jouw lunch 400-500 kcal is.

En ik moet zeggen... ze hebben wat herzien aan die repen en de nieuwe reep smaakje karamel smaakt beter dan de oude karamelreep. Lijkt wel minder mierzoet.
Ok, thanks

Het is rosbief geworden uiteindelijk Erg lekker! En mijn na-de-lunch fles water is al bijna leeg
pi_57126634
Voor de komende weken stel ik mezelf vooral tot doel om niet aan te komen en niet mijn eetpatroon te ruineren

Mijn ontbijt (net pas op want vannacht lang doorgewerkt ) vanilleyoghurt met muesli, rozijnen en kaneel. En een knackebrodje met jam.

als tussendoortje heb ik zometeen nog een stukje zelfgemaakte baklava en het avondeten wordt zalm met dille en citroen uit de oven, wilde&witte rijst en gestoomde broccoli.

Nou ja. In zulke stresstijden drink ik in ieder geval ruim voldoende, en ben ik ook vrij trouw met sporten en bewegen (na een half uur computeren mag ik dan even wat situps doen op de swiss ball enzo )
pi_57126663
Oeh Sjeen, rosbief Dat vind ik toch wel zo lekker! Morgen als lunch!
pi_57127486
ik ben heel boos

er is iets mis gegaan met het inleveren van mijn opdracht, die ik wél gemaakt had, maar ben een tag vergeten die laat zien dat je het gedaan hebt aan de docent.

maar de opdracht had ik wel gemaakt, én voor zover ik de opdracht snapte heb ik mijn best gedaan.

Nu werd ik echter geweigerd bij het responciecollege omdat ik 'mijn best niet had gedaan' omdat ik er een tag niet in had gezet.. Ik werk nu 3 weken met die kloteWiki (we moeten het inleveren op een Wiki) en het was gewoon ene foutje.. ik had wél mijn best gedaan, ik had het wél gemaakt, en kreeg gewoon geen kans op responcie..

heb een boos mailtje naar de coördinator gestuurd.. vooral nadat ik hoorde dat in de andere groepen zo'n fout als menselijk gezien werd, vooral nadat men zag dat de opdracht inderdaad gemaakt was, maar dat er iets niet begrepen of gezien was..

ga nu wel een uur eerder spinnen.. even alle agressie eruit fietsen en dan lekker samen met naar huis...
Ja doei.
  maandag 3 maart 2008 @ 15:25:50 #191
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57127910
Jeetje zeg dat is echt klote
  maandag 3 maart 2008 @ 16:10:03 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57128866
dat is idd errrrg frustrerend MoBlo... spin die frustraties er straks maar even flink af

ik kreeg vanmiddag ook een telefoontje van mijn nieuwe school ze zijn aan het onderzoeken wat ik nog moet doen om mijn diploma te behalen. Die meneer die me belde snapte niet zo goed waarom ik theorie over zou moeten doen, als ik al mijn theoretische certificaten al behaald heb... nu gaan ze er nogmaals over discussieren wat ik wel en niet moet doen, maar ik moet zeggen dat het me hoopvol heeft gestemd en niet verwacht dat ik nog veel dingen over moet doen.
(mag binnen 2 weken meer nieuws verwachten)

wat ik vandaag heb gegeten en ga eten:

uitgeslapen tot 11 uur (hoofdpijn enzo) dus geen ontbijt.

Lunch:
optimel vanilleyoghurt met special K (pure chocolade) (heeeeerlijk)
water
thee
2 mandarijntjes.

tussendoor:
timeout granenbiscuitjes
thee (heerlijke honingthee met zoetjes)

straks:
rundvleescarpaccio
salade met geitenkaas en walnoten

en veel water en thee

en na het volleyballen misschien nog wel wat fruit of magere kwark.

voel me alweer zoveel gezonderen nu ik gezond eet
pi_57130078
Even een algemeen vraagje van mij naar jullie, aangezien iedereen hier internet heeft

Ik ben aan het kijken voor een abonnement voor internetten/bellen en telefoon. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Welke aanbieder, goedkoop etc.
  maandag 3 maart 2008 @ 17:18:33 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57130348
tja wij hebben geen vaste telefoon....

wij hebben digitale televisie en internet van @home...na een paar startproblemen werkt dit allemaal prima...

en kan ik dus lekker met mijn laptopje in het hele huis (en in de tuin) online..
pi_57130866
Tellen de mensen hier wel de kcal die ze per dag binnen krijgen en zo ook de eiwitten koolh en vetten ed?

Met eetmeter kun je dit heel gemakkelijk plannen, want te weinig eten is ook weer niet goed!
  maandag 3 maart 2008 @ 17:52:06 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57131006
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:06 schreef ymme het volgende:
Even een algemeen vraagje van mij naar jullie, aangezien iedereen hier internet heeft

Ik ben aan het kijken voor een abonnement voor internetten/bellen en telefoon. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Welke aanbieder, goedkoop etc.
Lastig, omschakelijk gaat volgens mij bijna nooit goed, wij hebben 2 week geleden een week zonder gezeten, dat valt dan nog wel mee.
Wij zitten bij Orange maar dat is alleen internet, met telefoon nog altijd ouderwets bij KPN...

Evy 13 ging lekkah Was echt wel fier op mijzelf
Dus hardloperskleding bij de Aldi, eens even kijken dan... Doe het nu in een nette trainingsbroek met een lange "zomerjas" er moet wel wat los over mijn kont heenhangen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 3 maart 2008 @ 17:53:28 #197
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57131038
Kabel daar zit je vast aan wie in jou stad of dorp de boel levert. Wij hebben casema zonder problemen eigenlijk. Internet en bellen digitale tv en gewone tv.
pi_57131140
quote:
Op maandag 3 maart 2008 12:38 schreef Levitation het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als ik wíst waarvan ik darmklachten krijg. Maar ik heb eigenlijk elke dag problemen met mijn darmen... en ik kan (nog) niet echt een relatie met mijn voeding vinden. En dat terwijl ik eigenlijk toch al mijn hele leven darmproblemen heb.
Ik heb dat ook (met dank aan mijn spierziekte)

kun je bij de dokter geen vezels halen??? dat je het smorgens zakje bij ontbijt drinkt en savonds bij het avondeten. Heeft bij mij een heel tijdje geholpen dat ik toch bijna dagelijks naar de wc kon. Op moment wil het weer even niet. Maar dat komt wel weer.
  maandag 3 maart 2008 @ 18:14:47 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_57131413
Wij hebben caiway digitale televisie (was eerst IJsselsteinse cai, maar is overgegaan in caiway). Daarnaast hebben we een prima telefoon/televisie/20 mbit internet verbinding van Tele2 versatel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57131622
Zo, ik ben weer thuis.
Vanavond een maaltijdsalade gegeten (gemaksvoedsel ) en als lunch knackerbrot en kwark. En tussendoor crackertjes en appels

Nu weer lekker aan de thee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')