Tof! Leuk zeg!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
morgen begint mijn leven weer, en kan ik dus weer gewoon ontbijten met mijn yoghurtje, en met 2 fruitjes en een zakje brood naar mijn werk![]()
(okee, dat kon ik de afgelopen 3 maanden natuurlijk ook, maar ik deed het niet)
Weggooienquote:Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tof! Leuk zeg!
Ben heel erg benieuwd hoe het gaat bevallen!
Owja, ik heb net een kokosnoot vermoord. Iemand enig idee wat ik met 400 gram kokosvlees kan doen? Allemaal achter elkaar opeten lijkt me niet zo verstandig, want er zitten echt bezopen veel calorieen in!
Dat is ook een optie! Maar dat ga ik niet doen. Niet nadat ik minstens een kwartier bezig ben geweest met het ding open bikken.quote:
een paar kg kan nog wel toch? en een beetje spekkie is niet ergquote:Op zondag 2 maart 2008 20:01 schreef Levitation het volgende:
@ Isa en BJ:
Ik ben inderdaad niet aangekomen (ok, 1kg) en heb waarschijnlijk wel een boel spier opgebouwd sinds november. Kan nu immers 5 km hardlopen, wat ik toen niet kon.
![]()
Alleen ga ik over 2 maanden trouwen en ik had gehoopt nog 6kg kwijt te raken. Dat lukt niet meer en da's wel jammer. Vind mezelf namelijk nog wel een spekkie.Maar toen ik vanmiddag aan het Evy-en was heb ik een nieuw doel gesteld: ik wil 3kg kwijt voor ik ga trouwen. Dat moet lukken en verder blijf ik gewoon lekker hardlopen zodat ik ook nog meer spieren kweek.
![]()
En mijn 2de doel is om voor mijn zomervakantie naar Mexico nog onder de 82kg te komen. Ik weet dat ik dat kan.
Ik weet helemaal niets van kokenquote:Op zondag 2 maart 2008 20:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tof! Leuk zeg!
Ben heel erg benieuwd hoe het gaat bevallen!
Owja, ik heb net een kokosnoot vermoord. Iemand enig idee wat ik met 400 gram kokosvlees kan doen? Allemaal achter elkaar opeten lijkt me niet zo verstandig, want er zitten echt bezopen veel calorieen in!
Ik herken het, ook van gister met de pizzaquote:Op zondag 2 maart 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom ook weer even om het hoekje kijken.
Ik heb gisteren een pizza gehad en die is echt slecht gevallen. Had meteen buikpijn en pas nu en ik aan de dunne... Nou ja, een goede reden om die bagger voortaan achterwege te laten. Als ik nu ook even een keer buikpijn krijg van patat en burrito's ben ik in no time zo slank als een den
.
Nog meer mensen hier die slecht tegen vet eten kunnen?
Ik kan er prima tegen, mijn omgeving echter nietquote:Op zondag 2 maart 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gisteren een pizza gehad en die is echt slecht gevallen. Had meteen buikpijn en pas nu en ik aan de dunne... Nou ja, een goede reden om die bagger voortaan achterwege te laten. Als ik nu ook even een keer buikpijn krijg van patat en burrito's ben ik in no time zo slank als een den
.
Toen ik fanatiek met health bezig was had ik dat ook. At ik een keer mee met mijn studentenhuisgenoten, kon je er vergif op innemen dat het er aan de onderkant weer uit spootquote:Op zondag 2 maart 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
.
Ik las je verslagje in het slank topicquote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef Chicolate het volgende:
@Octo: kan het niet laten, maar wat herkenbaar. Altijd leuk om te gaan sneeuwhappen op makkelijke stukken, of om te zien hoe iemand zn skies verliest(mja, ik ben boarder, dan moet je daar stiekem om lachen he
. Tot je stilstaat op een vlak stuk, waar een skier gewoon kan prikken). Waar zat jij? (en had je begin van de week ook slechte sneeuw? Ik had er alleen het tweede deel van de week heel erg veel last van)
@Viking: present. Eet geen frituurvoedsel meer vanwege de extreme buikpijn die ik dan een paar dagen hou. Chinees en dergelijke begint ook steeds slechter te vallen. Zal wel te maken hebben met een steeds gezonder eetpatroon ofzo?
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spieraanhechting aan het heupbot is geïrriteerd en dat blijft steeds opspelen, maar ik heb er alleen last van bij het hardlopen (en flink daarna). Ik had er vorig jaar ook al eens problemen mee en nu blijkt mijn heup rechts meer speling te hebben dan links, waardoor er instabiliteit is. Ik moet spierversterkende oefeningen doen en elke dag stretchen. Ik hoop over een maand gewoon weer 'normaal' te kunnen hardlopen.
En mijn smoothie was heerlijkGoed idee om fruit eerst in de diepvries te leggen!
Oostenrijk, Brixen had zelfde probleem. In een mistwolk van de zwarte af, en dan ook nog eens een beslagen brilquote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik las je verslagje in het slank topicmijn knie voelt net als jouw knie eruit ziet
![]()
Ik zat trouwens in Frankrijk in Les Menuires. We hadden de eerste paar dagen superzon. Heb tussen de middag op het balkon lekker in hemdje gezeten![]()
Daarna werd het minder weer en vrijdag was het supermistig en sneeuwde/regende het. We hebben naar elkaar lopen roepen op een paar meter afstand omdat we door de mist niets meer konden zien![]()
Ik denk dat ik de volgende keer weer eens een board en schoenen ga huren. Kijken of ik me over mijn in-de-sleeplift-met-snowboard-angst kan heenzetten
jij komt gewoon in verschillende stukken onderaan de piste straks..quote:Op zondag 2 maart 2008 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Hee octo, welkom terug
Ik krijg ook steeds meer zin in mijn skivakantieOndanks dat er bij mij ook van alles zeer doet
Van de week weer veel last van mijn bovenbeenspier (zak er nog steeds doorheen), mijn pols wil ook maar niet, ik had iets verrekt in mijn bovenarm enz.
Ik ben een wrak. Maar skiën zal ik!
Nou vooruit, een vote op jou en BEquote:Op zondag 2 maart 2008 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
last minute spam:
FOK!Idols: De kandidaten!stem op mij
![]()
Ik zal maar wat sporttape meenemenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:04 schreef teigan het volgende:
jij komt gewoon in verschillende stukken onderaan de piste straks..
Bekend fenomeen. Maar ik merk vooral dat ik, nu ik gezonder en tamelijk regelmatig eet, dat ik zelden meer van die onwijze buikkrampen heb.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
@ pizza en darmkramp: dat valt mij dus ook op. Toen ik nog regelmatig ongezond at, had ik nergens last van, maar nu ik gezond eten gewend ben, meteen kramp dus. Heb het met gezond eten echter niet, ook niet in een periode van slechter eten.
Ik ben vereerd!quote:
Morgen is Sasha 9 weken oud en dus is het hoog tijd om mijn best eens te gaan doen om iig die zwangerschapskilo's eraf te krijgen en daarna nog heel veel meer.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:23 schreef ColdFeet het volgende:
BrightEyes, jij hebt dus ook afvalplannen. Ik maak uit die ticker op dat je inmiddels bevallen bent
Kun je een beetje sporten zo na de bevalling? Geen keizersnede gehad enzo?
Omdat er geen behoefte bestaat aan 4 topics, denk ikquote:Op zondag 2 maart 2008 23:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja misschien is dat ook wel zo er blijft altijd een verschil of je maar 5kg wil afvallen.. 20kg.. of 50kg..
maar dan vraag ik mij alleen nog af.. waarom 2 topics.. en waarom dan niet 3 of 4.. bijv.
ik wil niet zeuren hoormaar met een BMI van 25 kun je bijvoorbeeld wel 18 kilo willen afvallen maar met een BMI van 27 kun je ook denken van ik hoef maar 7 kilo en dan ben ik ook heel prima.
Ik dacht er gewoon over na omdat ik mijzelf en andere er op betrapte in beide topics te posten.
Ja tnx, ik ben krap wakker, wat een tegenvaller zegquote:Op zondag 2 maart 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
OH en SQ!!!! Heel veel succes & plezier op je eerste werkdag, morgen
Dikke knuffel! Is er nog geen uitzicht op verbetering van de situatie?quote:Op maandag 3 maart 2008 08:03 schreef Zeeltje het volgende:
nou hier gaat het dus niet zo lekker..![]()
Zit nu weer tegen de 79 kg... Thuis gaat nog minder goed..![]()
Enige lichtpunt is dat ik nu niet elke dag een snicker pak.. Want dat deed ik van september tot januari wel.. elke dag, en af en toe nog een mars erbij..
SQ succes vandaag!
Kwestie van wennen, je hebt 3 maanden geen enkel ritme gehad. Maar nu je weer leuk werk hebt, is het gewoon een weekje wennen en dan gaat 't als vanzelf!quote:Op maandag 3 maart 2008 07:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja tnx, ik ben krap wakker, wat een tegenvaller zeg
Dankje! Nee het word steeds erger. En het huis is nog niet verkocht.. Mijn moeder ( en nu ik tussen de bedrijven door ) worden gewoon "gehersenspoeld". ...Ik wil echt zo snel mogelijk samen wonen.. maar we hebben nog geen huurhuisje..quote:Op maandag 3 maart 2008 08:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dikke knuffel! Is er nog geen uitzicht op verbetering van de situatie?
Wat een ontzettende rotsituatie! Heel veel sterkte voor jou en je moeder.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:29 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Dankje! Nee het word steeds erger. En het huis is nog niet verkocht.. Mijn moeder ( en nu ik tussen de bedrijven door ) worden gewoon "gehersenspoeld". ...Ik wil echt zo snel mogelijk samen wonen.. maar we hebben nog geen huurhuisje..
Dat was wel een idee, maar dan hadden Rewimo en ik het zo idioot rustig met ons tweetjes in het >35 topicquote:Op zondag 2 maart 2008 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waarom is er eigenlijk niet 1 groot topicAfvallen is afvallen toch
Of 3 topics? 1 met een BMI tot 23.. mensen die zich aanstellen
1 van 23 tot 35 volgens mij de grootste groep hier
en 1 van >35 mensen met medische noodzaak om af te vallen
bijvoorbeeld
Nee hoor, Bubsel ook!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was wel een idee, maar dan hadden Rewimo en ik het zo idioot rustig met ons tweetjes in het >35 topic
Ik ook, heb het net nog even nagerekend... boven de 36quote:Op maandag 3 maart 2008 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee hoor, Bubsel ook!![]()
![]()
En als je mag blijven waar je begonnen bent... dan mag ik daar ook posten. Mijn BMI was 35.5!
Dat doet niets met mijn zelfbeeldquote:Op maandag 3 maart 2008 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
die al een bmi van 19 hebben en nóg minder willen wegen.. je zelfbeeld wordt er niet beter van kan ik je vertellen..
Ik ook met 35,4quote:Op maandag 3 maart 2008 12:04 schreef teigan het volgende:
Die van mij was iets van 36,8, dus ik had daar dan ook bijgehoord
dát ook, maar ergens denk ik dan 'als jij je al dik vindt, dan ben ik echt een blauwe vinvis!!!!'quote:Op maandag 3 maart 2008 12:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat doet niets met mijn zelfbeelddan denk ik juist van misschien moet je eens met een dokter gaan praten
Ach het gaat er allemaal om hoe je jezelf zietquote:Op maandag 3 maart 2008 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dát ook, maar ergens denk ik dan 'als jij je al dik vindt, dan ben ik echt een blauwe vinvis!!!!'
maar inmiddels, kan ik weer een beetje tevreden in de spiegel kijken als ik mezelf in ondergoed zieen daar ben ik héul blij mee
Potentieel reltopic.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:22 schreef motorbloempje het volgende:een pro ana topic
met een waarschuwing in de op zoals op die blogs
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
sssssssssssssssht.. ik probeerde het nog serieus te houden
Meestal wel, maar ik eet dan ook een berg fruit. Meestal doe ik 1 dag in de week zo'n reep, als soort balansdag (quote:Op maandag 3 maart 2008 12:39 schreef Sjeen het volgende:
Levi, we liggen gelijk qua koffie en water
Geen kritiek op de maaltijdreep overigens, wel een vraag. Trek je het echt, met alleen zo'n reep?
Hoeveel scheelt zo'n reep nu met bijvoorbeeld mijn lunch (4 sneden volkoren, blue band en rookvlees)?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Meestal wel, maar ik eet dan ook een berg fruit. Meestal doe ik 1 dag in de week zo'n reep, als soort balansdag (). Heb het al een tijdje niet meer gedaan, maar ik heb vanmorgen de teugels maar weer eens aangetrokken. Ik wil meer gewicht kwijt. Lijkt me heerlijk om onder de 80kg te wegen... en vanmorgen was ik 88.6, dus ik heb nog ff te gaan.
Oja, die repen zijn trouwens níet lekker.![]()
De reep die ik op heb is ongeveer 210kcal.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoeveel scheelt zo'n reep nu met bijvoorbeeld mijn lunch (4 sneden volkoren, blue band en rookvlees)?
Ik wil ook (weer) onder de 80Samen doen
Ok, thanksquote:Op maandag 3 maart 2008 13:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
De reep die ik op heb is ongeveer 210kcal.
Denk dat jouw lunch 400-500 kcal is.
En ik moet zeggen... ze hebben wat herzien aan die repen en de nieuwe reep smaakje karamel smaakt beter dan de oude karamelreep.Lijkt wel minder mierzoet.
Lastig, omschakelijk gaat volgens mij bijna nooit goed, wij hebben 2 week geleden een week zonder gezeten, dat valt dan nog wel mee.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:06 schreef ymme het volgende:
Even een algemeen vraagje van mij naar jullie, aangezien iedereen hier internet heeft
Ik ben aan het kijken voor een abonnement voor internetten/bellen en telefoon. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Welke aanbieder, goedkoop etc.
Ik heb dat ook (met dank aan mijn spierziekte)quote:Op maandag 3 maart 2008 12:38 schreef Levitation het volgende:
Ik zou het wel fijn vinden als ik wíst waarvan ik darmklachten krijg. Maar ik heb eigenlijk elke dag problemen met mijn darmen... en ik kan (nog) niet echt een relatie met mijn voeding vinden.En dat terwijl ik eigenlijk toch al mijn hele leven darmproblemen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |