abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:31:37 #51
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_57093188
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt wat 'gedoe' gemist Faat.........
Hmzz....ik heb het inmiddels ontdekt

Wat ik wel fucking irritant vind is dat niet gewoon deel 232 weer opengegaan is, maar een nieuw deeltje
233 is geopend. Die post voor Ymme die ik gemaakt heb was ook zó onbelangrijk die vegen we gewoon
weg. Ben gisteren ook al een post kwijt geraakt waarin ik op Isa reageerde, maar Fok ineens down was.
Niet dat het verder wat uitmaakt hoor dat ik posten maak waar veel tijd en aandacht in is gestoken

Slotje erop en weg ermee. We openen een nieuwe met de tekst "een frisse nieuwe start"

Ik geloof er alleen geen ene snars van

Binnen no time maken gewoon wéér dezelfde mensen de verkeerde opmerkingen, gaan wéér dezelfde
mensen er op een negatieve manier op in en gaan wéér dezelfde mensen posten dat ze het voortaan wel
gaan negeren hoor. Jahoor, echt hoor!! As if......
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
.........
Kusje in ontvangst neemt en zich op een bak met nootjes stort. Ik háááát frisse starten
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_57093540
ik had ook niet door dat jij een topic had aangemaakt, sorry.
Ik heb snel in de gesloten topiclijst gekeken naar het laatste dieetclub nummer, en zag daar 232 staan, zonder verder naar het aantal posts te kijken..

Vandaar dat ik deze had gemaakt, omdat we net allemaal weer unbanned waren.

En niet zo negatief..

Als we er al vanuit gaan dat het weer fout gaat kan de dieetclub net zo goed opgedoekt worden, en trekken we ons geheel terug naar het chocoforum. Maar ik neem aan dat we dat niet willen..
Er zijn heel wat woorden heen en weer gegaan, de 'ergernisen' zijn niet minder geworden, en ik kan geen garantie geven dat het nu wel goed gaat, wánt, niemand hier is van mening veranderd. Niemand die een aanvaring met Miss_S heeft gehad gaat haar ineens lief vinden vanwege een nieuwe start, en Miss_S zal ook niet ineens mensen gaan knuffelen. Nog steeds zal iedereen een post van Miss_S als een aanval zien, en nog steeds zal Miss_S volhouden dat ze hier ook wil posten.

Kortom: in principe zal er niets veranderen, omdat we allemaal vasthouden aan onze principes en meningen en niet van plan die zijn bij te stellen

Het énige dat we blijkbaar kunnen doen is 'doen alsof je neus bloedt' en gezellig doorpraten zoals we altijd doen. Met af en toe een leuke post naar Miss_S en af en toe een post negeren. Misschien dat zij dat ook doet, en misschien feliciteert ze ook eens iemand als er iets leuks is gebeurd.. Wie weet..

we kunnen het alleen maar hopen, want een gesloten dieettopic waar iedereen het over het algemeen met elkaar goed kan vinden, waar mensen zoveel aan elkaar hebben gehad, waar een leuke vriendengroep uit is ontstaan, en waar mensen NIET bang hoeven te zijn hun gewicht te vermelden.. dat is helemáál niets, en als we dan af en toe struisvogeltje moeten spelen, soit, want we kunnen het blijkbaar niet aan (zonder rellen) om ergernisse openlijk te bespreken, maar als we het vol kunnen houden met ons kop in het zand voor bepaalde zaken, en een extra voor leuke en mooie zaken, dan moet dat maar
Ja doei.
pi_57093561
Ja, een frisse start werkt dus alleen als men de boel de boel laat, ipv nu al zeggen dat het mis gaat. Áls het misgaat, kijken we dán wat voor maatregelen er genomen moeten worden.

En nu verder met dieten, ja?
Het gaat vooralsnog erg goed vandaag, met eten . Niet te veel, alleen kan er nog wel wat fruit bij. Ik wou dat het weer zomer was, dan heb je tenminste échte lekkere fruitsoorten. Ik moet me er nu echt toe dwingen om een appel naar binnen te werken .
pi_57093698
Dieten gaat hier nog steeds lekker
zit nog steeds onder de 80 en heb weer een strak sportscheme deze week:

zondag: hardlopen (Evy 23)
maandag: spinnen
dinsdag: rust
woensdag: spinnen en hardlopen
donderdag: zwemmen
vrijdag: rust
zaterdag: hardlopen

Spinnen is zó leuk.. Hardlopen ook, en zwemmen wow, ben blij dat ik daar weer mee ben begonnen
Ja doei.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:57:43 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57094101
* Brighteyes is trots op zichzelf...
Ipv popcorn zit ik aan een fruitsalade!
  zaterdag 1 maart 2008 @ 22:59:12 #56
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_57094149
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik had ook niet door dat jij een topic had aangemaakt, sorry......
Ik ben niet boos op jou

Ik heb er gewoon de balen van dat ik gisteren volledig gemist heb wat er gaande was en dat een topic met
een gevoelige post van mij als grof vuil weggeflikkerd is, komt natuurlijk ook door de aanleiding van die post.

Wat een lange lap tekst trouwens voor jou doen....
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_57094177
en zonder excessief smilie gebruik ook nog!
Ja doei.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:07:39 #58
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_57094443
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, een frisse start werkt dus alleen als men de boel de boel laat, ipv nu al zeggen dat het mis gaat. Áls het misgaat, kijken we dán wat voor maatregelen er genomen moeten worden.....
Laat mij ook even mijn mening posten zeg. Zoals ik al zei: ik geloof er geen ene snars van dat iedereen nu
ineens heel braaf gaat posten. Ik heb verder niets fout gedaan hier dus laat dat belerende maar weg hoor
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
En nu verder met dieten, ja?
Nee, dat hele bakje noten ga ik gewoon opeten
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  zaterdag 1 maart 2008 @ 23:08:35 #59
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_57094506
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
en zonder excessief smilie gebruik ook nog!
Ik ben een mede-smiley-addict dus van het weglaten van smilies ben ik natuurlijk niet onder de indruk
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_57099002
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:07 schreef Faat het volgende:

Nee, dat hele bakje noten ga ik gewoon opeten
Noten zijn gezond en met realisme is niets mis

Zaterdag had ik een verjaardag van mijn neefje en ik was er een beetje gestresst dus heb ik veel te veel gegeten. Nou ja, dat kan er ook nog wel bij.

Vannacht op mijn werk touwtje gesprongen, stretchoefeningen gedaan, squats gedaan en ik was naar het station gelopen (zo'n 25 minuten stevig doorlopen). Dus qua beweging heb ik wel een beetje mijn best gedaan Ik had eigenlijk naar de sportschool willen gaan, maar aangezien ik blijkbaar nog zo erg in het nachtritme zat lukte het me echt niet om op tijd uit bed te komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57099477
Ik zie het, tof posttijdstip
Wel actief bezig geweest op je werk dus : Dat is goed. En een keer echt veel te veel eten op een feestje is inderdaad niet goed, maar kan me in dit geval de stress wel voorstellen
Alles er maar gauw weer afsporten als je een beetje uit de nachtdiensten bent

Na de pannenkoeken van gisteren was ik vanmorgen opeen 1,5 KG zwaarder dan gisteren
Dan zou ik nu in totaal 2 KG aangekomen zijn. Op zich zou dat mooi zijn, maar ik vermoed dat er morgen zeker weer een halve kilo af is
  zondag 2 maart 2008 @ 09:56:05 #62
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57099565
1.5 kg freecell? Dat blijft nooit zitten

Ik heb net weer hetzelfde rondje gelopen als vorig weekend en dat ging best lekker. Ik ga echt weer proberen meer te bewegen, volgens mij is dat ook beter voor m'n hoofd. Ook maar weer eens naar de sportschool dus, want in het donker lopen daar begin ik nu niet aan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 maart 2008 @ 10:22:44 #63
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57099771
freecell, best zware pannenkoeken dan

Hier zit er weer eens bronchitis aan te komen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57100088
ik heb het ook altijd hoor, van pannenkoeken hou je misschien wel wat meer vocht vast ofzo?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 2 maart 2008 @ 11:33:32 #65
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57100685
Hoi allemaal. Hier nogsteeds immer het zelfde gewicht. Bedacht me van de week dat ik sinds november al geen gram meer ben afgevallen. Maarja, ik moet ook gewoon wat minder snoepen.
Sporten gaat wel lekker, vandaag alweer Evy 25 lopen!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  zondag 2 maart 2008 @ 12:41:24 #66
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57101883
meer ook niet aangekomen Levi? dan is het toch prima... weet je ook dat je dus stabiel kunt zijn en blijven?
ik heb ook ruim 1,5 jaar op een stabiel gewicht gezeten en ook pas 6 weken weer aan het gezonderen..
schijnt voor je lichaam ook beter te zijn dan in 1 keer heeeeeeeeeeeel veel af te vallen.
dus komt allemaal goed!
en jeeeeej wat ben jij al ver met Evy!

ik ben gister na het shoppen uit eten geweest bij de griek en heb natuurlijk slecht gegeten... voel me ook direct weer een stuk dikker (mentaal denk ik). dus ga er de komende dagen weer hard tegen aan.

hebben jullie ook wel eens dat je je schuldig voelt als je niet zo perfect hebt gegeten? vind het een rotgevoel...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 2 maart 2008 @ 12:55:49 #67
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57102175
Ja! Rondjes rennen. Ga ik zo ook maar eens doen.
Aldi heeft komende week trouwens hardloopkleding in de aanbieding. Erg fijn spul over het algemeen en nog fijnere prijzen.
pi_57102952

Aldi ftw! Daar kom ik dinsdag weer, is dan de aanbieding er al?

Straks gaan wij dus beginnen aan les 23

want het stoofschoteltje staat nu te stoven en om dan de hele tijd in die lekkere lucht te gaan zitten is natuurlijk ook niet alles

vanavond komt de fotoreportage wel ergens in Cul te staan
Ja doei.
  zondag 2 maart 2008 @ 14:08:05 #69
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57103654
O, dan ga ik ook even kijken. Kan nog wel een extra shirtje gebruiken. Zie op de site trouwens staan dat het vanaf de 5e is, dus dat is dan woensdag.

Heb je niet de neiging om er continu even van te proeven MoBlo? Dat heb ik altijd wel met dingen die uren op het fornuis staan.

Pff, net een hele berg mail weggewerkt die al veel te lang op me lag te wachten. En nu ga ik lekker een boekje lezen en m'n vocht aanvullen.
pi_57103805
Sorry als iemand zich hier ooit gestoord heeft aan mijn gedrag succes met de nieuwe start
pi_57103911
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:08 schreef Jojogirl het volgende:

Heb je niet de neiging om er continu even van te proeven MoBlo? Dat heb ik altijd wel met dingen die uren op het fornuis staan.
[CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O* hier staan de foto's

enneh.. ik kan me bedwingen.. ga ook nu even hardlopen, dus even de deur uit dus kan ik even niet proeven
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar zondag 2 maart 2008 @ 14:25:56 #72
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57104007
Zo, net terug uit de bibliotheek, netjes op de fiets geweest trouwens Ik heb 'Eetpatronen, de evolutie van ons eetgedrag', Slank worden, slank blijven, zo doe je dat' en 'Afvallen voor Dummies' meegenomen. Lekker leesvoer dus... Trouwens, een tijdje terug is hier een boek ter sprake geweest over eetbuien, weet iemand daar toevallig de titel van?

Mijn spa fles staat gevuld naast me, ik krijg zo een glas versgeperste jus. Straks me door een berg was heen vouwen en vanavond wil ik gaan rennen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 2 maart 2008 @ 14:30:16 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_57104120
Ik heb de helft van de pangsit naar de buren gebracht

En die vonden het gelukkig ook lekker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 maart 2008 @ 14:52:01 #74
13151 crew  Rewimo
pi_57104596
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sorry als iemand zich hier ooit gestoord heeft aan mijn gedrag succes met de nieuwe start
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57105059
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:25 schreef Sjeen het volgende:
Zo, net terug uit de bibliotheek, netjes op de fiets geweest trouwens Ik heb 'Eetpatronen, de evolutie van ons eetgedrag', Slank worden, slank blijven, zo doe je dat' en 'Afvallen voor Dummies' meegenomen. Lekker leesvoer dus... Trouwens, een tijdje terug is hier een boek ter sprake geweest over eetbuien, weet iemand daar toevallig de titel van?

Mijn spa fles staat gevuld naast me, ik krijg zo een glas versgeperste jus. Straks me door een berg was heen vouwen en vanavond wil ik gaan rennen...
Joanne Korting heeft "Uit de ban van eetbuien", en "Eerste hulp bij eetbuien" geschreven, ik denk dat je een van deze bedoeld.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar zondag 2 maart 2008 @ 15:18:10 #76
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57105212
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:12 schreef teigan het volgende:

[..]

Joanne Korting heeft "Uit de ban van eetbuien", en "Eerste hulp bij eetbuien" geschreven, ik denk dat je een van deze bedoeld.
Thanks! Die eerste bedoelde ik...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57105565
net hardgelopen

dacht dat ik dood ging maargoed.. tempo zat er ook niet écht in, maar wel weer gered! Was 10 11 12 dit keer en ik heb 't netjes uitgelopen samen met René.

Toen ik op het einde en oude meneer tegenkwam die naar me deed met een had ik net weer genoeg energie om even door te zetten

nu lekker douchen...
Ja doei.
pi_57106967
Ik ben heel vrolijk opgestaan (dansend en al ) en ben van alles van plan, maar dan moet ik niet te lang achter de laptop blijven zitten MSN dus maar niet aandoen. Straks lekker de keuken schrobben en even door mijn voorraadkast en koelkast spitten op zoek naar produkten die over datum of bijna over datum zijn.

Ik ga alles maar weer bijhouden wat ik eet en invoeren in de Eetmeter. Het blijft een stom gedoe, maar het werkt bij mij wel. En als iets werkt moet je het eigenlijk gewoon blijven toepassen.

Wat fijn dat het zo goed gaat met alle hardlopers Ik ben stinkend jaloers Maar ik moet even die knop weer omzetten dat ook al kan/mag ik nu niet hardlopen, er zijn nog heel veel andere sporten die goed zijn voor je conditie. En bij (de meeste) krachtoefeningen heb ik óók geen last van mijn heup, dus het is een beetje een laf excuus om dat niet te doen.

freecell, dat waren wel èrg zware pannenkoeken dan! Maar dat gewicht is denk ik niet blijvend, niet van een paar pannenkoeken. En met ragout? Is dat te eten?

Jojogirl, tof dat je weer wat meer wilt bewegen en de sportschool is leuk. Wat ga je daar allemaal doen?

Rewimo, beterschap. Pas je op dat het niet nog erger wordt? Dus beetje goed voor jezelf zorgen en rust nemen.

Levitation, stabiel is op zich niet erg. Aankomen is veel erger En zoals Beessie-Jen al zegt: over een tijdje is er vast wel weer een moment dat je vol goede moed en gemotiveerd verder gaat en nog meer afvalt.

Troel, dat scheelt dan weer de helft aan caloriën en je hebt je buren blij gemaakt. Twee vliegen in één klap

Principessa, dank je voor je excuses, waardeer ik echt dat je dat doet En nu allemaal verder met de frisse start Dan ga ik nu een frisse start door mijn keuken maken.

Have a wonderful day! (alhoewel die van jullie waarschijnlijk al lang bezig is )

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 02-03-2008 16:53:50 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 maart 2008 @ 17:25:43 #79
13151 crew  Rewimo
pi_57108176
Mogge Isa
  zondag 2 maart 2008 @ 17:30:27 #80
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57108270
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben heel vrolijk opgestaan (dansend en al ) en ben van alles van plan, maar dan moet ik niet te lang achter de laptop blijven zitten MSN dus maar niet aandoen. Straks lekker de keuken schrobben en even door mijn voorraadkast en koelkast spitten op zoek naar produkten die over datum of bijna over datum zijn.
Isa, wat heb je op??? "lekker de keuken schrobben"???? Gaat het wel goed met je?
quote:
Ik ga alles maar weer bijhouden wat ik eet en invoeren in de Eetmeter. Het blijft een stom gedoe, maar het werkt bij mij wel. En als iets werkt moet je het eigenlijk gewoon blijven toepassen.
Hier nog eentje! Ik zit weer allemaal chocolade en toffees te eten. En ik blijf wel behoorlijk op gewicht hoor, daar niet van, maar wil er nog 5 kilo vanaf hebben. En die snoepdrang weer een beetje uit mn systeem zien te werken.
Ik doe met je mee.
quote:
Wat fijn dat het zo goed gaat met alle hardlopers Ik ben stinkend jaloers Maar ik moet even die knop weer omzetten dat ook al kan/mag ik nu niet hardlopen, er zijn nog heel veel andere sporten die goed zijn voor je conditie. En bij (de meeste) krachtoefeningen heb ik óók geen last van mijn heup, dus het is een beetje een laf excuus om dat niet te doen.
Gewoon nog even rustig aan doen. Volgens mij kun je het best redden om die 8 km te lopen over 7 weken. Ik heb zelf nu gezien hoe belachelijk snel je op kunt bouwen naar de 10 km, mits je maar een goede basisconditie hebt. En die heb je!
pi_57108353
hardlopen is leuk

had nooit verwacht..
dat ik dat zou zeggen

morgen wil ik weer maar morgen ga ik al sprinnen
Ja doei.
pi_57108392
vraag me af wat sprinnen is...

ik ga morgen spinnen niet sprinnen, whatever that might be
Ja doei.
pi_57108559
sprinnen is sprinten tijdens het spinnen

Zo, een half uur keukenwerk heb ik er op ztten, nu een kopje thee en dat zo weer lekker verder. Ik heb de frituurpan leeggegoten en schoongemaakt (dát is pas schrobben!), géén patat en kipvleugeltjes uit de frituur voorlopig. Ook de koelkast is al onder handen genomen en het aantal produkten dat over datum was viel me mee. Eén

Liejannuh, het gaat prima hoor En zolang ik denk dat keukenschrobben iets leuks is ga ik er nog maar snel mee door voor ik de realiteit onder ogen zie. Ik denk ook wel dat ik die 8 km kan lopen, maar dan moet mijn heup eerst maar eens pijnvrij worden. Ik doe nog braaf elke dag mijn oefeningen van de fysiotherapeut, alleen heb ik het hardlopen dus maar helemaal geschrapt. Het werd er elke keer weer slechter van.

Mooi dat je meedoet met de Eetmeter Ik blijf ook redelijk stabiel, maar ik wil er ook nog genoeg kilo's af hebben. Het liefst voor de zoooomer! (ehm, dat is geen streven op zich, als ik voor de zomer maar onder de 70 kilo ben vind ik alles best).
pi_57108749
Isa, gezien het tempo dat jij nu afgevallen bent zou ik eerst eens kijken of je het kan stabiliseren, en je lichaam de tijd geven om hieraan te wennen, dat is ook al een hele winst..

Dan kan je daarna altijd nog kijken of je er nog meer af kan krijgen, en mocht dat nu langzaam aan ook lukken, dan is het ook ok!
pi_57110103
tvp
pi_57110201
Ben je nog met Sanaslank bezig, Riann? En hoe gaat het met lijnen?
  zondag 2 maart 2008 @ 18:58:58 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57110237
zo mijn eten weer op, maar nog steeds veel trek, terwijl ik best veel heb gegeten....ga zo maar naar boven tv kijken, weg van de verleidingen..
rest van de week veel werken, en veel meer afleiding, dus minder risico op snaaien
in het weekend of op vrije dagen heb ik veel meer kans op in de foute dingen te eten, omdat ik me dan verveel ofzo denk ik...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57110540
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Ben je nog met Sanaslank bezig, Riann? En hoe gaat het met lijnen?

nee ik zit op gewoon eten weer ik moet zeggen ik heb me al een tijd niet gewogen.
Maar volgens mij ben ik op hetzelfde blijven hangen.

Maar ik ben nu weer verliefd dus dan gaat het met het lijnen ook altijd beter.
En het is wederzijds hij zei vandaag dat hij stapel verliefd op me was ik heb er vrijdag meegezoend met op stap gaan. Alleen ik wil er eerst nog zo mee afspreken voordat ik meteen aan een relatie begin. Dus zaterdag gaan we uiteten en misschien daarna nog op stap.
pi_57110674
Je bent 19 dagen te vroeg voor verliefdheid, het is nog niet eens lente Maar wat leuk! Kan je nou geen hap meer door je keel krijgen? wacht maar tot je elkaar chocolade gaat voeren
pi_57110821
Wat leuk Riann!! Al nerveus voor zaterdag?
pi_57110901
ik kan altijd nog wel eten hoor hahaha

ik ben niet echt nerveus nu nog niet ik heb de hele avond met op stap gaan bij hem gestaan en we hebben samen gedanst etc etc etc
pi_57111001
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:50 schreef teigan het volgende:
Isa, gezien het tempo dat jij nu afgevallen bent zou ik eerst eens kijken of je het kan stabiliseren, en je lichaam de tijd geven om hieraan te wennen, dat is ook al een hele winst..

Dan kan je daarna altijd nog kijken of je er nog meer af kan krijgen, en mocht dat nu langzaam aan ook lukken, dan is het ook ok!
Ik ben gewoon in 1 rap tempo blijven afvallen en toen ik op mijn streefgewicht was gaan stabiliseren.
Waarom zou je tussendoor moedwillig gaan stabiliseren als je er sowieso nog meer afwilt?
pi_57111105
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:36 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben gewoon in 1 rap tempo blijven afvallen en toen ik op mijn streefgewicht was gaan stabiliseren.
Waarom zou je tussendoor moedwillig gaan stabiliseren als je er sowieso nog meer afwilt?
nou ja, Isa is toch wel wat meer afgevallen dan jou, en omdat ze nu aangeeft dat het niet lekker loopt, en ze eerder na veel afvallen terugviel in weer aankomen, leek me dat misschien wel verstandig.
Juist om nu niet alsnog gedemotiveerd te raken omdat je niet meer afvalt, en het er daarna toch geleidelijk weer aan te eten.
pi_57111125
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook wel dat ik die 8 km kan lopen, maar dan moet mijn heup eerst maar eens pijnvrij worden. Ik doe nog braaf elke dag mijn oefeningen van de fysiotherapeut, alleen heb ik het hardlopen dus maar helemaal geschrapt. Het werd er elke keer weer slechter van.
Je hebt al best lang last van je heup of niet? Wat is bij jouw het probleem?
Ik ben meer dan een jaar bezig geweest met mijn heup/lies problemen, maar kan gelukkig wel weer hardlopen nadat ik met behulp van Evy het weer heeeel langzaam heb opgebouwd ( voor Evy).
pi_57111288
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:40 schreef teigan het volgende:

[..]

nou ja, Isa is toch wel wat meer afgevallen dan jou, en omdat ze nu aangeeft dat het niet lekker loopt, en ze eerder na veel afvallen terugviel in weer aankomen, leek me dat misschien wel verstandig.
Juist om nu niet alsnog gedemotiveerd te raken omdat je niet meer afvalt, en het er daarna toch geleidelijk weer aan te eten.
Mja, misschien wel, maar om te stabiliseren moet je de teugels iets losser laten.
Dat zou bij mij het moment zijn om door te slaan en alles er weer aan te eten. Gewoon doorgaan heeft bij mij beter gewerkt.
Hoe het bij Isa werkt weet ik eigenlijk niet
pi_57111303
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:40 schreef computergirl het volgende:

Je hebt al best lang last van je heup of niet? Wat is bij jouw het probleem?
Ik ben meer dan een jaar bezig geweest met mijn heup/lies problemen, maar kan gelukkig wel weer hardlopen nadat ik met behulp van Evy het weer heeeel langzaam heb opgebouwd ( voor Evy).
Spieraanhechting aan het heupbot is geïrriteerd en dat blijft steeds opspelen, maar ik heb er alleen last van bij het hardlopen (en flink daarna). Ik had er vorig jaar ook al eens problemen mee en nu blijkt mijn heup rechts meer speling te hebben dan links, waardoor er instabiliteit is. Ik moet spierversterkende oefeningen doen en elke dag stretchen. Ik hoop over een maand gewoon weer 'normaal' te kunnen hardlopen.

En mijn smoothie was heerlijk Goed idee om fruit eerst in de diepvries te leggen!
pi_57111360
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:48 schreef freecell het volgende:
Ik sla door als ik de teugels los laat.
pi_57111510
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Mja, misschien wel, maar om te stabiliseren moet je de teugels iets losser laten.
Dat zou bij mij het moment zijn om door te slaan en alles er weer aan te eten. Gewoon doorgaan heeft bij mij beter gewerkt.
ja, maar als je dan doorslaat, ben je daarvoor niet te streng bezig geweest?

Ik heb periodes dat ik weinig afval, en dan pak ik net even dat extra chocolaatje wat ik normaal niet pak. Laat ik dat weer staan, dan val ik weer af. DAt versta ik dan meer onder stabiliseren. Gewoon goed blijven eten, maar niet al te streng zijn voor jezelf, en daarmee dan wat langzamer afvallen, maar nog steeds niet aankomen.
  zondag 2 maart 2008 @ 19:59:39 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_57111582
quote:
Op zondag 2 maart 2008 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik sla door als ik de teugels los laat.
+ 1 herkenbaar

* Stormqueen kijkt weemoedig naar haar 15 broeken maat 38 die nog moeten worden opgeruimd
disclaimer
  zondag 2 maart 2008 @ 20:01:07 #100
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57111623
@ Isa en BJ:
Ik ben inderdaad niet aangekomen (ok, 1kg ) en heb waarschijnlijk wel een boel spier opgebouwd sinds november. Kan nu immers 5 km hardlopen, wat ik toen niet kon.

Alleen ga ik over 2 maanden trouwen en ik had gehoopt nog 6kg kwijt te raken. Dat lukt niet meer en da's wel jammer. Vind mezelf namelijk nog wel een spekkie. Maar toen ik vanmiddag aan het Evy-en was heb ik een nieuw doel gesteld: ik wil 3kg kwijt voor ik ga trouwen. Dat moet lukken en verder blijf ik gewoon lekker hardlopen zodat ik ook nog meer spieren kweek.

En mijn 2de doel is om voor mijn zomervakantie naar Mexico nog onder de 82kg te komen. Ik weet dat ik dat kan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')