Hmzz....ik heb het inmiddels ontdektquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt wat 'gedoe' gemist Faat.........
Kusje in ontvangst neemt en zich op een bak met nootjes stort. Ik háááát frisse startenquote:
Ik ben niet boos op jouquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik had ook niet door dat jij een topic had aangemaakt, sorry......
Laat mij ook even mijn mening posten zeg. Zoals ik al zei: ik geloof er geen ene snars van dat iedereen nuquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, een frisse start werkt dus alleen als men de boel de boel laat, ipv nu al zeggen dat het mis gaat. Áls het misgaat, kijken we dán wat voor maatregelen er genomen moeten worden.....
Nee, dat hele bakje noten ga ik gewoon opetenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
En nu verder met dieten, ja?
Ik ben een mede-smiley-addict dus van het weglaten van smilies ben ik natuurlijk niet onder de indrukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
en zonder excessief smilie gebruik ook nog!
Noten zijn gezondquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:07 schreef Faat het volgende:
Nee, dat hele bakje noten ga ik gewoon opeten
[CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O* hier staan de foto'squote:Op zondag 2 maart 2008 14:08 schreef Jojogirl het volgende:
Heb je niet de neiging om er continu even van te proeven MoBlo? Dat heb ik altijd wel met dingen die uren op het fornuis staan.
quote:Op zondag 2 maart 2008 14:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sorry als iemand zich hier ooit gestoord heeft aan mijn gedragsucces met de nieuwe start
Joanne Korting heeft "Uit de ban van eetbuien", en "Eerste hulp bij eetbuien" geschreven, ik denk dat je een van deze bedoeld.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:25 schreef Sjeen het volgende:
Zo, net terug uit de bibliotheek, netjes op de fiets geweest trouwensIk heb 'Eetpatronen, de evolutie van ons eetgedrag', Slank worden, slank blijven, zo doe je dat' en 'Afvallen voor Dummies'
meegenomen. Lekker leesvoer dus... Trouwens, een tijdje terug is hier een boek ter sprake geweest over eetbuien, weet iemand daar toevallig de titel van?
Mijn spa fles staat gevuld naast me, ik krijg zo een glas versgeperste jus. Straks me door een berg was heen vouwen en vanavond wil ik gaan rennen...
Thanks! Die eerste bedoelde ik...quote:Op zondag 2 maart 2008 15:12 schreef teigan het volgende:
[..]
Joanne Korting heeft "Uit de ban van eetbuien", en "Eerste hulp bij eetbuien" geschreven, ik denk dat je een van deze bedoeld.
Isa, wat heb je op???quote:Op zondag 2 maart 2008 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben heel vrolijk opgestaan (dansend en al) en ben van alles van plan, maar dan moet ik niet te lang achter de laptop blijven zitten
MSN dus maar niet aandoen. Straks lekker de keuken schrobben en even door mijn voorraadkast en koelkast spitten op zoek naar produkten die over datum of bijna over datum zijn.
Hier nog eentje!quote:Ik ga alles maar weer bijhouden wat ik eet en invoeren in de Eetmeter. Het blijft een stom gedoe, maar het werkt bij mij wel. En als iets werkt moet je het eigenlijk gewoon blijven toepassen.
Gewoon nog even rustig aan doen. Volgens mij kun je het best redden om die 8 km te lopen over 7 weken.quote:Wat fijn dat het zo goed gaat met alle hardlopersIk ben stinkend jaloers
Maar ik moet even die knop weer omzetten dat ook al kan/mag ik nu niet hardlopen, er zijn nog heel veel andere sporten die goed zijn voor je conditie. En bij (de meeste) krachtoefeningen heb ik óók geen last van mijn heup, dus het is een beetje een laf excuus om dat niet te doen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:57 schreef Isabeau het volgende:
Ben je nog met Sanaslank bezig, Riann? En hoe gaat het met lijnen?
Ik ben gewoon in 1 rap tempo blijven afvallen en toen ik op mijn streefgewicht was gaan stabiliseren.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:50 schreef teigan het volgende:
Isa, gezien het tempo dat jij nu afgevallen bent zou ik eerst eens kijken of je het kan stabiliseren, en je lichaam de tijd geven om hieraan te wennen, dat is ook al een hele winst..
Dan kan je daarna altijd nog kijken of je er nog meer af kan krijgen, en mocht dat nu langzaam aan ook lukken, dan is het ook ok!
nou ja, Isa is toch wel wat meer afgevallen dan jou, en omdat ze nu aangeeft dat het niet lekker loopt, en ze eerder na veel afvallen terugviel in weer aankomen, leek me dat misschien wel verstandig.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in 1 rap tempo blijven afvallen en toen ik op mijn streefgewicht was gaan stabiliseren.
Waarom zou je tussendoor moedwillig gaan stabiliseren als je er sowieso nog meer afwilt?
Je hebt al best lang last van je heup of niet? Wat is bij jouw het probleem?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook wel dat ik die 8 km kan lopen, maar dan moet mijn heup eerst maar eens pijnvrij worden. Ik doe nog braaf elke dag mijn oefeningen van de fysiotherapeut, alleen heb ik het hardlopen dus maar helemaal geschrapt. Het werd er elke keer weer slechter van.
Mja, misschien wel, maar om te stabiliseren moet je de teugels iets losser laten.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:40 schreef teigan het volgende:
[..]
nou ja, Isa is toch wel wat meer afgevallen dan jou, en omdat ze nu aangeeft dat het niet lekker loopt, en ze eerder na veel afvallen terugviel in weer aankomen, leek me dat misschien wel verstandig.
Juist om nu niet alsnog gedemotiveerd te raken omdat je niet meer afvalt, en het er daarna toch geleidelijk weer aan te eten.
Spieraanhechting aan het heupbot is geïrriteerd en dat blijft steeds opspelen, maar ik heb er alleen last van bij het hardlopen (en flink daarna). Ik had er vorig jaar ook al eens problemen mee en nu blijkt mijn heup rechts meer speling te hebben dan links, waardoor er instabiliteit is. Ik moet spierversterkende oefeningen doen en elke dag stretchen. Ik hoop over een maand gewoon weer 'normaal' te kunnen hardlopen.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:40 schreef computergirl het volgende:
Je hebt al best lang last van je heup of niet? Wat is bij jouw het probleem?
Ik ben meer dan een jaar bezig geweest met mijn heup/lies problemen, maar kan gelukkig wel weer hardlopen nadat ik met behulp van Evy het weer heeeel langzaam heb opgebouwd (voor Evy).
Ik sla door als ik de teugels los laat.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:48 schreef freecell het volgende:
Hoe het bij Isa werkt weet ik eigenlijk niet
ja, maar als je dan doorslaat, ben je daarvoor niet te streng bezig geweest?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, misschien wel, maar om te stabiliseren moet je de teugels iets losser laten.
Dat zou bij mij het moment zijn om door te slaan en alles er weer aan te eten. Gewoon doorgaan heeft bij mij beter gewerkt.
Hoe het bij Isa werkt weet ik eigenlijk niet
+ 1 herkenbaarquote:Op zondag 2 maart 2008 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sla door als ik de teugels los laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |