Zekers... hij rijdt ook erg lekker....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:23 schreef methodmich het volgende:
Leuke auto appelsientje, een Polo.
quote:
Als ik wat eerder wakker was geweest, was ik hier ook de boulevard opgegaan, maar geloof dat het allemaal al is gaan liggen enzo...quote:
Ik zeg net tegen golfer, we hebben een duivennest in de grote larix, dus dikke flatsjen op de zandbak waar nou net allemaal lieve kleine bloemetjes uit de bolletjes komenquote:
Flatsjen zijn best goed voor de bloemetjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen golfer, we hebben een duivennest in de grote larix, dus dikke flatsjen op de zandbak waar nou net allemaal lieve kleine bloemetjes uit de bolletjes komen![]()
Is je toetsenbord kapot?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:23 schreef Grulez het volgende:
yb[
1 naar links.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn nieuwe bril. Wat is Utrecht mooi
Ik ga VVD stemmen
Je lijkt VoreG wel!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik heb nieuwe lenzen. Wat is Utrecht mooi
Ik ga VVD stemmen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:50 schreef DIGGER het volgende:
Hmmmm dakpan hier vannacht om 4.45 uur op een haartje na de auto gemist (die op dat moment net 4 uur 45 uit de all-risk was)
Hopen dat er niet te veel moet worden gesleuteld nog verder... of weet je dat al?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:50 schreef appelsientje het volgende:
Zo we hebben de auto gekocht
Vanmiddag een proefritje gemaakt.. rijd perfectDeze week ff APK en dan hebben we een mooie auto
Nee waarschijnlijk niks.. is keurig in onderhoud geweestquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hopen dat er niet te veel moet worden gesleuteld nog verder... of weet je dat al?
Daar ben je dan lekker meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niks.. is keurig in onderhoud geweest
Zag er goed verzorgt uit!
Sientje, eindelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:50 schreef appelsientje het volgende:
Vanmiddag een proefritje gemaakt.. rijd perfect
Dat is het Wismaneffectquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:25 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Philippe Gilbert.
Helaas verloren. Uitslagen zaterdaghoofdklasse
Zutonsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:40 schreef methodmich het volgende:
Dan kan ie beter weer gelijk vertrekken.
* methodmich draait nu de echte Valerie.
Ja, want na morgen durf je natuurlijk een paar dagen niet hier te komenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:07 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden laat ook weer eens ff zijn gezicht zien
Idols? WTFquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want na morgen durf je natuurlijk een paar dagen niet hier te komen![]()
ik geloof er niks vanquote:
Kan prima zijn, heb het hier ook, maar dan geen supermarkt zooi maar direct bij de wijnboer vandaan.quote:
Ja oke, ik moest alleen even lachen en wennen bij het idee. Bij de kassatest waren er ook wel een paar goede uit de test.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kan prima zijn, heb het hier ook, maar dan geen supermarkt zooi maar direct bij de wijnboer vandaan.
inderdaad...dat nieuwe nummer klonk aardig in haar versiequote:
heb er hier ook zo een naast mij staan, maar waarschijnlijk in een ander land gehaald dan jijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kan prima zijn, heb het hier ook, maar dan geen supermarkt zooi maar direct bij de wijnboer vandaan.
Waarschijnlijk hebben jullie het alletwee gehaald tijdens een bezoek aan de schoonfamiliequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb er hier ook zo een naast mij staan, maar waarschijnlijk in een ander land gehaald dan jij
bij mij klopt dat in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben jullie het alletwee gehaald tijdens een bezoek aan de schoonfamilie
hallo schattig meisjequote:
Mooie goal hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:06 schreef VoreG het volgende:
Wereldgoal!
http://www.dailymotion.co(...)ne-vs-atletico_sport
Jammer dat er nog even 'jhad' en 'gamalalalalallalalala' doorheen geroepen moet worden
Ontkenningsfasequote:
Als tegenreactie dat je jezelf niet schattig vindtquote:
Ook poes van Ole aan de drank na langdurige absentie tong80.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef Ole het volgende:
Iemand een leuke tekst bij deze foto: ik wil hem insturen nl
[ afbeelding ]
Dank je, hij is vetquote:Op maandag 25 februari 2008 16:59 schreef Bos81 het volgende:
Speciaal voor Ray (uit een ander topic)
[..]
Komt er snel aan, denk en hoop maandag. Morgen niet echt de tijd voor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:20 schreef borisz het volgende:
Waar is Raymania eigenlijk?, ik wil wel een update van de ranking van WIDM en een nieuwe ajax ronde.
Als het een poes is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef Ole het volgende:
Iemand een leuke tekst bij deze foto: ik wil hem insturen nl
[ afbeelding ]
Zelfs op het Journaal nu, moet niet gekker worden.quote:
Als ik jou was zal ik maandag geen krant lezenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfs op het Journaal nu, moet niet gekker worden.
was bij Idols 1, 2 en 3 ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfs op het Journaal nu, moet niet gekker worden.
Don't think so, grote foto op de voorpagina is al te veel van het goedequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik jou was zal ik maandag geen krant lezen
Dan heb je wel het geluk dat je niet het Eindhovens Dagblad hebt. Daar zal wel een Nikki-bijlage bijzitten.
Kan ik mij nog wel voorstellen, maar nu zijn er slechts rond de miljoen kijkers had ik begrepen.quote:
Natuurlijk geen bijlage, dat lijkt me logisch. Maar ik denk wel iets meer dan een foto, al zal het niet veel zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Don't think so, grote foto op de voorpagina is al te veel van het goede
Even een inkoppertje binnen koppen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Maar Memento, ik meende het natuurlijk niet hoor. Ik denk nog steeds hetzelfde over je als eerst. Ik vind je absoluut een lekker ding
Wel een beetje overdreven natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Even een inkoppertje binnen koppen.
Naast, hoe kan die hem missenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Even een inkoppertje binnen koppen.
Ik ben niet zo'n goede kopper blijkbaarquote:
je moest hem naar de grond koppen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n goede kopper blijkbaar
Ik denk dat ik nu maar een trein ga koppenquote:
Ah nee, geel blauwe treinen zijn juist zo mooi. Rood is zo 2007.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu maar een trein ga koppen
Om te oefenen.
Dan hoop ik dat je een betere reparateur voor je pc hebt dan tong.quote:
Frankrijk, m'n pa is wijnleverancier gewordenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb er hier ook zo een naast mij staan, maar waarschijnlijk in een ander land gehaald dan jij
quote:
Zit je al in den vreemde?quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 08:38 schreef sjimz het volgende:
Ik ben nog in NL, maar niet voor lang.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2008 08:38 schreef sjimz het volgende:
Ik ben nog in NL, maar niet voor lang.
[ afbeelding ]
Check je mailquote:
Ik heb iets naar je msnmail gestuurdquote:Op zondag 2 maart 2008 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
gmail en hotmail gechecked maar niets gezien
zat gekregen maar niet van jouquote:Op zondag 2 maart 2008 11:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb iets naar je msnmail gestuurd. Die blablarox
. Niks gekregen?
.
quote:This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
sjimmy_rox@hotmail.com
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 13): 550 Requested action not taken: mailbox unavailable
gewoon neerschieten met A8.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:56 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben er vandoor. Pokeren tegen o.a. Duplan. Benieuwd of ie gemene Franse trucjes heeft.
quote:
Ik ga vandaag mijn voetbalwedstrijdje nog spelen en vanavond mooi de deur uit!quote:Op zondag 2 maart 2008 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Roysen Drethe?
Sjimmert, van harte. Mooi dat je nog leeft.
Heyquote:
Als je uitstraling maar groot genoeg is!quote:
Ik moet eerst nog mijn voetbalwedstrijdje spelenquote:Op zondag 2 maart 2008 12:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey![]()
getrouwde
Hoe was 't ?? ik dacht dat je meteen op huwelijksreis ging
quote:Op zondag 2 maart 2008 12:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog mijn voetbalwedstrijdje spelen
Tongquote:Op zondag 2 maart 2008 11:04 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Hier gaat iemand flink op zijn lazer krijgen.
Beetje om 4 uur 's nachts lopen aanbellen en opbellen zeg
![]()
Die foto's wil ik wel ff zien natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 13:00 schreef sjimz het volgende:
We hebben het met de foto's droog gehouden qua weer.
Het was wel rete koud
Helaas laat Ajax het juist dan altijd weer afweten.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende week winst voor Ajax, dan wordt het nog leuker!
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
O wee als hij hier komtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want na morgen durf je natuurlijk een paar dagen niet hier te komen![]()
je kunt ook te ver gaan knulquote:Op zondag 2 maart 2008 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 2 maart 2008 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt maar gaat die deal nu met Aegon nou niet door?? snap er niks meer vanquote:Op zondag 2 maart 2008 18:46 schreef SCH het volgende:
Ze dreigden bij Ajax even positief in het nieuws te komen, dus schorsen ze Fontein maar
Dat werd hoog tijdquote:Op zondag 2 maart 2008 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat was Boer zoekt vrouw voor dit seizoen
quote:
Dat nieuwe vat zal vanmiddag wel opgegaan zijn, gok ik zoquote:Op zondag 2 maart 2008 22:08 schreef borisz het volgende:
EIlanden, Je had mazzel dat je azijnvat leeg was, er moest nog nieuwe besteld worden.
gefeliciteerdquote:Op zondag 2 maart 2008 22:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat nieuwe vat zal vanmiddag wel opgegaan zijn, gok ik zo
Ooooh hallooooooooo Eend, Bos, Diekie, Sien en de rest van de PSV'ers
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:08 schreef rubbereend het volgende:
slapen? Bier zal je bedoelen, nog ff Frasier kijken
Ja halloquote:Op zondag 2 maart 2008 22:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat nieuwe vat zal vanmiddag wel opgegaan zijn, gok ik zo
Ooooh hallooooooooo Eend, Bos, Diekie, Sien en de rest van de PSV'ers
Wat is het doel dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:31 schreef DarkShine het volgende:
Of het ongeloofwaardig is weet ik niet. Zijn doel heeft hij immers al bereikt!
Hij wilt laten zien wat het 'gevaar' van de Islam is. Volgens mij zijn er al genoeg (be)dreigingen...quote:
Oh, is dat het doelquote:Op maandag 3 maart 2008 12:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij wilt laten zien wat het 'gevaar' van de Islam is. Volgens mij zijn er al genoeg (be)dreigingen...
Dus als iemand een film maakt en erbij gezegd dat die het gevaar van de Islam wilt laten zien snap je dat niet?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, is dat het doelNou, dat geeft hele nieuwe gezichtspunten, bedankt Geert
Misschien zijn er nog Wilders carnavalspruiken overquote:Op maandag 3 maart 2008 13:23 schreef rubbereend het volgende:oi
ik ben benieuwd of ze nu ook poppen van Wilders gaan maken en die gaan verbranden
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:23 schreef rubbereend het volgende:oi
ik ben benieuwd of ze nu ook poppen van Wilders gaan maken en die gaan verbranden
Nee, ik snap er geen zak van - toont hij iets nieuws aan dan? Het is een beetje alsof jij in het ajax topic gaat roepen dat Ajax een kutclub is en dan vervolgens glorieus laat zien hoe boos ze reagerenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus als iemand een film maakt en erbij gezegd dat die het gevaar van de Islam wilt laten zien snap je dat niet?
Niet dat ik Wilders heb gestemt of ga stemmen, maar jou antwoord slaat ook als een lul op een drumstel.
mwah links of rechts heeft daar niet zoveel mee te maken. ik vind het risico voor nederland die de film met zich meebrengt vele malen belangrijker, dan zo'n film. Net of er iets veranderd door de film. Ja misschien in negatieve zin voor Nederland.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:52 schreef DarkShine het volgende:
Of jij als linkse rakker weigert te zien wat Geert bedoeld.
Geert stelt zijn eigen belang boven dat van Nederland.... daar moeten al die mensen die op hem gestemd hebben nog maar eens aan denken.......quote:Op maandag 3 maart 2008 13:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
mwah links of rechts heeft daar niet zoveel mee te maken. ik vind het risico voor nederland die de film met zich meebrengt vele malen belangrijker, dan zo'n film. Net of er iets veranderd door de film. Ja misschien in negatieve zin voor Nederland.
Net of er iets moet worden bewezen. iedereen weet toch al het gevaar van extremisten, dat hoef ik juist liever te ervaren.
Wat heeft het nou met links of rechts te maken? Gewoon alles met fatsoen en hersens.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:52 schreef DarkShine het volgende:
Of jij als linkse rakker weigert te zien wat Geert bedoeld.
Tja, jij mag ook in je blote reet met een Roda shirt een uitvak van Feyenoord inlopen, die vrijheid heb je. En dan achteraf klagen over de reacties?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:07 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb geen probleem met het uitbrengen van Fitna. Je hebt in dit land toch vrijheid van meningsuiting? Waarom zou Geert stukken van de Koran die niet correct zijn mogen verfilmen?
Dat er lui zijn die zich erdoor laten intimideren, tsja...
Dat mag, maar ik doe het niet. Weet wel hoe ik me in het thuispubliek moet gedragen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, jij mag ook in je blote reet met een Roda shirt een uitvak van Feyenoord inlopen, die vrijheid heb je. En dan achteraf klagen over de reacties?
dan moeten wij hier ook niet klagen als ze in Afganistan onze vlag verbranden, dat is ook vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 3 maart 2008 14:07 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb geen probleem met het uitbrengen van Fitna. Je hebt in dit land toch vrijheid van meningsuiting? Waarom zou Geert stukken van de Koran die niet correct zijn mogen verfilmen?
Dat er lui zijn die zich erdoor laten intimideren, tsja...
Nee dat is dan weer respectloosquote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moeten wij hier ook niet klagen als ze in Afganistan onze vlag verbranden, dat is ook vrijheid van meningsuiting
Daar maak ik me nog niet eens druk om.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moeten wij hier ook niet klagen als ze in Afganistan onze vlag verbranden, dat is ook vrijheid van meningsuiting
This thread is worthless without pics and/or movies.quote:
Anders hadden we het weer over zn coniferenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:18 schreef Grulez het volgende:
goed he. wat een invloed heeft die golfer toch.
Dan wel foto's/films waar Rommel zelf niet opstaatquote:Op maandag 3 maart 2008 15:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
This thread is worthless without pics and/or movies.
en die eene film op nederland 3.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Anders hadden we het weer over zn coniferen
das een snelle editquote:Op maandag 3 maart 2008 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan wel foto's/films waar Rommel zelf niet opstaat
quote:
Hij is niet meer onder ons.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:26 schreef SCH het volgende:
Wat is er met golfer, heb ik iets gemist?
Zelfs SCH kan dat niet compenseren...quote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef RayMania het volgende:
golfer wil een wat intellectuelererere HOOLS hebben. Dat kunnen wij naast SCH niet bieden.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef RayMania het volgende:
golfer wil een wat intellectuelererere HOOLS hebben. Dat kunnen wij naast SCH niet bieden.
NIet intellectueler. HIj vind het gewoon jammer dat het niet meer zo leuk was als pakweg 3 jaar geleden, Toen men nog iets meer vertelde hoe het met hem/haar ging.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef RayMania het volgende:
Nee, dat zeiden wij ook alquote:Op maandag 3 maart 2008 15:30 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Zoals in goede gesprekken? Daar is Hools toch heels niet voor?
Dat meen je niet??? Jeetje, wat heb ik gemistquote:Op maandag 3 maart 2008 15:31 schreef Grulez het volgende:
Moet je VBL FB maar even doorspitten... daar oppert golfer om hools te sluiten...
Pot verwijt de ketel. golfer zei hier ook vrij weinig, naast een 'hallo, volgend werkdagje begint, woensdag vrij, even videoootje terugkijken, naast befaamde billen liggen'. Suijk zei het mooi vorige week.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet intellectueler. HIj vind het gewoon jammer dat het niet meer zo leuk was als pakweg 3 jaar geleden, Toen men nog iets meer vertelde hoe het met hem/haar ging.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel. golfer zei hier ook vrij weinig, naast een 'hallo, volgend werkdagje begint, woensdag vrij, even videoootje terugkijken, naast befaamde billen liggen'. Suijk zei het mooi vorige week.
Ik wil helemaal niet weten hoe het met jullie gaatquote:Op maandag 3 maart 2008 15:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet intellectueler. HIj vind het gewoon jammer dat het niet meer zo leuk was als pakweg 3 jaar geleden, Toen men nog iets meer vertelde hoe het met hem/haar ging.
Ja geweldig!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel. golfer zei hier ook vrij weinig, naast een 'hallo, volgend werkdagje begint, woensdag vrij, even videoootje terugkijken, naast befaamde billen liggen'. Suijk zei het mooi vorige week.
Het is nou eenmaal altijd zo geweest dat SCH de enige in Hools is die echt wat te melden heeft. Maar dat doet ie niet, hij komt hier nou juist om even niet op niveau te hoeven praten.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die blijft niet weg hoor, leer mij opa kennenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:40 schreef rubbereend het volgende:
ach als je vindt dat het anders moet of dat het anders leuk is moet je zelf je best doen om een verandering in gang te zetten ipv erover te klagen en te gaan. Da's de makkelijke weg.
Maar toch vind ik het jammer dat Golfer hier niet meer komt, kon hem wel waarderen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:27 schreef Suijk het volgende:
Dan komt golfer op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag om 8 uur melden dat ie naar het werk gaat, om 6 uur dat ie weer terug is van een dagje hard werken en om 1 uur 's nachts dat ie zich weer mentaal gaat voorbereiden op een nieuwe werkdag en ergens billen gaat opzoeken. Op woensdag rond 1 uur 's middags melden dat het wel fijn is, zo'n dag vrij en op vrijdag het weekend welkom heten.
Scheelt weer wat posts idd.
Net zo stipt als het schema van Methodmich!
Kijk dat inspireert mequote:Op maandag 3 maart 2008 15:40 schreef rubbereend het volgende:
ach als je vindt dat het anders moet of dat het anders leuk is moet je zelf je best doen om een verandering in gang te zetten
en ik maar mn best doen...quote:Op maandag 3 maart 2008 15:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal altijd zo geweest dat SCH de enige in Hools is die echt wat te melden heeft. Maar dat doet ie niet, hij komt hier nou juist om even niet op niveau te hoeven praten.
is het nou gvd alweer kerst?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Kijk dat inspireert me![]()
Ik ga het hier leuker maken
Kijk eens wie daar aan de bar zit met zijn kekke mutsje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:31 schreef Grulez het volgende:
Moet je VBL FB maar even doorspitten... daar oppert golfer om hools te sluiten...
Dat waren pas tijden en topics!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden en topics!
[Hools] Het VBL Cafe #1272: Het illustere trio!
hehehquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben echt knetterlam.
het bel;angrijkste ga ik nu doen: naar huis fietsen!quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben peuken weg aan het roken, dat wil je niet weten
Je moet wat he. De hele dag thuis zitten is ook niet allesquote:
ik ben nu een koekje aan het eten.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet wat he. De hele dag thuis zitten is ook niet alles
deze was ok leukquote:Op maandag 3 maart 2008 16:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat waren pas tijden en topics!
[Hools] Het VBL Cafe #1272: Het illustere trio!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:46 schreef Suijk het volgende:
Ik zag in MyAT de tijd van de laatste post in de, voor mij, laatste Hools en de begintijd van deze en dacht dat er dus een aantal uurtjes geen Hools was geweest...zie ik dat er dus gewoon een hele is volgepost!
Mogguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |