Zekers... hij rijdt ook erg lekker....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:23 schreef methodmich het volgende:
Leuke auto appelsientje, een Polo.
quote:
Als ik wat eerder wakker was geweest, was ik hier ook de boulevard opgegaan, maar geloof dat het allemaal al is gaan liggen enzo...quote:
Ik zeg net tegen golfer, we hebben een duivennest in de grote larix, dus dikke flatsjen op de zandbak waar nou net allemaal lieve kleine bloemetjes uit de bolletjes komenquote:
Flatsjen zijn best goed voor de bloemetjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen golfer, we hebben een duivennest in de grote larix, dus dikke flatsjen op de zandbak waar nou net allemaal lieve kleine bloemetjes uit de bolletjes komen![]()
Is je toetsenbord kapot?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:23 schreef Grulez het volgende:
yb[
1 naar links.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn nieuwe bril. Wat is Utrecht mooi
Ik ga VVD stemmen
Je lijkt VoreG wel!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik heb nieuwe lenzen. Wat is Utrecht mooi
Ik ga VVD stemmen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:50 schreef DIGGER het volgende:
Hmmmm dakpan hier vannacht om 4.45 uur op een haartje na de auto gemist (die op dat moment net 4 uur 45 uit de all-risk was)
Hopen dat er niet te veel moet worden gesleuteld nog verder... of weet je dat al?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:50 schreef appelsientje het volgende:
Zo we hebben de auto gekocht
Vanmiddag een proefritje gemaakt.. rijd perfectDeze week ff APK en dan hebben we een mooie auto
Nee waarschijnlijk niks.. is keurig in onderhoud geweestquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hopen dat er niet te veel moet worden gesleuteld nog verder... of weet je dat al?
Daar ben je dan lekker meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niks.. is keurig in onderhoud geweest
Zag er goed verzorgt uit!
Sientje, eindelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:50 schreef appelsientje het volgende:
Vanmiddag een proefritje gemaakt.. rijd perfect
Dat is het Wismaneffectquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:25 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Philippe Gilbert.
Helaas verloren. Uitslagen zaterdaghoofdklasse
Zutonsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:40 schreef methodmich het volgende:
Dan kan ie beter weer gelijk vertrekken.
* methodmich draait nu de echte Valerie.
Ja, want na morgen durf je natuurlijk een paar dagen niet hier te komenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:07 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden laat ook weer eens ff zijn gezicht zien
Idols? WTFquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want na morgen durf je natuurlijk een paar dagen niet hier te komen![]()
ik geloof er niks vanquote:
Kan prima zijn, heb het hier ook, maar dan geen supermarkt zooi maar direct bij de wijnboer vandaan.quote:
Ja oke, ik moest alleen even lachen en wennen bij het idee. Bij de kassatest waren er ook wel een paar goede uit de test.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kan prima zijn, heb het hier ook, maar dan geen supermarkt zooi maar direct bij de wijnboer vandaan.
inderdaad...dat nieuwe nummer klonk aardig in haar versiequote:
heb er hier ook zo een naast mij staan, maar waarschijnlijk in een ander land gehaald dan jijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kan prima zijn, heb het hier ook, maar dan geen supermarkt zooi maar direct bij de wijnboer vandaan.
Waarschijnlijk hebben jullie het alletwee gehaald tijdens een bezoek aan de schoonfamiliequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb er hier ook zo een naast mij staan, maar waarschijnlijk in een ander land gehaald dan jij
bij mij klopt dat in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben jullie het alletwee gehaald tijdens een bezoek aan de schoonfamilie
hallo schattig meisjequote:
Mooie goal hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:06 schreef VoreG het volgende:
Wereldgoal!
http://www.dailymotion.co(...)ne-vs-atletico_sport
Jammer dat er nog even 'jhad' en 'gamalalalalallalalala' doorheen geroepen moet worden
Ontkenningsfasequote:
Als tegenreactie dat je jezelf niet schattig vindtquote:
Ook poes van Ole aan de drank na langdurige absentie tong80.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef Ole het volgende:
Iemand een leuke tekst bij deze foto: ik wil hem insturen nl
[ afbeelding ]
Dank je, hij is vetquote:Op maandag 25 februari 2008 16:59 schreef Bos81 het volgende:
Speciaal voor Ray (uit een ander topic)
[..]
Komt er snel aan, denk en hoop maandag. Morgen niet echt de tijd voor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:20 schreef borisz het volgende:
Waar is Raymania eigenlijk?, ik wil wel een update van de ranking van WIDM en een nieuwe ajax ronde.
Als het een poes is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef Ole het volgende:
Iemand een leuke tekst bij deze foto: ik wil hem insturen nl
[ afbeelding ]
Zelfs op het Journaal nu, moet niet gekker worden.quote:
Als ik jou was zal ik maandag geen krant lezenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfs op het Journaal nu, moet niet gekker worden.
was bij Idols 1, 2 en 3 ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfs op het Journaal nu, moet niet gekker worden.
Don't think so, grote foto op de voorpagina is al te veel van het goedequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik jou was zal ik maandag geen krant lezen
Dan heb je wel het geluk dat je niet het Eindhovens Dagblad hebt. Daar zal wel een Nikki-bijlage bijzitten.
Kan ik mij nog wel voorstellen, maar nu zijn er slechts rond de miljoen kijkers had ik begrepen.quote:
Natuurlijk geen bijlage, dat lijkt me logisch. Maar ik denk wel iets meer dan een foto, al zal het niet veel zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Don't think so, grote foto op de voorpagina is al te veel van het goede
Even een inkoppertje binnen koppen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Maar Memento, ik meende het natuurlijk niet hoor. Ik denk nog steeds hetzelfde over je als eerst. Ik vind je absoluut een lekker ding
Wel een beetje overdreven natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Even een inkoppertje binnen koppen.
Naast, hoe kan die hem missenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Even een inkoppertje binnen koppen.
Ik ben niet zo'n goede kopper blijkbaarquote:
je moest hem naar de grond koppen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n goede kopper blijkbaar
Ik denk dat ik nu maar een trein ga koppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |