Zekers... hij rijdt ook erg lekker....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:23 schreef methodmich het volgende:
Leuke auto appelsientje, een Polo.
quote:
Als ik wat eerder wakker was geweest, was ik hier ook de boulevard opgegaan, maar geloof dat het allemaal al is gaan liggen enzo...quote:
Ik zeg net tegen golfer, we hebben een duivennest in de grote larix, dus dikke flatsjen op de zandbak waar nou net allemaal lieve kleine bloemetjes uit de bolletjes komenquote:
Flatsjen zijn best goed voor de bloemetjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen golfer, we hebben een duivennest in de grote larix, dus dikke flatsjen op de zandbak waar nou net allemaal lieve kleine bloemetjes uit de bolletjes komen![]()
Is je toetsenbord kapot?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:23 schreef Grulez het volgende:
yb[
1 naar links.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn nieuwe bril. Wat is Utrecht mooi
Ik ga VVD stemmen
Je lijkt VoreG wel!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik heb nieuwe lenzen. Wat is Utrecht mooi
Ik ga VVD stemmen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:50 schreef DIGGER het volgende:
Hmmmm dakpan hier vannacht om 4.45 uur op een haartje na de auto gemist (die op dat moment net 4 uur 45 uit de all-risk was)
Hopen dat er niet te veel moet worden gesleuteld nog verder... of weet je dat al?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:50 schreef appelsientje het volgende:
Zo we hebben de auto gekocht
Vanmiddag een proefritje gemaakt.. rijd perfectDeze week ff APK en dan hebben we een mooie auto
Nee waarschijnlijk niks.. is keurig in onderhoud geweestquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hopen dat er niet te veel moet worden gesleuteld nog verder... of weet je dat al?
Daar ben je dan lekker meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niks.. is keurig in onderhoud geweest
Zag er goed verzorgt uit!
Sientje, eindelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:50 schreef appelsientje het volgende:
Vanmiddag een proefritje gemaakt.. rijd perfect
Dat is het Wismaneffectquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:25 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Philippe Gilbert.
Helaas verloren. Uitslagen zaterdaghoofdklasse
Zutonsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:40 schreef methodmich het volgende:
Dan kan ie beter weer gelijk vertrekken.
* methodmich draait nu de echte Valerie.
Ja, want na morgen durf je natuurlijk een paar dagen niet hier te komenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:07 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden laat ook weer eens ff zijn gezicht zien
Idols? WTFquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want na morgen durf je natuurlijk een paar dagen niet hier te komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |