Oh ja, om ook zo lekker vrolijk van te worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:46 schreef chufi het volgende:
Gezegend namens Shrek
http://www.youtube.com/watch?v=ckbdLVX736U
Ja tis er ff maar niet lang .. Gut ik hou wel van donder en bliksemquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:48 schreef Leandra het volgende:
En net Bliksem........... de donder heb ik nog niet gehoord... geloof ik
Zie je nu wel.....zeg ik toch....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:50 schreef APK het volgende:
[..]
Da's waar, toen ik vanavond thuiskwam moest ik mijn benedenbuurvrouw uit bed bellen om ruimte te maken omdat de voordeur geblokkeerd was door steunbetuigingen.
Heb er niets mee, kan al die stroom nergens zo snel kwijt....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis er ff maar niet lang .. Gut ik hou wel van donder en bliksem
Ja, maar de steun van die ene persoon zat er niet bij.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zie je nu wel.....zeg ik toch....
Neem dan ook geen stalkertje... dat scheelt een hoop shit als je dronken bentquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn vierde glas wijn, moest werken en 5 uur lang duistere geluidsperformances filmen.![]()
Die stap van Rosé naar baCo is een goede.![]()
Mijn laatste overstap van witte wijn naar wodka met tomatensap heeft de ramptoeristen in deze reeks een hoop plezier opgeleverd.
Die staat volgens mij 100 keer op je voicemail.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar de steun van die ene persoon zat er niet bij. [ afbeelding ]
Ik vind ut allemachtig prachtig ....Tis nu weer rustig hierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb er niets mee, kan al die stroom nergens zo snel kwijt....
Fuck zeg....... doe eens ff niet zo in de war, jij zit ten oosten van mij.......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zit jij een stukje oostelijker...
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind ut allemachtig prachtig ....Tis nu weer rustig hier
Behalve deze dan ....... http://www.youtube.com/watch?v=ckbdLVX736U
Maar ja soms ben ik een heilig boontje
Fout, heb net even gekeken....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck zeg....... doe eens ff niet zo in de war, jij zit ten oosten van mij.......
* slikt een opmerking over maritieme zaken in
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:53 schreef chufi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3RWyFX3UO_E
Althans, ik neem aan dat je thuis zit...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fout, heb net even gekeken....
Nee, ze hangt de hele tijd op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die staat volgens mij 100 keer op je voicemail.....
Fout?? Wie, wat, waar?? Ga mij niet vertellen dat jij ten westen van mij zit, want anders..........ehm... ben je niet thuis??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fout, heb net even gekeken....
Denk eens na....natuurlijk zit ik ten westen van je......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fout?? Wie, wat, waar?? Ga mij niet vertellen dat jij ten westen van mij zit, want anders..........ehm... ben je niet thuis??
Dan ben ik een Saint... Ik gaf je de vibes..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind ut allemachtig prachtig ....Tis nu weer rustig hier
Behalve deze dan ....... http://www.youtube.com/watch?v=ckbdLVX736U
Maar ja soms ben ik een heilig boontje
Dan krijgen ze de vibes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moet je je bericht veranderen alsof je hem opneemt.....
Donder en bliksem kan je van mij krijgenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben ik een Saint... Ik gaf je de vibes..
Ja, ik zit thuis, en ook als ik niet thuis zou zitten dan zou ik ten westen van jou zitten...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Althans, ik neem aan dat je thuis zit...
Sell! Sell!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Das goed voor de aandelen van Chufi...
Nah, vooruit dan maar.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder en bliksem kan je van mij krijgen![]()
Ach tis hier alweer rustig hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder en bliksem kan je van mij krijgen![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zit thuis, en ook als ik niet thuis zou zitten dan zou ik ten westen van jou zitten...
Die is coolquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, vooruit dan maar.....
http://www.youtube.com/watch?v=LxykE4FzLy8
Damn... ehm...... zal ik maar navigeren als je weer gaat varen?!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk eens na....natuurlijk zit ik ten westen van je......
Ik ga ook nokken...slaap lekker soury...de anderen nog veel plezier...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:17 schreef Soury het volgende:
Wilde net herstel zeggen.. Ga mijn bed opzoeken
Huh ???????quote:
Ik zit op 5°37quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... ehm...... zal ik maar navigeren als je weer gaat varen?!![]()
<---- West Oost ----->
jij zit daar: -----> (tov mij)
ik zit daar: <----- (tov jou)
Jullie moeten uitkijken voor friendly fire!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... ehm...... zal ik maar navigeren als je weer gaat varen?!![]()
<---- West Oost ----->
jij zit daar: -----> (tov mij)
ik zit daar: <----- (tov jou)
En ik kijk gvd ook nog op Google Earth, en wat zie ik dan??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ga maar kijken.....google earth
Ja, dan zit jij toch oostelijker.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik kijk gvd ook nog op Google Earth, en wat zie ik dan??
Jij: 5.37'xx.xx" O
Ik: 5.39'xx.xx" O
En wel zo'n 360 meter....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik kijk gvd ook nog op Google Earth, en wat zie ik dan??
Jij: 5.37'xx.xx" O
Ik: 5.39'xx.xx" O
Geen Taliban hier.....saaie zooi.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:28 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie moeten uitkijken voor friendly fire!
'Hier' is ergens in de polder in het noorden van Hollandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen Taliban hier.....saaie zooi.....
Daar zitten ze wel..... bukkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:36 schreef APK het volgende:
[..]
'Hier' is ergens in de polder in het noorden van Holland
Lamzakquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:47 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
nee he, toen dennis 1 werd ben ik gestopt, omdat ik 'm anders heel niet zag door veel werken en dus weekend als enige tijdstip om mijn kind te zien. hij is nu 6 dus binnenkort ga ik weer maar dan met mijn zoontjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lamzak
Ga je morgen naar het stadion?
enige uiteenzetting ter ondersteuning danwel uitleg zou niet overbodig zijn!quote:
Aaah, je gaat je zoontje met aanstekers laten gooienquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee he, toen dennis 1 werd ben ik gestopt, omdat ik 'm anders heel niet zag door veel werken en dus weekend als enige tijdstip om mijn kind te zien. hij is nu 6 dus binnenkort ga ik weer maar dan met mijn zoontje
quote:
Morguh heren!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
enige uiteenzetting ter ondersteuning danwel uitleg zou niet overbodig zijn!
Zitten jullie nou nog steeds te WoWen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Morguh heren!
Geen tijd voor uitleg! We zijn net bij de kabouter en de Massai. Het wordt nu spannend.
heb nog nooit met aanstekers gegooid, trouwens nog nooit wat op het veld gegooid! Hoe moet ik anders mijn peuk aankrijgen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aaah, je gaat je zoontje met aanstekers laten gooien
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb nog nooit met aanstekers gegooid, trouwens nog nooit wat op het veld gegooid! Hoe moet ik anders mijn peuk aankrijgen...
Wel vaak verbale ruzie's gehad met trainers van de tegenpartij, zat namelijk achter de dug out van de bezoekers![]()
![]()
Koeman ooit nog de volgende dag ind e krant over janken
Jij zat toch ergens anders dan mijn -fanatieke PSV-fan- broer, hè?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:38 schreef Manu82 het volgende:
Heb er bij PSV ook eentje schuin voor me zitten die 90 minuten lang loopt te kankeren op alles wat los en vast zit
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zat toch ergens anders dan mijn -fanatieke PSV-fan- broer, hè?
Neuh, veel te weinig tegenwoordig. Wanneer kom jij eindelijk eens WoW-en?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten jullie nou nog steeds te WoWen?
Mag ik niet, moet eerst m'n scriptie af hebben van paps en mamsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neuh, veel te weinig tegenwoordig. Wanneer kom jij eindelijk eens WoW-en?
Moet meteen weer denken aan die AZ fanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:12 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig. Anders moest ik me gaan schamen. En dat heb ik al erg gedaan, toen hij besloot het PSV logo groots op zijn kuit te laten tatoeëren.
Maar verder is het wel een lieve broer, hoor.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:46 schreef Copycat het volgende:
Wat was het verhaal ook weer achter die tattoo?
quote:Hij snapt best dat mensen hem stapelgek vinden. Maar hij is 'alleen maar stapelgek van AZ' meent Stephan Kroon zelf. "En hooguit een beetje te ongeduldig." Waardoor er op zijn enkel nu een kampioenstatoeage prijkt van AZ.
"Spijt? Alleen dat we geen kampioen zijn, niet van die tattoo."
Hij ging zondag in lange broek naar Woudestein. Met onder de lange pijp verborgen de tatoeage - met de datum 29-04-7 - die de Alkmaarder (22) een dag eerder op zijn linkerkuit had laten prikken. Dat AZ in Rotterdam de landstitel zou pakken, was 'honderd procent' zeker voor Kroon. "Het leek mij wel leuk om dat historische moment vooraf al vast te leggen. Was ik gelijk klaar voor het feest."
Een plan waar niemand hem van af kon houden. ,,Als er eenmaal iets in mijn kop zit, krijgt niemand het eruit. Ik had natuurlijk twee dagen langer kunnen wachten, maar ik ben veel te ongeduldig.''
AZ redde het niet, toch heeft Kroon geen spijt. "AZ had ik toch al op mijn been staan. Laten doen op vakantie in Turkije. Ook al zo'n impulsieve actie. Gewoon naar binnengestapt, zelf de letters voorgetekend en een kwartiertje later weer naar buiten. Echt mooi was-ie niet. Ik heb hem zaterdag gelijk laten bijwerken. Nu ziet het er heel knap uit."
Vergissing
Op die historische vergissing na dan. "Tja, over die datum zal ik nu iets anders moeten laten zetten. Ik weet dat er een tribal van gemaakt kan worden. Had ik vooraf al met de tatoeëerder afgesproken. Ik ben niet echt gek natuurlijk. Gaan we binnenkort maar eens doen, als de korsten zijn verdwenen." Tot dan is hij een bezienswaardigheid. "Echt iedereen wil hem zien. En ze beginnen allemaal te lachen natuurlijk. Kan ik goed tegen, bovendien vind ik het best wel mooi al die aandacht. De halve wereld staat op mijn voicemail. Zaterdag zit ik bij Jack Spijkerman. Maar het hoogtepunt wordt zondag de bekerfinale tegen Ajax. Winnen we zeker!"
Geef je op als klasgenootquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:28 schreef Lunaflame het volgende:
http://www.schoolbank.nl/(...)man-kubatz/584935119
Wie kan er op Schoolbank kijken?
Was ist los was ist dasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:29 schreef Manu82 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GxwV1fLjy3I
Dat kan ik me voorstellenquote:
Pffff gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:43 schreef Lunaflame het volgende:
Er staan echt heel veel fotoos op die site, ook brainless met netty, het lukt mij niet om ze te plaatsen, ben een beetje een oen.
Wat is gelukkig? Al die fotoos, of het feit dat ik mezelf een oen vindt?quote:
Moet je even in de COS vragen, daar zitten de freaks.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:28 schreef Lunaflame het volgende:
http://www.schoolbank.nl/(...)man-kubatz/584935119
Wie kan er op Schoolbank kijken?
Dat je ze niet kan plaatsenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:13 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Wat is gelukkig? Al die fotoos, of het feit dat ik mezelf een oen vindt?
quote:
Die had ik vroeger iddquote:
Bescheiden zou ik eerder willen zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |