Voor mijn gevoel zit jij een stukje oostelijker...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:48 schreef Leandra het volgende:
En net Bliksem........... de donder heb ik nog niet gehoord... geloof ik
Oh ja, om ook zo lekker vrolijk van te worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:46 schreef chufi het volgende:
Gezegend namens Shrek
http://www.youtube.com/watch?v=ckbdLVX736U
Ja tis er ff maar niet lang .. Gut ik hou wel van donder en bliksemquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:48 schreef Leandra het volgende:
En net Bliksem........... de donder heb ik nog niet gehoord... geloof ik
Zie je nu wel.....zeg ik toch....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:50 schreef APK het volgende:
[..]
Da's waar, toen ik vanavond thuiskwam moest ik mijn benedenbuurvrouw uit bed bellen om ruimte te maken omdat de voordeur geblokkeerd was door steunbetuigingen.
Heb er niets mee, kan al die stroom nergens zo snel kwijt....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis er ff maar niet lang .. Gut ik hou wel van donder en bliksem
Ja, maar de steun van die ene persoon zat er niet bij.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zie je nu wel.....zeg ik toch....
Neem dan ook geen stalkertje... dat scheelt een hoop shit als je dronken bentquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn vierde glas wijn, moest werken en 5 uur lang duistere geluidsperformances filmen.![]()
Die stap van Rosé naar baCo is een goede.![]()
Mijn laatste overstap van witte wijn naar wodka met tomatensap heeft de ramptoeristen in deze reeks een hoop plezier opgeleverd.
Die staat volgens mij 100 keer op je voicemail.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar de steun van die ene persoon zat er niet bij. [ afbeelding ]
Ik vind ut allemachtig prachtig ....Tis nu weer rustig hierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb er niets mee, kan al die stroom nergens zo snel kwijt....
Fuck zeg....... doe eens ff niet zo in de war, jij zit ten oosten van mij.......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zit jij een stukje oostelijker...
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind ut allemachtig prachtig ....Tis nu weer rustig hier
Behalve deze dan ....... http://www.youtube.com/watch?v=ckbdLVX736U
Maar ja soms ben ik een heilig boontje
Fout, heb net even gekeken....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck zeg....... doe eens ff niet zo in de war, jij zit ten oosten van mij.......
* slikt een opmerking over maritieme zaken in
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:53 schreef chufi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3RWyFX3UO_E
Althans, ik neem aan dat je thuis zit...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fout, heb net even gekeken....
Nee, ze hangt de hele tijd op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die staat volgens mij 100 keer op je voicemail.....
Fout?? Wie, wat, waar?? Ga mij niet vertellen dat jij ten westen van mij zit, want anders..........ehm... ben je niet thuis??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fout, heb net even gekeken....
Denk eens na....natuurlijk zit ik ten westen van je......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fout?? Wie, wat, waar?? Ga mij niet vertellen dat jij ten westen van mij zit, want anders..........ehm... ben je niet thuis??
Dan ben ik een Saint... Ik gaf je de vibes..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind ut allemachtig prachtig ....Tis nu weer rustig hier
Behalve deze dan ....... http://www.youtube.com/watch?v=ckbdLVX736U
Maar ja soms ben ik een heilig boontje
Dan krijgen ze de vibes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moet je je bericht veranderen alsof je hem opneemt.....
Donder en bliksem kan je van mij krijgenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben ik een Saint... Ik gaf je de vibes..
Ja, ik zit thuis, en ook als ik niet thuis zou zitten dan zou ik ten westen van jou zitten...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Althans, ik neem aan dat je thuis zit...
Sell! Sell!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Das goed voor de aandelen van Chufi...
Nah, vooruit dan maar.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder en bliksem kan je van mij krijgen![]()
Ach tis hier alweer rustig hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder en bliksem kan je van mij krijgen![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zit thuis, en ook als ik niet thuis zou zitten dan zou ik ten westen van jou zitten...
Die is coolquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, vooruit dan maar.....
http://www.youtube.com/watch?v=LxykE4FzLy8
Damn... ehm...... zal ik maar navigeren als je weer gaat varen?!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk eens na....natuurlijk zit ik ten westen van je......
Ik ga ook nokken...slaap lekker soury...de anderen nog veel plezier...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:17 schreef Soury het volgende:
Wilde net herstel zeggen.. Ga mijn bed opzoeken
Huh ???????quote:
Ik zit op 5°37quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... ehm...... zal ik maar navigeren als je weer gaat varen?!![]()
<---- West Oost ----->
jij zit daar: -----> (tov mij)
ik zit daar: <----- (tov jou)
Jullie moeten uitkijken voor friendly fire!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... ehm...... zal ik maar navigeren als je weer gaat varen?!![]()
<---- West Oost ----->
jij zit daar: -----> (tov mij)
ik zit daar: <----- (tov jou)
En ik kijk gvd ook nog op Google Earth, en wat zie ik dan??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ga maar kijken.....google earth
Ja, dan zit jij toch oostelijker.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik kijk gvd ook nog op Google Earth, en wat zie ik dan??
Jij: 5.37'xx.xx" O
Ik: 5.39'xx.xx" O
En wel zo'n 360 meter....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik kijk gvd ook nog op Google Earth, en wat zie ik dan??
Jij: 5.37'xx.xx" O
Ik: 5.39'xx.xx" O
Geen Taliban hier.....saaie zooi.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:28 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie moeten uitkijken voor friendly fire!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |