Donder en bliksem kan je van mij krijgenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ben ik een Saint... Ik gaf je de vibes..
Ja, ik zit thuis, en ook als ik niet thuis zou zitten dan zou ik ten westen van jou zitten...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Althans, ik neem aan dat je thuis zit...
Sell! Sell!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Das goed voor de aandelen van Chufi...
Nah, vooruit dan maar.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder en bliksem kan je van mij krijgen![]()
Ach tis hier alweer rustig hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder en bliksem kan je van mij krijgen![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zit thuis, en ook als ik niet thuis zou zitten dan zou ik ten westen van jou zitten...
Die is coolquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, vooruit dan maar.....
http://www.youtube.com/watch?v=LxykE4FzLy8
Damn... ehm...... zal ik maar navigeren als je weer gaat varen?!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk eens na....natuurlijk zit ik ten westen van je......
Ik ga ook nokken...slaap lekker soury...de anderen nog veel plezier...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:17 schreef Soury het volgende:
Wilde net herstel zeggen.. Ga mijn bed opzoeken
Huh ???????quote:
Ik zit op 5°37quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... ehm...... zal ik maar navigeren als je weer gaat varen?!![]()
<---- West Oost ----->
jij zit daar: -----> (tov mij)
ik zit daar: <----- (tov jou)
Jullie moeten uitkijken voor friendly fire!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn... ehm...... zal ik maar navigeren als je weer gaat varen?!![]()
<---- West Oost ----->
jij zit daar: -----> (tov mij)
ik zit daar: <----- (tov jou)
En ik kijk gvd ook nog op Google Earth, en wat zie ik dan??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ga maar kijken.....google earth
Ja, dan zit jij toch oostelijker.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik kijk gvd ook nog op Google Earth, en wat zie ik dan??
Jij: 5.37'xx.xx" O
Ik: 5.39'xx.xx" O
En wel zo'n 360 meter....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik kijk gvd ook nog op Google Earth, en wat zie ik dan??
Jij: 5.37'xx.xx" O
Ik: 5.39'xx.xx" O
Geen Taliban hier.....saaie zooi.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:28 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie moeten uitkijken voor friendly fire!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |