Ik vond dit al zo schattig: Subject: Een beetje ontevereden....quote:
Hoezo dat nou ineens?? Je hebt spontaan een enorme behoefte aan getrouwd zijn??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Wie wil er nou met een 'leuk' persoon trouwen?
Oh fuck, ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:04 schreef Leandra het volgende:
Ja... ook echt, dat mensen zien staan: Wehkamp : r
En dat ze dan denken "Wehkamp![]()
![]()
"
Of is dat weer te bruut....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kind......:? Dat lekkere wijf had al vjif kids kunnen hebben
Probleem? Ik zie geen probleem....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Het enige probleem is dat dat hout altijd opzwelt als het vochtig wordt
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:08 schreef Leandra het volgende:
Hoezo dat nou ineens?? Je hebt spontaan een enorme behoefte aan getrouwd zijn??
Google heeft inmiddels voor Noord Grunn gekozen.. Dus gewoon Zwolle over geslagen ..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:01 schreef APK het volgende:
En ik denk dat het bij Wehkamp ook meteen de prullenbak in gaat, niet omdat het te lang is maar omdat ze in Zwolle waarschijnlijk niet eens Engels kunnen lezen.
Zwolle.
Wehkamp.
Als ik dit maar vaak genoeg post komt het bij google wel bovenaan te staan.
Wehkamp.
Ja.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Oh fuck, ja.![]()
Maar misschien komen ze dan via een link in dit topic en komen ze rellen ofzo.
Een beetje vent heeft een paar kostenposten.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
En dan effe een kind uit laten poepen en weer scheiden!
MOOI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond dit al zo schattig: Subject: Een beetje ontevereden....
Deze dame spreekt overigens perfect Nederlands en heeft 's morgens een zeer goede baan bij het bureau van de architect van deze jongen:
[ afbeelding ]
Ben erg trots op haar.
Ehm.... ik weet niet hoor, volgens mij is het belastingtechnisch en sociale dienst-technisch verstandiger om er niet eerst mee te trouwen....... ondgehuwd een kind krijgen is anno 2008 geen schande meer, echt nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
En dan effe een kind uit laten poepen en weer scheiden!
Ik had het over wehkampquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:12 schreef chufi het volgende:
Google heeft inmiddels voor Noord Grunn gekozen.. Dus gewoon Zwolle over geslagen ..
Ja iid durf nu niet meer te slapen met dat gedonder over en weerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:14 schreef APK het volgende:
Zow!
Gaat helemaal los in Amsterdam, hè Muissie.
Jij snapt het, bejaarden-powerrrrr!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:12 schreef Leandra het volgende:
Ja.....
Dat types als mijn moeder aan m'n vader gaat vragen een FOK! account aan te maken om hier te komen rellen
Ken haar uit BB topics denk ik, zoveel waren er niet die in het Engels posttenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond dit al zo schattig: Subject: Een beetje ontevereden....
Deze dame spreekt overigens perfect Nederlands en heeft 's morgens een zeer goede baan bij het bureau van de architect van deze jongen:
[ afbeelding ]
Ben erg trots op haar.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:13 schreef Soury het volgende:
[..]
MOOI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Trots is zeker op zijn plek
Heb ik net nog verdubbeld van de week ..Google dan ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het over wehkamp, droppie.
Niet over het datacentrum van Google.
Mwah.. ik weet niet hoor, als Sr. moet gaan posten wat m'n moeder verwacht...quote:
Altijd hetzelfde met die uitgedroogde, berekenende, keiharde, aromantische Nederlandse Internetmokkels.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:15 schreef Leandra het volgende:
Ehm.... ik weet niet hoor, volgens mij is het belastingtechnisch en sociale dienst-technisch verstandiger om er niet eerst mee te trouwen....... ondgehuwd een kind krijgen is anno 2008 geen schande meer, echt niet
Heb je aandelen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik net nog verdubbeld van de week ..Google dan ...
Ze zijn daarentegen niet gierig en af toe delen ze best wel iets.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:23 schreef APK het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die uitgedroogde, berekenende, keiharde, aromantische Nederlandse Internetmokkels.
Intrigerende zinsopbouw.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze zijn niet daarentegen niet gierig en af toe delen ze best wel iets.....
denk het ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
Intrigerende zinsopbouw.![]()
Zal wel door de zenuwen komen.
Ik ben een beetje laat ingestapt vanavond en moet nog snel bijdrinken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:27 schreef chufi het volgende:
Nee ik had de fibers (wordt wel goedkoper zo trouwens)
Vodafone!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:29 schreef Soury het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=vK5MC8pa_cY
Doe ik anders nooit hoor
Moet ik los gaanquote:
Maakt niet uit APK ... Technisch verhaal over connectiviteit en zo.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben een beetje laat ingestapt vanavond en moet nog snel bijdrinken.
Waar heb je het over?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:23 schreef APK het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die uitgedroogde, berekenende, keiharde, aromantische Nederlandse Internetmokkels.
Ah, okay: Zoiets dus:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:35 schreef chufi het volgende:
Maakt niet uit APK ... Technisch verhaal over connectiviteit en zo.....
Ik zit op dit moment op 1 fles rosé (sinds 00.16 uur) en ben inmiddels (wegens gebrek aan rosé) aan een BaCo begonnen... weet je iig op welk niveau je het moet zoekenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben een beetje laat ingestapt vanavond en moet nog snel bijdrinken.
Waar heb je het over?
Wat is verhaalplicht?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht het ff niet hè, ik probeer je te helpen sufkut![]()
Toen destijds die "verhaalplicht" in werking trad, en ik weigerde de naam van de vader van mijn zoon prijs te geven, gaf ik mijn contactpersoon wel 3 mogelijke kandidaten:De burgemeester Wethouder Sociale Zaken Directeur Socialie Dienst
Alledrie bij naam uiteraard... nooit meer gezeur over verhaalplicht gehad
Komt hagel, onweer en een hoop regen jouw kant op....pittige bui..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment op 1 fles rosé (sinds 00.16 uur) en ben inmiddels (wegens gebrek aan rosé) aan een BaCo begonnen... weet je iig op welk niveau je het moet zoeken
OMG duikt onderquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment op 1 fles rosé (sinds 00.16 uur) en ben inmiddels (wegens gebrek aan rosé) aan een BaCo begonnen... weet je iig op welk niveau je het moet zoeken
Ik zit aan mijn vierde glas wijn, moest werken en 5 uur lang duistere geluidsperformances filmen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:39 schreef Leandra het volgende:
Duh...die ramptoeristen kwamen je massaal ondersteunen....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn vierde glas wijn, moest werken en 5 uur lang duistere geluidsperformances filmen.![]()
Die stap van Rosé naar baCo is een goede.![]()
Mijn laatste overstap van witte wijn naar wodka met tomatensap heeft de ramptoeristen in deze reeks een hoop plezier opgeleverd.
Tomatensapquote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn vierde glas wijn, moest werken en 5 uur lang duistere geluidsperformances filmen.![]()
Die stap van Rosé naar baCo is een goede.![]()
Mijn laatste overstap van witte wijn naar wodka met tomatensap heeft de ramptoeristen in deze reeks een hoop plezier opgeleverd.
Ehm, is het al bij jou geweest, of verwacht je de restanten die bij mij niet gedropt zijn??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt hagel, onweer en een hoop regen jouw kant op....pittige bui..
Da's waar, toen ik vanavond thuiskwam moest ik mijn benedenbuurvrouw uit bed bellen om ruimte te maken omdat de voordeur geblokkeerd was door steunbetuigingen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Duh...die ramptoeristen kwamen je massaal ondersteunen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |