'Hier' is ergens in de polder in het noorden van Hollandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen Taliban hier.....saaie zooi.....
Daar zitten ze wel..... bukkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:36 schreef APK het volgende:
[..]
'Hier' is ergens in de polder in het noorden van Holland
Lamzakquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:47 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
nee he, toen dennis 1 werd ben ik gestopt, omdat ik 'm anders heel niet zag door veel werken en dus weekend als enige tijdstip om mijn kind te zien. hij is nu 6 dus binnenkort ga ik weer maar dan met mijn zoontjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lamzak
Ga je morgen naar het stadion?
enige uiteenzetting ter ondersteuning danwel uitleg zou niet overbodig zijn!quote:
Aaah, je gaat je zoontje met aanstekers laten gooienquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee he, toen dennis 1 werd ben ik gestopt, omdat ik 'm anders heel niet zag door veel werken en dus weekend als enige tijdstip om mijn kind te zien. hij is nu 6 dus binnenkort ga ik weer maar dan met mijn zoontje
quote:
Morguh heren!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
enige uiteenzetting ter ondersteuning danwel uitleg zou niet overbodig zijn!
Zitten jullie nou nog steeds te WoWen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Morguh heren!
Geen tijd voor uitleg! We zijn net bij de kabouter en de Massai. Het wordt nu spannend.
heb nog nooit met aanstekers gegooid, trouwens nog nooit wat op het veld gegooid! Hoe moet ik anders mijn peuk aankrijgen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aaah, je gaat je zoontje met aanstekers laten gooien
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb nog nooit met aanstekers gegooid, trouwens nog nooit wat op het veld gegooid! Hoe moet ik anders mijn peuk aankrijgen...
Wel vaak verbale ruzie's gehad met trainers van de tegenpartij, zat namelijk achter de dug out van de bezoekers![]()
![]()
Koeman ooit nog de volgende dag ind e krant over janken
Jij zat toch ergens anders dan mijn -fanatieke PSV-fan- broer, hè?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:38 schreef Manu82 het volgende:
Heb er bij PSV ook eentje schuin voor me zitten die 90 minuten lang loopt te kankeren op alles wat los en vast zit
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zat toch ergens anders dan mijn -fanatieke PSV-fan- broer, hè?
Neuh, veel te weinig tegenwoordig. Wanneer kom jij eindelijk eens WoW-en?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten jullie nou nog steeds te WoWen?
Mag ik niet, moet eerst m'n scriptie af hebben van paps en mamsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neuh, veel te weinig tegenwoordig. Wanneer kom jij eindelijk eens WoW-en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |