'Hier' is ergens in de polder in het noorden van Hollandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen Taliban hier.....saaie zooi.....
Daar zitten ze wel..... bukkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 04:36 schreef APK het volgende:
[..]
'Hier' is ergens in de polder in het noorden van Holland
Lamzakquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:47 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
nee he, toen dennis 1 werd ben ik gestopt, omdat ik 'm anders heel niet zag door veel werken en dus weekend als enige tijdstip om mijn kind te zien. hij is nu 6 dus binnenkort ga ik weer maar dan met mijn zoontjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Lamzak
Ga je morgen naar het stadion?
enige uiteenzetting ter ondersteuning danwel uitleg zou niet overbodig zijn!quote:
Aaah, je gaat je zoontje met aanstekers laten gooienquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee he, toen dennis 1 werd ben ik gestopt, omdat ik 'm anders heel niet zag door veel werken en dus weekend als enige tijdstip om mijn kind te zien. hij is nu 6 dus binnenkort ga ik weer maar dan met mijn zoontje
quote:
Morguh heren!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
enige uiteenzetting ter ondersteuning danwel uitleg zou niet overbodig zijn!
Zitten jullie nou nog steeds te WoWen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]
Morguh heren!
Geen tijd voor uitleg! We zijn net bij de kabouter en de Massai. Het wordt nu spannend.
heb nog nooit met aanstekers gegooid, trouwens nog nooit wat op het veld gegooid! Hoe moet ik anders mijn peuk aankrijgen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aaah, je gaat je zoontje met aanstekers laten gooien
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb nog nooit met aanstekers gegooid, trouwens nog nooit wat op het veld gegooid! Hoe moet ik anders mijn peuk aankrijgen...
Wel vaak verbale ruzie's gehad met trainers van de tegenpartij, zat namelijk achter de dug out van de bezoekers![]()
![]()
Koeman ooit nog de volgende dag ind e krant over janken
Jij zat toch ergens anders dan mijn -fanatieke PSV-fan- broer, hè?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:38 schreef Manu82 het volgende:
Heb er bij PSV ook eentje schuin voor me zitten die 90 minuten lang loopt te kankeren op alles wat los en vast zit
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zat toch ergens anders dan mijn -fanatieke PSV-fan- broer, hè?
Neuh, veel te weinig tegenwoordig. Wanneer kom jij eindelijk eens WoW-en?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zitten jullie nou nog steeds te WoWen?
Mag ik niet, moet eerst m'n scriptie af hebben van paps en mamsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Neuh, veel te weinig tegenwoordig. Wanneer kom jij eindelijk eens WoW-en?
Moet meteen weer denken aan die AZ fanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:12 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig. Anders moest ik me gaan schamen. En dat heb ik al erg gedaan, toen hij besloot het PSV logo groots op zijn kuit te laten tatoeëren.
Maar verder is het wel een lieve broer, hoor.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:46 schreef Copycat het volgende:
Wat was het verhaal ook weer achter die tattoo?
quote:Hij snapt best dat mensen hem stapelgek vinden. Maar hij is 'alleen maar stapelgek van AZ' meent Stephan Kroon zelf. "En hooguit een beetje te ongeduldig." Waardoor er op zijn enkel nu een kampioenstatoeage prijkt van AZ.
"Spijt? Alleen dat we geen kampioen zijn, niet van die tattoo."
Hij ging zondag in lange broek naar Woudestein. Met onder de lange pijp verborgen de tatoeage - met de datum 29-04-7 - die de Alkmaarder (22) een dag eerder op zijn linkerkuit had laten prikken. Dat AZ in Rotterdam de landstitel zou pakken, was 'honderd procent' zeker voor Kroon. "Het leek mij wel leuk om dat historische moment vooraf al vast te leggen. Was ik gelijk klaar voor het feest."
Een plan waar niemand hem van af kon houden. ,,Als er eenmaal iets in mijn kop zit, krijgt niemand het eruit. Ik had natuurlijk twee dagen langer kunnen wachten, maar ik ben veel te ongeduldig.''
AZ redde het niet, toch heeft Kroon geen spijt. "AZ had ik toch al op mijn been staan. Laten doen op vakantie in Turkije. Ook al zo'n impulsieve actie. Gewoon naar binnengestapt, zelf de letters voorgetekend en een kwartiertje later weer naar buiten. Echt mooi was-ie niet. Ik heb hem zaterdag gelijk laten bijwerken. Nu ziet het er heel knap uit."
Vergissing
Op die historische vergissing na dan. "Tja, over die datum zal ik nu iets anders moeten laten zetten. Ik weet dat er een tribal van gemaakt kan worden. Had ik vooraf al met de tatoeëerder afgesproken. Ik ben niet echt gek natuurlijk. Gaan we binnenkort maar eens doen, als de korsten zijn verdwenen." Tot dan is hij een bezienswaardigheid. "Echt iedereen wil hem zien. En ze beginnen allemaal te lachen natuurlijk. Kan ik goed tegen, bovendien vind ik het best wel mooi al die aandacht. De halve wereld staat op mijn voicemail. Zaterdag zit ik bij Jack Spijkerman. Maar het hoogtepunt wordt zondag de bekerfinale tegen Ajax. Winnen we zeker!"
Geef je op als klasgenootquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:28 schreef Lunaflame het volgende:
http://www.schoolbank.nl/(...)man-kubatz/584935119
Wie kan er op Schoolbank kijken?
Was ist los was ist dasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:29 schreef Manu82 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GxwV1fLjy3I
Dat kan ik me voorstellenquote:
Pffff gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:43 schreef Lunaflame het volgende:
Er staan echt heel veel fotoos op die site, ook brainless met netty, het lukt mij niet om ze te plaatsen, ben een beetje een oen.
Wat is gelukkig? Al die fotoos, of het feit dat ik mezelf een oen vindt?quote:
Moet je even in de COS vragen, daar zitten de freaks.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:28 schreef Lunaflame het volgende:
http://www.schoolbank.nl/(...)man-kubatz/584935119
Wie kan er op Schoolbank kijken?
Dat je ze niet kan plaatsenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:13 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Wat is gelukkig? Al die fotoos, of het feit dat ik mezelf een oen vindt?
quote:
Die had ik vroeger iddquote:
Bescheiden zou ik eerder willen zeggenquote:
Hier is het andersom, maar evengoed een goede avondquote:
Uurtje geleden......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier is het andersom, maar evengoed een goede avond
Net wakker?
Dat is wel erg laat iddquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uurtje geleden......![]()
Goffer, de hele dag naar de klote.....
Ik heb nu Hi, ben ook echt de doelgroep.quote:
Wel doorgehaald, maar niet eens gedronken......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat iddAfgelopen nacht te lang doorgehaald + gedronken? Het is mij vroeger ook weleens overkomen in de tijd dat ik nog laat te bed ging dus zo gek is het nog niet
Ken dat ,maar gelukkig was ik om 14:00 al opquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier ook Hiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nu Hi, ben ook echt de doelgroep.![]()
Over een paar maanden mag ik weer verlengen of overstappen, denk dat er deze keer wel een HD-recorder uit te slepen valt want mijn huidige toestel bevalt mij nog prima.![]()
Hoewel ik soms denk dat 'ie kapot is als je continu gebeld wordt en er niemand aan de andere kant te horen is.
Jij hebt rare kennissen.......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Hoewel ik soms denk dat 'ie kapot is als je continu gebeld wordt en er niemand aan de andere kant te horen is.
Dat is nog best netjes!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken dat ,maar gelukkig was ik om 14:00 al op
Had je mij niet wakker kunnen bellen......je had niets hoeven te zeggen, das in tegenwoordig....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken dat ,maar gelukkig was ik om 14:00 al op
Ik heb gisteren zelfs even een vriend laten bellen om te checken of 'ie echt niet kapot was.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij hebt rare kennissen.......
Dan had je ws. veel slaap nodigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel doorgehaald, maar niet eens gedronken......![]()
Heb je helemaal niemand om te bellen dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:59 schreef BONG4002 het volgende:
Toestel is van 2005 (een oude Nokia, dus standaard zwart wit) en gebruik hem nooit, volgens mij heb ik bijna een jaar geleden voor het laatst ¤ 10 opgewardeerd, dus binnenkort moet ik dat weer doen anders vervalt mijn nr.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zelfs even een vriend laten bellen om te checken of 'ie echt niet kapot was.
Jawel, via de vaste huistelefoonquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je helemaal niemand om te bellen dan?
Nou nee ben niet zo bellerigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had je mij niet wakker kunnen bellen......je had niets hoeven te zeggen, das in tegenwoordig....
Ik ben gewoon een sukkel, ik vind het heerlijk om wakker te blijven, zelfs als ik doodmoe ben...Daarmee draai ik de dag en de nacht regelmatig om.....En dat moet ik op maandag natuurlijk weer bezuren.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan had je ws. veel slaap nodigIk heb dat soms ook hoor, ddweeks natuurlijk vroeg op en ga ook niet echt laat te bed maar merk toch als ik een vrije dag heb dat ik gemakkelijk 12uur aan een stuk door kan slapen bijv.
![]()
Heb je wel een excuus om met wijn te ontbijtenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gister een halve dag vrij genomen omdat ik zo nodig tot 2:30 op fok zatquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een sukkel, ik vind het heerlijk om wakker te blijven, zelfs als ik doodmoe ben...Daarmee draai ik de dag en de nacht regelmatig om.....En dat moet ik op maandag natuurlijk weer bezuren.....
Mja, deed dat voorheen ook dus herken precies wat je bedoeld, zeker nog in de tijd dat ik nog veel streams keek met DGK werd het vaak erg laat, sinds ik weer werk heb ben ik daar "cold turkey" mee gestopt en ga ik niet later te bed dan pak m beet 0:00uur, zo blijf ik toch enigzins in het juiste ritme (ookal slaap ik niet gelijk maarja)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een sukkel, ik vind het heerlijk om wakker te blijven, zelfs als ik doodmoe ben...Daarmee draai ik de dag en de nacht regelmatig om.....En dat moet ik op maandag natuurlijk weer bezuren.....
Ananas, fucking ananas, daar schijn je van af te vallen als je daar een kilo van per dag eet.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je wel een excuus om met wijn te ontbijten
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Gister een halve dag vrij genomen omdat ik zo nodig tot 2:30 op fok zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |