ik ben benieuwd of het lukt...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 05:02 schreef Prospera het volgende:
Brian roept: Mannie, Mannie
Erik gaat Ricardo verleiden vannacht![]()
[ afbeelding ]
Het is de eerste gay/gay koppel, maar Ricardo durft nietquote:
Wat nou nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 05:28 schreef Prospera het volgende:
Ricardo: jeezs, dit is toch niet normaal...
[ afbeelding ]
Slappe hapquote:Op zaterdag 1 maart 2008 05:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ricardo wil slapen en zegt welterusten
Ik denk zeker dat je gelijk hebt, helaas....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:12 schreef Lady-night het volgende:
DGK.....het was zo mooi....maar het is geworden tot een asociale bende....waar er in het begin nog moeite werd gedaan om de bewoners op te voeden met etiquette, omgangsvormen etc....is men nu alleen nog bezig om zoveel mogelijk platte sex te tonen in allen vormen....vannacht dus de homosex, hebben we nog niet gehad. Hoe harder men schreeuwt, hoe meer geweld, hoe mooier men- de redactie- het vindt...En waar men de misstanden van een bewoner breed uitmeet op tv, een bewoner die er allang uit had gemoeten, wordt een andere bewoner, die er allang uit had gemoeten, op allerlei vlakken afgeschermd van de caméra's als hij weer eens para wordt...vrouwenmishandeling, ordinaire scheldpartijen....het concept van DGK verworden tot een grote criminele bende....Waar de een alle "cadeautjes en activiteiten" krijgt en de ander een verveeld leven moet leiden....Hoe eerlijk......Het resultaat is dat streamers massaal afhaken......en misschien is dat wel de bedoeling....dan houden ze over het tv-publiek, die niet weten hoe het werkelijk zit en zo wordt de gedoodverfde kampioen naar de finale geleidt....de sociale, romantische en poetische, muzikale bewoner die zwervers uit de goot haalt.....en geen tv-kijker die er nog aan twijfelt ......deze jongen verdient het om te winnen....Een groot script, maar dat weet de tv-kijker dan weer niet
Hier nog 1quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:03 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat je gelijk hebt, helaas....
Juist daarom blijf ik streamen, jullie ook?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:03 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ja, ga mijn best er in ieder geval wel voor doen. Zal niet meevallen omdat ik me er mateloos aan erger "het gebonkel en gekonkel, alles koek en ei en ohw wat zijn we goede vriendjes en vriendinnetjes" verhaallijntje ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:23 schreef NS het volgende:
[..]
Juist daarom blijf ik streamen, jullie ook?
Je hebt nog een ding vergeten de barmhartige Antiliaan!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:03 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Wie bedoel je ook al weer...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:49 schreef trettie het volgende:
[..]
Je hebt nog een ding vergeten de barmhartige Antiliaan!
Dat ie gewoon uit Breukelen komt heeft tegen die tijd iedereen vergeten!
Kijk eens we gunnen het een Antiliaan!
Final party ... zou dat een voorbode zijn?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:05 schreef Margo37 het volgende:
DGK Final Party vanavond danspaleis Haaksbergen
Vanavond voor de laatste keer De Gouden Kooi bij Danspaleis.
Avondvullendprogramma met 6 bewoners/ ex-bewoners.
EINDELIJK MOGEN WE DE NAMEN BEKEND MAKEN......
Brian, Amanda, Dennis, Luuk, Lieke & Nadia!!!!!
De gehele avond worden exclusieve TV-opnames gemaakt.
Bron: http://www.danspaleis.nl/index.php?content=agenda&page=agenda#10
Hey Brother !! Ook net wakker ??quote:
ik denk dat het Idols kijken wordt voor de rest en gapen voor de streamersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:37 schreef Dark het volgende:
Goeiemoggel!
Vanavond zijn Amanda en Brian weg!
Dat wordt dus...........alle lakens en dekens verstoppen van het ideale paar en het huis proberen hermetisch af te sluiten!
Eric zegt van wel, Ricardo zegt dat ze alleen geknuffeld hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:16 schreef Sonique het volgende:
hebben Ricardo en Eric nu wel of niet gesext?
Ik kan het even niet opmaken uit het verhaal..
Gelukkig heeft het lot voor mij beslist en kan ik geen streams meer kijken. Elke keer na 1 minuut crasht mijn pc door die streams. Gelukkig kan ik altijd rekenen op het snedige commentaar van de collegacossers. Zo kan ik het zinkende gouden schip blijven volgen totdat het op de bodem is aanbeland.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat het Idols kijken wordt voor de rest en gapen voor de streamers![]()
Dat mogen die RATTEN.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:17 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft gedoucht en duikt haar bed weer in, stonk ze???? En maar smoezen zonder zender.
Volgens mij vertrekken A en B pas na Idols...........dus de rest heeft genoeg tijd voor snode plannen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat het Idols kijken wordt voor de rest en gapen voor de streamers![]()
De grootste tv makers zijn aanwezigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:05 schreef Margo37 het volgende:
DGK Final Party vanavond danspaleis Haaksbergen
Vanavond voor de laatste keer De Gouden Kooi bij Danspaleis.
Avondvullendprogramma met 6 bewoners/ ex-bewoners.
EINDELIJK MOGEN WE DE NAMEN BEKEND MAKEN......
Brian, Amanda, Dennis, Luuk, Lieke & Nadia!!!!!
De gehele avond worden exclusieve TV-opnames gemaakt.
Bron: http://www.danspaleis.nl/index.php?content=agenda&page=agenda#10
Eigenlijk zouden ze alle dagen die de wannabees uit de villa zijn geweest niet mee moeten tellen voor dat zg Guinnessbook of records..... Ik denk dat Brian dan zelfs lang niet op aan een jaar toekomt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De grootste tv makers zijn aanwezigWaar Jaap en Huub de fans met zijn tweeen binnen halen,hebben ze nu een heel pakket in de aanbieding gegooid.
Plus ze hebben een grote klootzak groot proberen te maken en een klootzak hebben ze gebroken en in een zeer kwaad dasglicht gezet.Huub heeft tv gemaakt met alle kans om alles te verliezen.Brian werd bezig gehouden en werd ook nog uit de wind gehouden.Ik kan er echt met me pet niet bij waarom de een alles krijgt en een ander moet echt letterlijk tegen alles vechten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze alle dagen die de wannabees uit de villa zijn geweest niet mee moeten tellen voor dat zg Guinnessbook of records..... Ik denk dat Brian dan zelfs lang niet op aan een jaar toekomt.
Jammer dat de thuisblijvers vanavond niet iets leuks voor zichzelf (en voor de streamers) organiseren. Ze blijven passief wachten tot de paupers weer terugkomen. 'Vroeger' mochten de wannabees nog wel ens iets zelf organiseren. Tegenwoordig is alles voorgekauwd door de Febo. Jammer. Ze hebben de wannabees initiatiefloos gemaakt.
Woepsie is nu zeker ook uitgejoeld.Vol is echt aan het doordraaien met hun Brian en Amanda verering.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:52 schreef mootie het volgende:
Gisteren bij Baja Beachclub geweest: heerlijk om te zien en te horen hoe Brian werd uitgejoeld en dat er om Huub geroepen werd. Jaap kreeg onwijs veel applaus en de zaal ging los. Bij Dennis was het beetje matig, is niet populair. Maar dat die vuile rat dan weer zegt dat Claire uitgejoeld werd, whahhahah het was voor hemzelf. Ook Netty en Kenneth waren er, waren erg sjaggie ik zag hun toen ik naar buiten toeging.
woepsie op Vol
En daarom gaat ie potverdomme winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Plus ze hebben een grote klootzak groot proberen te maken en een klootzak hebben ze gebroken en in een zeer kwaad dasglicht gezet.Huub heeft tv gemaakt met alle kans om alles te verliezen.Brian werd bezig gehouden en werd ook nog uit de wind gehouden.Ik kan er echt met me pet niet bij waarom de een alles krijgt en een ander moet echt letterlijk tegen alles vechten.
Mooiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:52 schreef mootie het volgende:
Gisteren bij Baja Beachclub geweest: heerlijk om te zien en te horen hoe Brian werd uitgejoeld en dat er om Huub geroepen werd. Jaap kreeg onwijs veel applaus en de zaal ging los. Bij Dennis was het beetje matig, is niet populair. Maar dat die vuile rat dan weer zegt dat Claire uitgejoeld werd, whahhahah het was voor hemzelf. Ook Netty en Kenneth waren er, waren erg sjaggie ik zag hun toen ik naar buiten toeging.
woepsie op Vol
Kijk, zulke berichten lees ik graag, bedankt voor het plaatsen Moots.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:52 schreef mootie het volgende:
woepsie op Vol
Ik ben bang van niet.Ben toch bang dat Brian of Amanda wint.Amanda en Brian worden steeds populairder omdat ze zo goed worden geholpen en steeds weg mogen.Huub heeft echt niks meer en zal alleen maar gefrustreerder worden en in de fout gaan.Wedden dat ze er weer een gastspeler in gooien die Huub dan weer moet gaan wegtreiteren.Jaap moet nu weer zogenaamd samenwerken met Brian en Amanda.Dus Brian en Amanda zitten weer goed.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:58 schreef trettie het volgende:
[..]
En daarom gaat ie potverdomme winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
afgesproken?????????????????????????????
Mooi ik hoop dat iedereen vanavond rotte tomaten en eieren voor hem in petto heeft.quote:
Ja ik vrees ook dat het zo zal gaan, en hoop dan ook dat eventuele kopers van dit programma evn heel goed kijken naar wat ze er hier van gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.Ben toch bang dat Brian of Amanda wint.Amanda en Brian worden steeds populairder omdat ze zo goed worden geholpen en steeds weg mogen.Huub heeft echt niks meer en zal alleen maar gefrustreerder worden en in de fout gaan.Wedden dat ze er weer een gastspeler in gooien die Huub dan weer moet gaan wegtreiteren.Jaap moet nu weer zogenaamd samenwerken met Brian en Amanda.Dus Brian en Amanda zitten weer goed.
En dat is toch raar als je kijkt naar de polls die daar geopend zijn. Daar komt Brin als minst en Huub als meest favoriet uit de bus.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Woepsie is nu zeker ook uitgejoeld.Vol is echt aan het doordraaien met hun Brian en Amanda verering.
Hier nog 1quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, zulke berichten lees ik graag, bedankt voor het plaatsen Moots.
Denk dat het komt omdat daar ontzettende zuigers zitten.Die personen hebben de langste adem en hebben maling aan de sfeer.Wat mij wel veel opvalt is dat de brian en Amandafans ook niks anders kunnen dan Huub Huub Huub.Ik ben voor Huub ,maar ga niet constant Brian Brian brian is een klootzak posten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
En dat is toch raar als je kijkt naar de polls die daar geopend zijn. Daar komt Brin als minst en Huub als meest favoriet uit de bus.
Welkom hier .Durfde je niet eerder te postenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef AnneLo het volgende:
Hallo, ik post hier voor het eerst.
Dus moet nog even wennen hoe hier alles werkt, bijvoorbeeld de emoticons, waar kan ik die vinden?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:52 schreef mootie het volgende:
woepsie op Vol
Welkom op FOK! Misschien staan je Opties nog niet goed. Ga naar Opties, bovenaan de pagina en scroll naar beneden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef AnneLo het volgende:
Dus moet nog even wennen hoe hier alles werkt, bijvoorbeeld de emoticons, waar kan ik die vinden?
Anne/Bob Marley?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:21 schreef AnneLo het volgende:
Goede keuze, ik hoopte stiekum al dat je hier naartoe zou vluchtenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:11 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, klopt Mootie.Moest wel, de naam Anne kon niet meer.
Krijg alleen mijn ava niet voor elkaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Goede keuze, ik hoopte stiekum al dat je hier naartoe zou vluchten
Dank je voor het welkom, en ik zal ff gaan gaan kijken bij opties.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom op FOK! Misschien staan je Opties nog niet goed. Ga naar Opties, bovenaan de pagina en scroll naar beneden.
Vink ja aan bij Smliey's .![]()
Het lijkt wel een paaz-afdeling..Verplichte therapie..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:20 schreef mootie het volgende:
Ellen komt Claire halen om te rijden,
Eigenlijk ook vreemd, de rijlesjuf die naar je bedje komt om je te wekken.
Kvind twel een mooi filmpje...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:05 schreef Dreamboy het volgende:
Voor wie niets te doen heeft.
Ik moest even zoeken.
Mike had het gisteren over een filmpje van hem hoe hij buiten als zwerver leefde.
Meschien staat het hier ook al ergens..geen iedee.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=107646
En niet een beetje vreemd... heel vreemd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:20 schreef mootie het volgende:
Ellen komt Claire halen om te rijden,
Eigenlijk ook vreemd, de rijlesjuf die naar je bedje komt om je te wekken.
+1quote:
Moet huub niet mee dan? Die kan zo achterop bij claire.. jiiiiiaaah ....mooie tvbeelden voor rtl..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet een beetje vreemd... heel vreemd.
Die heeft dat ding al weken niet meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:47 schreef blomst het volgende:
Brian maakt ook al weer tv zie ik, met de psp.
Mag Mike hem nog wel eens in zijn handen hebben?
Mike denkt maar aan 1 ding..Dope.. Pcp inplaats van psp..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heeft dat ding al weken niet meer aangeraakt.
Er zijn ook mensen die meer het tegenovergestelde posten, zoals:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:52 schreef mootie het volgende:
woepsie op Vol
Vanaf volgende week gaat Mike als bijrijder werken op de vuiniswagen. Hij heeft een fiets gekregen om naar zijn werk te gaan. Huub test de fiets.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:40 schreef blomst het volgende:
heb ik iets gemist?
Heeft mike een baantje?
En brian zal zijn fiets wel weer inpikken.
oee Huubs neefjes zijn cutequote:Huub baalt. Hij dacht dat zijn neefjes vandaag zouden komen, dat is hem vanochtend beloofd. Huub staat helemaal klaar en hoort nu dat ze morgen komen. Het is ook altijd hetzelfde.
Hoezo?? Heb je inside info dat de Febo met Ratna gebeld heeft dat ze vandaag niet hoeft te komen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
Huub baalt. Hij dacht dat zijn neefjes vandaag zouden komen, dat is hem vanochtend beloofd. Huub staat helemaal klaar en hoort nu dat ze morgen komen. Het is ook altijd hetzelfde.
Het was wel een beetje lelijk. Bericht op de plasma: Je moet nu opschieten, ze komen over 1,5 uur. En dan als hij aangekleed is een berichtje: Ow nee, het is morgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo?? Heb je inside info dat de Febo met Ratna gebeld heeft dat ze vandaag niet hoeft te komen?
Of is er ook nog een kans dat Ratna het zelf verschoven heeft??
Ah.. kutgeintje van iemand achter dus...... zal andersom ook wel gebeurenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was wel een beetje lelijk. Bericht op de plasma: Je moet nu opschieten, ze komen over 1,5 uur. En dan als hij aangekleed is een berichtje: Ow nee, het is morgen.
Ik post wat ik hoor van Huub. Vanochtend is hem toegezegd dat ze om 15.30 uur zouden komen, een kwartier geleden staat op de plasma het het niet doorgaat. Niet zo netjes imo, ze kunnen toch even bellen en een reden opgeven maar zelfs dat is teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef Leandra het volgende:
Hoezo?? Heb je inside info dat de Febo met Ratna gebeld heeft dat ze vandaag niet hoeft te komen?
Of is er ook nog een kans dat Ratna het zelf verschoven heeft??
ja vreselijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
Huub baalt. Hij dacht dat zijn neefjes vandaag zouden komen, dat is hem vanochtend beloofd. Huub staat helemaal klaar en hoort nu dat ze morgen komen. Het is ook altijd hetzelfde.
Verschil IS er...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
Huub zit keurig aangekleed aan de ontbijttafel, zoals het hoort. Brian de pauper zit in zijn T shirt, korte broek en teenslippers. Ach ja, verschil moet er zijn.
Daar heb je een goed punt, vooral als hij daarbij zo'n pooiersjaaltje draagt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:02 schreef Meganog1 het volgende:
Verschil IS er...
Rat ziet er gewoon niet uit in pak.
Huub maakt tv over de rug van de boodchappen, snap dat dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:04 schreef petraa het volgende:
De enige die de boodschappen opruimt is Huub!!!
stiekum tvptje.
En ook al over de rug van de krant.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub maakt tv over de rug van de boodchappen, snap dat dan.
En nou pakt die een stuk krant van Jaap. Tv maken over Jaap zijn rugquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:29 schreef blomst het volgende:
[..]
En ook al over de rug van de krant.
wat een lelijk joch toch.
hihi.... dit zijn leuke berichtenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:52 schreef mootie het volgende:
woepsie op Vol
nopequote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub maakt tv over de rug van de boodchappen, snap dat dan.
erger nogquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:25 schreef maril het volgende:
Heb het hier alweer gezien de Huub is zo geweldig en de andere zo slecht is hier de boventoon.
Ga naar vol,daar is het net andersomquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:25 schreef maril het volgende:
Heb het hier alweer gezien de Huub is zo geweldig en de andere zo slecht is hier de boventoon.
Zie jij het verschil niet in dingen die Brian allemaal mag en voor hem worden gedaan.Zo gauw Brian het moeilijk krijgt is hij van de streams en zit achter.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
erger nog
de hele wereld is tegen huub
zellufs het hokje
nu het persoonlijk nog nooit het hokje op de streams gezien.....
maar ja er zijn mensen hier die inside info hebben
Mooi dat je dat even kwam vermelden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:25 schreef maril het volgende:
quote:Zag een verslag van Baja optreden van iemand die daar was uitgenodigd
whaaaaaa.... wie werd er uigefloten door het publiek en kreeg
nauwelijks applaus:
Brian...Netty's kop stond op donder en bliksem//// er werd geroepen: wij willen Huub...ja Huubje......Jaap kreeg wel
veel applaus en was leuk...Brian moest zonodig weer meeleunen op zijn applaus en ging
op de rug van Jaap klimmen ...als een klein kind zich aanstellen.....Brian ging echt af als een gieter.
En heeft hij daarover wat over verteld ?????? Nada niks......
User: Lunalyn.quote:weer een hoop verdraaiing, want hij is zelf totaal uitgejouwd, uitgefloten
en er werd geroepen: wij willen Huub !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....Jaap was veel leuker, en die deed het goed met veel applaus.....maar Brian is absoluut niet geliefd
en dat was duidelijk merkbaar vanuit het publiek (
Geweldig dat ie al zijn rijbewij mocht halen en dat de febo zo aktief hierin is....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanaf volgende week gaat Mike als bijrijder werken op de vuiniswagen. Hij heeft een fiets gekregen om naar zijn werk te gaan. Huub test de fiets.
[ afbeelding ]
Dan begrijp je het verkeerd, hij heeft nog geen rijbewijs, dat vertelde hij tijdens het gesprek met Ton en vuinisbaas Jan van Loenen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:38 schreef akveor het volgende:
Geweldig dat ie al zijn rijbewij mocht halen en dat de febo zo aktief hierin is....
Ze hadden hem best een snelcursus kunnen geven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan begrijp je het verkeerd, hij heeft nog geen rijbewijs, dat vertelde hij tijdens het gesprek met Ton en vuinisbaas Jan van Loenen.
die rijlessen staan vast naast de motorrijlessen van Huub.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Geweldig dat ie al zijn rijbewij mocht halen en dat de febo zo aktief hierin is....
Oghhhhh wat erruggggggquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:25 schreef maril het volgende:
Dat was natuurlijk cynisch bedoelt... ipv hem zo snel mogelijk an een rijbewijs helpen waardoor Mike meer mogelijkheden heeft krijgt ie een fiets.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan begrijp je het verkeerd, hij heeft nog geen rijbewijs, dat vertelde hij tijdens het gesprek met Ton en vuinisbaas Jan van Loenen.
Ik heb gehoord dat die zus te zat was om nog te kunnen komenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik post wat ik hoor van Huub. Vanochtend is hem toegezegd dat ze om 15.30 uur zouden komen, een kwartier geleden staat op de plasma het het niet doorgaat. Niet zo netjes imo, ze kunnen toch even bellen en een reden opgeven maar zelfs dat is teveel gevraagd.
de motorrijbewijsstemming voor huub was op 23 april 2007 ( [COS #1238] Geen MotoGP voor Brian ). Dat is inderdaad meer dan een half jaar geleden, namelijk ruim 10 maanden geleden!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk cynisch bedoelt... ipv hem zo snel mogelijk an een rijbewijs helpen waardoor Mike meer mogelijkheden heeft krijgt ie een fiets.
Overigens vind ik het ook zeer vreemd dat Amanda en Brian wel samen mogen golfen maar dat Amanda individueel niet haar rijbewijs kan halen. Wat doet een stemming er dan nog toe wanneer deze op onbekende termijn pas komt?
Je ziet het aan Huub's motorrijbewijsstemming die heeft ie meer dan een half jaar geleden gekregen en deze zijn nu ook ingetrokken omdat ie weer een misstap heeft begaan. Terwijl hij het allang gehaald kon hebben.
- knip -
Dat is voor haar doen nog best langquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:12 schreef Kinga het volgende:
OMG. Ze stond dus 1 minuut onder de douche, heb het eens bijgehouden voor de gein.
Was ook stomverbaasd. Zie haar onder de douche stappen, kijk weer op en zie haar alweer in d'r bdjas lopen ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:12 schreef Kinga het volgende:
OMG. Ze stond dus 1 minuut onder de douche, heb het eens bijgehouden voor de gein.
Ik heb haar serieus nog nooit haar eigen haren zien wassen onder de douche. Ze doet het gewoon niet. Wanneer heeft ze die pruik gekregen? Zou mij niets verbazen als ze sindsdien haar kop niet gewassen heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:13 schreef Eg_Wel het volgende:
Houdt Amanda nou zelfs die pruik op tijdens het douchen?? Ik snap niet dat ze niet vergaat van de jeuk onder die ragebol..
Idd helemaal nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Mike, je bent vanavond alleen in huis hè, wij zijn er niet. (hoezo alleen?)
Mike: Ah, ik begrijp het, goed opletten dus.
Ze maken Mike ook al para, wat een debielo's zijn het ook.
wat was de laatste actie van brian? iemand een idee?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:29 schreef Py het volgende:
[..]
Idd helemaal nergens voor nodig.
Huub kan tijdenlang alleen nog maar brallen. Actie zit er niet meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |