dat is nog altijd beter dan een rot karakter...quote:Op maandag 23 april 2007 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
SYLVIA HAALT MET HAAR VERROTTE TANDEN DE CARNAVALSSTEMMING WEER EENS TEN BERDE.
IK SEG: MOND HOUDEN, ONZICHTBAAR SNOLLETJE.
AFZ: KING PETER
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op maandag 23 april 2007 21:30 schreef Katewalker het volgende:
Huub mag gaan voor zijn motorrijbewijs...leuk voor hem...volgens mij is dit de eerste keer dat hij iets krijgt via een stemming...het werd tijd...![]()
Voor een flat hebben ze vaak ook bestrating hoor... in de randstad in elk gevalquote:Op maandag 23 april 2007 21:31 schreef the_undertaker het volgende:
Als Amanda dr rijbewijs haalt krijgt ze een roze mini van dr ma![]()
Ik dacht dat die ma op een flatje woonde ?![]()
![]()
![]()
![]()
waar ik woon heb je flatjes van meer dan 1 miljoen euro... dus zo gek is dat niet...quote:Op maandag 23 april 2007 21:31 schreef the_undertaker het volgende:
Als Amanda dr rijbewijs haalt krijgt ze een roze mini van dr ma![]()
Ik dacht dat die ma op een flatje woonde ?![]()
![]()
![]()
![]()
Het is te berde brengenquote:Op maandag 23 april 2007 21:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat is nog altijd beter dan een rot karakter...
vergeet de nieuwjaarsduik niet...quote:Op maandag 23 april 2007 21:30 schreef Katewalker het volgende:
Huub mag gaan voor zijn motorrijbewijs...leuk voor hem...volgens mij is dit de eerste keer dat hij iets krijgt via een stemming...het werd tijd...![]()
Flatjes zijn toch ook platte schoenenquote:Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
waar ik woon heb je flatjes van meer dan 1 miljoen euro... dus zo gek is dat niet...
Lopen lekker ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |