Ik heb gehoord dat die zus te zat was om nog te kunnen komenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik post wat ik hoor van Huub. Vanochtend is hem toegezegd dat ze om 15.30 uur zouden komen, een kwartier geleden staat op de plasma het het niet doorgaat. Niet zo netjes imo, ze kunnen toch even bellen en een reden opgeven maar zelfs dat is teveel gevraagd.
de motorrijbewijsstemming voor huub was op 23 april 2007 ( [COS #1238] Geen MotoGP voor Brian ). Dat is inderdaad meer dan een half jaar geleden, namelijk ruim 10 maanden geleden!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk cynisch bedoelt... ipv hem zo snel mogelijk an een rijbewijs helpen waardoor Mike meer mogelijkheden heeft krijgt ie een fiets.
Overigens vind ik het ook zeer vreemd dat Amanda en Brian wel samen mogen golfen maar dat Amanda individueel niet haar rijbewijs kan halen. Wat doet een stemming er dan nog toe wanneer deze op onbekende termijn pas komt?
Je ziet het aan Huub's motorrijbewijsstemming die heeft ie meer dan een half jaar geleden gekregen en deze zijn nu ook ingetrokken omdat ie weer een misstap heeft begaan. Terwijl hij het allang gehaald kon hebben.
- knip -
Dat is voor haar doen nog best langquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:12 schreef Kinga het volgende:
OMG. Ze stond dus 1 minuut onder de douche, heb het eens bijgehouden voor de gein.
Was ook stomverbaasd. Zie haar onder de douche stappen, kijk weer op en zie haar alweer in d'r bdjas lopen ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:12 schreef Kinga het volgende:
OMG. Ze stond dus 1 minuut onder de douche, heb het eens bijgehouden voor de gein.
Ik heb haar serieus nog nooit haar eigen haren zien wassen onder de douche. Ze doet het gewoon niet. Wanneer heeft ze die pruik gekregen? Zou mij niets verbazen als ze sindsdien haar kop niet gewassen heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:13 schreef Eg_Wel het volgende:
Houdt Amanda nou zelfs die pruik op tijdens het douchen?? Ik snap niet dat ze niet vergaat van de jeuk onder die ragebol..
Idd helemaal nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Mike, je bent vanavond alleen in huis hè, wij zijn er niet. (hoezo alleen?)
Mike: Ah, ik begrijp het, goed opletten dus.
Ze maken Mike ook al para, wat een debielo's zijn het ook.
wat was de laatste actie van brian? iemand een idee?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:29 schreef Py het volgende:
[..]
Idd helemaal nergens voor nodig.
Huub kan tijdenlang alleen nog maar brallen. Actie zit er niet meer in.
Nee gek he.Zou ook niet meer voor actie zorgen ,als ik alleen maar straf kreeg.En nu Huub niet meer voor actie zorgt zie je hoe saai het is.De rest doet echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:29 schreef Py het volgende:
[..]
Idd helemaal nergens voor nodig.
Huub kan tijdenlang alleen nog maar brallen. Actie zit er niet meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |