Dat was gisteravond een mooi haarstuk maar na een nachtje slapen met dat ding op en de nodige hairspray is dit het resultaat.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:24 schreef Deisyy het volgende:
Amanda ziet er weer uit alsof ze zo achter het CS vandaan geplukt is.
Wat heeft ze nou weer op de hoofd?
Is dat die staart die Melissa er gisteren bij haar in had gezet?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was gisteravond een mooi haarstuk maar na een nachtje slapen met dat ding op en de nodige hairspray is dit het resultaat.
De stijltang is wat de sigaret is voor de roker, het biertje voor alcoholist, de heroīne voor de drugsverslaafde en het kotsen voor nadia.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, Amanda gewoon weer bezig met de stijltang.![]()
Alles op het hoofd van Amanda veranderd in een bos stroquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was gisteravond een mooi haarstuk maar na een nachtje slapen met dat ding op en de nodige hairspray is dit het resultaat.
Blij dat ik geen haar meer heb ! Des te meer ik geniet van de andere geneugtenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
De stijltang is wat de sigaret is voor de roker, het biertje voor alcoholist, de heroīne voor de drugsverslaafde en het kotsen voor nadia.
maar dan erger.
Yep, niet te geloven toch. Moet je zien wat ze er nu weer allemaal inpleurt, olie, serum vet.......ik zit mijn ogen uit te kijken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat die staart die Melissa er gisteren bij haar in had gezet?
Del de Villa bedoel jequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles op het hoofd van Amanda veranderd in een bos stro![]()
Het is net Cruella Deville zo
Wat haar ogen zien, verzieken d'r klauwen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, niet te geloven toch. Moet je zien wat ze er nu weer allemaal inpleurt, olie, serum vet.......ik zit mijn ogen uit te kijken.
Alleen voor Liekequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat haar ogen zien, verzieken d'r klauwen.
Mandy zien we dus ook niet meer terug, beetje jammer.
Laat dat maar aan Manny over.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
Dat haarstuk is al helemaal verkloot en ziet eruit als het vreten van Fries!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |